het lijkt me dat grotere kindjes ook welkom zijn. De mijne neem ik niet mee, die zijn dat weekend bij hun vader.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Misschien vind ze het leuk om met Anouk te spelen?
Komen er nog meer kleuters? Anders vind ik het ook leuk om aan te sluiten op 23 of 30 januari.
Dus eigenlijk is dit een beetje een tvp om te kijken of er nog meer kleuters komenOf is het alleen voor baby's?
vast wel! Ze zal het vast heel tof vinden te kunnen spelen met het meisje dat ik haar zo vaak laat zie met haar kledingquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Komen er nog meer kleuters? Anders vind ik het ook leuk om aan te sluiten op 23 of 30 januari.
Dus eigenlijk is dit een beetje een tvp om te kijken of er nog meer kleuters komenOf is het alleen voor baby's?
Als het een grotere meet word met peuters en kleuters heb ik misschien ook wel interesse. Dus ik hou het even in de gaten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef Susie het volgende:
Het is trouwens een ontzettend leuk park, we hebben daar al eens een peuter meet gehadOntzettend mooi weer toen.
Ik hou het gewoon even in de gaten, wie weet sluiten er meer mensen met kleuter aan.
Ja damn, als Anouk komt, moet M natuurlijk ook mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Aahw lief! Ooit gaat het er vast van komen. Maar voor nu vooral gek en eng. Ik heb het gevoel dat ik jullie al lang 'ken', maar kom zelf pas net om het hoekje kijken. Have fun!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Iedereen is welkom,hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Ook de users die wachten op een twee streepje of een bevalling
Nou zeg Cwenquote:Op woensdag 23 december 2015 08:59 schreef Cwen het volgende:
Hmmm... Bij meer peuters ga ik twijfelen, zou het wel heel leuk vinden de meiden van Kyara, Femke en Kyan weer te zien. Ik denk nog ff na, want ik kan niet tegen krijsende babies helaas.
Och man, ik sleur mijn man op de terugweg al de wc van een benzinestation in denk ikquote:Op woensdag 23 december 2015 10:36 schreef LuDann het volgende:
Wie kan er nou niet tegen het lieflijke geluid van tientallen in koor krijsende babies, daar krijg je als moeder toch automatisch een voorliefde voor?
om er nog eentje te maken?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Och man, ik sleur mijn man op de terugweg al de wc van een benzinestation in denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |