Zo eindelijk een laptop gejatquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn suggestie van Brouwerij Maximus even.
Ze hebben in elk geval een speelhoekje. Weet niet hoeveel grotere kinderen er komen die extra vermaak nodig hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Jup, 30 januari.
[..]
Zo eindelijk een laptop gejat
Is daar ook wat te doen voor kinderen dan? Op de site ziet het er zo.. niet kindvriendelijk uit
Klopt, toen was het in Park Transwijk, bij kinderboerderij Eilandsteede. Gratis ernaast parkeren en ook met OV goed bereikbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:48 schreef As1981 het volgende:
Ik weet niet hoe groot de groep word maar 2 jaar terug was het in een soort buurthuis met kinderboerderij. Zelf eten en speelgoed meenemen.
Een aantal jaar terug was het in een ander buurthuis. Lekker veel speelruimte en groot. Alleen moet dan nu via een andere weg georganiseerd worden.
en met drie rondjes rotonde relatief makkelijk te vindenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
Klopt, toen was het in Park Transwijk, bij kinderboerderij Eilandsteede. Gratis ernaast parkeren en ook met OV goed bereikbaar.
Zie dat positief, je kan er nu tenminste in een keer naar toe rijden en hoeft niet meer te zoekenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:46 schreef Shandaly het volgende:
[..]
en met drie rondjes rotonde relatief makkelijk te vinden
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:46 schreef Shandaly het volgende:
[..]
en met drie rondjes rotonde relatief makkelijk te vinden
hahaha, het was niet heel duidelijk waar je in moest inderdaad, geloof ik!quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:54 schreef Shandaly het volgende:
Ik was de enige niet!!
Maar was een ideale locatie idd. Ook niet duur toch? En zelf eten en drinken meebrengen is ook wel praktischer dan in reguliere horeca moeten bestellen voor een meet als dit.
Hahaha ^^ dat dusquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb toen ook 3 rondjes rotonde gedaan idd
Er is (was) een koffieautomaat, maar voor zover ik weet geen echte horeca. Ja een sushirestaurant elders in het parkquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zie op die locatie wel horeca staan? Maar ik zal ze eens benaderen! Hopelijk kan ik nog ruimte reserveren voor de 30e..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebeld?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Horeca, als in thee, koffie en chocomel dus
Lees weer eens niet goed. Maar in ieder geval, ik was te laat, heb even gemaild, en zal morgen er achteraan bellen!
nee! Niet aan gedacht. Baby zat bovenop mij geplakt dus ik heb er een bankhangmiddag van gemaakt. Waardeloos, ik weet..quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:21 schreef Shandaly het volgende:
Zelfde regio, maar als we gaan, rijd ik zelf wel... je hebt vast geen plek voor 3
[..]
Gebeld?
3 stoeltjes op de achterbank worden dat dan hè? Of heeft jouw oudste alleen nog zo'n verhoger? Twix zit in de Maxi Cosi.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:21 schreef Shandaly het volgende:
Zelfde regio, maar als we gaan, rijd ik zelf wel... je hebt vast geen plek voor 3
[..]
Gebeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of meer als er mensen besluiten niet te komen... Ik weet het namelijk nog niet zeker. Sta wel op de lijst.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:53 schreef Shandaly het volgende:
Bij de kinderboerderij vragen ze ook een vergoeding voor het gebruik van die ruimte, maar 50 euro gedeeld door 20, 25 man, is hooguit 2,50 pp. Prima te doen.
Leuk!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Eilandstede it is. Afhankelijk van hoeveel mensen er komen is de huurprijs 50,- Of 100,- (hele zaal of halve zaal)
Ze bevestigd nog een en ander per mail, maar de ruimte is nog vrijinderdaad zelf eten en drinken etc meenemen
Ik zie dit nu pasquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef Svane het volgende:
Ik wil wel op misschien voor de eerste twee data! Maar de kans is aannemelijk dat ik een laffe last minute haker word.
En Luna, voel je niet schuldig, Mineool heeft pas een opsomming van de nadelen van in Utrecht wonen gegeven toen ik iemand probeerde te overtuigen.
Oeh Abba. Wow!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:59 schreef L-E het volgende:
[..]
IK LEG VAST DE ABBA-CD'S KLAAR VOOR IN DE AUTO
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Van mijn man mogen we ook zijn Greatest 90's-Hits lenen![]()
Wist niet dat je ook zou komen! Dat had echt wel leuk geweestquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:24 schreef Clubsoda het volgende:
Wij komen niet, want mijn kind is dan jarig, maar ik zag vandaag in de stad een aankondiging voor het winterfestival wat die dag in Park Transwijk is. Is misschien handig om te weten ivm drukte? http://www.sneeuwbalfestival.nl/informatie/
Ik had het topic pas gezien toen de datum al bekend was, dus dat ging 'm sowieso niet worden helaasquote:Op maandag 11 januari 2016 21:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Wist niet dat je ook zou komen! Dat had echt wel leuk geweest![]()
Maar met zo'n festival, parkeer gedoe, zie ik het niet zitten hoor. Maar ik denk niemand niet?
Misschien een van de soortgelijke locaties van waar je 't nu wilde organiseren?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Andere locatie geen probleem, maar ik heb echt geen idee waar..
En gratis parkeren en een ballenbak voor de peuters!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:26 schreef pinquit het volgende:
Zeg Lamb, hoe groot is jullie huis?
Offff IKEA?daar heb je tegenwoordig van die gezellige zithoeken in t restaurant
Je hebt het nou over de meet, toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:28 schreef Mineola het volgende:
En op zaterdag een horrorhoeveelheid mensen die voor een euro komt ontbijten en de hele dag blijft hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |