Na aardappelschijfjes enz nemen niet heel veel ruimte in qua hoogte, ik gok er maar op dat het past.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zijn vaak dingen die ik check voor ik inkopen ed ga doen
Pas op, de AIVD leest meequote:Op vrijdag 18 december 2015 17:01 schreef Amarantha het volgende:
Ze heeft eindelijk kennis gemaakt met de KKK.
Killer Kat Kuroi.
Of
Klaag Kat Kuroi.
Oeps.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Pas op, de AIVD leest mee
En die lezen de kleine lettertjes niet
Niet echt, doe het maar een beetje rustig aan met kerst en o&n in de maandquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Flauw ik weet het. Mensen hier nog leuke plannen dit weekend?
Goed plan welquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet echt, doe het maar een beetje rustig aan met kerst en o&n in de maand
Ja, dus dat wordt de nodige presentjes kopen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed plan welNog weekje en dan is het kerst
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:24 schreef Sked het volgende:
En bij oud&nieuw lijkt alles vaak meteen drie keer zo duur
Nja, ik zal het anders formuleren: het is uiteindelijk drie keer zo duur als gepland/een andere stapavondquote:
Ik baal er van dat ik niet aan cadeautjes doe met kerst dit jaar, vind het altijd wel leuke toevoeging maar ja. Zit er echt niet in dit jaar qua financiën. Volgend jaar maar weerquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dus dat wordt de nodige presentjes kopen.
En bij oud&nieuw lijkt alles vaak meteen drie keer zo duur
Oh op die manier, ja geen last van bij huisfeest.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:29 schreef Sked het volgende:
Nja, ik zal het anders formuleren: het is uiteindelijk drie keer zo duur als gepland/een andere stapavond
SOW.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik koop dus musket schuimkransjes bij de AH. Kom ik thuis.. zijn al die spikkels eraf gevallen!
Vroeger nam ik voor cadeautjes gewoon de bankpas van de gezamenlijke rekening van mn ouders meequote:Op vrijdag 18 december 2015 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik baal er van dat ik niet aan cadeautjes doe met kerst dit jaar, vind het altijd wel leuke toevoeging maar ja. Zit er echt niet in dit jaar qua financiën. Volgend jaar maar weer
Hahahaquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Vroeger nam ik voor cadeautjes gewoon de bankpas van de gezamenlijke rekening van mn ouders mee
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Vroeger nam ik voor cadeautjes gewoon de bankpas van de gezamenlijke rekening van mn ouders mee
Ach, in feite gebeurd dat ook met cadeaus bij lange relaties.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, dan kan je net zo goed geen cadeautjes geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |