SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - - ¤ 4.592.880,- (¤ 4.588.750,- in 2014)
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Owh wanneer? En moet ik bang zijn?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:03 schreef houdjemond het volgende:
We krijgen een aanslag, hoera.oproerkraaiers
Vanavond. En ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh wanneer? En moet ik bang zijn?
Nee, want we hebben wijkagenten. Wat een no-news zegquote:Op woensdag 23 december 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je zon is, maar dat moet een keer kunnen toch.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:13 schreef danilel het volgende:
Deze trol met een kut pittig kort kapsel heeft lekker uitgeslapen. (Mijn zoon ook trouwens, want ik zag dat er mensen waren die zich zorgen maakten over het welbevinden van mijn zoon en dat ie om 1.00 uur 'snachts in bed zou moeten liggen, hey pstt het is vakantie 😎)
hij is tien en ik vind van wel😜quote:Op woensdag 23 december 2015 11:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je zon is, maar dat moet een keer kunnen toch.
Mensen (meestal zelf zonder kinderen) die zich druk maken over kinderen van anderen.... Dat kindje zag er super gelukkig uit en het is freaking vakantie. Sommige mensen doen alsof het kindermishandeling is als een kind niet meteen om 8 uur in bed ligt ...quote:Op woensdag 23 december 2015 11:13 schreef danilel het volgende:
Deze trol met een kut pittig kort kapsel heeft lekker uitgeslapen. (Mijn zoon ook trouwens, want ik zag dat er mensen waren die zich zorgen maakten over het welbevinden van mijn zoon en dat ie om 1.00 uur 'snachts in bed zou moeten liggen, hey pstt het is vakantie 😎)
Bij NYE moet ie ook laat opblijven, kan ie vast een beetje wennenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:16 schreef danilel het volgende:
[..]
hij is tien en ik vind van wel😜
Maar hebt van die zelfverklaarden pedagogieke gekken die beter menen te weten, ach soit.
Oooh, op die leeftijd heb ik dat ook wel een keer gedaan. Ik leef nog steedsquote:Op woensdag 23 december 2015 11:16 schreef danilel het volgende:
[..]
hij is tien en ik vind van wel😜
Maar hebt van die zelfverklaarden pedagogieke gekken die beter menen te weten, ach soit.
Dat issie al 20 jaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:15 schreef Sked het volgende:
Jan Smeets praat alsof ie dementerende is
Als je een terrorist bent is dit wel het moment. Veel mensen bij elkaar en dan ook nog ironisch dat ze juist geld inzamelen voor 'oorlogsslachtoffers'.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar met een bomgordel loop je zo het plein opquote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Als je een terrorist bent is dit wel het moment. Veel mensen bij elkaar en dan ook nog ironisch dat ze juist geld inzamelen voor 'oorlogsslachtoffers'.
Een auto komt gelukkig niet door de trechter van dranghekken
Speelt in een serie op sbs6 en ze zingt.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Dan beschouwen we haar als een nobuddie.
Een nobuddie dusquote:Op woensdag 23 december 2015 11:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Speelt in een serie op sbs6 en ze zingt.
en er is behoorlijk veel beveiliging die de boel echt wel in de gaten houdt.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Als je een terrorist bent is dit wel het moment. Veel mensen bij elkaar en dan ook nog ironisch dat ze juist geld inzamelen voor 'oorlogsslachtoffers'.
Een auto komt gelukkig niet door de trechter van dranghekken
Een serie op SBS6.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Speelt in een serie op sbs6 en ze zingt.
WIDM heb ik de afgelopen jaren niet uitgebreid gevolgd, sorry het spijt me vergeef me sorry sorry sorry.quote:
Je gaat hier toch geen excuses voor aanbieden, Stinhoquote:Op woensdag 23 december 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WIDM heb ik de afgelopen jaren niet uitgebreid gevolgd, sorry het spijt me vergeef me sorry sorry sorry.
Ik nam het je niet kwalijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WIDM heb ik de afgelopen jaren niet uitgebreid gevolgd, sorry het spijt me vergeef me sorry sorry sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |