Ja, precies dit! Inzicht willen we!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Allemaal geheimen bespreken
Worden wij mede FOK!users er ook genoemd?
Zijn we door de mand gevallen, ja?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ondertussen wel een vermoeden hebben.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ondertussen wel een vermoeden hebben.
Is het aan?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die app er in de eerste plaats is gekomen?
Allemaal vuige roddelsquote:Op woensdag 23 december 2015 13:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, precies dit! Inzicht willen we!
Ze doen elke avond een top3.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef fetX het volgende:
Kan je nog ergens zien welke platen tot nu toe het meest zijn aangevraagd? Vorige jaren kon je dat nog ergens op de website vinden, maar zie het nu niet(wellicht ben ik blind)
ahh das dus in bescherming nemen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat kan ik dus wel, maar ben ziek geworden dit jaar dus ik MAG het niet.
Alleen een top 3 (staat ook op de wiki-pagina)quote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef fetX het volgende:
Kan je nog ergens zien welke platen tot nu toe het meest zijn aangevraagd? Vorige jaren kon je dat nog ergens op de website vinden, maar zie het nu niet(wellicht ben ik blind)
http://m.3fm.nl/mobiel/3f(...)et-meest-aangevraagdquote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef fetX het volgende:
Afgelopen nacht ookquote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
Domien draait John Mayer. Bal is rond.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
gras is groenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
Yush, dus dan ben ik maar chef wijnen en likeurtjequote:Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahh das dus in bescherming nemen.
das wel liev
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush, dus dan ben ik maar chef wijnen en likeurtje![]()
Speaking of which, ik ga maar eens, tot later popjes!
Tot later!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush, dus dan ben ik maar chef wijnen en likeurtje![]()
Speaking of which, ik ga maar eens, tot later popjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |