quote:
Nu heb ik zin in een McFlurry. Bedankt he.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, broccoli en tomaat, kipstukjes.Gisteren ook lekker.
quiche met spinazie, ricotta (sorry) en gehakt. Daarbij brood met dip en salade met o.a. feta.
![]()
En paar uur terug een mcFlurry sinds een paar mensen waarmee ik weg was nog geen avondeten hadden gegeten.
Hele waslijst.jij wel weer iets met kip vandaag?
M'n bus rijdt nu voorbij een mac.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een McFlurry. Bedankt he.
Ik had gisteren kerstdiner, dus vandaag een grote kater, dus ik heb kippenpootjes gebakken met een salade erbij
Haha.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
M'n bus rijdt nu voorbij een mac.en klinkt goed.
Ik heb net 25 minuten gewacht op m'n bus, en moet nu 16 minuten wachten op m'n overstap.
woon je in een gehucht?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
M'n bus rijdt nu voorbij een mac.en klinkt goed.
Ik heb net 25 minuten gewacht op m'n bus, en moet nu 16 minuten wachten op m'n overstap.
heb heel hard gelachenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
FC Twente weer pakkie gehad.
Dat is ook lekker hoor.
Heb je die chinees gezien bij darten?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
FC Twente weer pakkie gehad.
Dat is ook lekker hoor.
Die kon er niets van.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je die chinees gezien bij darten?
Als supporter van Vitesse laat ik me hier maar niet over uitquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ook om de staatssteun die ze gehad hebben?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Als supporter van Vitesse laat ik me hier maar niet over uit
even feedback geven op een opdracht van een klasgenootje en dan maar slapenquote:
Ik ga nog maar even wat eten maken...quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
even feedback geven op een opdracht van een klasgenootje en dan maar slapen
wat heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga nog maar even wat eten maken...
oh lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik had nog wat worstjes liggen, dus die op brood gedaan, met wat sla enzo.
zal ik even een lekker worstje voor je klaarmaken dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lekker
ook wel zin in eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
zal ik even een lekker worstje voor je klaarmaken dan?
dankjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |