quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja mij om het even. Ging er om dat mensen zich druk maken om de parkeer plekken vanwege het festival.
Malteser je kan ook later aanschuiven
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:23 schreef FlyingFish het volgende:
Pff, ik vind 10 uur ook wel heel erg vroeg voor in het weekend, zeker met reis- en klaarmaaktijd er nog bij. Is er ook een eindtijd? Ik denk dat ik dan gewoon pas later aan kom kakken.
Nee, maar ik heb mijn man goed afgerichtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:26 schreef Burdie het volgende:
[..]houdt jouw baby rekening met weekend qua wakker worden?
Ik mag uitslapen van mijn baby in het weekend! Zeven uur in plaats van vijf uur.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:26 schreef Burdie het volgende:
[..]houdt jouw baby rekening met weekend qua wakker worden?
Graag.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:04 schreef Lamb29 het volgende:
Haha helaas wonen wij niet groot pinq!
Kan wel wat staat namen roepen qua parkeren in omliggende wijken. Zelf wonen we op ongeveer 25 min lopen/10 fietsen.
Ik wil wel een stuk meerijden, maar ik weet niet of je zin hebt om langs Amsterdam te komenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hij wilde graag mee, maar ik heb al begrepen dat ik de enige met man zou zijn
Dus of ik ga alleen waar ik heel erg tegen op zie (iemand die eventueel een stuk mee wil rijden?)
Maar anders denk ik dat hij de hond mee neemt, en gaat wandelen. Of ergens een tentje in duikt en daar koffie drinkt.
G heeft sinds hij zijn handjes aan het ontdekken is de tic om zijn vinger achter zijn speen te doen en de speen weg te schieten, vervolgens hysterisch te huilen want speen kwijtDus buiten onze woonplaats zit ik of man altijd achterin
ik ben in mijn eentje even lang onderweg naar Amsterdam als naar Utrechtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil wel een stuk meerijden, maar ik weet niet of je zin hebt om langs Amsterdam te komenen of er 2 maxi-cosies in je auto passen.
Mijn man brengt mij anders(als ik kom, zo'n 75% zeker nu)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |