Dan wordt het tijd voor de naaktpics.quote:Op zondag 27 december 2015 00:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja..![]()
![]()
alcoholische kerst drankjes gaan er snel doorheen nu![]()
Zo steek je nog eens wat op.quote:Op zondag 27 december 2015 00:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met familie in NL, waarvan 1 telg mee deed aan de eerste versie van The Voice..
Ik weet t, maar toch moet ik er altijd aan denken.quote:
Ik ook...enquote:
Iedereen houdt van doekoe.quote:Op zondag 27 december 2015 00:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ho-tel
mo-tel
Holiday Inn
And if your bitch starts fucking up
you just fuck her friend
Guantanamo Bay?quote:Op zondag 27 december 2015 00:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb echt drie maanden naar de Ketchup Song moeten luisteren voor ik door had dat ze deze tekst fonetisch zongen.
Die gozer was ook niet te stoppen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij dit lied altijd aan Def Rhymz denken
Ja hoor. The Verve, Pet Shop Boys en Ray Charles sowieso dit laatste uur. Kusjes.quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb jij sowieso een post gemaakt over een lied dat je wel goed vind? heb alleen gezeur gelezen..
helaas niet neequote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gozer was ook niet te stoppen.
Leuk doen we samen!!quote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...en
Good times, these are the good times
Ik vond Schudden wel een legendarische single.quote:
Bassist van Queen was bij de opname van Good Times in de studio. Was zijn inspiratie.quote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet t, maar toch moet ik er altijd aan denken.
legendarisch slecht is ook legendarisch inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Schudden wel een legendarische single.
2 keer positief tot nu toe.. toe maar...quote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Ja hoor. The Verve, Pet Shop Boys en Ray Charles sowieso dit laatste uur. Kusjes.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
legendarisch slecht is ook legendarisch inderdaad.
Heb gezocht. Maar lukt me effe niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |