Niet over nagedacht, omdat ik door de weeks toch geen tijd heb daarvoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom niet PlayStation zodat we dat ook online kunnen doen.of is dat juist de reden?
Beter dan stemmen voor een paar rotsubsidies van de overheidquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar waarom zou je als je niet veel verdient?
Slaaf van de economie willen zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan stemmen voor een paar rotsubsidies van de overheid
Slaaf van de overheid willen zijn
Dat is niet echt een keuzequote:Op vrijdag 18 december 2015 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Slaaf van de economie willen zijn.
Dat ben je vooral onder linkse partijenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Slaaf van de economie willen zijn.
dat ben je altijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ben je vooral onder linkse partijen
en terechtquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:13 schreef Sked het volgende:
zolang VVD+PvdA meerderheid is in de TK blijven ze zitten no worries
Dat is zo'n onzinquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
en terecht
Het land heeft niets aan vervroegde verkiezingen nu.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
en terecht
Het land heeft niets aan vervroegde verkiezingen nu.
Waarom? De meerderheid van de stemmers denkt nu toch in hysterie, zie de peilingenquote:
Dat gebeurt altijd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? De meerderheid van de stemmers denkt nu toch in hysterie, zie de peilingen
Als je als land in een rustiger vaarwater zit wel wat minderquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd.
Dat is niet van dit moment
Ik ga gewoon gamen en van kippetjes leven.quote:
Dat is maar zelden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je als land in een rustiger vaarwater zit wel wat minder
Dat mag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga gewoon gamen en van kippetjes leven.
Uiteindelijk kabbelt alles door ongeacht welke partijen de regering vormenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? De meerderheid van de stemmers denkt nu toch in hysterie, zie de peilingen
Dat vooral ja, zeker in een polderpolitiek als Nederland.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
Uiteindelijk kabbelt alles door ongeacht welke partijen de regering vormen
oh okequote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uiteindelijk kabbelt alles door ongeacht welke partijen de regering vormen
Tevens zeggen peilingen niets
Dan overweeg ik imigratie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Sked het volgende:
lijkt me wel top kek als de PVV echt 40 zetels haalt
Dat lijkt me evident jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |