Lekker bezigquote:Op woensdag 23 december 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo maar eens effe bijslapen31 uur and counting
wat wil je er mee zeggen? Denk je echt dat ik de moeite neem om jouw postgeschiedenis te checken??? Whahahaquote:Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef Fer het volgende:
[..]
* Fer checked pohi. Utopia, aanslagen Parijs, vluchtelingen, Daxcha, SR2015, ahuh ahuh....
Ja, hihahoquote:
doen ze toch al dagen weer, alleen dag 1 en begin dag 2 was et beetje stil daaroverquote:Op woensdag 23 december 2015 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, hihaho
omdat ze de sapjes weer zo uitvoerig bespreken
Ik vind de sapbespreking van voorgaande jaren veel leukerquote:Op woensdag 23 december 2015 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, hihaho
omdat ze de sapjes weer zo uitvoerig bespreken
Daar heb ik geen 5 euro voor overquote:Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef Xummon het volgende:
Gastcollege van Tong80 over baggertopics
Dan moet je iedereen 5 euro toegeven wil je kijkers hebbenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef Xummon het volgende:
Gastcollege van Tong80 over baggertopics
Kerststress eigenlijk maar wil niet van de bank afquote:Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef Strani het volgende:
Een hele goedemiddag weer, allen. Zijn we al een beetje in kerstsferen?
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet je iedereen 5 euro toegeven wil je kijkers hebben
Hehe. Hier vandaag ook grote schoonmaak, kerstboodschappen en nog wat versieringen afmaken. Maar ook eten bij de lokale Indiert dus dat maakt een hoop goedquote:Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kerststress eigenlijk maar wil niet van de bank af
Schoonmaak inderdaad en ik ben gisteren benoemd tot chef-drankquote:Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe. Hier vandaag ook grote schoonmaak, kerstboodschappen en nog wat versieringen afmaken. Maar ook eten bij de lokale Indiert dus dat maakt een hoop goed
Wel een hoop verantwoordelijkheid hoor. Ik drink zelf amper dus ik zou waarschijnlijk hele slechts drankinkopen doenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Schoonmaak inderdaad en ik ben gisteren benoemd tot chef-drankdus straks even een paar flessen lekkers inslaan
luxe positie eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |