Was een grapjequote:Op vrijdag 18 december 2015 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Waarom zou je voor niets een vluchteling in huis nemen
DM staat open.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al door 3 onderbroekjes gegaan vandaag.
Al zou ik het willen, hier wordt hun situatie er niet beter op.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Waarom zou je voor niets een vluchteling in huis nemen
Jij hebt ook een hond.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Al zou ik het willen, hier wordt hun situatie er niet beter op.
Zou je het doen als je riant zou wonen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Al zou ik het willen, hier wordt hun situatie er niet beter op.
Voor wat spanning in je leven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor nope een crimineel, oorlogsmidadiger of PTSS'er in huis.
Er waren dus maar 3 mensen die daar zin in hadden
Het zijn allemaal vrouwen en kinderen die gevlucht zijn door de oorlog. Er zitten geen terroristen bij. Aldus een mevrouw bij Pauw laatst. En zij was in Griekenland geweest!quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor nope een crimineel, oorlogsmidadiger of PTSS'er in huis.
Er waren dus maar 3 mensen die daar zin in hadden
De eenzijdigheid an Pauw en DWDD is redelijk genant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zijn allemaal vrouwen en kinderen die gevlucht zijn door de oorlog. Er zitten geen terroristen bij. Aldus een mevrouw bij Pauw laatst. En zij was in Griekenland geweest!
Ze mogen honden aaien, als ze meteen daarna handen wassen. Dat las ik laatst ergens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt ook een hond.
Is haram.
Hou toch eens op met dat populistische geblaat man mortaxxquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zijn allemaal vrouwen en kinderen die gevlucht zijn door de oorlog. Er zitten geen terroristen bij. Aldus een mevrouw bij Pauw laatst. En zij was in Griekenland geweest!
Een hond mag niet in huis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze mogen honden aaien, als ze meteen daarna handen wassen. Dat las ik laatst ergens.
Misschien wel. Niet in mijn eigen huis, maar in tentjes zoals Inso zegt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je het doen als je riant zou wonen dan?
Je hebt de uitzending vast niet gezienquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat populistische geblaat man mortaxx
Pauw en DWDD zijn pas populistisch aan het doen, met hun gebrek aan fatsoenlijke hoor en wederhoor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
>varaquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pauw en DWDD zijn pas populistisch aan het doen, met hun gebrek aan fatsoenlijke hoor en wederhoor.
Ik ga niet Bogie naar buiten doen voor hen. Graag of niet denk ik dan.quote:
Ik zag laatst een jubileum uitzending van de VARA.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
>vara
>niet populistisch
kies er 1
Als er een foto staat bij een artikel van asielzoekers zijn het vrijwel altijd kinderen en vrouwen. Dat valt niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |