Halloquote:
quote:
Ja de naam boeide me niet, alleen de clip.quote:
Omdat ik D. nooit als hatelijke user in deze topicreeks heb meegemaakt. En we komen hier elkaar al jaren tegen. Dus als jij vindt dat hij op basis van 1 post een hatelijke user is, ligt dat aan jou.quote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag toelichting op deze accusaties.
Sinds Gerard Ekdom is dat wel zo'n walgelijk nummer.quote:
Ook zonder Ekdom was die versie extreem kut.quote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds Gerard Ekdom is dat wel zo'n walgelijk nummer.
Als je iemand die hier net komt posten gelijk als "reller" neerzet ben je echt een diepe kernautist.quote:Op zondag 27 december 2015 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
Dus als jij vindt dat hij op basis van 1 post een hatelijke user is, ligt dat aan jou.
Zou dat expres zijn?quote:
Niet op ingaan, gewoon relpubertje, gaat wel weg als ie geen aandacht krijgtquote:Op zondag 27 december 2015 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat ik D. nooit als hatelijke user in deze topicreeks heb meegemaakt. En we komen hier elkaar al jaren tegen. Dus als jij vindt dat hij op basis van 1 post een hatelijke user is, ligt dat aan jou.
nou nou... zeer matig dat wel.quote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook zonder Ekdom was die versie extreem kut.
Ondanks Ekdom vind ik het nog wel een vermakelijk nummer. Heb alleen het gevoel dat hij al jaren steeds in de nacht wordt neergezet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds Gerard Ekdom is dat wel zo'n walgelijk nummer.
Hij's wel lekker makkelijk, bij een mening die niet de zijne is, ga je meteen op ignore. Mis je niks aan ouwe reusquote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je iemand die hier net komt posten gelijk als "reller" neerzet ben je echt een diepe kernautist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |