Ach, mn ouders vonden het wel leuk dat ze dan tenminste een cadeautje kregenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, dan kan je net zo goed geen cadeautjes geven
Zelf betaaldquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, mn ouders vonden het wel leuk dat ze dan tenminste een cadeautje kregen
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, in feite gebeurd dat ook met cadeaus bij lange relaties.
.quote:
Ik zie niet in hoe ik dat zelf betaal, maar ik zal de clue wel niet doorhebbenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
.
Dan betaal je de cadeaus die je van je partner krijgt ook zelf. Is het cadeau toch niet minder?
In lange relaties gaat het geld toch vaak in meer of mindere mate door elkaar heen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe ik dat zelf betaal, maar ik zal de clue wel niet doorhebben
Zeker als je gaat trouwen/samenwonenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In lange relaties gaat het geld toch vaak in meer of mindere mate door elkaar heen.
Ja, dacht al dat je dat bedoelde, maar dat is toch totaal wat anders.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In lange relaties gaat het geld toch vaak in meer of mindere mate door elkaar heen.
Als je gaat samenwonen is gescheiden geld erg onpraktisch vind ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeker als je gaat trouwen/samenwonen
Nee, want dan kun je het toch gewoon wel doen? Is toch leuk als je kind ergens over na denkt om te kopen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dacht al dat je dat bedoelde, maar dat is toch totaal wat anders.
Nou ja weet niet. Vanaf het moment dat we geld hadden werden we wel gestimuleerd om als we cadeautjes gaven het wel van onze eigen geld te doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want dan kun je het toch gewoon wel doen? Is toch leuk als je kind ergens over na denkt om te kopen.
Althans, ik neem aan dat Sked dat niet tot zn 18e deed.
Haha jezusquote:
oh hier was het verder ook niet echt discussiequote:Op vrijdag 18 december 2015 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja weet niet. Vanaf het moment dat we geld hadden werden we wel gestimuleerd om als we cadeautjes gaven het wel van onze eigen geld te doenAls we geen geld hadden hoefden we dan ook niet cadeautjes te geven.
Ligt ook wel beetje aan de leeftijd probablyquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En voor het plezier is het echt niet minder.
Hoeven geen grote cadeaus te zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:44 schreef Sked het volgende:
probeer wel altijd ook geld vrij te maken voor cadeautjes tegenwoordig, liever iets kleins als aandenken ofzo dan dat ik met niks aan kom zetten als enige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |