Gelukkig ken ik niemand die dat echt op prijs stelt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
er zijn mensen die voor honderden euro's van die pakketten kopen voor kerst enzo
Ligt eraan. Een simpele van de DA is niet veel maar Rituals is wel lekker hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik niemand die dat echt op prijs stelt.
Bij die paketten laat je je vooral goed oplichtenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Een simpele van de DA is niet veel maar Rituals is wel lekker hoor
10x duurder dan los kopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij die paketten laat je je vooral goed oplichten
Was laatst bij Kassa ook item overquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst een documentaire over gift cards.
Dat is ook een briljant concept.
De hoeveelheid die daarvan nooit word ingeleverd
Word snel vergeten jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst een documentaire over gift cards.
Dat is ook een briljant concept.
De hoeveelheid die daarvan nooit word ingeleverd
Dat is echt een miljarden business. Die bedrijven krijgen zonder iets te hoeven leverenquote:
Klopt. Lig je nog in bed?quote:
Nee, dat gelukkig nietquote:
Gewoon happie daar doen tochquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet
Moet nog wel boodschappen doen, koken en eten voor ik naar Gelredome ga
Net als stadionbier zekerquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:22 schreef Sked het volgende:
alleen de patat valt mee qua prijs, maar iedereen die dat weg krijgt is niet goed bij zn hoofd
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:26 schreef Sked het volgende:
Wilde laatst daar even voor de lunch een broodje halen, ciabatta met een stukje worst 7 euro koekoek
Je bent echt niet wijs als je dat doet neequote:Op vrijdag 18 december 2015 18:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze verkopen ook een beker fruit voor 7 euro, volgens mij nog geen 100 gram
Zijn vooral ouders die hun kids iets gezonds willen gevenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent echt niet wijs als je dat doet nee
Neem je fruit meequote:Op vrijdag 18 december 2015 18:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn vooral ouders die hun kids iets gezonds willen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |