wanneer komt ie danquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, duurt echt niet lang hoor. Beetje ondankbaar dit dan.
naar arnhemquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha het worstje komt.
geen idee waar ie heen moet...
Sorry, ik ken weinig mensen van 90 die ik cadeaus geef.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat geef je dan aan je oma van 90?
Drinkt oma niet echt, papa wel maar die heeft wel genoeg drank (zegt die zelf ook). Ik denk dat ik ze uiteten neem, kan ook niks beters bedenken.quote:
Een kistquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat geef je dan aan je oma van 90?
Ja, die hoef je toch niks materieels meer te geven.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pax enz zijn weg.
[..]
Niet leuk.
Weg?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pax enz zijn weg.
[..]
Niet leuk.
Ja weet ik veel, zo stil hier en ik zie de Groningers nergens meer.quote:
Er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, zo stil hier en ik zie de Groningers nergens meer.
Die posten sowieso niet veel laatste tijd dus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, zo stil hier en ik zie de Groningers nergens meer.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan
Hmpf ja. Na kijk wel evenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Maar misschien kan je een foto maken met de hele familie en die geven in een mooie lijst Ama? Is ook altijd wel leuk.
Ja, dat zeiden mijn ouders ook altijd. We willen niks. Als jullie maar lief voor me zijn blabla.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmpf ja. Na kijk wel evenHet is nu nog alleen voor oma, mijn vader krijgt niks. Hoe hard het ook klinkt.. hij wou het zelf zo zei die 2 jaar terug. Als hij nou speciale leeftijd behaalde vind ik het nog anders.
Nou nee..quote:
Was blijkbaar een R&P-mod laatst die 10 jaar mod was en zomaar uit het niets weg, toch wel beetje apart om zo uit het niets weg te gaan. Lijkt het meer alsof jewilzien hoeveel er over je gepraat wordt achterafquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen. Komen wel weer een keer terug
Wtf?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is mijn verjaardag helemaal vergeten, i
Of er gewoon klaar mee bent. Dat kan snel gaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was blijkbaar een R&P-mod laatst die 10 jaar mod was en zomaar uit het niets weg, toch wel beetje apart om zo uit het niets weg te gaan. Lijkt het meer alsof jewilzien hoeveel er over je gepraat wordt achteraf
Net als die gast die in Zuid-Amerika woont. Ben z`n naam ff kwijt
Dat zou ik toch best wel pijnlijk vindenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan mijn vader ook zomaar overkomen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |