Dreumes in de buggy, peuter op een meerijplankje .. jij hebt steun aan de wagen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:09 schreef Sicilia het volgende:
Hmm ja wandelen met peuter en dreumes en dikke buik is voor mij ook niet heel verstandig
Ik herhaal mijn suggestie van Brouwerij Maximus even.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
30 januari wat mij betreft. Zal morgen even kijken voor een andere locatie?
Jij was er toen toch ook bij? Of heb ik helemaal de verkeerde lokatie in mijn hoofd...Kan zo maar hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet echt heel fijn eigenlijk
Ooh dat is die speeltuin in Vleuten! Ik had geen idee johquote:Op zaterdag 2 januari 2016 08:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Jij was er toen toch ook bij? Of heb ik helemaal de verkeerde lokatie in mijn hoofd...Kan zo maar hoor.
+1quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:05 schreef Butterflower het volgende:
Ik volg ook even, beslis later of we komen
Zo eindelijk een laptop gejatquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn suggestie van Brouwerij Maximus even.
Ze hebben in elk geval een speelhoekje. Weet niet hoeveel grotere kinderen er komen die extra vermaak nodig hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Jup, 30 januari.
[..]
Zo eindelijk een laptop gejat
Is daar ook wat te doen voor kinderen dan? Op de site ziet het er zo.. niet kindvriendelijk uit
Klopt, toen was het in Park Transwijk, bij kinderboerderij Eilandsteede. Gratis ernaast parkeren en ook met OV goed bereikbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:48 schreef As1981 het volgende:
Ik weet niet hoe groot de groep word maar 2 jaar terug was het in een soort buurthuis met kinderboerderij. Zelf eten en speelgoed meenemen.
Een aantal jaar terug was het in een ander buurthuis. Lekker veel speelruimte en groot. Alleen moet dan nu via een andere weg georganiseerd worden.
en met drie rondjes rotonde relatief makkelijk te vindenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
Klopt, toen was het in Park Transwijk, bij kinderboerderij Eilandsteede. Gratis ernaast parkeren en ook met OV goed bereikbaar.
Zie dat positief, je kan er nu tenminste in een keer naar toe rijden en hoeft niet meer te zoekenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:46 schreef Shandaly het volgende:
[..]
en met drie rondjes rotonde relatief makkelijk te vinden
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:46 schreef Shandaly het volgende:
[..]
en met drie rondjes rotonde relatief makkelijk te vinden
hahaha, het was niet heel duidelijk waar je in moest inderdaad, geloof ik!quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:54 schreef Shandaly het volgende:
Ik was de enige niet!!
Maar was een ideale locatie idd. Ook niet duur toch? En zelf eten en drinken meebrengen is ook wel praktischer dan in reguliere horeca moeten bestellen voor een meet als dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |