Moet je ook niet doenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meer mensen. Die mensen neem ik niet serieus.
Ja hoor. Alhoewel ik deze editie een stuk minder vind dan vorige edities.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Is er iets wat je WEL leuk vind aan SR?
Ik vind hem stukken beter eigenlijk, een stuk minder verkrampt...quote:Op woensdag 23 december 2015 11:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja hoor. Alhoewel ik deze editie een stuk minder vind dan vorige edities.
Dat zeker!quote:Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kan ik een heleboel leuke dingen voor doen
Eva is dan ook wel zo slim om haar charmes in de strijd te gooien vermoed ikquote:Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zeker!
Maar Eva, de 4e DJ van gister, had ¤21.000,- opgehaald. Daar kun je nog meer leuke dingen voor doen
challenges kun je ook niet vergelijken he....quote:Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zeker!
Maar Eva, de 4e DJ van gister, had ¤21.000,- opgehaald. Daar kun je nog meer leuke dingen voor doen
bieden op een romantisch diner met Evaquote:Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kan ik een heleboel leuke dingen voor doen
Als ik met Eva een romantisch diner heb zou ik juist wel zelf willen komenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
bieden op een romantisch diner met Eva![]()
je krijgt er een custommade tafel bij en je hoeft niet eens zelf te komen, dat doet Piere Wind voor je
je houd momenteel zelfs nog geld over
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik met Eva een romantisch diner heb zou ik juist wel zelf willen komen
* Fer checked pohi. Utopia, aanslagen Parijs, vluchtelingen, Daxcha, SR2015, ahuh ahuh....quote:Op woensdag 23 december 2015 11:13 schreef danilel het volgende:
Deze trol met een kut pittig kort kapsel heeft lekker uitgeslapen. (Mijn zoon ook trouwens, want ik zag dat er mensen waren die zich zorgen maakten over het welbevinden van mijn zoon en dat ie om 1.00 uur 'snachts in bed zou moeten liggen, hey pstt het is vakantie 😎)
is ie toch ookquote:Op woensdag 23 december 2015 11:15 schreef Sked het volgende:
Jan Smeets praat alsof ie dementerende is
ach meid!quote:Op woensdag 23 december 2015 11:13 schreef danilel het volgende:
Deze trol met een kut pittig kort kapsel heeft lekker uitgeslapen. (Mijn zoon ook trouwens, want ik zag dat er mensen waren die zich zorgen maakten over het welbevinden van mijn zoon en dat ie om 1.00 uur 'snachts in bed zou moeten liggen, hey pstt het is vakantie 😎)
nee is ABBAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |