SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankleding van de feesttafel kan hier uiteraard ook besproken worden, hier is de mijne van
afgelopen jaar:
Meer inspiratie: Heston Blumenthals Perfect Christmas!
http://www.dailymotion.com/video/xndwm1_heston-blumenthal-s-perfect-christmas_lifestyle
En de vorige edities:
Kersttopic 2014: http://forum.fok.nl/topic/2145048
Kersttopic 2013: http://forum.fok.nl/topic/2022736
Game on!![]()
Ik ga hem volgende week maken. Ziet er idd erg tof uitquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:04 schreef Sarabi het volgende:
Nu wil ik die schuine jelly voor morgen ook maken....ziet er echt super uit!
Ja zijn leuk he!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:04 schreef Sarabi het volgende:
Nu wil ik die schuine jelly voor morgen ook maken....ziet er echt super uit!
Sterkte. Perfect is helemaal niet nodig, gezelligheid is veel belangrijkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet zo met alles nog beginnen. Nou ja, behalve met de aardappelen voor de roast potatoes. Die heb ik al wel geschildben half ziek, man is helemaal ziek inclusief koorts en alles duurt 450x langer met twee kleine kinderen in huis. Heb een 'perfect ' maal opgegeven inmiddels
Mega tof ditquote:
Wat is dat toch met die timing van ziek worden he? Ik heb ook een kerst van improvisatie, met wolken in je hoofd en koude rillingen ben ik ook niet op m'n scherpst, vanalles vergeten!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Sterkte. Perfect is helemaal niet nodig, gezelligheid is veel belangrijker
Zelf heb ik ook griep sinds twee dagen dus de beleving van het koken is ook wat minderhopelijk morgen wat beter
[..]
Mega tof dit
Ja, niet boffenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die timing van ziek worden he? Ik heb ook een kerst van improvisatie, met wolken in je hoofd en koude rillingen ben ik ook niet op m'n scherpst, vanalles vergeten!maar gelukkig kan t ook rechtsom als t linksom niet lukt
Uit de vijver van de buurman? Zo'n Oranje-Zwarte?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:14 schreef sirdanilot het volgende:
Ik bereid me al voor op het eten van de gevreesde karper met kerst...
Oost europeanen
Dat had ik ook met mijn red velvet. Volgens mij is die kleurstof echt alleen voor glazuur, fondant en marsepein. Het deed echt helemaal niets, het hele tubetje ging in m'n cupcakes.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:40 schreef Dragonberry het volgende:
Oh die zalm![]()
Ik heb net verse cinnamonrolls gemaakt als kerst brunch voor ons tweetjes.
Konijn voor vanavond is al klaar. Net als de slagroomtruffels en een red velvet taartje. Hij is alleen niet heel rood helaas.. Kleurstof van dr Oetker kleurt niet goed genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ziet er heel gaaf uit, lekker retro. Die peertjes ook, wat een heerlijke kleuren!quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Hier is ie dan! Diagonale Panna Cotta!Smaakte goed! Lekker licht, niet te zoet!
[ afbeelding ]
En mijn stoofpeertjes met effect!![]()
[ afbeelding ]
En dat was het dan voor mijn kerstdiner![]()
![]()
Morgen gourmetten, ik maak wel het toetje, eens zien of ik daar nog een foto van kan maken!
Die soep! Recept?quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:33 schreef egeltje1985 het volgende:
De voorgerechten, risotto met champignons en hazelnoten en paprikasoep met coquille. En supercrappy foto's.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:11 schreef fietsie het volgende:
Even een kleine update over de kalkoen![]()
Dit was na 5 (!) uur in de oven. -Net- iets te krokant aan de buitenkant maar vanbinnen echt... boter botergaar...
[ afbeelding ]
En nadat de tafelgasten er op los waren gegaan met het slachtmes en later *plukkend*![]()
[ afbeelding ]
http://www.culy.nl/recept(...)te-kool-en-coquille/quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |