Vernieuwing is niet altijd verbetering helaas...quote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig zie je dat steeds meer. De lijst gaat met haar tijd mee
hmmm ben je dat gevoel al zo snel kwijt dan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Het is dan ook al bijna een half uur geen kerst meer
Kans is groot dat die een paar lantaarnpalen staat te likken ja.quote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mani al op de straat ligt te joelen voordat Watskeburt begint.
Klopt, maar in dit geval welquote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vernieuwing is niet altijd verbetering helaas...
Zonder kledingquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mani al op de straat ligt te joelen voordat Watskeburt begint.
punt is juist dat het beste van de laatste jaren er nauwelijks in komt... ik zou graag die single van Sufjan in de lijst zien bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken al die meuk na 2010 echt niet...
Mis er weinig aan, als dit bij het beste van de laatste jaren hoort...
En ja, ik word een grumpy old man.
Jammer dat het niet vriest...quote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Kans is groot dat die een paar lantaarnpalen staat te likken ja.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Kans is groot dat die een paar lantaarnpalen staat te likken ja.
Chicago moet in de top 2000.quote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
punt is juist dat het beste van de laatste jaren er nauwelijks in komt... ik zou graag die single van Sufjan in de lijst zien bijvoorbeeld.
Deels mee eens maar of het hiermee nou moet. Ik hoor al minuten dezelfde beat en de rap heeft net zoveel diepgang als uhm, Kramer.quote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chicago?quote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
punt is juist dat het beste van de laatste jaren er nauwelijks in komt... ik zou graag die single van Sufjan in de lijst zien bijvoorbeeld.
Ik bedoelde I should have known better, maar Chicago is nog beter natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chicago moet in de top 2000.
Chicago staat erin hoor, meerdere kerenquote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chicago moet in de top 2000.
Gezien de oudere nieuwe binnenkomers komen de echte goede nummers over een paar jaar toch wel weer bovendrijvenquote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van dat laatste album het liefste toch No shade in the shadow of the cross, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde I should have known better, maar Chicago is nog beter natuurlijk.
Ik wil er niet aan denken hoe de lijst er over 10 jaar uitzietquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prachtig nummer.quote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde I should have known better, maar Chicago is nog beter natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |