#yolo maar voor serieus. Ik denk als je eerste weken rustig aan doet en er aan went dat het wel goed moet komen. En dan niet beginnen in Hanoi of Saigon of zoquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou dat wel riskant vinden in Azie zelf denk ik. Zeker in grote steden
Jawel beetje travel tips opdoenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verkopen in Hanoi denk ik. Hoor alleen maar goede verhalen. Ook van mensen die er nog nooit opgereden hebben etc. Dus moet lukken
[..]
Ik dacht dat je dat niet serieus meende
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:15 schreef Flippiee het volgende:
En dan kan ik met mijn Duitser naar de bergen in noord Vietnam
Mmm weet niet of mijn blog daarvoor geschikt is, maar ik stuur een linkje in je DM. Pls privé houden soort van.quote:
quote:
Ja, ook in Azie emogiffen ze om west-friesland waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]ook hier word ik uitgelachen on mijn chaotische en klunsige gedrag. En cute genoemd.
die mensen kennen mij voor max 3 dagen.
Hjbquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ook in Azie emogiffen ze om west-friesland waarschijnlijk
Hou je bek over west-friesland.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ook in Azie emogiffen ze om west-friesland waarschijnlijk
quote:
gewoon geen nieuwe openen. Na drie dagen komt er pas iemand achterquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:55 schreef McGrath het volgende:
Dit heeft ook wel zijn hoogtepunt gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |