Sinds de optie der reeksen er is gekomen (om dubbeltopics o.a te voorkomen) interesseert het me werkelijk geen kut wie hem opent, als hij maar open is.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we de regel 'kapen mag' instellen ben ik voor
Ja, dat is logisch dan.quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar Mexicano vroeg waar mijn whiskey-UI was aangezien ik aan de whiskey zit, dus gelijk maar opgeruimd
Ja vaste prik in mijn lijstjequote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef het_fokschaap het volgende:
Mecano is leuk, maar qua onverstaanbaar ga ik toch voor Ti Sento van Matia Bazar
Ik heb slecht nieuws voor je.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
(Hoop dat het Italiaans is, anders faal ik wederom)
Gaaaaaaast.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
Beste lied wat ik niet kan verstaan is Bestel Marquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef het_fokschaap het volgende:
Mecano is leuk, maar qua onverstaanbaar ga ik toch voor Ti Sento van Matia Bazar
Ik heb werkelijk waar geen idee welke taalquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
Dit is onjuist, daar je een ster bent in het kapenquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds de optie der reeksen er is gekomen (om dubbeltopics o.a te voorkomen) interesseert het me werkelijk geen kut wie hem opent, als hij maar open is.
Spaans, sorry jongen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
Zoals Thijs Slegers ooit zei: eerst checken, dan schrijven.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van_Poppel weet echt nog minder dan mijn cavia en ik heb niet eens een cavia.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan stellen we de regel in dat jij moet juichen voor Dimension Data.
Poppel mag dat hierquote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals Thijs Slegers ooit zei: eerst checken, dan schrijven.
Igor gaat de Giro winnen met hulp van Songezo Jim.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan stellen we de regel in dat jij moet juichen voor Dimension Data.
En anders: www.loi.nlquote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals Thijs Slegers ooit zei: eerst checken, dan schrijven.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van_Poppel weet echt nog minder dan mijn cavia en ik heb niet eens een cavia.
Haal Spaans en Italiaans altijd doorelkaarquote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je.
Het is Ameno trouwens.quote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Dven het volgende:
Anemo van Era staat niet in De Lijst
Volgend jaar op stemmen.
Ja voor!quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef D. het volgende:
Ik ben het met Mexicano eens
Degene die sluit opent, duurt dat te lang dan doet iemand anders dat
Ik vind het irritant als niemand kaapt - als ik weet dat het gebeurt doe ik gewoon geen moeite om topics te openenquote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef D. het volgende:
Ik ben het met Mexicano eens
Degene die sluit opent, duurt dat te lang dan doet iemand anders dat
Hijo de la luna.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee welke taal
Si.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Bos81 het volgende:
Titel betekent toch : Zoon van de maan??
Dat was een test voor de liefhebbers.quote:
Ook weinig anemo voorquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haal Spaans en Italiaans altijd doorelkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |