SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
FEAR OF THE DARK YEAHHH FEAR OF THE DAAAAARKReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
*kuch* Danny *kuch*quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag alles wat binnen de regels van dit forum ligt.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
8 juniquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet nog een keer naar een Iron Maiden concert.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Denkt Danny anders over.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag alles wat binnen de regels van dit forum ligt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Maiden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Mijne ook niet... ff oordopjes uit gedaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:44 schreef Martinello het volgende:
Niet helemaal mijn kopje thee dit.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ken dit ook niet, maar heb het wel veel liever dan al die nieuwe eenheidsworst.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Dit, ik vind het ook best te pruimen, ik WOOHOOO even mee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:45 schreef Jane het volgende:
Ik ken dit ook niet, maar heb het wel veel liever dan al die nieuwe eenheidsworst.![]()
Dit kan mij niet zo bekoren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:44 schreef Cee het volgende:
Even rustig jongens, dit is mijn eerste kennismaking met het nummer.![]()
![]()
ik doe watjes in mijn oren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mijne ook niet... ff oordopjes uit gedaan.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Volgend jaar Hallowed be thy name ook erbij
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Whiskey?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:44 schreef Martinello het volgende:
Niet helemaal mijn kopje thee dit.![]()
![]()
En hopelijk niet je laatstequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:44 schreef Cee het volgende:
Even rustig jongens, dit is mijn eerste kennismaking met het nummer.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Prima nummer hoor. Maar ik snap niet waarom mensen hierop stemmen. Maar dat heb ik met wel meer platen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ze zouden bij Dire Straits ook alleen maar de live versies van Alchemy moeten laten horen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, kwart voor 1. Nu snap ik wel waarom ik al een beetje moe ben."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zou helemaal mooi zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:45 schreef Uccie het volgende:
Volgend jaar Hallowed be thy name ook erbij
Ik heb het er bij het stemmen bij gezet bij Sultans of Swingquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Ze zouden bij Dire Straits ook alleen maar de live versies van Alchemy moeten laten horen.![]()
![]()
Jaaaaquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:45 schreef Uccie het volgende:
Volgend jaar Hallowed be thy name ook erbijT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Mijn vriend zit een spel te spelen met voice, aan de andere kant kunnen ze meeluisteren hoe ik zingquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef houdjemond het volgende:
Sorry buren![]()
( HJM kan echt niet zingen)![]()
Ze smelten de kazen!![]()
lekker nummerkeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deep Purple.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat kan je niet van veel bands zeggen
Live altijd anders, en altijd beter dan studio versies.My friends all drive horses![]()
Mooi concert was dat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Rottdog het volgende:
Concert Iron Maiden in Zwolle hersenschudding opgelopen 💜![]()
Ik mis een HMF in dit topic"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De adrenaline giert door mijn lichaam nu.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Andy Fordhamarmen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die sidekick heeft me een partij bovenarmen.
#Viesdik.![]()
En een Frits_Flitskikker."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kwart voor 12 dropstaaf.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Dven het volgende:
Oh, kwart voor 1. Nu snap ik wel waarom ik al een beetje moe ben.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Die stemquote:Ik vind hun albumcovers beter dan hun liedjes, maar goed liever dit dan de 11e notering van Blaf zullen we maar zeggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ongemakkelijkheid is het mooiste om naar te kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:47 schreef Szura het volgende:
Die mensen die wat ongemakkelijk meedeinenJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Hij loopt een uur voor.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
wat is dat goed inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Ze zouden bij Dire Straits ook alleen maar de live versies van Alchemy moeten laten horen.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Weer ban? Hoop het niet. Mijn wedje lag dat hij de kerst zou redden. Maar dat had ik al gezegd. Een keer of twaalfde man.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zal je deze week hier niet aantraffen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volgend jaar zitten jullie dus in de show van Patty en Jochemquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn vriend zit een spel te spelen met voice, aan de andere kant kunnen ze meeluisteren hoe ik zing![]()
![]()
![]()
Die stem vind ik dan juist weer geweldigquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stemIk vind hun albumcovers beter dan hun liedjes, maar goed liever dit dan de 11e notering van Blaf zullen we maar zeggen.
Ligt er aan waar hij is, natuurlijk.quote:
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Verschillende tijdzones zijn een bitchquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En dan ook weer een live versie. Hoewel de studioversie ook gewoon superdesuper is..quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:45 schreef Uccie het volgende:
Volgend jaar Hallowed be thy name ook erbij"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Namen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er zijn veel posters afwezig die er vorig jaar wel waren"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kan best, hij zit weer ruzie te maken met een stel Groningers..quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgend jaar zitten jullie dus in de show van Patty en Jochem![]()
Groningers
Ze smelten de kazen!![]()
The Number Of The Beast mag ook wel eens binnenkomen
Ik zing ook veels te graag voor iemand die het niet kanquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn vriend zit een spel te spelen met voice, aan de andere kant kunnen ze meeluisteren hoe ik zing![]()
yay voor alleen wonen
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
The Trooperquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef laxus13 het volgende:
The Number Of The Beast mag ook wel eens binnenkomen![]()
![]()
Vind die live versies meestal net wat te snel. Dat behoudende van het album heeft het helemaal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan ook weer een live versie. Hoewel de studioversie ook gewoon superdesuper is..Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ow. In dat gevalquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Bulgarije gelden andere regels en wetten.
Naar je eigen land!11!!!!!!!!!!!111Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Dat bier was niet heel gek, wel overbetaald.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik zei altijd...ik houd niet van Metal...tot een vriend zei, waarom zet je dan Iron Maiden aan in de auto????quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef laxus13 het volgende:
Hij zit in Leeds.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Weer ban? Hoop het niet. Mijn wedje lag dat hij de kerst zou redden. Maar dat had ik al gezegd. Een keer of twaalfde man.![]()
Wasted Years, Rime Of The Ancient Marinerquote:
Bring Your Daughter To The Slaughter.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef laxus13 het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Liever dit dan Rammstein.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef Cee het volgende:
Prima rammer tussen al die zoete knabbels.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Op nummer 666?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef laxus13 het volgende:
The Number Of The Beast mag ook wel eens binnenkomen![]()
Local Heroquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Ze zouden bij Dire Straits ook alleen maar de live versies van Alchemy moeten laten horen.![]()
![]()
Gewoon de volle Rime of the Ancient Mariner ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Wasted Years, Rime Of The Ancient Mariner![]()
Niet FOK!ken als je in Leeds zitquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heerlijk ook dat hij de volledige live versie draait zonder het af te kappen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ome Neil
Rechtsextremist!1111111!!1!1!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Ow. In dat geval
[ afbeelding ]
Naar je eigen land!11!!!!!!!!!!!111![]()
13 minuten lang genietenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef Keselo het volgende:
[..]
Gewoon de volle Rime of the Ancient Mariner ja.
Rime Of The Ancient Marinerquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef laxus13 het volgende:
Je snapt het niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan zou het kwart voor 11 moeten zijn voor 'm.Wat is ie online?quote:![]()
![]()
The Crowded House fanclub is blij nu"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Crowded House is altijd mooi natuurlijk.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Deze is slim doch niet bijzonder[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Crowded House
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Don't Dream It's Over is prachtig.
Weather With You is best geinig.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hoog Sky Radio-gehalte maar ik hoor dit toch graag.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Al is Woodface natuurlijk wel een bereplaat.
Ben meer van 1989quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jan-Willem is een echte.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Heerlijk ook dat hij de volledige live versie draait zonder het af te kappen.![]()
Jan-Willem heeft bij deze de koppositie overgenomen van Rob.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nooit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jan-Willem heeft bij deze de koppositie overgenomen van Rob.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wet Wet Wet achtigThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wat een kutsnor
Wat ook leuk isquote:
Rob was vandaag kut.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rob?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind jij 'm ook een beetje knap, Uc? Of ligt het aan mij?
Nou niet knap, maar wel uitstraling.
En humor, humor is altijd goed.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee gek, JW.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rob?
En humor, humor is altijd goed.![]()
Maar deze is veel veel veel mooier![]()
![]()
![]()
![]()
Oh JW, ja die zou ik wel doen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar deze is veel veel veel mooier![]()
![]()
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rob ziet er altijd een beetje ongewassen uit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rob?
En humor, humor is altijd goed.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Into Temptation![]()
![]()
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Goeie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is het de dj of de zender coordinator ?![]()
Haten op Rob.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Into temptation moet wel ten minste 400 plaatsen hoger staan dan Weather With You. Ongeacht van waar ze staan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat was in 1990 ook al zo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rob ziet er altijd een beetje ongewassen uit.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Don't Dream It's Over heeft een van de mooiste gitaarintro's ooit. Die komt hopelijk nog.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Fall at your feet, zou er in moeten staan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Dven het volgende:
Into temptation moet wel ten minste 400 plaatsen hoger staan dan Weather With You. Ongeacht van waar ze staan.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Don't Dream It's Over heeft een van de mooiste gitaarintro's ooit. Die komt hopelijk nog.1046
Kan iemands oom daar zijn piemel doorheen steken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Evertjan het volgende:
Ze zouden een soort van brievenbus in die glazen wand moeten doen![]()
Better be home soon ook. En Distant Sun.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Fall at your feet, zou er in moeten staan.
Maar neeeeee, we stemmen op Bløf.![]()
Welke van de twee is de vader?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Dit is Xess Xava jongens.
[ afbeelding ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ga de oogjes nogmaals sluiten.
Truste
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wie is wie?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
De linker of de rechter?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Moet je mee uitkijken. Voordat je het weet staat er een PVV-er door te pissen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Evertjan het volgende:
Ze zouden een soort van brievenbus in die glazen wand moeten doenArmed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de oogjes nogmaals sluiten.
Truste
Al bijna net zo groot als zijn papa.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik die grap maken?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Topquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wat is de vierde CH-notering?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pinapple head ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Better be home soon ook. En Distant Sun.
Maar neeeeee, we stemmen op Bløf.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:quote:Dat vind ik echt lullig van jullie.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Iedereen maakte mquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al bijna net zo groot als zijn papa.
Kan ik die grap maken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ban plsquote:Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Four Seasonsquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de vierde CH-notering?![]()
Waar is de mama van deze twee kleine jongens?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ik ben kleiner dan Wesleyquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ga me bedje opzoeken mensen![]()
Tot Morguh
Bedanktquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:57 schreef laxus13 het volgende:
Ik ga me bedje opzoeken mensen![]()
Tot Morguhslaap lekker
1487 One Of Us ABBA 1981quote:
1486 Good Year For The Roses Elvis Costello 1981
1485 Hijo De La Luna Mecano 1990
1484 Honesty Billy Joel 1979
1483 Somebody To Love Jefferson Airplane 1970
1482 Thrift shop Macklemore & Ryan Lewis 2013
1481 Watskeburt Jeugd Van Tegenwoordig 2005
1480 Why Annie Lennox 1992
1479 Rappers Delight Sugarhill Gang 1979
1478 On The Border Al Stewart 1977
1477 Hard Sun Eddie Vedder 2007
1476 Sacrifice Anouk 1998
1475 The Drugs Don't Work The Verve 1997
1474 Still Crazy After All These Years Paul Simon 1975![]()
Mijn bankrekening is kleiner dan die van Wesleyquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mooie fade[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weet iemand wat de nummer 1 was in de Top 4000?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Radio 10?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet iemand wat de nummer 1 was in de Top 4000?
Bohemian Rapsody dacht ik![]()
1482/1481, moeten we de Ria's in het café even glazig zien kijken terwijl ze met de heupjes heen en weer gaan. Nu al zin in. Ik blijf voor The Verve en dan ga ik pitten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
1487 One Of Us ABBA 1981
Watskeburt ga ik helemaal meezingen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
1487 One Of Us ABBA 1981
1485 Hijo De La Luna Mecano 1990![]()
1484 Honesty Billy Joel 1979![]()
1474 Still Crazy After All These Years Paul Simon 1975
slaap lekker Fred!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:59 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Trusten mensen![]()
Ik ga dan naar buiten en dan schreeuw ik het door de hele straat.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
1487 One Of Us ABBA 1981
1481 Watskeburt Jeugd Van Tegenwoordig 2005![]()
![]()
![]()
![]()
1478 On The Border Al Stewart 1977:{
Meurt Mossel?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Je bent ook wel een sjembek natuurlijk.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Thrift shop
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Kanker. Kanker. KAAAAAAAAAAAAAAAANKERquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
1482/1481, moeten we de Ria's in het café even glazig zien kijken terwijl ze met de heupjes heen en weer gaan. Nu al zin in. Ik blijf voor The Verve en dan ga ik pitten.
Wel goede plaat stiekem."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
We hebben beide een hartje bij The Vervequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:59 schreef Uccie het volgende:
1487 One Of Us ABBA 1981
1485 Hijo De La Luna Mecano 1990![]()
1484 Honesty Billy Joel 1979![]()
En ik drink tot de modderfokking fles leeg is.quote:Op zondag 27 december 2015 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent ook wel een sjembek natuurlijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik blijf voor Eddie, en daarna zie ik welquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
1482/1481, moeten we de Ria's in het café even glazig zien kijken terwijl ze met de heupjes heen en weer gaan. Nu al zin in. Ik blijf voor The Verve en dan ga ik pitten.
The Verve kan mij niet bekoren, al is deze stukken beter dan BSS![]()
![]()
Is ook wel een prachtige plaat.quote:Op zondag 27 december 2015 00:01 schreef Dven het volgende:
[..]
We hebben beide een hartje bij The VerveOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hier in Sofia geen aanslagen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jullie al aanslagen gehad?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Alleen van de belastingdienst.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Van de belastingquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
1487 One Of Us ABBA 1981![]()
1478 On The Border Al Stewart 1977:)![]()
1475 The Drugs Don't Work The Verve 1997![]()
![]()
![]()
![]()
Verder alles goed?quote:Op zondag 27 december 2015 00:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Kanker. Kanker. KAAAAAAAAAAAAAAAANKER
Wel goede plaat stiekem.![]()
![]()
Ik zie jou nog wel een dartbord saboteren.quote:Op zondag 27 december 2015 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien wat aanslag op de autoraampjes."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vieze Freddy snapt me tenminste.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
#viesdikquote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Stickertje het volgende:
Even een zak met zoute pinda's uit de kast gebpaktHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik saboteer het dartbord zelf nooit. Ik pest wel de tegenstander.quote:Op zondag 27 december 2015 00:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie jou nog wel een dartbord saboteren.![]()
ABBA is altijd goed
Fijne ABBA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is toch gewoon een zaadplaat joh. Gewoon weer mensen die op ABBA stemmen om op ABBA te stemmen.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Ik weet niet zo goed of ik je deugniet of schelm moet noemen nu.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik saboteer het dartbord zelf nooit. Ik pest wel de tegenstander."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dikzakquote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Stickertje het volgende:
Even een zak met zoute pinda's uit de kast gebpaktLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gaan wel snel deze toppa'sRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Fantastische basslineWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Doe maar deugniet want schelm staat niet in mijn woordenboek.quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik je deugniet of schelm moet noemen nu.![]()
Nee.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef F.Begbie het volgende:
Dit is toch gewoon een zaadplaat joh. Gewoon weer mensen die op ABBA stemmen om op ABBA te stemmen.![]()
Produceren kunnen B en B welThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zet dan je geluid maar uit bij nummertje 1481quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dat soort zaken niet snappen..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Een van de betere van ABBA.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef F.Begbie het volgende:
Dit is toch gewoon een zaadplaat joh. Gewoon weer mensen die op ABBA stemmen om op ABBA te stemmen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En A en A zingen als nachtegaaltjesquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Niet? Jij deugt nietquote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe maar deugniet want schelm staat niet in mijn woordenboek.
Rellende_Rotscholier
![]()
Is niet strafbaar.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dan is de rest helemaal rukquote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de betere van ABBA.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Dat nummer Fear of the Dark, had ik nog nooit van gehoord maar ik vind het een tof nummerlive.
Heeft iets bezwerends. Heb ff yt gekeken de live beelden.
The secret of getting ahead is getting started![]()
Absoluut, droeftoeters!quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Zet dan je geluid maar uit bij nummertje 1481![]()
Staan in Somalië toch wel 10 stokslagen opquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Mijn ultieme droom is de top2000 samen met m'n moeder luisterenHelaas heeft zij een hekel aan bergen en ik een hekel aan Nederland
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat mag jij vinden.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Als ik mevrouw Wade zo bewonder, moet ik ook maar eens een dartbord gaan halenquote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik saboteer het dartbord zelf nooit. Ik pest wel de tegenstander.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Tenzij je vijf glazen melk en acht boterhammen met leverworst eet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Staan in Somalië toch wel 10 stokslagen opHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Samen naar een tropische locatie met wifi?quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Dven het volgende:
Mijn ultieme droom is de top2000 samen met m'n moeder luisterenHelaas heeft zij een hekel aan bergen en ik een hekel aan Nederland
Ian White heeft een stiefdochter.quote:Op zondag 27 december 2015 00:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik mevrouw Wade zo bewonder, moet ik ook maar eens een dartbord gaan halen![]()
Vieze Freddy?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
IF TOMORROW NEVER COOOOMES[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nah, ik vrees dat ik volgend jaar gewoon naar NL moet gaan.quote:Op zondag 27 december 2015 00:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Samen naar een tropische locatie met wifi?
Wel gelijk het cafe bezoeken, jullie de groetjes doen enzo."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Does Your Mother Know of SOS ook welquote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef het_fokschaap het volgende:
qua Abba ga ik toch voor Eagle en the Day before you came[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |