SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Ah, de topichunters hebben de reeks ook weer gevonden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Knowing me, Knowing youquote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Does Your Mother Know of SOS ook welOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Deze TT had een beetje DJVT verdiend"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de topichunters hebben de reeks ook weer gevonden![]()
![]()
Het is toch ook leuk om niet te weten welk nummer next is
The secret of getting ahead is getting started![]()
The winner takes it all & the day before you camequote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef het_fokschaap het volgende:
qua Abba ga ik toch voor Eagle en the Day before you came![]()
En volgens mij nog eentje waar ik nu niet opkom, heb het idee er nog eentje uitspringt boven de restZe smelten de kazen!![]()
Als kind hoorde ik een versie van Grant & Forsyth. Die hebben dit goed verpest.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Als geheelonthouder behoor jij je mond te houden.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan weet ik niet wanneer ik mijn casettebandje moet aanzetten....quote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het is toch ook leuk om niet te weten welk nummer next isOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Waarvan akte.quote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Als geheelonthouder behoor jij je mond te houden.![]()
Had het inderdaad al aangepast. Doch bedankt.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is vrij irritant als na 10 seconden al je topic is gekaapt en je dus denkt 'de volgende keer open ik maar niet' wanneer de volgende keer niemand kaapt.quote:
Ik vind het verder geen probleem als er altijd gekaapt wordt, maar hier gebeurt dat lang niet altijd en dan kan het storend zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Winner takes it all is ook mooi inderdaadquote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
The winner takes it all & the day before you came![]()
En volgens mij nog eentje waar ik nu niet opkom, heb het idee er nog eentje uitspringt boven de rest![]()
![]()
take a chance on mequote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
The winner takes it all & the day before you came![]()
En volgens mij nog eentje waar ik nu niet opkom, heb het idee er nog eentje uitspringt boven de restZe smelten de kazen!![]()
Klopt, maar Mexicano vroeg waar mijn whiskey-UI was aangezien ik aan de whiskey zit, dus gelijk maar opgeruimdquote:Op zondag 27 december 2015 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat is wel heel snel. Kerstboom staat hier nog.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Hey, ouwe reus, neem het eens niet zo serieus allemaal.quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vrij irritant als na 10 seconden al je topic is gekaapt en je dus denkt 'de volgende keer open ik maar niet' wanneer de volgende keer niemand kaapt.
Ik vind het verder geen probleem als er altijd gekaapt wordt, maar hier gebeurt dat lang niet altijd en dan kan het storend zijn.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
eqokengnewngen HIJO DE LA LUNA epofkeomgeswnh e mwgopenmpe enknkOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
HIJO DE PUTA
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hijo d'una putaWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Prachtige pianopartij.quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Winner takes it all is ook mooi inderdaad
Dit kan net qua Enya/Clannad/Enigma achtige dingen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Winterquote:
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hijo De PutaArmed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Ok Hans.quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vrij irritant als na 10 seconden al je topic is gekaapt en je dus denkt 'de volgende keer open ik maar niet' wanneer de volgende keer niemand kaapt.
Ik vind het verder geen probleem als er altijd gekaapt wordt, maar hier gebeurt dat lang niet altijd en dan kan het storend zijn.![]()
Clannad is welquote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtige pianopartij.
Dit kan net qua Enya/Clannad/Enigma achtige dingen
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Als we de regel 'kapen mag' instellen ben ik voorquote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey, ouwe reus, neem het eens niet zo serieus allemaal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Staat anemo erin?quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtige pianopartij.
Dit kan net qua Enya/Clannad/Enigma achtige dingen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Regels instellen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we de regel 'kapen mag' instellen ben ik voor
Ik ging een beetje hard jaquote:
Godverquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we de regel 'kapen mag' instellen ben ik voor![]()
![]()
Sinds de optie der reeksen er is gekomen (om dubbeltopics o.a te voorkomen) interesseert het me werkelijk geen kut wie hem opent, als hij maar open is.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we de regel 'kapen mag' instellen ben ik voor![]()
Dit is een matig nummerI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ja, dat is logisch dan.quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar Mexicano vroeg waar mijn whiskey-UI was aangezien ik aan de whiskey zit, dus gelijk maar opgeruimd
Leuke dag gehad?
Wij wel, maar eindigde nogal heftig met een behoorlijk overdetoeren neefje van 9 jaar die zijn zin niet kreeg.Make love, not war ☮![]()
Ja vaste prik in mijn lijstjequote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef het_fokschaap het volgende:
Mecano is leuk, maar qua onverstaanbaar ga ik toch voor Ti Sento van Matia BazarLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik heb slecht nieuws voor je.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
(Hoop dat het Italiaans is, anders faal ik wederom)
Rellende_Rotscholier
![]()
Gaaaaaaast.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
Beste lied wat ik niet kan verstaan is Bestel Marquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef het_fokschaap het volgende:
Mecano is leuk, maar qua onverstaanbaar ga ik toch voor Ti Sento van Matia BazarZe smelten de kazen!![]()
Ik heb werkelijk waar geen idee welke taalquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
Dit is onjuist, daar je een ster bent in het kapenquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds de optie der reeksen er is gekomen (om dubbeltopics o.a te voorkomen) interesseert het me werkelijk geen kut wie hem opent, als hij maar open is.![]()
![]()
Spaans, sorry jongen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
My friends all drive horses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Van_Poppel weet echt nog minder dan mijn cavia en ik heb niet eens een cavia.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zoals Thijs Slegers ooit zei: eerst checken, dan schrijven.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van_Poppel weet echt nog minder dan mijn cavia en ik heb niet eens een cavia.
I love music |Ajax forever
it's all french to meWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
![]()
Ze smelten de kazen!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan stellen we de regel in dat jij moet juichen voor Dimension Data.
Poppel mag dat hierquote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals Thijs Slegers ooit zei: eerst checken, dan schrijven.
Anemo van Era staat niet in De Lijst
Volgend jaar op stemmen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Igor gaat de Giro winnen met hulp van Songezo Jim.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan stellen we de regel in dat jij moet juichen voor Dimension Data.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En anders: www.loi.nlquote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals Thijs Slegers ooit zei: eerst checken, dan schrijven.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van_Poppel weet echt nog minder dan mijn cavia en ik heb niet eens een cavia.![]()
![]()
Haal Spaans en Italiaans altijd doorelkaarquote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je.![]()
![]()
Het is Ameno trouwens.quote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Dven het volgende:
Anemo van Era staat niet in De Lijst
Volgend jaar op stemmen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mooi nummer.
Beter dan ClaudiaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarom zingt dit meisje in Swahili
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Ja voor!quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef D. het volgende:
Ik ben het met Mexicano eens
Degene die sluit opent, duurt dat te lang dan doet iemand anders datZo doen wij dat toch bijna altijd in deze topicreeks en dat gaat goed.
Make love, not war ☮![]()
Ik vind het irritant als niemand kaapt - als ik weet dat het gebeurt doe ik gewoon geen moeite om topics te openenquote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef D. het volgende:
Degene die sluit opent, duurt dat te lang dan doet iemand anders dat
Hijo de la luna.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee welke taal
Je hoeft echt geen talenwonder te zijn om die taal te herkennen.
Spaans, betekent zoon van de maan. En ik spreek geen woord Spaans.My friends all drive horses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Si.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Bos81 het volgende:
Titel betekent toch : Zoon van de maan??Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat was een test voor de liefhebbers.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ook weinig anemo voorquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het is Italiaans Corne
quote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haal Spaans en Italiaans altijd doorelkaar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Live topics worden gewoon asap geopend, door wie dan ook.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef D. het volgende:
Degene die sluit opent, duurt dat te lang dan doet iemand anders dat![]()
Daar val ik ook onder.quote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was een test voor de liefhebbers.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik vind de tijd ook rijp voor een Bulgaars liedje in de Top 2000. Wie helpt mij volgend jaar?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Spaans en Italiaans lijkt bepaald niet op elkaar.
Ik kan wel Spaans maar geen Italiaans.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hmm niet de beste uurtjes om bij binnen te vallen
Daarom, zo doen we dat al vanaf het beginquote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja voor!Zo doen wij dat toch bijna altijd in deze topicreeks en dat gaat goed.
![]()
![]()
Guilty pleasurequote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef Diaan73 het volgende:
Zo dat duurde net lang genoeg. Wat een k*tnummer.
Waarvan aktequote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Dat heb ik met LImburgs en Duitsquote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haal Spaans en Italiaans altijd doorelkaar"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dit is wel een mooie, Jawel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Jij kan Spaans? Zou je niet verwachten.quote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan wel Spaans maar geen Italiaans.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dragosta din tei is Roemeens, is dat ook goedquote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef Dven het volgende:
Ik vind de tijd ook rijp voor een Bulgaars liedje in de Top 2000. Wie helpt mij volgend jaar?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Testonequote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haal Spaans en Italiaans altijd doorelkaarJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Er zijn al voldoende Bulgaren hier joh!11!!!quote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef Dven het volgende:
Ik vind de tijd ook rijp voor een Bulgaars liedje in de Top 2000. Wie helpt mij volgend jaar?Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Spaansquote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan wel Spaans maar geen Italiaans.Dat heb je binnen een paar maanden volledig onder de knie.
Italiaans ook trouwens."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Honestyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy *krak*Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Na enen WHAM!quote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef peaceman het volgende:
Hmm niet de beste uurtjes om bij binnen te vallen![]()
![]()
Dit live-topic doen we dat al vanaf het begin andersquote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Live topics worden gewoon asap geopend, door wie dan ook.
Er is geen haast, die extra 20 seconden kun je ook wel wachten![]()
![]()
Precies. En wij kunnen niet goed tegen veranderingen. De verandering in de lijst is net te behappen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom, zo doen we dat al vanaf het begin
Spaans is een lachwekkend makkelijke taalquote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef Dven het volgende:
SpaansDat heb je binnen een paar maanden volledig onder de knie.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
![]()
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
mwahquote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies. En wij kunnen niet goed tegen veranderingen. De verandering in de lijst is net te behappen.I love music |Ajax forever
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eddie Veder en The Verve. Prima joh.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Billy Joel met New York State Of Mind staat in mijn lijstje
jij luistert WDR op de middengolf?quote:I love music |Ajax forever
Oh, alle andere live topics opent gewoon de eerste die 'm kan openenquote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dit live-topic doen we dat al vanaf het begin anders
Er is geen haast, die extra 20 seconden kun je ook wel wachten
Die traditie hou ik graag in ere![]()
![]()
Joel
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Niets mis met dat nummer. Maar Ik kies voor Chico ot Porto Rico. Typische Top2000 plaat. En ik weet zeker dat mensen zouden stemmen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Dragosta din tei is Roemeens, is dat ook goed
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eensquote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, alle andere live topics opent gewoon de eerste die 'm kan openen
Die traditie hou ik graag in ere
20 seconde wachten op slome gekken doen we niet
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dat geldt ook voor Portugees...als je dat leest is dat een mengelmoes van Frans, Spaans en Engels.quote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef Dven het volgende:
[..]
SpaansDat heb je binnen een paar maanden volledig onder de knie.
Italiaans ook trouwens.![]()
quote:
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Portugees is vooral lelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb de fout gemaakt te denken dat Portugees wel zou lukken na zes maanden Spanje. Hopeloos gefaald.quote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Portugees...als je dat leest is dat een mengelmoes van Frans, Spaans en Engels."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hallo Inso.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ken wel een goed Pools ESF-liedje van 2 jaar geleden.quote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Staat er ook een Pools nummertje in, Dven?![]()
Daar bestaan ook gifjes van.![]()
![]()
Dat heb ik met Japans en Grieks ook.quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Haal Engels & Duits altijd door elkaar
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik doe nooit hatelijk.quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dag RR, ga je hier ook zo hatelijk doen?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Helaas niet. Ik had graag "Andrzej Piaseczny - Szczęście jest blisko" gehoordquote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Staat er ook een Pools nummertje in, Dven?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En jouw mening doet er toe?quote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens
20 seconde wachten op slome gekken doen we niet
Jij komt allen even om te rellen, dus bij deze gelijk mijn laatste reactie aan jouw adres![]()
![]()
n00bie vindt We Built This City beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is idd helemaal wit weggetrokkenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind het origineel van Jim Carrey beterWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Top2000plaat"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jefferson Airplane
Is hier niet zo'n cover van met kleine parachutisten die op tieten gingen landen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wit Konijn is gewoon hun besteThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja of Swahali's met Roemeensquote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik met Japans en Grieks ook.![]()
![]()
Boogie Pimps.quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef Szura het volgende:
Is hier niet zo'n cover van met kleine parachutisten die op tieten gingen landen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit klinkt als goed zondagmiddagvermaak.quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef Szura het volgende:
Is hier niet zo'n cover van met kleine parachutisten die op tieten gingen landen?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja. Die is goed he.quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef Szura het volgende:
Is hier niet zo'n cover van met kleine parachutisten die op tieten gingen landen?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het lijkt er wel heel veel op, maar ik kom ook niet verder dan Bon Dia, obrigado en sjoppquote:Op zondag 27 december 2015 00:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb de fout gemaakt te denken dat Portugees wel zou lukken na zes maanden Spanje. Hopeloos gefaald.![]()
![]()
De clip ja.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En als deze zijne er niet toe zou doen heeft de jouwe natuurlijk wel enige waarde?quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
En jouw mening doet er toe?
Jij komt allen even om te rellen, dus bij deze gelijk mijn laatste reactie aan jouw adres![]()
![]()
Obrigadquote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt er wel heel veel op, maar ik kom ook niet verder dan Bon Dia, obrigado en sjopp![]()
![]()
![]()
Soccoroooooooooooooooooo"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Beste clip ooit.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
*nog iemand op ignore zetquote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En als deze zijne er niet toe zou doen heeft de jouwe natuurlijk wel enige waarde?![]()
Na Stupidisco van... hoe heet die gozer, Junior Jack ofzo?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kom hier ook maar eens buurten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Of Barthezz On the movequote:Op zondag 27 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Stupidisco van... hoe heet die gozer, Junior Jack ofzo?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Weenie man.quote:Op zondag 27 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Stupidisco van... hoe heet die gozer, Junior Jack ofzo?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Halloquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:
Ja de naam boeide me niet, alleen de clip.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Omdat ik D. nooit als hatelijke user in deze topicreeks heb meegemaakt. En we komen hier elkaar al jaren tegen. Dus als jij vindt dat hij op basis van 1 post een hatelijke user is, ligt dat aan jou.quote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag toelichting op deze accusaties.Make love, not war ☮![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Sinds Gerard Ekdom is dat wel zo'n walgelijk nummer.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ook zonder Ekdom was die versie extreem kut.quote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds Gerard Ekdom is dat wel zo'n walgelijk nummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je iemand die hier net komt posten gelijk als "reller" neerzet ben je echt een diepe kernautist.quote:Op zondag 27 december 2015 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
Dus als jij vindt dat hij op basis van 1 post een hatelijke user is, ligt dat aan jou.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Zou dat expres zijn?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Niet op ingaan, gewoon relpubertje, gaat wel weg als ie geen aandacht krijgtquote:Op zondag 27 december 2015 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat ik D. nooit als hatelijke user in deze topicreeks heb meegemaakt. En we komen hier elkaar al jaren tegen. Dus als jij vindt dat hij op basis van 1 post een hatelijke user is, ligt dat aan jou.![]()
![]()
nou nou... zeer matig dat wel.quote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook zonder Ekdom was die versie extreem kut.I love music |Ajax forever
Ondanks Ekdom vind ik het nog wel een vermakelijk nummer. Heb alleen het gevoel dat hij al jaren steeds in de nacht wordt neergezet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds Gerard Ekdom is dat wel zo'n walgelijk nummer.![]()
Hij's wel lekker makkelijk, bij een mening die niet de zijne is, ga je meteen op ignore. Mis je niks aan ouwe reusquote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je iemand die hier net komt posten gelijk als "reller" neerzet ben je echt een diepe kernautist.![]()
![]()
![]()
Joke
Rellende_Rotscholier
![]()
Nou, ja, niet echt.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
De kerstsfeer is bij sommige users ver te zoeken
Dit vind ik niet zo'n bijzonder van Macklemore, doe mij maar Same Love of 10000 nights.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dezen plaatje
toen ik 3/4 was moest ik overigens altijd janken door de videoclip van living doll
Rellende_Rotscholier
![]()
Waarvan akte.quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik niet zo'n bijzonder van Macklemore, doe mij maar Same Love of 10000 nights.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Allebei enorm slechte nummers van een aardige artiest.quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik niet zo'n bijzonder van Macklemore, doe mij maar Same Love of 10000 nights.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Same Love is echt heel goed.quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik niet zo'n bijzonder van Macklemore, doe mij maar Same Love of 10000 nights.I love music |Ajax forever
maar 80% van mijn garderobe is dan ook tweedehands"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hippe plaat voor de Top 2000
Het is dan ook al bijna een half uur geen kerst meerquote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef peaceman het volgende:
De kerstsfeer is bij sommige users ver te zoekenRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Klopt. Verbazingwekkend moooi nummer.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het was geen echte hamer hoorquote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef Stickertje het volgende:
toen ik 3/4 was moest ik overigens altijd janken door de videoclip van living doll![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Goed geïntegreerd.quote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef Dven het volgende:
maar 80% van mijn garderobe is dan ook tweedehandsHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Geen zak aan.quote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Verbazingwekkend moooi nummer.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik ken al die meuk na 2010 echt niet...
Mis er weinig aan, als dit bij het beste van de laatste jaren hoort...
En ja, ik word een grumpy old man.My friends all drive horses![]()
Vernieuwing is niet altijd verbetering helaas...quote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig zie je dat steeds meer. De lijst gaat met haar tijd mee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hmmm ben je dat gevoel al zo snel kwijt dan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Het is dan ook al bijna een half uur geen kerst meer
Ik niet... spread the![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kans is groot dat die een paar lantaarnpalen staat te likken ja.quote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mani al op de straat ligt te joelen voordat Watskeburt begint.![]()
Klopt, maar in dit geval welquote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vernieuwing is niet altijd verbetering helaas...![]()
![]()
Goddamn hippies..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zonder kledingquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mani al op de straat ligt te joelen voordat Watskeburt begint.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
punt is juist dat het beste van de laatste jaren er nauwelijks in komt... ik zou graag die single van Sufjan in de lijst zien bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken al die meuk na 2010 echt niet...
Mis er weinig aan, als dit bij het beste van de laatste jaren hoort...
En ja, ik word een grumpy old man.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer dat het niet vriest...quote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Kans is groot dat die een paar lantaarnpalen staat te likken ja.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Kans is groot dat die een paar lantaarnpalen staat te likken ja.
Het enige goede aan dit nummer is dat Djvt erna komt.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Rellende_Rotscholier
![]()
Chicago moet in de top 2000.quote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
punt is juist dat het beste van de laatste jaren er nauwelijks in komt... ik zou graag die single van Sufjan in de lijst zien bijvoorbeeld.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Deels mee eens maar of het hiermee nou moet. Ik hoor al minuten dezelfde beat en de rap heeft net zoveel diepgang als uhm, Kramer.quote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig zie je dat steeds meer. De lijst gaat met haar tijd mee![]()
Chicago?quote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
punt is juist dat het beste van de laatste jaren er nauwelijks in komt... ik zou graag die single van Sufjan in de lijst zien bijvoorbeeld.![]()
Ik bedoelde I should have known better, maar Chicago is nog beter natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chicago moet in de top 2000.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Chicago staat erin hoor, meerdere kerenquote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chicago moet in de top 2000.
Gezien de oudere nieuwe binnenkomers komen de echte goede nummers over een paar jaar toch wel weer bovendrijvenquote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
punt is juist dat het beste van de laatste jaren er nauwelijks in komt... ik zou graag die single van Sufjan in de lijst zien bijvoorbeeld.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Van dat laatste album het liefste toch No shade in the shadow of the cross, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde I should have known better, maar Chicago is nog beter natuurlijk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik wil er niet aan denken hoe de lijst er over 10 jaar uitzietquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig zie je dat steeds meer. De lijst gaat met haar tijd mee
Dit is wel een classic die in de Lijst hoort.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Prachtig nummer.quote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde I should have known better, maar Chicago is nog beter natuurlijk.
Ik ben eruit...dit is niet fucking awesome.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
PROPS VOOR DE HEISTROCKER
Rellende_Rotscholier
![]()
HOOOOOOOOOOHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
WATSKEBURT
dan staat Child in Time misschien wel niet meer in de top 100quote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken hoe de lijst er over 10 jaar uitziet
Zelfs als ik de tekst lees snap ik nog niet wat ze zingen
Als het aanquote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan staat Child in Time misschien wel niet meer in de top 100vrouwen
ligt niet.
Dan ga ik boze brieven sturenquote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan staat Child in Time misschien wel niet meer in de top 100Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het doet nu al pijn.quote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan staat Child in Time misschien wel niet meer in de top 100Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
best druk hier trouwens
Rellende_Rotscholier
![]()
Baksteen, de rest is geschiedenis.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Even plaspauze. Moet mn handen wassen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
het gaat echt teringhard nuquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
uit de top 5 deed al erg veel pijnquote:
Even een lauw biertje tappen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik verwacht over 40 jaar alleen maar drank&drugs nummersquote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken hoe de lijst er over 10 jaar uitziet
"Wat heeft er plaats gevonden" is de titelsong.quote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Zelfs als ik de tekst lees snap ik nog niet wat ze zingen![]()
twee gezichten een formule als laura en nikki[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
post dan niet zo veel man!quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het gaat echt teringhard nuI love music |Ajax forever
Komt volgend jaar toch weer goed? toch toch tochquote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
uit de top 5 deed al erg veel pijnOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rellende_Rotscholier
![]()
Sterke anekdote. 5/7quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toen ik dit voor het eerst hoorde/zag dacht ik echt WTF? Volgens mij was dat nog op The Box.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Deze mag stijgen volgend jaar
Hotel California enzo?quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik verwacht over 40 jaar alleen maar drank&drugs nummers![]()
![]()
Ik dacht eerst altijd Lauda en Nikiquote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
twee gezichten een formule als laura en nikkiLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
ja, boven ik heb een toeter op mijn water scooter & onder ik kom eraan van dries roelvinkquote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef het_fokschaap het volgende:
staat Toppertje Breezer Ananas eigenlijk nog in de lijst ?Ze smelten de kazen!![]()
ik hoop t maar ik zag deze ook niet aankomen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt volgend jaar toch weer goed? toch toch toch
Rellende_Rotscholier
![]()
Is toch ook, ouwe reus.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Imagine zakt volgend jaar wel, Claudia ook.quote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoop t maar ik zag deze ook niet aankomen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Bout it bouRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Mensen die t na zoveel jaren nog niet snappen.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |