quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Op zich kei leuk, maar januari skip ik even. So much to do, so little time
Leidsche Rijn is ook Utrechtquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Mineola het volgende:
Anafora? Nooit van gehoord...?
Ah, ik zie het al, dat is geen Utrecht, dat is Leidsche Rijn![]()
Tevens tvp![]()
Jij snapt tquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Mineola het volgende:
Anafora? Nooit van gehoord...?
Ah, ik zie het al, dat is geen Utrecht, dat is Leidsche Rijn![]()
Tevens tvp![]()
Guilty as charged.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:30 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat vinden alleen de mensen die in LR wonen
Ik heb er twee!quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:17 schreef LuDann het volgende:
Een meet, een meet
Dan kan ik laten zien in het openbaar; mijn tiet.
20 jankende baby's in 1 kamerquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:10 schreef LuDann het volgende:
Iemand interesse in het boeken van een hotelkamer waar we de baby's te slapen kunnen leggen als ze het niet meer trekken?
Biedt jij je aan als oppas?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
20 jankende baby's in 1 kamerNu wil Sjaak ook komen!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Je weet dat de meet maar op 1 van de dagen is?
Maar wat leuk!
Nadelen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef Svane het volgende:
Ik wil wel op misschien voor de eerste twee data! Maar de kans is aannemelijk dat ik een laffe last minute haker word.
En Luna, voel je niet schuldig, Mineool heeft pas een opsomming van de nadelen van in Utrecht wonen gegeven toen ik iemand probeerde te overtuigen.
Dan quote je SQ gewoon even, dan komt zij wel to the rescue!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een enthousiasme!Mijn laptop is overleden, ik kan de op niet zo makkelijk bijwerken
quote:
Misschien vind ze het leuk om met Anouk te spelen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:34 schreef Lamb29 het volgende:
Mijn grote wil vast wel even oefenen met al die kleintjes hoor
het lijkt me dat grotere kindjes ook welkom zijn. De mijne neem ik niet mee, die zijn dat weekend bij hun vader.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Misschien vind ze het leuk om met Anouk te spelen?
Komen er nog meer kleuters? Anders vind ik het ook leuk om aan te sluiten op 23 of 30 januari.
Dus eigenlijk is dit een beetje een tvp om te kijken of er nog meer kleuters komenOf is het alleen voor baby's?
vast wel! Ze zal het vast heel tof vinden te kunnen spelen met het meisje dat ik haar zo vaak laat zie met haar kledingquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Komen er nog meer kleuters? Anders vind ik het ook leuk om aan te sluiten op 23 of 30 januari.
Dus eigenlijk is dit een beetje een tvp om te kijken of er nog meer kleuters komenOf is het alleen voor baby's?
Als het een grotere meet word met peuters en kleuters heb ik misschien ook wel interesse. Dus ik hou het even in de gaten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef Susie het volgende:
Het is trouwens een ontzettend leuk park, we hebben daar al eens een peuter meet gehadOntzettend mooi weer toen.
Ik hou het gewoon even in de gaten, wie weet sluiten er meer mensen met kleuter aan.
Ja damn, als Anouk komt, moet M natuurlijk ook mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Aahw lief! Ooit gaat het er vast van komen. Maar voor nu vooral gek en eng. Ik heb het gevoel dat ik jullie al lang 'ken', maar kom zelf pas net om het hoekje kijken. Have fun!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Iedereen is welkom,hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Ook de users die wachten op een twee streepje of een bevalling
Nou zeg Cwenquote:Op woensdag 23 december 2015 08:59 schreef Cwen het volgende:
Hmmm... Bij meer peuters ga ik twijfelen, zou het wel heel leuk vinden de meiden van Kyara, Femke en Kyan weer te zien. Ik denk nog ff na, want ik kan niet tegen krijsende babies helaas.
Och man, ik sleur mijn man op de terugweg al de wc van een benzinestation in denk ikquote:Op woensdag 23 december 2015 10:36 schreef LuDann het volgende:
Wie kan er nou niet tegen het lieflijke geluid van tientallen in koor krijsende babies, daar krijg je als moeder toch automatisch een voorliefde voor?
om er nog eentje te maken?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Och man, ik sleur mijn man op de terugweg al de wc van een benzinestation in denk ik
Je kunt ook de hotelkamer met 20 krijsende baby's gebruiken als je wiltquote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Och man, ik sleur mijn man op de terugweg al de wc van een benzinestation in denk ik
Roadtrip!quote:Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef L-E het volgende:
Leuk! Als ik met iemand mee kan rijden (Limone?) kom ik met Sticker, 23 of 30 januari kunnen wij
TSR ftwquote:Op woensdag 23 december 2015 10:36 schreef LuDann het volgende:
Wie kan er nou niet tegen het lieflijke geluid van tientallen in koor krijsende babies, daar krijg je als moeder toch automatisch een voorliefde voor?
SQ is heel goed in naamkaartjes maken... toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef LuDann het volgende:
Als het zo'n enorme meet wordt kijk ik niet uit naar de onvermijdelijke 'wie-is-wie' verwarring.
Dit iddquote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef LuDann het volgende:
Als het zo'n enorme meet wordt kijk ik niet uit naar de onvermijdelijke 'wie-is-wie' verwarring.
Gezellig.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
Dit iddik kruip met Lu in een hoekje geloof ik
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:05 schreef LuDann het volgende:
Dat je bij thuiskomst erachter komt dat je nieuwe beste vriendin iemand is aan wie je je al tijden loopt te ergeren online.
we gaan gewoon per leeftijd van de baby clubjes makenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
Dit iddik kruip met Lu in een hoekje geloof ik
of andersom, een klik met iemand online en dat blijkt in t echt een draak te zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 15:05 schreef LuDann het volgende:
Dat je bij thuiskomst erachter komt dat je nieuwe beste vriendin iemand is aan wie je je al tijden loopt te ergeren online.
Wat ik me altijd bedenk (maar dat kun je anders zien hoor) is dat je eigen leven heel belangrijk lijkt voor jezelf maar andere mensen zal het eigenlijk niet zoveel interesseren. Die zijn veel te druk met hun eigen leven. En zo hoort het ook.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:38 schreef Hupje het volgende:
Het klinkt heel gezellig als jullie het zo zeggen, ja![]()
Ik weet 't nog niet, hoor. Internet en privacy enzoen ik weet niet of ik durf.
Dan zit ik alleen want er is geen andere baby van hier op 9 augustus 2015 geboren.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
we gaan gewoon per leeftijd van de baby clubjes maken
De desillusie.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
of andersom, een klik met iemand online en dat blijkt in t echt een draak te zijn
gewoon een naamkaartje met je FOK! naam er op (en eronder in 't klein je echte naam). Ik heb een lamineer apparaat, wil ze desnoods nog wel maken ookquote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef LuDann het volgende:
Hup, aan het werk!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewoon een naamkaartje met je FOK! naam er op (en eronder in 't klein je echte naam). Ik heb een lamineer apparaat, wil ze desnoods nog wel maken ook
geef me maar een namenlijst (ik ben te lui om iedereen op facebook op te zoekenquote:
DJMO - Monique Smitquote:Op woensdag 23 december 2015 16:31 schreef LuDann het volgende:
Zullen we aanvullen?
LuDann - Doutzen Kroes
ik heet toevallig wel echt Moniquequote:Op woensdag 23 december 2015 18:06 schreef Cholula het volgende:
[..]
Heuj! Zo heten jullie helemaal niet!
Jaaaa goed idee!quote:Op woensdag 23 december 2015 19:05 schreef ingee het volgende:
En de kinderen ook kaartjes met hun Fok letter!
Krijsende peuters maken meer herriequote:Op woensdag 23 december 2015 08:59 schreef Cwen het volgende:
Hmmm... Bij meer peuters ga ik twijfelen, zou het wel heel leuk vinden de meiden van Kyara, Femke en Kyan weer te zien. Ik denk nog ff na, want ik kan niet tegen krijsende babies helaas.
Carpoolen met krijsende baby's achterinquote:Op woensdag 23 december 2015 21:37 schreef ingee het volgende:
O ja, ik kan de eerste twee opties wel, maar de 30e niet.
ik jat morgen even de laptop van man dan kan ik alles netjes bijwerken.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:45 schreef Lamb29 het volgende:
Goed bezig Cassandra!
Ik mag nog bij de 16de.
500x klap eens in je handjes?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Carpoolen met krijsende baby's achterin?
if you're happy and you know it, clap your handsquote:
Sjaak kan nog niet klappen, dus als je dat aan hem vraagt, wordt het krijsen. Oh wacht, dat wordt het toch alquote:
Onder voorbehoud zijn Saar en ik er de 30e bij.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga eens kijken of er ook wat dreumesgeweld in de strijd gegooid kan worden
Ben overstag. Zet mij maar bij de 30e!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Je kunt ook de hotelkamer met 20 krijsende baby's gebruiken als je wilt
Welke datum wordt het?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maandag wil ik een datum prikken, dan kan ik ook wat tafels reserveren eventueel
nog niet op mans laptop gekund.. Zal kijken of ik morgen gelegenheid heb. Of misschien dat iemand t lijstje bij kan werken, modje wellicht?quote:
Never mind...quote:Op donderdag 24 december 2015 17:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Onder voorbehoud zijn Saar en ik er de 30e bij.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nog niet op mans laptop gekund.. Zal kijken of ik morgen gelegenheid heb. Of misschien dat iemand t lijstje bij kan werken, modje wellicht?dan gewoon de dag met meeste animo
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | 16-jan 23-jan 30-jan Malteser Cholula SaskiaR Krisvc SaskiaR Malteser Lunapuella Malteser Krisvc Gevalletje Krisvc MissBliss Limone MissBliss Lunapuella Sicilia Limone Gevalletje Pinquit Sicilia Limone Kazy Pinquit Sicilia Bloesem Kazy Pinquit Selvaria Bloesem Kazy Lamb29 Selvaria Bloesem Omen (miss.) LuDann Selvaria Ingee Snoenk LuDann Moppert ovb Susie Snoenk Svane Lamb29 Susie L-E Kyara (misschien) DJMO Shandaly L0t misschien L-E Ingee Omentielvo Moppert ovb DJMO Svane Lamb29 (misschien) Estrys Spark L0t misschein Moppert ovb Flying Fish Estrys |
Copy/paste van de OPquote:
Oh, dat klinkt niet heel aanlokkelijk!quote:Op donderdag 31 december 2015 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik had laatst een meeting op Anafora, maar ik moet wel even waarschuwen dat het met het OV echt heel slecht bereikbaar is. Je komt een eind met de bus, maar vanaf daar is het een eind lopen en ik was compleet verdwaald. Uiteindelijk kwam ik een half uur te laat aan.
Misschien is het overdag makkelijker te vinden. Ik moest in het donker..quote:Op donderdag 31 december 2015 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet heel aanlokkelijk!![]()
Ik wilde met het OV komen.
Da's makkelijk, want jou herken ik ten minstequote:Op donderdag 31 december 2015 21:53 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb het gelopen vanaf de bushalte, en het is niet dichtbij maar wel te doen hoor. Als het de 16e of 30e is wil ik wel gidsen door de Vinex-jungle, allemaal samen wandelen vanaf de bushalte.
Dat klinkt ook niet echt heel fijn eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 20:36 schreef Susie het volgende:
Als je met de auto komt, moet je ook nog best een eind lopen. Ik had toen gelukkig de wagen mee.
Dreumes in de buggy, peuter op een meerijplankje .. jij hebt steun aan de wagen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:09 schreef Sicilia het volgende:
Hmm ja wandelen met peuter en dreumes en dikke buik is voor mij ook niet heel verstandig
Ik herhaal mijn suggestie van Brouwerij Maximus even.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
30 januari wat mij betreft. Zal morgen even kijken voor een andere locatie?
Jij was er toen toch ook bij? Of heb ik helemaal de verkeerde lokatie in mijn hoofd...Kan zo maar hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet echt heel fijn eigenlijk
Ooh dat is die speeltuin in Vleuten! Ik had geen idee johquote:Op zaterdag 2 januari 2016 08:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Jij was er toen toch ook bij? Of heb ik helemaal de verkeerde lokatie in mijn hoofd...Kan zo maar hoor.
+1quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:05 schreef Butterflower het volgende:
Ik volg ook even, beslis later of we komen
Zo eindelijk een laptop gejatquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn suggestie van Brouwerij Maximus even.
Ze hebben in elk geval een speelhoekje. Weet niet hoeveel grotere kinderen er komen die extra vermaak nodig hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Jup, 30 januari.
[..]
Zo eindelijk een laptop gejat
Is daar ook wat te doen voor kinderen dan? Op de site ziet het er zo.. niet kindvriendelijk uit
Klopt, toen was het in Park Transwijk, bij kinderboerderij Eilandsteede. Gratis ernaast parkeren en ook met OV goed bereikbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:48 schreef As1981 het volgende:
Ik weet niet hoe groot de groep word maar 2 jaar terug was het in een soort buurthuis met kinderboerderij. Zelf eten en speelgoed meenemen.
Een aantal jaar terug was het in een ander buurthuis. Lekker veel speelruimte en groot. Alleen moet dan nu via een andere weg georganiseerd worden.
en met drie rondjes rotonde relatief makkelijk te vindenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
Klopt, toen was het in Park Transwijk, bij kinderboerderij Eilandsteede. Gratis ernaast parkeren en ook met OV goed bereikbaar.
Zie dat positief, je kan er nu tenminste in een keer naar toe rijden en hoeft niet meer te zoekenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:46 schreef Shandaly het volgende:
[..]
en met drie rondjes rotonde relatief makkelijk te vinden
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:46 schreef Shandaly het volgende:
[..]
en met drie rondjes rotonde relatief makkelijk te vinden
hahaha, het was niet heel duidelijk waar je in moest inderdaad, geloof ik!quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:54 schreef Shandaly het volgende:
Ik was de enige niet!!
Maar was een ideale locatie idd. Ook niet duur toch? En zelf eten en drinken meebrengen is ook wel praktischer dan in reguliere horeca moeten bestellen voor een meet als dit.
Hahaha ^^ dat dusquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb toen ook 3 rondjes rotonde gedaan idd
Er is (was) een koffieautomaat, maar voor zover ik weet geen echte horeca. Ja een sushirestaurant elders in het parkquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zie op die locatie wel horeca staan? Maar ik zal ze eens benaderen! Hopelijk kan ik nog ruimte reserveren voor de 30e..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebeld?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Horeca, als in thee, koffie en chocomel dus
Lees weer eens niet goed. Maar in ieder geval, ik was te laat, heb even gemaild, en zal morgen er achteraan bellen!
nee! Niet aan gedacht. Baby zat bovenop mij geplakt dus ik heb er een bankhangmiddag van gemaakt. Waardeloos, ik weet..quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:21 schreef Shandaly het volgende:
Zelfde regio, maar als we gaan, rijd ik zelf wel... je hebt vast geen plek voor 3
[..]
Gebeld?
3 stoeltjes op de achterbank worden dat dan hè? Of heeft jouw oudste alleen nog zo'n verhoger? Twix zit in de Maxi Cosi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:21 schreef Shandaly het volgende:
Zelfde regio, maar als we gaan, rijd ik zelf wel... je hebt vast geen plek voor 3
[..]
Gebeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of meer als er mensen besluiten niet te komen... Ik weet het namelijk nog niet zeker. Sta wel op de lijst.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:53 schreef Shandaly het volgende:
Bij de kinderboerderij vragen ze ook een vergoeding voor het gebruik van die ruimte, maar 50 euro gedeeld door 20, 25 man, is hooguit 2,50 pp. Prima te doen.
Leuk!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Eilandstede it is. Afhankelijk van hoeveel mensen er komen is de huurprijs 50,- Of 100,- (hele zaal of halve zaal)
Ze bevestigd nog een en ander per mail, maar de ruimte is nog vrijinderdaad zelf eten en drinken etc meenemen
Ik zie dit nu pasquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef Svane het volgende:
Ik wil wel op misschien voor de eerste twee data! Maar de kans is aannemelijk dat ik een laffe last minute haker word.
En Luna, voel je niet schuldig, Mineool heeft pas een opsomming van de nadelen van in Utrecht wonen gegeven toen ik iemand probeerde te overtuigen.
Oeh Abba. Wow!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:59 schreef L-E het volgende:
[..]
IK LEG VAST DE ABBA-CD'S KLAAR VOOR IN DE AUTO
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Van mijn man mogen we ook zijn Greatest 90's-Hits lenen![]()
Wist niet dat je ook zou komen! Dat had echt wel leuk geweestquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:24 schreef Clubsoda het volgende:
Wij komen niet, want mijn kind is dan jarig, maar ik zag vandaag in de stad een aankondiging voor het winterfestival wat die dag in Park Transwijk is. Is misschien handig om te weten ivm drukte? http://www.sneeuwbalfestival.nl/informatie/
Ik had het topic pas gezien toen de datum al bekend was, dus dat ging 'm sowieso niet worden helaasquote:Op maandag 11 januari 2016 21:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Wist niet dat je ook zou komen! Dat had echt wel leuk geweest![]()
Maar met zo'n festival, parkeer gedoe, zie ik het niet zitten hoor. Maar ik denk niemand niet?
Misschien een van de soortgelijke locaties van waar je 't nu wilde organiseren?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Andere locatie geen probleem, maar ik heb echt geen idee waar..
En gratis parkeren en een ballenbak voor de peuters!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:26 schreef pinquit het volgende:
Zeg Lamb, hoe groot is jullie huis?
Offff IKEA?daar heb je tegenwoordig van die gezellige zithoeken in t restaurant
Je hebt het nou over de meet, toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:28 schreef Mineola het volgende:
En op zaterdag een horrorhoeveelheid mensen die voor een euro komt ontbijten en de hele dag blijft hangen.
wat is nou een zaterdag op een mensen levenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:07 schreef lunapuella het volgende:
Poeh, dan moet ik wel even kijken of ik op tijd uit bed weet te komen.In het weekend zijn wij luuuiiii.
hij wilde graag mee, maar ik heb al begrepen dat ik de enige met man zou zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:10 schreef Mariposas het volgende:
Vindt hij dat niet vervelend met al die vrouwen Cassandra?![]()
Mijn man gaat sowieso niet mee. Hij vindt de vrouwen op OUD allemaal van die mensen die over hun man lopen te klagen en die zich dan niet kunnen verdedigen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja mij om het even. Ging er om dat mensen zich druk maken om de parkeer plekken vanwege het festival.
Malteser je kan ook later aanschuiven
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:23 schreef FlyingFish het volgende:
Pff, ik vind 10 uur ook wel heel erg vroeg voor in het weekend, zeker met reis- en klaarmaaktijd er nog bij. Is er ook een eindtijd? Ik denk dat ik dan gewoon pas later aan kom kakken.
Nee, maar ik heb mijn man goed afgerichtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:26 schreef Burdie het volgende:
[..]houdt jouw baby rekening met weekend qua wakker worden?
Ik mag uitslapen van mijn baby in het weekend! Zeven uur in plaats van vijf uur.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:26 schreef Burdie het volgende:
[..]houdt jouw baby rekening met weekend qua wakker worden?
Graag.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:04 schreef Lamb29 het volgende:
Haha helaas wonen wij niet groot pinq!
Kan wel wat staat namen roepen qua parkeren in omliggende wijken. Zelf wonen we op ongeveer 25 min lopen/10 fietsen.
Ik wil wel een stuk meerijden, maar ik weet niet of je zin hebt om langs Amsterdam te komenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hij wilde graag mee, maar ik heb al begrepen dat ik de enige met man zou zijn
Dus of ik ga alleen waar ik heel erg tegen op zie (iemand die eventueel een stuk mee wil rijden?)
Maar anders denk ik dat hij de hond mee neemt, en gaat wandelen. Of ergens een tentje in duikt en daar koffie drinkt.
G heeft sinds hij zijn handjes aan het ontdekken is de tic om zijn vinger achter zijn speen te doen en de speen weg te schieten, vervolgens hysterisch te huilen want speen kwijtDus buiten onze woonplaats zit ik of man altijd achterin
ik ben in mijn eentje even lang onderweg naar Amsterdam als naar Utrechtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil wel een stuk meerijden, maar ik weet niet of je zin hebt om langs Amsterdam te komenen of er 2 maxi-cosies in je auto passen.
Mijn man brengt mij anders(als ik kom, zo'n 75% zeker nu)
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:41 schreef Sicilia het volgende:
Ik kom met peuter en dreumes als mijn buikbaby dat oke vindt. Ik ga wel met de auto Cassandra, en in principe hebben we een auto gekocht waarbij 3 kindjes op de achterbank kunnen, maar ik kan dus pas best last minute beslissen of ik kom. Maar als ik kom dan kan je natuurlijk meerijden!
Oh is dat ook een optie! Ik kom ook liever met kat. Zouden ze met elkaar overweg kunnen denk je?quote:Op maandag 18 januari 2016 16:05 schreef Mariposas het volgende:
Ik kom zonder baby, zonder man, maar mét kat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |