beste wat je kan overkomen als je dan toch iets moet doenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Schoonmaak inderdaad en ik ben gisteren benoemd tot chef-drankdus straks even een paar flessen lekkers inslaan
luxe positie eigenlijk.
Eigenlijk wel, mooie wijntjes, lekker likeurtje, laat houdjemond maar schuivenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef Sked het volgende:
[..]
beste wat je kan overkomen als je dan toch iets moet doen
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
14 graden, zonnetje, denk het wel eigenlijk
Kerstdiner toch niet in je eentje?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef houdjemond het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met lijkenpoppen uit de Michiel de Ruyter film?
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kerstdiner toch niet in je eentje?
quote:
Uhuh ik reed al weken langs de kraam heen en vandaag maar gekochtquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
En The Beatles op streamingdiensten![]()
quote:
quote:
Ja, maar daar is geen smiley voorquote:
Ook lekker, zo vlak voor de feestdagenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:11 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dank! Het water is hier afgesloten wegens werkzaamheden, dan maar zo
Nou ja, 't is in theorie maar voor 2 uur, maar het loopt uit. Gelukkig heb ik wel flessen water in huis.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ook lekker, zo vlak voor de feestdagen
Ik eis ook een wijn smiley.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar daar is geen smiley voor
Jawel hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar daar is geen smiley voor
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eis ook een wijn smiley.
Frank gaat colleges organiseren die in het huis gegeven gaan worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef Kyran het volgende:
Wat is de challenge van de gast DJ vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |