Klopt. Zeg ook niet dat ik het eens ben met haar als ze zegt dat het alleen vrouwen en kinderen zijn. Maar het is wel populistisch gelul, net als constant refereren aan mensen die blijkbaar zeiden dat het artsen en ingenieurs waren. Lekker irrelevant allemaalquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt de uitzending vast niet gezien
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga niet Bogie naar buiten doen voor hen. Graag of niet denk ik dan.
Publieke omroep in Nederland is ook genant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst een jubileum uitzending van de VARA.
Oh wat was dat erg.
Het is vooral wat de linkse politiek heel veel heeft gezegd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zeg ook niet dat ik het eens ben met haar als ze zegt dat het alleen vrouwen en kinderen zijn. Maar het is wel populistisch gelul, net als constant refereren aan mensen die blijkbaar zeiden dat het artsen en ingenieurs waren. Lekker irrelevant allemaal
De media kleurt altijd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als er een foto staat bij een artikel van asielzoekers zijn het vrijwel altijd kinderen en vrouwen. Dat valt niet te ontkennen.
Is heel relevant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zeg ook niet dat ik het eens ben met haar als ze zegt dat het alleen vrouwen en kinderen zijn. Maar het is wel populistisch gelul, net als constant refereren aan mensen die blijkbaar zeiden dat het artsen en ingenieurs waren. Lekker irrelevant allemaal
Mwah, ergens niet zo gek dat denkbeelden met de tijd veranderen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Die VARA-miepen die in de jaren 80 en 90 tegen transgenders zeiden dat ze NOOIT VROUWE ZOUDEN WORDEN.
En nu de polonaise om trans mensen lopen
Ja? Roemer is toch ook een populistquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral wat de linkse politiek heel veel heeft gezegd.
Is dat dan ook populisme?
En Groen Links, PVDA, D66?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Roemer is toch ook een populist
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Publieke omroep in Nederland is ook genant.
Komt omdat een ouderwets ledensysteem nog steeds allesbeslissend isquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Publieke omroep in Nederland is ook genant.
Zijn altijd eenlingen binnen een partij die met zulke uitspraken komen dat wil niet zeggen dat de partij in z'n geheel dat standpunt aanneemt. Maar als Samson of Pechtold dat heeft gezegd ben ik wel benieuwd naar bronnen. Heb het zelf niet meegekregen namelijkquote:
Daar heb ik de ruimte niet voor. Zeker omdat het kuddedieren zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom een alpaca nemen toch
[ afbeelding ]
2cutequote:Op vrijdag 18 december 2015 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom een alpaca nemen toch
[ afbeelding ]
bby samen boerderij kopen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik de ruimte niet voor. Zeker omdat het kuddedieren zijn.
Kunnen we meteen wat tentjes kwijt.quote:
`quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik de ruimte niet voor. Zeker omdat het kuddedieren zijn.
Kangoeroe. :$quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
`
Hier paar mensen in Nwh en omstreken hebben ze wel.
Wonen redelijk landelijk en zijn rijke tata;s dan kan het wel.
Ook kangaroe en wallaby en alles
Nee, Samsom en Pechtold zijn daar gelukkig wel te slim voor omdat op zo'n opzichtige manier te doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn altijd eenlingen binnen een partij die met zulke uitspraken komen dat wil niet zeggen dat de partij in z'n geheel dat standpunt aanneemt. Maar als Samson of Pechtold dat heeft gezegd ben ik wel benieuwd naar bronnen. Heb het zelf niet meegekregen namelijk
Nemen we ook wat varkentjes. :$quote:
Ze hebben dat gewoon neutraal gelaten. Dar is wat anders dan feiten niet benoemenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, Samsom en Pechtold zijn daar gelukkig wel te slim voor omdat op zo'n opzichtige manier te doen.
Maar het niet benoemen van feiten is al populisme opzich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |