quote:Op zondag 27 december 2015 00:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, bij nummer 2 de top 2000 uitzetten.. hoef je dat gedrocht niet te luisteren

Postuum?quote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Claudia komt volgend jaar op 1.
Je hoorde het hier voor het eerst.

Ik offer volgend jaar voor de zekerheid een plekje in mijn lijst op voor BoRhap.quote:Op zondag 27 december 2015 00:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, bij nummer 2 de top 2000 uitzetten.. hoef je dat gedrocht niet te luisteren

Geloof er niet in...zelfs DWDD krijgt dat niet voorelkaar.quote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Claudia komt volgend jaar op 1.
Je hoorde het hier voor het eerst.

Sinds wanneer mag jij zo laat achter de computer zitten?quote:

it wasn't mequote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg welke lul heeft trouwens de 2e banner uit de op gehaald?

Ik niet, had hem er juist in gezet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Dat zou genot zijn. Eindelijk pure kwaliteit op nummer 1quote:Op zondag 27 december 2015 00:32 schreef peaceman het volgende:
trouwens volgend jaar staat Marianne Rosenberg op 1!

*kuchtquote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

heb jij sowieso een post gemaakt over een lied dat je wel goed vind? heb alleen gezeur gelezen..quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef F.Begbie het volgende:
Ik val zo in een coma. Jezus man wat een slaapverwekkende kutmuziek.

Onder het mom van 'nieuw', 'Nederlands', 'fris'...quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geloof er niet in...zelfs DWDD krijgt dat niet voorelkaar.

gisteren had ik tranen in mijn ogen van het lachen door jou... ga je weer voor die eer?quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef F.Begbie het volgende:

Dan ga je tenminste feestend het nieuwe jaar in.quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou genot zijn. Eindelijk pure kwaliteit op nummer 1

Beetje moequote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef F.Begbie het volgende:

Ik denk dat je überhaupt bedoelde in plaats van sowieso.quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb jij sowieso een post gemaakt over een lied dat je wel goed vind? heb alleen gezeur gelezen..

precies.quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]

Marianne Rosenberg, is dat nou Duits of Oostenrijks?quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]

Zweeds.quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Marianne Rosenberg, is dat nou Duits of Oostenrijks?

Hij komt hier ook alleen maar voor het rellen hequote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en het is volgens mij D.

italiaansquote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Szura het volgende:
[..]

Is t toch meer waar wat ze over 'm zeiden net..quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en het is volgens mij D.
Ah al toegegeven

Duits zigeunermeisjequote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Szura het volgende:
[..]

Ik ga altijd laat slapen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag jij zo laat achter de computer zitten?

Humberto. Wraakactie van 2014..quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

quote:Op zondag 27 december 2015 00:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is t toch meer waar wat ze over 'm zeiden net..

Rebels.quote:

quote:Op zondag 27 december 2015 00:35 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze kan ik nog woordelijk meezingen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |