Ja, precies dit! Inzicht willen we!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Allemaal geheimen bespreken
Worden wij mede FOK!users er ook genoemd?
Zijn we door de mand gevallen, ja?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ondertussen wel een vermoeden hebben.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ondertussen wel een vermoeden hebben.
Is het aan?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die app er in de eerste plaats is gekomen?
Allemaal vuige roddelsquote:Op woensdag 23 december 2015 13:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, precies dit! Inzicht willen we!
Ze doen elke avond een top3.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef fetX het volgende:
Kan je nog ergens zien welke platen tot nu toe het meest zijn aangevraagd? Vorige jaren kon je dat nog ergens op de website vinden, maar zie het nu niet(wellicht ben ik blind)
ahh das dus in bescherming nemen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat kan ik dus wel, maar ben ziek geworden dit jaar dus ik MAG het niet.
Alleen een top 3 (staat ook op de wiki-pagina)quote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef fetX het volgende:
Kan je nog ergens zien welke platen tot nu toe het meest zijn aangevraagd? Vorige jaren kon je dat nog ergens op de website vinden, maar zie het nu niet(wellicht ben ik blind)
http://m.3fm.nl/mobiel/3f(...)et-meest-aangevraagdquote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef fetX het volgende:
Afgelopen nacht ookquote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
Domien draait John Mayer. Bal is rond.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
gras is groenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
Yush, dus dan ben ik maar chef wijnen en likeurtjequote:Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahh das dus in bescherming nemen.
das wel liev
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush, dus dan ben ik maar chef wijnen en likeurtje![]()
Speaking of which, ik ga maar eens, tot later popjes!
Tot later!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush, dus dan ben ik maar chef wijnen en likeurtje![]()
Speaking of which, ik ga maar eens, tot later popjes!
Tsja, Domien heeft geen fuck te zeggen over de muziek in principequote:Op woensdag 23 december 2015 13:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Na 5x zet je dat nummer toch gewoon ff aan voor d'r!
quote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 13:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, Domien heeft geen fuck te zeggen over de muziek in principe
Zie je, toch welquote:
Voor Lot vind ik het leuk. En dan is het ook leuk. Want Lot is leuk.quote:
Dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voor Lot vind ik het leuk. En dan is het ook leuk. Want Lot is leuk.
Nou oké, er kan heel af en toe iets veranderd worden als de situatie zich daarvoor leentquote:Op woensdag 23 december 2015 13:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zie je, toch wel
Ze draaien dit jaar echt wel meer/vaker directe aanvragen hoor. Verder blijft het natuurlijk allemaal geregisseerd en dat moet ook gewoon, maar ze hebben wel wat meer vrijheid heb ik het idee.
ikquote:Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Lot is tof. Ik wil Lot. Wie kan er nou nee zeggen tegen Lot?
^quote:Op woensdag 23 december 2015 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voor Lot vind ik het leuk. En dan is het ook leuk. Want Lot is leuk.
giel iig niet als ze em om verkering zou vragenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Thanks!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
http://m.3fm.nl/mobiel/3f(...)et-meest-aangevraagd
Nee valt wel in Giel zijn straatje.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
giel iig niet als ze em om verkering zou vragen
Als man reageer ik maar niet op deze postquote:Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Doe eensquote:Op woensdag 23 december 2015 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Als man reageer ik maar niet op deze post
Geeft niet. Kom maar op.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dan staat de AIVD zo voor de deur
Helloquote:Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
http://m.3fm.nl/mobiel/3f(...)et-meest-aangevraagd
Nee joh. Jij bent het maar.quote:
Kloptquote:
Dat zegt ook niemand. Net zo kinderachtig als een vader die niet met zijn kind in bad zou kunnen/. Onzinnigheid.quote:NEE IK BEN GEEN PEDOFIEL
Niet denkenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:58 schreef Sked het volgende:
[..]
'maar'
verdomme ik dacht dat we vrienden waren
Ik zag van de week een reportage over hoe angstig oa leraren zijn om nog fysiek contact te hebben met kinderen. Dus tsja.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Dat zegt ook niemand. Net zo kinderachtig als een vader die niet met zijn kind in bad zou kunnen/. Onzinnigheid.
Klopt, gaat altijd fout bij mijquote:
Ja, het is gewoon oprecht doorgeslagen tegenwoordig. Als ik een klein jongetje troost heb ik net zo weinig bijbedoelingen als een man die dat doetquote:Op woensdag 23 december 2015 14:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zag van de week een reportage over hoe angstig oa leraren zijn om nog fysiek contact te hebben met kinderen. Dus tsja.
laat t dan gewoon.quote:[..]
Klopt, gaat altijd fout bij mij
En toch worden er mensen om bedreigd en weet ik veel watquote:Op woensdag 23 december 2015 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon oprecht doorgeslagen tegenwoordig. Als ik een klein jongetje troost heb ik net zo weinig bijbedoelingen als een man die dat doet
Leuk hoor, zo'n Speld namaakquote:Op woensdag 23 december 2015 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
OPBRENGST SERIOUS REQUEST TOCH NAAR V&D
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:09 schreef Qunix het volgende:
Paul vind ik het minste en het is mooi weer buiten. Ik ga een groot rondje fietsen.
Tot laat
Ik heb de mijne net af. Da's toch ook wel wat euro's waard toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als iemand hier de afwas doet doneer ik 10 euro aan Rode Kruis.
Oke. Doe ik de afwas hier even.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als iemand hier de afwas doet doneer ik 10 euro aan Rode Kruis.
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de mijne net af. Da's toch ook wel wat euro's waard toch?
Tsja, je kan moeilijk ontkennen dat het best een chemisch zootje is bij DSMquote:Op woensdag 23 december 2015 14:13 schreef iBenny het volgende:
Domien dat hele bedrijf afkatten met "chemisch dit", "chemisch dat"... Krijgen ze zo'n cheque
Ik vind het ook niet zo vreemd.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind het niet gek dat dit nooit gedraaid word.
haquote:Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, je kan moeilijk ontkennen dat het best een chemisch zootje is bij DSM
DSM is veel minder chemisch dan dat ze ooit waren.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, je kan moeilijk ontkennen dat het best een chemisch zootje is bij DSM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |