ik heet toevallig wel echt Moniquequote:Op woensdag 23 december 2015 18:06 schreef Cholula het volgende:
[..]
Heuj! Zo heten jullie helemaal niet!
Jaaaa goed idee!quote:Op woensdag 23 december 2015 19:05 schreef ingee het volgende:
En de kinderen ook kaartjes met hun Fok letter!
Krijsende peuters maken meer herriequote:Op woensdag 23 december 2015 08:59 schreef Cwen het volgende:
Hmmm... Bij meer peuters ga ik twijfelen, zou het wel heel leuk vinden de meiden van Kyara, Femke en Kyan weer te zien. Ik denk nog ff na, want ik kan niet tegen krijsende babies helaas.
Carpoolen met krijsende baby's achterinquote:Op woensdag 23 december 2015 21:37 schreef ingee het volgende:
O ja, ik kan de eerste twee opties wel, maar de 30e niet.
ik jat morgen even de laptop van man dan kan ik alles netjes bijwerken.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:45 schreef Lamb29 het volgende:
Goed bezig Cassandra!
Ik mag nog bij de 16de.
500x klap eens in je handjes?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Carpoolen met krijsende baby's achterin?
if you're happy and you know it, clap your handsquote:
Sjaak kan nog niet klappen, dus als je dat aan hem vraagt, wordt het krijsen. Oh wacht, dat wordt het toch alquote:
Onder voorbehoud zijn Saar en ik er de 30e bij.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga eens kijken of er ook wat dreumesgeweld in de strijd gegooid kan worden
Ben overstag. Zet mij maar bij de 30e!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Je kunt ook de hotelkamer met 20 krijsende baby's gebruiken als je wilt
Welke datum wordt het?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maandag wil ik een datum prikken, dan kan ik ook wat tafels reserveren eventueel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |