0quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen het daadwerkelijk doen.
Helpen jouw schoonouders niet enorm?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik verkies het graag wat luxer.
Ach, komt er toch nooit vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarmee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helpen jouw schoonouders niet enorm?
net zoveel mensen als mensen die asielzoekers wilden opnemen. 1/8e van Nederland volgens onderzoek toch? Uiteindelijk waren t 3 mensen of zoquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Financieel. Dacht dat je dat ooit een keer zei.quote:
Uiteraard vloeit daar wel wat uit voort.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Financieel. Dacht dat je dat ooit een keer zei.
Mooi was dat ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
net zoveel mensen als mensen die asielzoekers wilden opnemen. 1/8e van Nederland volgens onderzoek toch? Uiteindelijk waren t 3 mensen of zo
Dan nog zal VVD je niet bepaald helpen, misschien dat je paar honderd euro per jaar meer overhoudt. Stel dat je ziek wordt of zo en je hebt een basisverzekering. In Amerika ben je dan zwaar fucked en VVD wil het liefst die richting op.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard vloeit daar wel wat uit voort.
Maar als ik mij volledig op mijn werk zou storten 40-50 uur in de week zou ik al zodanig veel verdienen dat een SP of een PVDA mij als hoog inkomen zou gaan bestempelen.
Elke keer een stijfje als ik posts zie van bepaalde mensen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hep, ben jij ook een beetje opgewonden?
Dat is zo'n onzin. De VVD zou juist veel meer tegen de gang van zaken in Nederland nu moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:30 schreef 2Happy4U het volgende:
In Amerika ben je dan zwaar fucked en VVD wil het liefst die richting op.
Die vvd ondernemers hebben het beter geregeld. Vakantieparkje. 50 euro per asielzoeker per nachtquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent dan ook wel goed gek om een asielzoeker in je huis te nemen.
Dan neem ik er 10 in de achtertuin.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die vvd ondernemers hebben het beter geregeld. Vakantieparkje. 50 euro per asielzoeker per nacht
Ik ben al door 3 onderbroekjes gegaan vandaag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Elke keer een stijfje als ik posts zie van bepaalde mensen.
Oh dan welquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan neem ik er 10 in de achtertuin.
Uiteraard. Waarom zou je voor niets een vluchteling in huis nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |