Een nobuddie dusquote:Op woensdag 23 december 2015 11:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Speelt in een serie op sbs6 en ze zingt.
en er is behoorlijk veel beveiliging die de boel echt wel in de gaten houdt.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Als je een terrorist bent is dit wel het moment. Veel mensen bij elkaar en dan ook nog ironisch dat ze juist geld inzamelen voor 'oorlogsslachtoffers'.
Een auto komt gelukkig niet door de trechter van dranghekken
Een serie op SBS6.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Speelt in een serie op sbs6 en ze zingt.
WIDM heb ik de afgelopen jaren niet uitgebreid gevolgd, sorry het spijt me vergeef me sorry sorry sorry.quote:
Je gaat hier toch geen excuses voor aanbieden, Stinhoquote:Op woensdag 23 december 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WIDM heb ik de afgelopen jaren niet uitgebreid gevolgd, sorry het spijt me vergeef me sorry sorry sorry.
Ik nam het je niet kwalijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WIDM heb ik de afgelopen jaren niet uitgebreid gevolgd, sorry het spijt me vergeef me sorry sorry sorry.
Yep, met frisse tegenzinquote:Op woensdag 23 december 2015 11:31 schreef noodgang het volgende:
Zit mister Pinkpop nu bingo te spelen
Wat ben jij zuurquote:Op woensdag 23 december 2015 11:35 schreef Sked het volgende:
die achterlijke roze bril zou ook verboden moeten worden
Denk het ook, maar hij doet het toch maarquote:Op woensdag 23 december 2015 11:36 schreef noodgang het volgende:
[..]Volgens mij is dat de rode draad in zijn leven
Moet je ook niet doenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meer mensen. Die mensen neem ik niet serieus.
Ja hoor. Alhoewel ik deze editie een stuk minder vind dan vorige edities.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Is er iets wat je WEL leuk vind aan SR?
Ik vind hem stukken beter eigenlijk, een stuk minder verkrampt...quote:Op woensdag 23 december 2015 11:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja hoor. Alhoewel ik deze editie een stuk minder vind dan vorige edities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |