Krijg je ook geen medaille.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de komende tweeënhalve week doe ik geen kut!
Dat was bij ons altijd degene die niet kon koken bakken of braden.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Schoonmaak inderdaad en ik ben gisteren benoemd tot chef-drankdus straks even een paar flessen lekkers inslaan
luxe positie eigenlijk.
Had al een vermoede...quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef Sked het volgende:
[..]
saaie shit voor iedereen die niet meedeed
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
deden gisteravond een set in t huis
preciesquote:Op woensdag 23 december 2015 13:34 schreef Sked het volgende:
[..]
vorig jaar kwam die gozer van Doutzen tenminste nog oa
2 wanna be dj's die een belabberd slechte set draaidenquote:
Waarom doe je dan zo lelijk op de app?quote:
Omdat ze het daar niet mogen weten.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo lelijk op de app?
Dat kan ik dus wel, maar ben ziek geworden dit jaar dus ik MAG het nietquote:Op woensdag 23 december 2015 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was bij ons altijd degene die niet kon koken bakken of braden.
Allemaal geheimen besprekenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo lelijk op de app?
Ik denk dat ze ondertussen wel een vermoeden hebben.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze het daar niet mogen weten.
Waarom denk je dat die app er in de eerste plaats is gekomen?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Allemaal geheimen bespreken
Worden wij mede FOK!users er ook genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |