quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Op zich kei leuk, maar januari skip ik even. So much to do, so little time
Leidsche Rijn is ook Utrechtquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Mineola het volgende:
Anafora? Nooit van gehoord...?
Ah, ik zie het al, dat is geen Utrecht, dat is Leidsche Rijn![]()
Tevens tvp![]()
Jij snapt tquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Mineola het volgende:
Anafora? Nooit van gehoord...?
Ah, ik zie het al, dat is geen Utrecht, dat is Leidsche Rijn![]()
Tevens tvp![]()
Guilty as charged.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:30 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat vinden alleen de mensen die in LR wonen
Ik heb er twee!quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:17 schreef LuDann het volgende:
Een meet, een meet
Dan kan ik laten zien in het openbaar; mijn tiet.
20 jankende baby's in 1 kamerquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:10 schreef LuDann het volgende:
Iemand interesse in het boeken van een hotelkamer waar we de baby's te slapen kunnen leggen als ze het niet meer trekken?
Biedt jij je aan als oppas?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
20 jankende baby's in 1 kamerNu wil Sjaak ook komen!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Je weet dat de meet maar op 1 van de dagen is?
Maar wat leuk!
Nadelen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef Svane het volgende:
Ik wil wel op misschien voor de eerste twee data! Maar de kans is aannemelijk dat ik een laffe last minute haker word.
En Luna, voel je niet schuldig, Mineool heeft pas een opsomming van de nadelen van in Utrecht wonen gegeven toen ik iemand probeerde te overtuigen.
Dan quote je SQ gewoon even, dan komt zij wel to the rescue!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een enthousiasme!Mijn laptop is overleden, ik kan de op niet zo makkelijk bijwerken
quote:
Misschien vind ze het leuk om met Anouk te spelen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:34 schreef Lamb29 het volgende:
Mijn grote wil vast wel even oefenen met al die kleintjes hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |