SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - - ¤ 4.592.880,- (¤ 4.588.750,- in 2014)
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Owh wanneer? En moet ik bang zijn?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:03 schreef houdjemond het volgende:
We krijgen een aanslag, hoera.oproerkraaiers
Vanavond. En ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh wanneer? En moet ik bang zijn?
Nee, want we hebben wijkagenten. Wat een no-news zegquote:Op woensdag 23 december 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je zon is, maar dat moet een keer kunnen toch.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:13 schreef danilel het volgende:
Deze trol met een kut pittig kort kapsel heeft lekker uitgeslapen. (Mijn zoon ook trouwens, want ik zag dat er mensen waren die zich zorgen maakten over het welbevinden van mijn zoon en dat ie om 1.00 uur 'snachts in bed zou moeten liggen, hey pstt het is vakantie 😎)
hij is tien en ik vind van wel😜quote:Op woensdag 23 december 2015 11:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je zon is, maar dat moet een keer kunnen toch.
Mensen (meestal zelf zonder kinderen) die zich druk maken over kinderen van anderen.... Dat kindje zag er super gelukkig uit en het is freaking vakantie. Sommige mensen doen alsof het kindermishandeling is als een kind niet meteen om 8 uur in bed ligt ...quote:Op woensdag 23 december 2015 11:13 schreef danilel het volgende:
Deze trol met een kut pittig kort kapsel heeft lekker uitgeslapen. (Mijn zoon ook trouwens, want ik zag dat er mensen waren die zich zorgen maakten over het welbevinden van mijn zoon en dat ie om 1.00 uur 'snachts in bed zou moeten liggen, hey pstt het is vakantie 😎)
Bij NYE moet ie ook laat opblijven, kan ie vast een beetje wennenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:16 schreef danilel het volgende:
[..]
hij is tien en ik vind van wel😜
Maar hebt van die zelfverklaarden pedagogieke gekken die beter menen te weten, ach soit.
Oooh, op die leeftijd heb ik dat ook wel een keer gedaan. Ik leef nog steedsquote:Op woensdag 23 december 2015 11:16 schreef danilel het volgende:
[..]
hij is tien en ik vind van wel😜
Maar hebt van die zelfverklaarden pedagogieke gekken die beter menen te weten, ach soit.
Dat issie al 20 jaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:15 schreef Sked het volgende:
Jan Smeets praat alsof ie dementerende is
Als je een terrorist bent is dit wel het moment. Veel mensen bij elkaar en dan ook nog ironisch dat ze juist geld inzamelen voor 'oorlogsslachtoffers'.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar met een bomgordel loop je zo het plein opquote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Als je een terrorist bent is dit wel het moment. Veel mensen bij elkaar en dan ook nog ironisch dat ze juist geld inzamelen voor 'oorlogsslachtoffers'.
Een auto komt gelukkig niet door de trechter van dranghekken
Speelt in een serie op sbs6 en ze zingt.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Dan beschouwen we haar als een nobuddie.
Een nobuddie dusquote:Op woensdag 23 december 2015 11:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Speelt in een serie op sbs6 en ze zingt.
en er is behoorlijk veel beveiliging die de boel echt wel in de gaten houdt.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Als je een terrorist bent is dit wel het moment. Veel mensen bij elkaar en dan ook nog ironisch dat ze juist geld inzamelen voor 'oorlogsslachtoffers'.
Een auto komt gelukkig niet door de trechter van dranghekken
Een serie op SBS6.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Speelt in een serie op sbs6 en ze zingt.
WIDM heb ik de afgelopen jaren niet uitgebreid gevolgd, sorry het spijt me vergeef me sorry sorry sorry.quote:
Je gaat hier toch geen excuses voor aanbieden, Stinhoquote:Op woensdag 23 december 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WIDM heb ik de afgelopen jaren niet uitgebreid gevolgd, sorry het spijt me vergeef me sorry sorry sorry.
Ik nam het je niet kwalijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WIDM heb ik de afgelopen jaren niet uitgebreid gevolgd, sorry het spijt me vergeef me sorry sorry sorry.
Yep, met frisse tegenzinquote:Op woensdag 23 december 2015 11:31 schreef noodgang het volgende:
Zit mister Pinkpop nu bingo te spelen
Wat ben jij zuurquote:Op woensdag 23 december 2015 11:35 schreef Sked het volgende:
die achterlijke roze bril zou ook verboden moeten worden
Denk het ook, maar hij doet het toch maarquote:Op woensdag 23 december 2015 11:36 schreef noodgang het volgende:
[..]Volgens mij is dat de rode draad in zijn leven
Moet je ook niet doenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meer mensen. Die mensen neem ik niet serieus.
Ja hoor. Alhoewel ik deze editie een stuk minder vind dan vorige edities.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Is er iets wat je WEL leuk vind aan SR?
Ik vind hem stukken beter eigenlijk, een stuk minder verkrampt...quote:Op woensdag 23 december 2015 11:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja hoor. Alhoewel ik deze editie een stuk minder vind dan vorige edities.
Dat zeker!quote:Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kan ik een heleboel leuke dingen voor doen
Eva is dan ook wel zo slim om haar charmes in de strijd te gooien vermoed ikquote:Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zeker!
Maar Eva, de 4e DJ van gister, had ¤21.000,- opgehaald. Daar kun je nog meer leuke dingen voor doen
challenges kun je ook niet vergelijken he....quote:Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zeker!
Maar Eva, de 4e DJ van gister, had ¤21.000,- opgehaald. Daar kun je nog meer leuke dingen voor doen
bieden op een romantisch diner met Evaquote:Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kan ik een heleboel leuke dingen voor doen
Als ik met Eva een romantisch diner heb zou ik juist wel zelf willen komenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
bieden op een romantisch diner met Eva![]()
je krijgt er een custommade tafel bij en je hoeft niet eens zelf te komen, dat doet Piere Wind voor je
je houd momenteel zelfs nog geld over
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik met Eva een romantisch diner heb zou ik juist wel zelf willen komen
* Fer checked pohi. Utopia, aanslagen Parijs, vluchtelingen, Daxcha, SR2015, ahuh ahuh....quote:Op woensdag 23 december 2015 11:13 schreef danilel het volgende:
is ie toch ookquote:Op woensdag 23 december 2015 11:15 schreef Sked het volgende:
Jan Smeets praat alsof ie dementerende is
ach meid!quote:Op woensdag 23 december 2015 11:13 schreef danilel het volgende:
nee is ABBAquote:
Lekker bezigquote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo maar eens effe bijslapen31 uur and counting
wat wil je er mee zeggen? Denk je echt dat ik de moeite neem om jouw postgeschiedenis te checken??? Whahahaquote:Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef Fer het volgende:
[..]
* Fer checked pohi. Utopia, aanslagen Parijs, vluchtelingen, Daxcha, SR2015, ahuh ahuh....
Ja, hihahoquote:
doen ze toch al dagen weer, alleen dag 1 en begin dag 2 was et beetje stil daaroverquote:Op woensdag 23 december 2015 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, hihaho
omdat ze de sapjes weer zo uitvoerig bespreken
Ik vind de sapbespreking van voorgaande jaren veel leukerquote:Op woensdag 23 december 2015 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, hihaho
omdat ze de sapjes weer zo uitvoerig bespreken
Daar heb ik geen 5 euro voor overquote:Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef Xummon het volgende:
Gastcollege van Tong80 over baggertopics
Dan moet je iedereen 5 euro toegeven wil je kijkers hebbenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef Xummon het volgende:
Gastcollege van Tong80 over baggertopics
Kerststress eigenlijk maar wil niet van de bank afquote:Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef Strani het volgende:
Een hele goedemiddag weer, allen. Zijn we al een beetje in kerstsferen?
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet je iedereen 5 euro toegeven wil je kijkers hebben
Hehe. Hier vandaag ook grote schoonmaak, kerstboodschappen en nog wat versieringen afmaken. Maar ook eten bij de lokale Indiert dus dat maakt een hoop goedquote:Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kerststress eigenlijk maar wil niet van de bank af
Schoonmaak inderdaad en ik ben gisteren benoemd tot chef-drankquote:Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe. Hier vandaag ook grote schoonmaak, kerstboodschappen en nog wat versieringen afmaken. Maar ook eten bij de lokale Indiert dus dat maakt een hoop goed
Wel een hoop verantwoordelijkheid hoor. Ik drink zelf amper dus ik zou waarschijnlijk hele slechts drankinkopen doenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Schoonmaak inderdaad en ik ben gisteren benoemd tot chef-drankdus straks even een paar flessen lekkers inslaan
luxe positie eigenlijk.
beste wat je kan overkomen als je dan toch iets moet doenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Schoonmaak inderdaad en ik ben gisteren benoemd tot chef-drankdus straks even een paar flessen lekkers inslaan
luxe positie eigenlijk.
Eigenlijk wel, mooie wijntjes, lekker likeurtje, laat houdjemond maar schuivenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef Sked het volgende:
[..]
beste wat je kan overkomen als je dan toch iets moet doen
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
14 graden, zonnetje, denk het wel eigenlijk
Kerstdiner toch niet in je eentje?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef houdjemond het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met lijkenpoppen uit de Michiel de Ruyter film?
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kerstdiner toch niet in je eentje?
quote:
Uhuh ik reed al weken langs de kraam heen en vandaag maar gekochtquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
En The Beatles op streamingdiensten![]()
quote:
quote:
Ja, maar daar is geen smiley voorquote:
Ook lekker, zo vlak voor de feestdagenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:11 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dank! Het water is hier afgesloten wegens werkzaamheden, dan maar zo
Nou ja, 't is in theorie maar voor 2 uur, maar het loopt uit. Gelukkig heb ik wel flessen water in huis.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ook lekker, zo vlak voor de feestdagen
Ik eis ook een wijn smiley.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar daar is geen smiley voor
Jawel hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar daar is geen smiley voor
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eis ook een wijn smiley.
Frank gaat colleges organiseren die in het huis gegeven gaan worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef Kyran het volgende:
Wat is de challenge van de gast DJ vandaag?
Detail jonguuhquote:Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef ddx het volgende:
25 cent per fles en dan bedrag wat eindigt op 69 cent
er waren (eer?)gisteren ook meisjes die 104 cupcakes hadden verkocht voor 53 euroquote:Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef ddx het volgende:
25 cent per fles en dan bedrag wat eindigt op 69 cent
pics van je afwasquote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als iemand hier de afwas doet doneer ik 10 euro aan Rode Kruis.
quote:
Hele aanrecht vol?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's niet te omvatten met foto's.
Ik vind afwassen leukquote:Op woensdag 23 december 2015 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zoiets. Studentenhuis XD
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind afwassen leukrustgevend vooral.
ik ga altijd bellen tijdens het afwassen voor de afleidingquote:Op woensdag 23 december 2015 13:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
slecht is nog subtiel uigedruktquote:Op woensdag 23 december 2015 13:29 schreef JaneDoe het volgende:
maarre... wat waren ze slecht he, die manuel en geza
verdorie hey
Ik vind het ook niet erg. Maar er staat al weken afwas dat niemand doet omdat ze niet weten of het van hen is. Beetje jammer van de goede pannen die er dus staan.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:29 schreef JaneDoe het volgende:
maarre... wat waren ze slecht he, die manuel en geza
verdorie hey
Krijg je ook geen medaille.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de komende tweeënhalve week doe ik geen kut!
Dat was bij ons altijd degene die niet kon koken bakken of braden.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
luxe positie eigenlijk.
Had al een vermoede...quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef Sked het volgende:
[..]
saaie shit voor iedereen die niet meedeed
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
deden gisteravond een set in t huis
preciesquote:Op woensdag 23 december 2015 13:34 schreef Sked het volgende:
[..]
vorig jaar kwam die gozer van Doutzen tenminste nog oa
2 wanna be dj's die een belabberd slechte set draaidenquote:
Waarom doe je dan zo lelijk op de app?quote:
Omdat ze het daar niet mogen weten.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo lelijk op de app?
Dat kan ik dus wel, maar ben ziek geworden dit jaar dus ik MAG het nietquote:Op woensdag 23 december 2015 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was bij ons altijd degene die niet kon koken bakken of braden.
Allemaal geheimen besprekenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo lelijk op de app?
Ik denk dat ze ondertussen wel een vermoeden hebben.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze het daar niet mogen weten.
Waarom denk je dat die app er in de eerste plaats is gekomen?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Allemaal geheimen bespreken
Worden wij mede FOK!users er ook genoemd?
Ja, precies dit! Inzicht willen we!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Allemaal geheimen bespreken
Worden wij mede FOK!users er ook genoemd?
Zijn we door de mand gevallen, ja?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ondertussen wel een vermoeden hebben.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ondertussen wel een vermoeden hebben.
Is het aan?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die app er in de eerste plaats is gekomen?
Allemaal vuige roddelsquote:Op woensdag 23 december 2015 13:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, precies dit! Inzicht willen we!
Ze doen elke avond een top3.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef fetX het volgende:
Kan je nog ergens zien welke platen tot nu toe het meest zijn aangevraagd? Vorige jaren kon je dat nog ergens op de website vinden, maar zie het nu niet(wellicht ben ik blind)
ahh das dus in bescherming nemen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat kan ik dus wel, maar ben ziek geworden dit jaar dus ik MAG het niet.
Alleen een top 3 (staat ook op de wiki-pagina)quote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef fetX het volgende:
Kan je nog ergens zien welke platen tot nu toe het meest zijn aangevraagd? Vorige jaren kon je dat nog ergens op de website vinden, maar zie het nu niet(wellicht ben ik blind)
http://m.3fm.nl/mobiel/3f(...)et-meest-aangevraagdquote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef fetX het volgende:
Afgelopen nacht ookquote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
Domien draait John Mayer. Bal is rond.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
gras is groenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
Yush, dus dan ben ik maar chef wijnen en likeurtjequote:Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahh das dus in bescherming nemen.
das wel liev
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush, dus dan ben ik maar chef wijnen en likeurtje![]()
Speaking of which, ik ga maar eens, tot later popjes!
Tot later!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush, dus dan ben ik maar chef wijnen en likeurtje![]()
Speaking of which, ik ga maar eens, tot later popjes!
Tsja, Domien heeft geen fuck te zeggen over de muziek in principequote:Op woensdag 23 december 2015 13:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Na 5x zet je dat nummer toch gewoon ff aan voor d'r!
quote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 13:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, Domien heeft geen fuck te zeggen over de muziek in principe
Zie je, toch welquote:
Voor Lot vind ik het leuk. En dan is het ook leuk. Want Lot is leuk.quote:
Dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voor Lot vind ik het leuk. En dan is het ook leuk. Want Lot is leuk.
Nou oké, er kan heel af en toe iets veranderd worden als de situatie zich daarvoor leentquote:Op woensdag 23 december 2015 13:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zie je, toch wel
Ze draaien dit jaar echt wel meer/vaker directe aanvragen hoor. Verder blijft het natuurlijk allemaal geregisseerd en dat moet ook gewoon, maar ze hebben wel wat meer vrijheid heb ik het idee.
ikquote:Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Lot is tof. Ik wil Lot. Wie kan er nou nee zeggen tegen Lot?
^quote:Op woensdag 23 december 2015 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voor Lot vind ik het leuk. En dan is het ook leuk. Want Lot is leuk.
giel iig niet als ze em om verkering zou vragenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Thanks!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
http://m.3fm.nl/mobiel/3f(...)et-meest-aangevraagd
Nee valt wel in Giel zijn straatje.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
giel iig niet als ze em om verkering zou vragen
Als man reageer ik maar niet op deze postquote:Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Doe eensquote:Op woensdag 23 december 2015 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Als man reageer ik maar niet op deze post
Geeft niet. Kom maar op.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dan staat de AIVD zo voor de deur
Helloquote:Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
http://m.3fm.nl/mobiel/3f(...)et-meest-aangevraagd
Nee joh. Jij bent het maar.quote:
Kloptquote:
Dat zegt ook niemand. Net zo kinderachtig als een vader die niet met zijn kind in bad zou kunnen/. Onzinnigheid.quote:NEE IK BEN GEEN PEDOFIEL
Niet denkenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:58 schreef Sked het volgende:
[..]
'maar'
verdomme ik dacht dat we vrienden waren
Ik zag van de week een reportage over hoe angstig oa leraren zijn om nog fysiek contact te hebben met kinderen. Dus tsja.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Dat zegt ook niemand. Net zo kinderachtig als een vader die niet met zijn kind in bad zou kunnen/. Onzinnigheid.
Klopt, gaat altijd fout bij mijquote:
Ja, het is gewoon oprecht doorgeslagen tegenwoordig. Als ik een klein jongetje troost heb ik net zo weinig bijbedoelingen als een man die dat doetquote:Op woensdag 23 december 2015 14:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zag van de week een reportage over hoe angstig oa leraren zijn om nog fysiek contact te hebben met kinderen. Dus tsja.
laat t dan gewoon.quote:[..]
Klopt, gaat altijd fout bij mij
En toch worden er mensen om bedreigd en weet ik veel watquote:Op woensdag 23 december 2015 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon oprecht doorgeslagen tegenwoordig. Als ik een klein jongetje troost heb ik net zo weinig bijbedoelingen als een man die dat doet
Leuk hoor, zo'n Speld namaakquote:Op woensdag 23 december 2015 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
OPBRENGST SERIOUS REQUEST TOCH NAAR V&D
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:09 schreef Qunix het volgende:
Paul vind ik het minste en het is mooi weer buiten. Ik ga een groot rondje fietsen.
Tot laat
Ik heb de mijne net af. Da's toch ook wel wat euro's waard toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke. Doe ik de afwas hier even.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de mijne net af. Da's toch ook wel wat euro's waard toch?
Tsja, je kan moeilijk ontkennen dat het best een chemisch zootje is bij DSMquote:Op woensdag 23 december 2015 14:13 schreef iBenny het volgende:
Domien dat hele bedrijf afkatten met "chemisch dit", "chemisch dat"... Krijgen ze zo'n cheque
Ik vind het ook niet zo vreemd.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind het niet gek dat dit nooit gedraaid word.
haquote:Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, je kan moeilijk ontkennen dat het best een chemisch zootje is bij DSM
DSM is veel minder chemisch dan dat ze ooit waren.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, je kan moeilijk ontkennen dat het best een chemisch zootje is bij DSM
Ben blij dat ze die niet zo vaak draaien in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |