SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Maar dar je uitstralen dat je een beschaafd land bent kwalijker vindt dan een standpunt aannemen die nergens op gebaseerd is vind ik wel apartquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je er niemand mee helpt.
De zorg is al onthoudbaar, ze hebben geen plan om mensen te laten integreren, en er is geen reden om te denken dat dat uit zichzelf gebeurd.
Waarom zou je dan in Godsnaam mensen binnen laten, als je zowel de vluchtelingen als de oorspronkelijke bevolking geen plan kan tonen.
Omdat het niets met een beschaafd land te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dar je uitstralen dat je een beschaafd land bent kwalijker vindt dan een standpunt aannemen die nergens op gebaseerd is vind ik wel apart
Omdat er geen fatsoenlijke streng maar eerlijk asielbeleid gevoerd durft te wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:01 schreef Sked het volgende:
ondertussen in dit beschaafde land: mensen die na 10 jaar moeten oprotten naar land van herkomst terwijl ze daar niemand hebben
Daar hebben ze natuurlijk ook deels zelf schuld aan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:01 schreef Sked het volgende:
ondertussen in dit beschaafde land: mensen die na 10 jaar moeten oprotten naar land van herkomst terwijl ze daar niemand hebben
Uiteraard. Maar je kan het mensen wat dat betreft niet kwalijk nemen dat ze eindeloos door kunnen procederen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar hebben ze natuurlijk ook deels zelf schuld aan.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je kan het mensen wat dat betreft niet kwalijk nemen dat ze eindeloos door kunnen procederen.
Heeft ook wel te maken met veel hulpverleners die mensen nogal eens valse hoop geven op hun kansenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Maar als je daarna gaat lopen zeuren dat je terug moet, heb je een echt een bord voor je kop.
of gewoon verkeerd voorlichtenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft ook wel te maken met veel hulpverleners die mensen nogal eens valse hoop geven op hun kansen
en hou die domme ondoordachte uitspraken voor jequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En verder mag iedere politicus voor een vluchtelingenstroom zijn.
Maar wees reeel in de effecten die je kan verwachten
Drankorgelquote:
Heb betje staan, henderson en pipe moeten nog winnenquote:
Watjequote:
mogen van mij wel winnen, hoewel Henderson eigenlijk niet toegelaten zou moeten worden tot het WKquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb betje staan, henderson en pipe moeten nog winnen
mag jij al drinken?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Watje
Mietje
Zwak
Wijf
Niet tegen alcohol kunnen
Etc.
hoezo nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
mogen van mij wel winnen, hoewel Henderson eigenlijk niet toegelaten zou moeten worden tot het WK
Wat breng jij toch altijd veel inhoudelijks op tafelquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Watje
Mietje
Zwak
Wijf
Niet tegen alcohol kunnen
Etc.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:23 schreef Sked het volgende:
[..]
grote kans dat die een terrorist onder zn shirt heeft verstopt
Was even douchen. Vind je opzich wel gelijk hebben hoor. Maar of echt valse hoop is? Vroeger wel ja, maar denk niet dat ze nu tegen elke vluchteling die binnen komt zeggen dat het een garantie is dat ze tientallen jaren blijven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Reageer je dan ook Fokkie op de argumenten waarom het niets met Beschaving te maken heeft?
En terugsturen gaat ook niet gebeuren. Want in Syrie blijft het toch wel rotzooi.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:27 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger wel ja, maar denk niet dat ze nu tegen elke vluchteling die binnen komt zeggen dat het een garantie is dat ze tientallen jaren blijven.
Jazekerquote:
Nope, want ik vind het niet lekkerquote:
Het was toch niet te voorkomen. Wat had je dan moeten doen? Miljoenen mensen terugsturen die bij de grens van Europa aankomen. Wat denk je dan dat er gebeurt wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, die mensen gaat het echt fantastisch hebben.
En daar heeft niemand wat aan, zeker arme landen niet als het instabieler wordt in het westen.
goedzoquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nope, want ik vind het niet lekker
Ze hadden een fatsoenlijke inschatting moeten maken van het probleem VOORDAT er hier 50k mensen stondenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was toch niet te voorkomen. Wat had je dan moeten doen? Miljoenen mensen terugsturen die bij de grens van Europa aankomen. Wat denk je dan dat er gebeurt was
Wel wat ergere rellen dan waar er nu over geklaagd wordt in een azc hoor. En dan nog is het een ethische kwestie of je dat wel kan doen.quote:
Eens. Qua maatregelen treffen en al is het slecht geregeld jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hadden een fatsoenlijke inschatting moeten maken van het probleem VOORDAT er hier 50k mensen stonden
Waar keek je die serie? Gewoon downloaden of staat hij op Popcorn?quote:
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel wat ergere rellen dan waar er nu over geklaagd wordt in een azc hoor. En dan nog is het een ethische kwestie of je dat wel kan doen.
Het lijkt nu net of de oorlog in Syrië drie maanden geleden pas is uitgebrokenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Qua maatregelen treffen en al is het slecht geregeld ja
heb hem "gekocht"quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar keek je die serie? Gewoon downloaden of staat hij op Popcorn?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Kuyt schuift de prestatie van gister af op karakter.![]()
![]()
![]()
Het is ook nog helemaal geen kooktijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vies lang weggeweest voor boodschappen.
Nu te moe om te koken
waarom zo lang weggeweest? kon je iets niet vinden?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vies lang weggeweest voor boodschappen.
Nu te moe om te koken
klinkt goedquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ei, room, aardappelschijfjes, gehakt. paprika, prei.
Stoofpotten duren even voordat ze goed zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is ook nog helemaal geen kooktijd
Ik loop gewoon te dwalen en te dralen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom zo lang weggeweest? kon je iets niet vinden?
Nu hopen dat mijn ovenschaal niet te laag isquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
klinkt goed
en niet al te ingewikkeld
Dat zijn vaak dingen die ik check voor ik inkopen ed ga doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu hopen dat mijn ovenschaal niet te laag is!
Na aardappelschijfjes enz nemen niet heel veel ruimte in qua hoogte, ik gok er maar op dat het past.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zijn vaak dingen die ik check voor ik inkopen ed ga doen
Pas op, de AIVD leest meequote:Op vrijdag 18 december 2015 17:01 schreef Amarantha het volgende:
Ze heeft eindelijk kennis gemaakt met de KKK.
Killer Kat Kuroi.
Of
Klaag Kat Kuroi.
Oeps.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Pas op, de AIVD leest mee
En die lezen de kleine lettertjes niet
Niet echt, doe het maar een beetje rustig aan met kerst en o&n in de maandquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Flauw ik weet het. Mensen hier nog leuke plannen dit weekend?
Goed plan welquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet echt, doe het maar een beetje rustig aan met kerst en o&n in de maand
Ja, dus dat wordt de nodige presentjes kopen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed plan welNog weekje en dan is het kerst
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:24 schreef Sked het volgende:
En bij oud&nieuw lijkt alles vaak meteen drie keer zo duur
Nja, ik zal het anders formuleren: het is uiteindelijk drie keer zo duur als gepland/een andere stapavondquote:
Ik baal er van dat ik niet aan cadeautjes doe met kerst dit jaar, vind het altijd wel leuke toevoeging maar ja. Zit er echt niet in dit jaar qua financiën. Volgend jaar maar weerquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dus dat wordt de nodige presentjes kopen.
En bij oud&nieuw lijkt alles vaak meteen drie keer zo duur
Oh op die manier, ja geen last van bij huisfeest.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:29 schreef Sked het volgende:
Nja, ik zal het anders formuleren: het is uiteindelijk drie keer zo duur als gepland/een andere stapavond
SOW.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik koop dus musket schuimkransjes bij de AH. Kom ik thuis.. zijn al die spikkels eraf gevallen!
Vroeger nam ik voor cadeautjes gewoon de bankpas van de gezamenlijke rekening van mn ouders meequote:Op vrijdag 18 december 2015 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik baal er van dat ik niet aan cadeautjes doe met kerst dit jaar, vind het altijd wel leuke toevoeging maar ja. Zit er echt niet in dit jaar qua financiën. Volgend jaar maar weer
Hahahaquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Vroeger nam ik voor cadeautjes gewoon de bankpas van de gezamenlijke rekening van mn ouders mee
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Vroeger nam ik voor cadeautjes gewoon de bankpas van de gezamenlijke rekening van mn ouders mee
Ach, in feite gebeurd dat ook met cadeaus bij lange relaties.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, dan kan je net zo goed geen cadeautjes geven
Ach, mn ouders vonden het wel leuk dat ze dan tenminste een cadeautje kregenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, dan kan je net zo goed geen cadeautjes geven
Zelf betaaldquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, mn ouders vonden het wel leuk dat ze dan tenminste een cadeautje kregen
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, in feite gebeurd dat ook met cadeaus bij lange relaties.
.quote:
Ik zie niet in hoe ik dat zelf betaal, maar ik zal de clue wel niet doorhebbenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
.
Dan betaal je de cadeaus die je van je partner krijgt ook zelf. Is het cadeau toch niet minder?
In lange relaties gaat het geld toch vaak in meer of mindere mate door elkaar heen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe ik dat zelf betaal, maar ik zal de clue wel niet doorhebben
Zeker als je gaat trouwen/samenwonenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In lange relaties gaat het geld toch vaak in meer of mindere mate door elkaar heen.
Ja, dacht al dat je dat bedoelde, maar dat is toch totaal wat anders.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In lange relaties gaat het geld toch vaak in meer of mindere mate door elkaar heen.
Als je gaat samenwonen is gescheiden geld erg onpraktisch vind ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeker als je gaat trouwen/samenwonen
Nee, want dan kun je het toch gewoon wel doen? Is toch leuk als je kind ergens over na denkt om te kopen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dacht al dat je dat bedoelde, maar dat is toch totaal wat anders.
Nou ja weet niet. Vanaf het moment dat we geld hadden werden we wel gestimuleerd om als we cadeautjes gaven het wel van onze eigen geld te doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want dan kun je het toch gewoon wel doen? Is toch leuk als je kind ergens over na denkt om te kopen.
Althans, ik neem aan dat Sked dat niet tot zn 18e deed.
Haha jezusquote:
oh hier was het verder ook niet echt discussiequote:Op vrijdag 18 december 2015 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja weet niet. Vanaf het moment dat we geld hadden werden we wel gestimuleerd om als we cadeautjes gaven het wel van onze eigen geld te doenAls we geen geld hadden hoefden we dan ook niet cadeautjes te geven.
Ligt ook wel beetje aan de leeftijd probablyquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En voor het plezier is het echt niet minder.
Hoeven geen grote cadeaus te zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:44 schreef Sked het volgende:
probeer wel altijd ook geld vrij te maken voor cadeautjes tegenwoordig, liever iets kleins als aandenken ofzo dan dat ik met niks aan kom zetten als enige
Ik heb afgelopen jaren een aantal mensen een cadeautje gegeven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:44 schreef Sked het volgende:
probeer wel altijd ook geld vrij te maken voor cadeautjes tegenwoordig, liever iets kleins als aandenken ofzo dan dat ik met niks aan kom zetten als enige
Ik probeer er altijd met kerst achter te komen wat mensen graag willen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaren een aantal mensen een cadeautje gegeven.
Soms als Secret Santa, soms omdat ik erachter kwam dat ze iets graag wilden.
Ik kan het momenteel missen, en ik vind het geluk erg leuk.
Het is het gebaar, niet het cadeau zelf.
Zeker niet eenvoudig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik probeer er altijd met kerst achter te komen wat mensen graag willen.
Maar dat is niet makkelijk
Al denk ik dat jaar voor iedereen redelijk geslaagd te zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker niet eenvoudig.
Vooral voor een volwassene iets kopen is lastig. Als ze iets willen hebben, kopen ze het sneller zelf.
drakendildoquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:51 schreef Sked het volgende:
Voor m'n zusje iets kopen was altijd antigenot
Mijn oma is altijd het moeilijkste.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:51 schreef Sked het volgende:
Voor m'n zusje iets kopen was altijd antigenot
Als ik met loterij straks meer dan 500 ekkies win, koop ik er wel een of twee voor mensen.quote:
Mijna omas krijgen altijd heel, heel veel drank.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:54 schreef Sked het volgende:
Mijn opa is het makkelijkst, die krijgt al iets van 30 jaar altijd van iedereen een fles jäger
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik met loterij straks meer dan 500 ekkies win, koop ik er wel een of twee voor mensen.
Vind het ook niet echt een leuk cadeauofzo. Behalve als iemand een feestje geeft ofzo en je neemt een fles drank mee okequote:Op vrijdag 18 december 2015 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
maar om nou met kerst drank te geven
Het maakt me geen bal uit wat ik ervan denk, als degene er maar blij mee isquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
maar om nou met kerst drank te geven
Maar verder willen mijn omas echt niets.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een leuk cadeauofzo. Behalve als iemand een feestje geeft ofzo en je neemt een fles drank mee oke
Wat drinken ze dan? Vodka alleen ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar verder willen mijn omas echt niets.
Mijn oma in Polen kan ik dan altijd nog wel boeken voor kopen, maar mijn oma hier is daar ook niet echt dol op.
Mijn Poolse oma wel vooral wodka. En alles wat maar sterk is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat drinken ze dan? Vodka alleen ?
er zijn mensen die voor honderden euro's van die pakketten kopen voor kerst enzoquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
En anders kom je toch weer op die standaard parfum, zeepjes, cremepjes rotzooi
Verwenpakketjequote:Op vrijdag 18 december 2015 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
En anders kom je toch weer op die standaard parfum, zeepjes, cremepjes rotzooi
Gelukkig ken ik niemand die dat echt op prijs stelt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
er zijn mensen die voor honderden euro's van die pakketten kopen voor kerst enzo
Ligt eraan. Een simpele van de DA is niet veel maar Rituals is wel lekker hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik niemand die dat echt op prijs stelt.
Bij die paketten laat je je vooral goed oplichtenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Een simpele van de DA is niet veel maar Rituals is wel lekker hoor
10x duurder dan los kopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij die paketten laat je je vooral goed oplichten
Was laatst bij Kassa ook item overquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst een documentaire over gift cards.
Dat is ook een briljant concept.
De hoeveelheid die daarvan nooit word ingeleverd
Word snel vergeten jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst een documentaire over gift cards.
Dat is ook een briljant concept.
De hoeveelheid die daarvan nooit word ingeleverd
Dat is echt een miljarden business. Die bedrijven krijgen zonder iets te hoeven leverenquote:
Klopt. Lig je nog in bed?quote:
Nee, dat gelukkig nietquote:
Gewoon happie daar doen tochquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet
Moet nog wel boodschappen doen, koken en eten voor ik naar Gelredome ga
Net als stadionbier zekerquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:22 schreef Sked het volgende:
alleen de patat valt mee qua prijs, maar iedereen die dat weg krijgt is niet goed bij zn hoofd
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:26 schreef Sked het volgende:
Wilde laatst daar even voor de lunch een broodje halen, ciabatta met een stukje worst 7 euro koekoek
Je bent echt niet wijs als je dat doet neequote:Op vrijdag 18 december 2015 18:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze verkopen ook een beker fruit voor 7 euro, volgens mij nog geen 100 gram
Zijn vooral ouders die hun kids iets gezonds willen gevenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent echt niet wijs als je dat doet nee
Neem je fruit meequote:Op vrijdag 18 december 2015 18:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn vooral ouders die hun kids iets gezonds willen geven
Dacht alleen flesjes enzo.quote:
Had laatst 2 aanstekers op zakquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht alleen flesjes enzo.
Boeiend als je het in een zakje hebt
De beveiliger had er natuurlijk een nodigquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Had laatst 2 aanstekers op zak
Kon er eentje inleveren
Wat een lul.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De beveiliger had er natuurlijk een nodig
Illegale!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie net dat m`n ID-kaart al 1,5 jaar verlopen is![]()
Ik nog paspoort hebben!quote:
Heb je al een vervanger gevonden voor je Duitse vlam?quote:
Nee hij was een echt veel te leuk. Krijg nog kriebels als ik aan hem denk. Vind tbh afscheid nemen in algemeen best kut.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al een vervanger gevonden voor je Duitse vlam?
Als je mensen tegenkomt waar je het goed mee kan vinden is dat kut ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hij was een echt veel te leuk. Krijg nog kriebels als ik aan hem denk. Vind tbh afscheid nemen in algemeen best kut.![]()
Denk dat ik mezelf daar nog wel paar keer hard in tegen kom de komende weken.
Ik ontmoet veel stellen en mensen (zoals de Duitser) die naar huis gaan voor kerst of echt totaal de andere kant op gaan. En wil wel beetje soepel zijn maar vind het bijvoorbeeld zonde als ik nu weer naar Siem Reap/ oosten van Thailand ga bijv omdat 5 anderen morgen richting Siem Reap/ oosten van Thailand vertrekkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je mensen tegenkomt waar je het goed mee kan vinden is dat kut ja.
of je kan er voor kiezen om hun weg te volgen qua reizen
Maar dat is puur toevalquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ontmoet veel stellen en mensen (zoals de Duitser) die naar huis gaan voor kerst of echt totaal de andere kant op gaan. En wil wel beetje soepel zijn maar vind het bijvoorbeeld zonde als ik nu weer naar Siem Reap/ oosten van Thailand ga bijv omdat 5 anderen morgen richting Siem Reap/ oosten van Thailand vertrekken
Nog niet gehadquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is puur toevalJe kan het ook treffen met mensen die precies dezelfde richting op gaan he
Lol watquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet gehadik ga trouwens een moter kopen in Saigon
Wel fucking vetquote:
Verkopen in Hanoi denk ik. Hoor alleen maar goede verhalen. Ook van mensen die er nog nooit opgereden hebben etc. Dus moet lukkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel fucking vetEn dan laat je hem overshippen ofzo?
Ik dacht dat je dat niet serieus meendequote:
Zou dat wel riskant vinden in Azie zelf denk ik. Zeker in grote stedenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verkopen in Hanoi denk ik. Hoor alleen maar goede verhalen. Ook van mensen die er nog nooit opgereden hebben etc. Dus moet lukken
[..]
Ik dacht dat je dat niet serieus meende
Ach, 't ergste dat kan gebeuren is dat je dood gaatquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou dat wel riskant vinden in Azie zelf denk ik. Zeker in grote steden
#yolo maar voor serieus. Ik denk als je eerste weken rustig aan doet en er aan went dat het wel goed moet komen. En dan niet beginnen in Hanoi of Saigon of zoquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou dat wel riskant vinden in Azie zelf denk ik. Zeker in grote steden
Jawel beetje travel tips opdoenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verkopen in Hanoi denk ik. Hoor alleen maar goede verhalen. Ook van mensen die er nog nooit opgereden hebben etc. Dus moet lukken
[..]
Ik dacht dat je dat niet serieus meende
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:15 schreef Flippiee het volgende:
En dan kan ik met mijn Duitser naar de bergen in noord Vietnam
Mmm weet niet of mijn blog daarvoor geschikt is, maar ik stuur een linkje in je DM. Pls privé houden soort van.quote:
quote:
Ja, ook in Azie emogiffen ze om west-friesland waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]ook hier word ik uitgelachen on mijn chaotische en klunsige gedrag. En cute genoemd.
die mensen kennen mij voor max 3 dagen.
Hjbquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ook in Azie emogiffen ze om west-friesland waarschijnlijk
Hou je bek over west-friesland.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ook in Azie emogiffen ze om west-friesland waarschijnlijk
quote:
gewoon geen nieuwe openen. Na drie dagen komt er pas iemand achterquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:55 schreef McGrath het volgende:
Dit heeft ook wel zijn hoogtepunt gehad
quote:
Nu heb ik zin in een McFlurry. Bedankt he.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, broccoli en tomaat, kipstukjes.Gisteren ook lekker.
quiche met spinazie, ricotta (sorry) en gehakt. Daarbij brood met dip en salade met o.a. feta.
![]()
En paar uur terug een mcFlurry sinds een paar mensen waarmee ik weg was nog geen avondeten hadden gegeten.
Hele waslijst.jij wel weer iets met kip vandaag?
M'n bus rijdt nu voorbij een mac.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een McFlurry. Bedankt he.
Ik had gisteren kerstdiner, dus vandaag een grote kater, dus ik heb kippenpootjes gebakken met een salade erbij
Haha.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
M'n bus rijdt nu voorbij een mac.en klinkt goed.
Ik heb net 25 minuten gewacht op m'n bus, en moet nu 16 minuten wachten op m'n overstap.
woon je in een gehucht?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
M'n bus rijdt nu voorbij een mac.en klinkt goed.
Ik heb net 25 minuten gewacht op m'n bus, en moet nu 16 minuten wachten op m'n overstap.
heb heel hard gelachenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
FC Twente weer pakkie gehad.
Dat is ook lekker hoor.
Heb je die chinees gezien bij darten?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
FC Twente weer pakkie gehad.
Dat is ook lekker hoor.
Die kon er niets van.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je die chinees gezien bij darten?
Als supporter van Vitesse laat ik me hier maar niet over uitquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ook om de staatssteun die ze gehad hebben?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Als supporter van Vitesse laat ik me hier maar niet over uit
even feedback geven op een opdracht van een klasgenootje en dan maar slapenquote:
Ik ga nog maar even wat eten maken...quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
even feedback geven op een opdracht van een klasgenootje en dan maar slapen
wat heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga nog maar even wat eten maken...
oh lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik had nog wat worstjes liggen, dus die op brood gedaan, met wat sla enzo.
zal ik even een lekker worstje voor je klaarmaken dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lekker
ook wel zin in eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
zal ik even een lekker worstje voor je klaarmaken dan?
dankjequote:
wanneer komt ie danquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, duurt echt niet lang hoor. Beetje ondankbaar dit dan.
naar arnhemquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha het worstje komt.
geen idee waar ie heen moet...
Sorry, ik ken weinig mensen van 90 die ik cadeaus geef.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat geef je dan aan je oma van 90?
Drinkt oma niet echt, papa wel maar die heeft wel genoeg drank (zegt die zelf ook). Ik denk dat ik ze uiteten neem, kan ook niks beters bedenken.quote:
Een kistquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat geef je dan aan je oma van 90?
Ja, die hoef je toch niks materieels meer te geven.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pax enz zijn weg.
[..]
Niet leuk.
Weg?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pax enz zijn weg.
[..]
Niet leuk.
Ja weet ik veel, zo stil hier en ik zie de Groningers nergens meer.quote:
Er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, zo stil hier en ik zie de Groningers nergens meer.
Die posten sowieso niet veel laatste tijd dus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, zo stil hier en ik zie de Groningers nergens meer.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan
Hmpf ja. Na kijk wel evenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Maar misschien kan je een foto maken met de hele familie en die geven in een mooie lijst Ama? Is ook altijd wel leuk.
Ja, dat zeiden mijn ouders ook altijd. We willen niks. Als jullie maar lief voor me zijn blabla.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmpf ja. Na kijk wel evenHet is nu nog alleen voor oma, mijn vader krijgt niks. Hoe hard het ook klinkt.. hij wou het zelf zo zei die 2 jaar terug. Als hij nou speciale leeftijd behaalde vind ik het nog anders.
Nou nee..quote:
Was blijkbaar een R&P-mod laatst die 10 jaar mod was en zomaar uit het niets weg, toch wel beetje apart om zo uit het niets weg te gaan. Lijkt het meer alsof jewilzien hoeveel er over je gepraat wordt achterafquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen. Komen wel weer een keer terug
Wtf?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is mijn verjaardag helemaal vergeten, i
Of er gewoon klaar mee bent. Dat kan snel gaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was blijkbaar een R&P-mod laatst die 10 jaar mod was en zomaar uit het niets weg, toch wel beetje apart om zo uit het niets weg te gaan. Lijkt het meer alsof jewilzien hoeveel er over je gepraat wordt achteraf
Net als die gast die in Zuid-Amerika woont. Ben z`n naam ff kwijt
Dat zou ik toch best wel pijnlijk vindenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan mijn vader ook zomaar overkomen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |