Het is vakantie en mijn hoofd gaat op pauzequote:
Lokje en ik komen dan ieder weekend langs.quote:
Om neutraal te zijn in de politiek moet je als vertegenwoordiger beide kanten noemen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:51 schreef Fok-it het volgende:
Ze hebben dat gewoon neutraal gelaten.
Ik heb al een varkentje.quote:
Klopt. Maar jij lijkt te insinueren dat de partijen dit als standpunt aannemenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zijn eenlingen ook gewoon een vertegenworodiger namens een partij?
Tentje staat voor je klaar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is vakantie en mijn hoofd gaat op pauze
[..]
Lokje en ik komen dan ieder weekend langs.
Knor knorquote:
Nee, de meeste hebben vooral als standpunt dat het moet want we zijn zo'n beschaafd land.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar jij lijkt te insinueren dat de partijen dit als standpunt aannemen
Kreeg jij op fok ook Aldi-reclame?quote:
chocolade sushi wtfquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg jij op fok ook Aldi-reclame?
Chocolade-sushi
Ik zou eigenlijk wel geitjes willen. En dan melken en lekkere kaas maken.quote:
politieke correctheidquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, de meeste hebben vooral als standpunt dat het moet want we zijn zo'n beschaafd land.
Dat is misschien nog wel een kwalijkere retoriek.
Je mag mij wel melkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel geitjes willen. En dan melken en lekkere kaas maken.
Ondertussen willen ze wel de zorg ontzien van bezuinigingen. Terwijl er minder geld beschikbaar is en er dus meer mensen te verzorgen zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
politieke correctheid
Kanker van de maatschappij
Vind je? Waarom is dat kwalijker?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, de meeste hebben vooral als standpunt dat het moet want we zijn zo'n beschaafd land.
Dat is misschien nog wel een kwalijkere retoriek.
Jaquote:
Met chocolade, nootjes, gepofte rijst en fruit. Dat is toch niet verkeerd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg jij op fok ook Aldi-reclame?
Chocolade-sushi
dit klinkt heel ranzigquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Met chocolade, nootjes, gepofte rijst en fruit. Dat is toch niet verkeerd?
Omdat je er niemand mee helpt.quote:
Rijst en chocolade? Lijkt me niet echt lekkere combinatiequote:Op vrijdag 18 december 2015 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Met chocolade, nootjes, gepofte rijst en fruit. Dat is toch niet verkeerd?
VVD hehquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ondertussen willen ze wel de zorg ontzien van bezuinigingen. Terwijl er minder geld beschikbaar is en er dus meer mensen te verzorgen zijn.
Fuck logica toch.
Moet meteen denken aan dat sperma kookboek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |