quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Op zich kei leuk, maar januari skip ik even. So much to do, so little time
Leidsche Rijn is ook Utrechtquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Mineola het volgende:
Anafora? Nooit van gehoord...?
Ah, ik zie het al, dat is geen Utrecht, dat is Leidsche Rijn![]()
Tevens tvp![]()
Jij snapt tquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Mineola het volgende:
Anafora? Nooit van gehoord...?
Ah, ik zie het al, dat is geen Utrecht, dat is Leidsche Rijn![]()
Tevens tvp![]()
Guilty as charged.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:30 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat vinden alleen de mensen die in LR wonen
Ik heb er twee!quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:17 schreef LuDann het volgende:
Een meet, een meet
Dan kan ik laten zien in het openbaar; mijn tiet.
20 jankende baby's in 1 kamerquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:10 schreef LuDann het volgende:
Iemand interesse in het boeken van een hotelkamer waar we de baby's te slapen kunnen leggen als ze het niet meer trekken?
Biedt jij je aan als oppas?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
20 jankende baby's in 1 kamerNu wil Sjaak ook komen!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Je weet dat de meet maar op 1 van de dagen is?
Maar wat leuk!
Nadelen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef Svane het volgende:
Ik wil wel op misschien voor de eerste twee data! Maar de kans is aannemelijk dat ik een laffe last minute haker word.
En Luna, voel je niet schuldig, Mineool heeft pas een opsomming van de nadelen van in Utrecht wonen gegeven toen ik iemand probeerde te overtuigen.
Dan quote je SQ gewoon even, dan komt zij wel to the rescue!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een enthousiasme!Mijn laptop is overleden, ik kan de op niet zo makkelijk bijwerken
quote:
Misschien vind ze het leuk om met Anouk te spelen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:34 schreef Lamb29 het volgende:
Mijn grote wil vast wel even oefenen met al die kleintjes hoor
het lijkt me dat grotere kindjes ook welkom zijn. De mijne neem ik niet mee, die zijn dat weekend bij hun vader.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Misschien vind ze het leuk om met Anouk te spelen?
Komen er nog meer kleuters? Anders vind ik het ook leuk om aan te sluiten op 23 of 30 januari.
Dus eigenlijk is dit een beetje een tvp om te kijken of er nog meer kleuters komenOf is het alleen voor baby's?
vast wel! Ze zal het vast heel tof vinden te kunnen spelen met het meisje dat ik haar zo vaak laat zie met haar kledingquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Komen er nog meer kleuters? Anders vind ik het ook leuk om aan te sluiten op 23 of 30 januari.
Dus eigenlijk is dit een beetje een tvp om te kijken of er nog meer kleuters komenOf is het alleen voor baby's?
Als het een grotere meet word met peuters en kleuters heb ik misschien ook wel interesse. Dus ik hou het even in de gaten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef Susie het volgende:
Het is trouwens een ontzettend leuk park, we hebben daar al eens een peuter meet gehadOntzettend mooi weer toen.
Ik hou het gewoon even in de gaten, wie weet sluiten er meer mensen met kleuter aan.
Ja damn, als Anouk komt, moet M natuurlijk ook mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Aahw lief! Ooit gaat het er vast van komen. Maar voor nu vooral gek en eng. Ik heb het gevoel dat ik jullie al lang 'ken', maar kom zelf pas net om het hoekje kijken. Have fun!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Iedereen is welkom,hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Ook de users die wachten op een twee streepje of een bevalling
Nou zeg Cwenquote:Op woensdag 23 december 2015 08:59 schreef Cwen het volgende:
Hmmm... Bij meer peuters ga ik twijfelen, zou het wel heel leuk vinden de meiden van Kyara, Femke en Kyan weer te zien. Ik denk nog ff na, want ik kan niet tegen krijsende babies helaas.
Och man, ik sleur mijn man op de terugweg al de wc van een benzinestation in denk ikquote:Op woensdag 23 december 2015 10:36 schreef LuDann het volgende:
Wie kan er nou niet tegen het lieflijke geluid van tientallen in koor krijsende babies, daar krijg je als moeder toch automatisch een voorliefde voor?
om er nog eentje te maken?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Och man, ik sleur mijn man op de terugweg al de wc van een benzinestation in denk ik
Je kunt ook de hotelkamer met 20 krijsende baby's gebruiken als je wiltquote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Och man, ik sleur mijn man op de terugweg al de wc van een benzinestation in denk ik
Roadtrip!quote:Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef L-E het volgende:
Leuk! Als ik met iemand mee kan rijden (Limone?) kom ik met Sticker, 23 of 30 januari kunnen wij
TSR ftwquote:Op woensdag 23 december 2015 10:36 schreef LuDann het volgende:
Wie kan er nou niet tegen het lieflijke geluid van tientallen in koor krijsende babies, daar krijg je als moeder toch automatisch een voorliefde voor?
SQ is heel goed in naamkaartjes maken... toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef LuDann het volgende:
Als het zo'n enorme meet wordt kijk ik niet uit naar de onvermijdelijke 'wie-is-wie' verwarring.
Dit iddquote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef LuDann het volgende:
Als het zo'n enorme meet wordt kijk ik niet uit naar de onvermijdelijke 'wie-is-wie' verwarring.
Gezellig.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
Dit iddik kruip met Lu in een hoekje geloof ik
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:05 schreef LuDann het volgende:
Dat je bij thuiskomst erachter komt dat je nieuwe beste vriendin iemand is aan wie je je al tijden loopt te ergeren online.
we gaan gewoon per leeftijd van de baby clubjes makenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
Dit iddik kruip met Lu in een hoekje geloof ik
of andersom, een klik met iemand online en dat blijkt in t echt een draak te zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 15:05 schreef LuDann het volgende:
Dat je bij thuiskomst erachter komt dat je nieuwe beste vriendin iemand is aan wie je je al tijden loopt te ergeren online.
Wat ik me altijd bedenk (maar dat kun je anders zien hoor) is dat je eigen leven heel belangrijk lijkt voor jezelf maar andere mensen zal het eigenlijk niet zoveel interesseren. Die zijn veel te druk met hun eigen leven. En zo hoort het ook.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:38 schreef Hupje het volgende:
Het klinkt heel gezellig als jullie het zo zeggen, ja![]()
Ik weet 't nog niet, hoor. Internet en privacy enzoen ik weet niet of ik durf.
Dan zit ik alleen want er is geen andere baby van hier op 9 augustus 2015 geboren.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
we gaan gewoon per leeftijd van de baby clubjes maken
De desillusie.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
of andersom, een klik met iemand online en dat blijkt in t echt een draak te zijn
gewoon een naamkaartje met je FOK! naam er op (en eronder in 't klein je echte naam). Ik heb een lamineer apparaat, wil ze desnoods nog wel maken ookquote:Op woensdag 23 december 2015 14:46 schreef LuDann het volgende:
Hup, aan het werk!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewoon een naamkaartje met je FOK! naam er op (en eronder in 't klein je echte naam). Ik heb een lamineer apparaat, wil ze desnoods nog wel maken ook
geef me maar een namenlijst (ik ben te lui om iedereen op facebook op te zoekenquote:
DJMO - Monique Smitquote:Op woensdag 23 december 2015 16:31 schreef LuDann het volgende:
Zullen we aanvullen?
LuDann - Doutzen Kroes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |