Ik heb afgelopen jaren een aantal mensen een cadeautje gegeven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:44 schreef Sked het volgende:
probeer wel altijd ook geld vrij te maken voor cadeautjes tegenwoordig, liever iets kleins als aandenken ofzo dan dat ik met niks aan kom zetten als enige
Ik probeer er altijd met kerst achter te komen wat mensen graag willen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaren een aantal mensen een cadeautje gegeven.
Soms als Secret Santa, soms omdat ik erachter kwam dat ze iets graag wilden.
Ik kan het momenteel missen, en ik vind het geluk erg leuk.
Het is het gebaar, niet het cadeau zelf.
Zeker niet eenvoudig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik probeer er altijd met kerst achter te komen wat mensen graag willen.
Maar dat is niet makkelijk
Al denk ik dat jaar voor iedereen redelijk geslaagd te zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker niet eenvoudig.
Vooral voor een volwassene iets kopen is lastig. Als ze iets willen hebben, kopen ze het sneller zelf.
drakendildoquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:51 schreef Sked het volgende:
Voor m'n zusje iets kopen was altijd antigenot
Mijn oma is altijd het moeilijkste.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:51 schreef Sked het volgende:
Voor m'n zusje iets kopen was altijd antigenot
Als ik met loterij straks meer dan 500 ekkies win, koop ik er wel een of twee voor mensen.quote:
Mijna omas krijgen altijd heel, heel veel drank.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:54 schreef Sked het volgende:
Mijn opa is het makkelijkst, die krijgt al iets van 30 jaar altijd van iedereen een fles jäger
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik met loterij straks meer dan 500 ekkies win, koop ik er wel een of twee voor mensen.
Vind het ook niet echt een leuk cadeauofzo. Behalve als iemand een feestje geeft ofzo en je neemt een fles drank mee okequote:Op vrijdag 18 december 2015 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
maar om nou met kerst drank te geven
Het maakt me geen bal uit wat ik ervan denk, als degene er maar blij mee isquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
maar om nou met kerst drank te geven
Maar verder willen mijn omas echt niets.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een leuk cadeauofzo. Behalve als iemand een feestje geeft ofzo en je neemt een fles drank mee oke
Wat drinken ze dan? Vodka alleen ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar verder willen mijn omas echt niets.
Mijn oma in Polen kan ik dan altijd nog wel boeken voor kopen, maar mijn oma hier is daar ook niet echt dol op.
Mijn Poolse oma wel vooral wodka. En alles wat maar sterk is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat drinken ze dan? Vodka alleen ?
er zijn mensen die voor honderden euro's van die pakketten kopen voor kerst enzoquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
En anders kom je toch weer op die standaard parfum, zeepjes, cremepjes rotzooi
Verwenpakketjequote:Op vrijdag 18 december 2015 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
En anders kom je toch weer op die standaard parfum, zeepjes, cremepjes rotzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |