Prachtige pianopartij.quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Winner takes it all is ook mooi inderdaad
Winterquote:
Ok Hans.quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vrij irritant als na 10 seconden al je topic is gekaapt en je dus denkt 'de volgende keer open ik maar niet' wanneer de volgende keer niemand kaapt.
Ik vind het verder geen probleem als er altijd gekaapt wordt, maar hier gebeurt dat lang niet altijd en dan kan het storend zijn.
Clannad is welquote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtige pianopartij.
Dit kan net qua Enya/Clannad/Enigma achtige dingen
Als we de regel 'kapen mag' instellen ben ik voorquote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey, ouwe reus, neem het eens niet zo serieus allemaal.
Staat anemo erin?quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtige pianopartij.
Dit kan net qua Enya/Clannad/Enigma achtige dingen
Regels instellen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we de regel 'kapen mag' instellen ben ik voor
Ik ging een beetje hard jaquote:
Godverquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds de optie der reeksen er is gekomen (om dubbeltopics o.a te voorkomen) interesseert het me werkelijk geen kut wie hem opent, als hij maar open is.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch dan.quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar Mexicano vroeg waar mijn whiskey-UI was aangezien ik aan de whiskey zit, dus gelijk maar opgeruimd
Ja vaste prik in mijn lijstjequote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef het_fokschaap het volgende:
Mecano is leuk, maar qua onverstaanbaar ga ik toch voor Ti Sento van Matia Bazar
Ik heb slecht nieuws voor je.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
(Hoop dat het Italiaans is, anders faal ik wederom)
Gaaaaaaast.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
Beste lied wat ik niet kan verstaan is Bestel Marquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef het_fokschaap het volgende:
Mecano is leuk, maar qua onverstaanbaar ga ik toch voor Ti Sento van Matia Bazar
Ik heb werkelijk waar geen idee welke taalquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Italiaanse nummers![]()
Dit is onjuist, daar je een ster bent in het kapenquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds de optie der reeksen er is gekomen (om dubbeltopics o.a te voorkomen) interesseert het me werkelijk geen kut wie hem opent, als hij maar open is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |