nog niet op mans laptop gekund.. Zal kijken of ik morgen gelegenheid heb. Of misschien dat iemand t lijstje bij kan werken, modje wellicht?quote:
Never mind...quote:Op donderdag 24 december 2015 17:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Onder voorbehoud zijn Saar en ik er de 30e bij.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nog niet op mans laptop gekund.. Zal kijken of ik morgen gelegenheid heb. Of misschien dat iemand t lijstje bij kan werken, modje wellicht?dan gewoon de dag met meeste animo
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | 16-jan 23-jan 30-jan Malteser Cholula SaskiaR Krisvc SaskiaR Malteser Lunapuella Malteser Krisvc Gevalletje Krisvc MissBliss Limone MissBliss Lunapuella Sicilia Limone Gevalletje Pinquit Sicilia Limone Kazy Pinquit Sicilia Bloesem Kazy Pinquit Selvaria Bloesem Kazy Lamb29 Selvaria Bloesem Omen (miss.) LuDann Selvaria Ingee Snoenk LuDann Moppert ovb Susie Snoenk Svane Lamb29 Susie L-E Kyara (misschien) DJMO Shandaly L0t misschien L-E Ingee Omentielvo Moppert ovb DJMO Svane Lamb29 (misschien) Estrys Spark L0t misschein Moppert ovb Flying Fish Estrys |
Copy/paste van de OPquote:
Oh, dat klinkt niet heel aanlokkelijk!quote:Op donderdag 31 december 2015 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik had laatst een meeting op Anafora, maar ik moet wel even waarschuwen dat het met het OV echt heel slecht bereikbaar is. Je komt een eind met de bus, maar vanaf daar is het een eind lopen en ik was compleet verdwaald. Uiteindelijk kwam ik een half uur te laat aan.
Misschien is het overdag makkelijker te vinden. Ik moest in het donker..quote:Op donderdag 31 december 2015 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet heel aanlokkelijk!![]()
Ik wilde met het OV komen.
Da's makkelijk, want jou herken ik ten minstequote:Op donderdag 31 december 2015 21:53 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb het gelopen vanaf de bushalte, en het is niet dichtbij maar wel te doen hoor. Als het de 16e of 30e is wil ik wel gidsen door de Vinex-jungle, allemaal samen wandelen vanaf de bushalte.
Dat klinkt ook niet echt heel fijn eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 20:36 schreef Susie het volgende:
Als je met de auto komt, moet je ook nog best een eind lopen. Ik had toen gelukkig de wagen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |