abonnement Unibet Coolblue
pi_158306310
Tijdlijnen Sabia-Khalid, Sylvie-Rafaël en Khalid-, onder de spoiler, op klikken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: Relatie van mei-augustus, Momo, Maurice Mobetie: Het is uit. Ik heb zelf een eind aan de relatie gemaakt.
2015: 2 september, Sylvie wordt de stem van de Holiday on ice show. "Zij willen mijn stem, ze willen mij als verteller".
2015: 22 oktober, Sylvie is gezien met de Duitse voetballer Sami Khedira van Tunesische afkomst.

Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alster, Hamburg.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 5 december, Rafaël en Sabia laten weten dat hun dochtertje Solana na zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich officieel verbonden aan promovendus Real Betis, voor drie jaar.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 16 juli, Sabia was bij de gynaecoloog, Standort Winterhude in Hamburg. Sabia: ''Wat er ook gebeurt, ik ga met Rafaël''.
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz: Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 26 juli, Vader Ramon kwam spullen ophalen in de villa. Ook Rafaël's BMW, waarin Sabia regelmatig rijdt.
Vader Ramon: ''Ze zijn al 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of ze wel echt zwanger is. Rafaël helpt niet mee met de verhuizing, hij wilt Sabia niet meer zien, mijn vrouw ook niet. En ik ben zeer blij met de breuk.''
2015: 28 juli, Oom Rafaël: ''De kale huur van de villa is 5.000 euro per maand. Dat kan Sabia nooit in haar eentje betalen.
2015: 12 augustus, Sabia Boulahrouz: "Ja, het is over en uit. Dit is besloten in een telefoongesprek."
2015: 5 december 2015, twee jaar geleden dat dochtertje Solana stil geboren werd.

Rafaël
2015: 15 juni, Rafaël voetbalt voor Real Betis en woont in Sevilla, Spanje.
2015: EK in Frankrijk, start 10 juni 2016, Rafaël: Ik heb grote ambities. Ik wil terugkeren in Oranje. Ik ben nog maar 32.
2015: 4 augustus, Sevilla. Rafaël ging tijdens training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat zes weken duren.
2015: 21 september, Sabia zwanger? Rafaël wil weten waar hij aan toe is en eist van Sabia medisch bewijs.
2015: 24 september, Rafaël is hersteld van de enkelblessure en na zijn debuut vandaag een hamstringblessure opgelopen.
2015: 21 oktober, Rafaël heeft een vriendin, Christie Bokma, 23 jaar, Amsterdam, alleenstaande moeder van een zoon 7 jaar. Volgens geruchten is Christie een golddigger en heeft ze twee jaar achter Wesley Sneijder aan gelopen.
2015: 1 november, Rafaël zat zondag weer op de bank bij Real Betis, Sevilla. En is niet opgeroepen voor Oranje.

7 oktober 2015, SBS presentatrice Patty Brard in column over haar SBS6 collega Sabia. (Onder spoiler en hieronder.)
http://www.weekend-online(...)mn-patty-brard201541
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 november 2015, SBS6 presentatrice Patty Brard in een tweede column over haar ontmoeting met Sabia Boulahrouz bij 'Thuis op Zondag'. (Column zie de link hieronder en onder de spoiler.)
http://www.weekend-online.nl/nieuws/18694/column-patty-brard47
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2015. Exclusieve videoboodschap Sabia Boulahrouz. http://www.show.nl/video/(...)ast-thuis-op-zondag/

15 november, Sabia in SBS 6 'Thuis op Zondag'. Fotograaf Darius: 'Sabia was open en vriendelijk. En ja, daar heeft ze sympathie gewonnen. Zo ook in Duitsland.' http://www.kijk.nl/sbs6/t(...)zWFoKuQ/aflevering-9

Sabia
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz : Ik ben toch echt elf weken zwanger.' (geboorte baby rond 11 februari 2016?)
2015: 26 augustus, vader Mehmet Engizek: 'Ik denk niet dat Sabia haar zwangerschap faket. De situatie maakt me wel ziek.
2015: 4 september, Sabia Boulahrouz wil logeren in de Duitse Big Brother, ze was te laat met de aanmelding.
2015: 25 september, Sabia zou in gesprek zijn met de Amsterdamse producent Stepping Stone voor een reallifesoap.
2015: 2 oktober, Ted Linow van Mega Model Agency, Hamburg heeft Sabia een modellencontract aangeboden.
2015: 30 oktober, Spanje, Dolores, Oma van Rafaël: "Sabia liegt. Ik geloof er niets van dat ik overgrootoma ga worden".
2015: 2 november, Spanje, RTL Exclusiv: "Sabia zwanger?" Opa Garcia: "Dat is een groot sprookje. Het zijn allemaal leugens."
2015: 20 november, Sabia is jurylid in SBS 6 MindMasters live, locatie: tv-studio Aalsmeer. Producent is Stepping Stone.
2015: 28 november, SBS 6 heeft besloten per direct te stoppen met MindMasters live. 27 november: 496.000 kijkers.
2015: 30 november, Patricia Paay: 'Patty Brard zei dat zij er vrijwel zeker van is, dat het zwangerschapsbuikje van Sabia nep is. Ik heb Sabia in de gaten gehouden, ik denk ook dat de buik nep is. Als dit werkelijk zo is, dat Sabia doet alsof ze zwanger is, dan is dat mens echt compleet gestoord. Ze moeten haar dan maar echt opbergen. Dat doe je toch niet.
2015: Op 24 november toont Sabia een hoogzwangere buik en één dag later op 25 november lijkt de buik platter te zijn.
Sabia: 'Ik vind het heel erg wat er weer over mij wordt beweerd. Maar de fantasie van mensen kent blijkbaar geen grenzen.De speculaties zullen pas stoppen als mijn kindje gezond op de wereld komt'
2015: 15 december wordt bekend dat Sabia zondag 13 december van een doodgeboren kindje bevallen is.

Sabia: " Rafaël was twee jaar lang een topvader voor mijn kinderen. Wij waren een gezin, als een familie en zoiets waardevols zet je niet zomaar aan de kant. Wat betreft werk: Ik weet niet welke kant ik nu op ga. Ik was huisvrouw, moeder en partner. Ik was daar gelukkig mee."


Dochtertje Amaya Boulahrouz.


Breaking nieuws vandaag (15-12-15): Sabia verliest kindje.


quote:
'Sabia verliest kindje'
van onze redactie


Sabia Engizek (37) heeft volgens haar agentschap afgelopen zondag haar ongeboren kindje verloren.

Volgens Mega Model Agency, het modellenbureau waar zij onder contract staat, zou de baby zondag na zes maanden zwangerschap dood geboren zijn, zo weet Bild.

Mocht het verdrietige nieuws kloppen, dan is het de derde keer dat Sabia een kindje verliest. De voormalig voetbalvrouw verloor in december 2012 na vierenhalve maand zwangerschap de dochter die zij met Rafael verwachtte.

Ook met toenmalige echtgenoot Khalid Boulahrouz beleefde Sabia een dergelijk drama tijdens het EK in 2008. Sabia en Khalid verloren toen hun te vroeg geboren dochtertje Anissa.

Sabia zou in augustus een operatie hebben ondergaan aan haar baarmoeder. Een ingewijde vertelde destijds dat er een bandje werd geplaatst om haar baarmoedermond dicht te houden, om een herhaling van haar grote babydrama's te voorkomen.

De 37-jarige Sabia heeft drie kinderen. Tienerdochter Katharina kreeg ze met clubeigenaar Milan B. Dochter Amaya (5) en zoon Daamin (4) zijn de kinderen die ze heeft met Boulahrouz.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158306343
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:25 schreef Ticootje het volgende:
Anyway, als je net bevallen bent van een dood kindje, moet je dan ook niet naar het ziekenhuis ofzo?

Of zouden er niet ook artsen bij haar zijn geweest? En het lijkt me dat het kindje ook wel onderzocht moet worden?

Er wordt gesteld dat ze al dagen niet buiten is geweest, maar dit soort bezoek zou toch niet ongezien zijn geweest met al die pers voor dr deur?
Als ze ieder half uur bezoek krijgt kunnen daar natuurlijk legio artsen bij zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158306376
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze ieder half uur bezoek krijgt kunnen daar natuurlijk legio artsen bij zijn geweest.
Het verbaast me dus bijna dat we per minuut weten welke familieleden allemaal binnen zijn, maar dat haar gynaecoloog nog niet bij de woning gespot is. Ofzo..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158306397
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het verbaast me dus bijna dat we per minuut weten welke familieleden allemaal binnen zijn, maar dat haar gynaecoloog nog niet bij de woning gespot is. Ofzo..
Of ze weten helemaal niet wie dat is.
"Ieder half uur bezoek" is volgens de pers die voor de deur staat toch?
Dat moet meer zijn dan manager, dochter en zus....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158306483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of ze weten helemaal niet wie dat is.
"Ieder half uur bezoek" is volgens de pers die voor de deur staat toch?
Dat moet meer zijn dan manager, dochter en zus....
Gelukkig heeft ze nog 2 kinderen waar ze voor moet zorgen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158306709
De voormalig voetbalvrouw, die zegt dat ze afgelopen zondag haar kindje na zes maanden zwangerschap is verloren, wil haar huis niet meer uit.

Nou, zeg. Schande! En hup dat bed uit! Wat denkt ze wel niet?
´
  Vis een optie? donderdag 17 december 2015 @ 13:50:19 #7
70532 loveli
N
pi_158306730
Over hoe de roddelpers zich gedraagt, was indertijd een stukje over met Mariska van Kolck in ranking the stars, vanaf ongeveer 15 minuten:
http://www.npo.nl/ranking-the-stars/17-08-2014/BNN_101364108

Of ze wil of niet, Saab kwam toch wel in de bladen. Dan is het niet zo gek om te proberen het zelf wat te sturen. Syl is daar erg goed in geweest.
crap in = crap out
pi_158306732
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:49 schreef Kim-Holland het volgende:
De voormalig voetbalvrouw, die zegt dat ze afgelopen zondag haar kindje na zes maanden zwangerschap is verloren, wil haar huis niet meer uit.

Nou, zeg. Schande! En hup dat bed uit! Wat denkt ze wel niet?
Inderdaad zeg. Op de foto met dr donder!

Desnoods soept Sylvie wel wat in elkaar voor dr.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158307098
Haha, geweldige photoshop van Sylvie en haar moeder.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 december 2015 @ 14:15:11 #10
163650 Greys
pi_158307230
Ik ben vrij vaak pro-Syl maar hier moest ik ook heel hard om lachen, om die foto.
Er steekt niks kwaads achter maar WAAROM zou je zoiets in elkaar shoppen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_158307481
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben vrij vaak pro-Syl maar hier moest ik ook heel hard om lachen, om die foto.
Er steekt niks kwaads achter maar WAAROM zou je zoiets in elkaar shoppen _O-
Het zal goed bedoeld zijn, de vaste fotoshopper had vrij/geen tijd en ze deed het zelf even.

Maar zo'n boodschappenfoto van je moeder en van jezelf alsof je zo naar een gala gaat daar opplakken getuigd toch van een klein los steekje... Ze had beter kunnen kiezen voor een spijkerbroekfoto. Techniek heeft ze wel, grootste flater zit hem imo in de fotokeuze.

Aan de andere kant past het ook wel weer, ze tuigt ook de kerstboom op op stiletto's en een strapless jurkje.
pi_158307650
*dweilpauze inlast*

Mijn moeder zou zich serieus afvragen of ik ze nog wel alle 24 in het kratje heb zitten als ik met zo'n gesoepte foto aan kwam kakken van ons samen. :')
´
pi_158307758
Lol eerste keer dat in dit topic kijk, die tijdlijn 8)7
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_158307761
Heeft ze het soms op een mobiel klein schermpje in elkaar lopen proppen en daardoor het echt allemaal niet gezien? :D

En geen blije mams ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158307796
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2015 14:46 schreef Seam het volgende:
Lol eerste keer dat in dit topic kijk, die tijdlijn 8)7
Welkom! 1 keer hier en je kan nooit meer terug! ;)
´
pi_158308216
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2015 14:46 schreef Seam het volgende:
Lol eerste keer dat in dit topic kijk, die tijdlijn 8)7
Hier ook ja. Wat een soap :D
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
pi_158308218
Maar dan ook nog zichzelf ("kunnen we het dan nu weer over MIJ gaan hebben?!") op de voorgrond plaatsend, al geilend kijkend (Thirsty is een beter woord) en dan die moeder in 't hoekje met een horizontale lijn als mond. Dat verzin je toch godverdomme niet. Wat een ongelofelijk stom mokkel is het ook. :D
Go hard or go home
  donderdag 17 december 2015 @ 15:13:18 #18
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158308253
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:46 schreef Noek het volgende:

Dit heeft ze écht gepost? Moeder in een hoekje gefrommeld maar happy birthday hoor. Gefeliciteerd met MIJ!!! *O*
Ik krijg de Insta van Syl niet open. Volgens Weekeinde, en ook met een kusje erbij en het staat er zelf in het
Engels "'Happy Birthday Mommy!!!!! I love you."

Fijne verjaardag mama!!! Ik houd van je.
'Happy Birthday Mommy!!!!! I love you.


https://www.instagram.com/p/_YugqWgZD2/
http://www.weekend-online(...)e-feliciteert-moeder
pi_158308287
Mennn.. niet alweer :') :{w
´
  donderdag 17 december 2015 @ 15:17:58 #20
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158308356
http://www.telegraaf.nl/p(...)gelooft_Sabia__.html

Eindelijk iemand die het wel geloofd :)
pi_158308522
quote:
Is dit Sabia of de zus ?
pi_158308526
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:30 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Is dit Sabia of de zus ?
Sab
´
pi_158308529
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:13 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Ik krijg de Insta van Syl niet open. Volgens Weekeinde, en ook met een kusje erbij en het staat er zelf in het
Engels "'Happy Birthday Mommy!!!!! I love you."

Fijne verjaardag mama!!! Ik houd van je.
'Happy Birthday Mommy!!!!! I love you.
[ afbeelding ]

https://www.instagram.com/p/_YugqWgZD2/
http://www.weekend-online(...)e-feliciteert-moeder
Ik vind moeder helemaal niet vrolijk kijken .
pi_158308531
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Mennn.. niet alweer :') :{w
Wmb gaat die op repeat. Elk topic weer. w/
Go hard or go home
pi_158308548
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:30 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Sab
Wat vind jij ervan ?
pi_158308640
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:31 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Wat vind jij ervan ?
Heel erg en triest. Heb echt met haar te doen.
´
pi_158308660
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:30 schreef Noek het volgende:

[..]

Wmb gaat die op repeat. Elk topic weer. w/
:D w/
´
pi_158308670
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:35 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Heel erg en triest. Heb echt met haar te doen.
Ik ook dat mensen zo gemeen kunnen zijn wat willen ze nu zien voordat ze ophouden haar op te jagen en haar kinderen ook.
pi_158308718
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:36 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik ook dat mensen zo gemeen kunnen zijn wat willen ze nu zien voordat ze ophouden haar op te jagen en haar kinderen ook.
Dat ze zichzelf wat aandoet. Dát willen ze zien.
Kan er niks anders van maken, helaas.
´
pi_158308812
Oh ze is gespot hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158308814
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:39 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat ze zichzelf wat aandoet. Dát willen ze zien.
Kan er niks anders van maken, helaas.
Als ik haar manager was sleepte ik de hele pers voor de rechter wegens smaad , die twee van de prive voorop .
  Moderator / Miss SHO donderdag 17 december 2015 @ 15:48:20 #34
22592 crew  Ole
pi_158308895
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:39 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat ze zichzelf wat aandoet. Dát willen ze zien.
Kan er niks anders van maken, helaas.
Ik zou echt zo per ongeluk niet remmen als die Patty en Evert voor mijn neus zouden oversteken O-)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 17 december 2015 @ 15:49:58 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158308915
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158308921
Het zijn bijna amerikaanse toestanden alsof we met een enorme beroemdheid te maken hebben..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158308996
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:44 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Als ik haar manager was sleepte ik de hele pers voor de rechter wegens smaad , die twee van de prive voorop .
Dat is iets wat ik mij ook afvraag of dat mogelijk is. En zoja, dan ben ik het helemaal met je eens. Ik hoop echt dat ze nog van zich laat horen over de walgelijke praktijken van Evert, Brard, Bontje en die andere schele trol. etc etc.

knip

[ Bericht 24% gewijzigd door Kim-Holland op 17-12-2015 16:15:25 ]
´
pi_158309036
Iedereen mag vinden wat hij of zij wil, ik vind ook dingen raar in het verhaal, maar gun die vrouw nu gewoon rust. Hoe het verhaal ook in elkaar zit...boeit eigenlijk allang niet meer. Iemand met verdriet gun je rust.
pi_158309060
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door totebel op 17-12-2015 16:46:05 (verzoek om edit) ]
pi_158309091
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:50 schreef Ticootje het volgende:
Het zijn bijna amerikaanse toestanden alsof we met een enorme beroemdheid te maken hebben..
Prinses Diana..[weliswaar niet uit Amerika, maar wel dezelfde praktijken]
´
pi_158309155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Prinses Diana..[weliswaar niet uit Amerika, maar wel dezelfde praktijken]
Die, by the way, zelf de pers tipte. Zo'n einde wens je niemand toe, maar pers kun je ook niet naar believen aan en uit zetten als 't je even niet uitkomt en weer gebruiken als 't je wel uitkomt. Laat natuurlijk niet onverlet dat sommigen wel heel ver gaan voor een scoop.
pi_158309166
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:03 schreef totebel het volgende:

[..]

Die, by the way, zelf de pers tipte. Zo'n einde wens je niemand toe, maar pers kun je ook niet naar believen aan en uit zetten als 't je even niet uitkomt en weer gebruiken als 't je wel uitkomt.
Dat dus! Dit is een hysterie die voor een groot deel door haar zelf gecreëerd is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158309169
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Prinses Diana..[weliswaar niet uit Amerika, maar wel dezelfde praktijken]
het werd haar dood.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? donderdag 17 december 2015 @ 16:05:13 #44
70532 loveli
N
pi_158309186
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:03 schreef totebel het volgende:

[..]

Die, by the way, zelf de pers tipte. Zo'n einde wens je niemand toe, maar pers kun je ook niet naar believen aan en uit zetten als 't je even niet uitkomt en weer gebruiken als 't je wel uitkomt. Laat natuurlijk niet onverlet dat sommigen wel heel ver gaan voor een scoop.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:50 schreef loveli het volgende:
Over hoe de roddelpers zich gedraagt, was indertijd een stukje over met Mariska van Kolck in ranking the stars, vanaf ongeveer 15 minuten:
http://www.npo.nl/ranking-the-stars/17-08-2014/BNN_101364108

Of ze wil of niet, Saab kwam toch wel in de bladen. Dan is het niet zo gek om te proberen het zelf wat te sturen. Syl is daar erg goed in geweest.
Verplicht vrijwillig meewerken met de "pers", ofzo.
crap in = crap out
  donderdag 17 december 2015 @ 16:14:26 #45
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158309373
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:44 schreef Ticootje het volgende:

Oh ze is gespot hoor.
http://www.bild.de/unterh(...)t-43837164.bild.html


Sabia Boulahrouz.


pi_158309381
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:58 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar helaas is dat nogal een zware beschuldiging die wel onder smaad valt.
Je hebt gelijjk. Ik liet me gaan. Ik bedacht me ook ineens dat de echte Kim Holland zo dadelijk nog een briesende Patty in haar nek heeft hangen. Want zo dom is ze wel.. :') Moet je ook niet willen natuurlijk. ;)

edit; zou je jouw berichtje ook willen aanpassen dan, aub?
´
pi_158309406
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:48 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik zou echt zo per ongeluk niet remmen als die Patty en Evert voor mijn neus zouden oversteken O-)
En dat er een rouwkaart komt met het tochtige hoofd van Sylvie op de voorkant en dan in het klein het portret van een eindelijk niet lachende Patty daarachter. Oh yisss!
RIP aan de nabestaanden.
Go hard or go home
pi_158309537
Als je de kinderen mee ziet lopen weg uit hun huis , weg bij de kerstboom die zo mooi was gemaakt . Dit doe je niet als moeder.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 december 2015 @ 16:31:06 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158309697
quote:
laat haar toch even met rust
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158309759
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:05 schreef loveli het volgende:

[..]


[..]

Verplicht vrijwillig meewerken met de "pers", ofzo.
In casu Diana? Niet bepaald. Die gebruikte de pers wanneer het haar uitkwam
pi_158309781
Edit op verzoek

[..]

Dat mag je vinden, maar helaas is dat nogal een zware beschuldiging die wel onder smaad valt.
[/quote]
pi_158309880
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:36 schreef totebel het volgende:
Edit op verzoek

[..]

Dat mag je vinden, maar helaas is dat nogal een zware beschuldiging die wel onder smaad valt.
Dat was een quote, geen edit....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158309890
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:36 schreef totebel het volgende:
Edit op verzoek

[..]

Dat mag je vinden, maar helaas is dat nogal een zware beschuldiging die wel onder smaad valt.
[/quote]
Huh?
Mijn briesmomentje staat er nog, hoor. ;)
´
pi_158309907
Oh zie je wel. ik dacht al dat ik gek aant worden was ;-)
´
pi_158310177
Thx Totebel ^O^
´
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 17:06:42 #57
43556 miss_dynastie
pi_158310351
Ik ben benieuwd wanneer de excuses gaan komen, eerlijk gezegd...
pi_158310495
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de excuses gaan komen, eerlijk gezegd...
Die komen niet .
pi_158310625
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de excuses gaan komen, eerlijk gezegd...
Welke excuses? Heb het ff gemist hier en te lui om terug te lezen :')
  Vis een optie? donderdag 17 december 2015 @ 17:21:46 #60
70532 loveli
N
pi_158310637
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:34 schreef totebel het volgende:

[..]

In casu Diana? Niet bepaald. Die gebruikte de pers wanneer het haar uitkwam
In casu Sabia.
crap in = crap out
pi_158310844
Elk excuus, ALS die al gemaakt zou worden, zou een loze kreet zijn.
Dit valt niet goed te praten en hier is niet tegenop te excuseren. Wat kunnen ze zeggen? 'Sorry, Sabia, we hebben het niet zo bedoeld. Hier, alsjeblieft! een bosje bloemen namens Shownieuws en de Telegraaf!' die dan vol in beeld wordt gehouden in de uitzending...

:X
´
pi_158310907
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585


Wauw ze is nu al aan het verhuizen dus... arme vrouw. Die moet zich juist nu laten verzorgen ipv dit..
pi_158311018
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:34 schreef Pindasoepje het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585


Wauw ze is nu al aan het verhuizen dus... arme vrouw. Die moet zich juist nu laten verzorgen ipv dit..
Arme vrouw.. Totaal gebroken :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158311044
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:34 schreef Pindasoepje het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585

Wauw ze is nu al aan het verhuizen dus... arme vrouw. Die moet zich juist nu laten verzorgen ipv dit..
Dat verhuizen zal wel meevallen, ik denk eerder dat ze ergens naartoe gaat waar ze wel naar buiten kan kijken zonder pers te zien.

Overigens; als ze nu werkelijk zou moeten verhuizen omdat Rafael de huur niet meer wil betalen, dan zou dat wel een hele zware aanwijzing zijn dat ze idd zwanger was....
Wat Rafael niet minder een hufter zou maken trouwens, als hij haar dan nu al zou laten verhuizen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158311162
Het legioentje paparazzifotografen volgde haar naar een flatje waar ze vanaf heden met haar kroost zou gaan wonen.

Daag rust.
´
pi_158311299
Arme vrouw...

Mijn gok inzake het zwijgen van Rafael is dat hij eerst een vaderschapstest wilde laten uitvoeren nadat het kindje geboren zou zijn.
Spoilers!
pi_158311391
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Arme vrouw...

Mijn gok inzake het zwijgen van Rafael is dat hij eerst een vaderschapstest wilde laten uitvoeren nadat het kindje geboren zou zijn.
En dat terwijl ze zo ongeveer zwanger moet zijn geworden toen de bladen vol stonden met de berichten dat ze deze zomer zouden gaan trouwen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158311520
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat verhuizen zal wel meevallen, ik denk eerder dat ze ergens naartoe gaat waar ze wel naar buiten kan kijken zonder pers te zien.

Overigens; als ze nu werkelijk zou moeten verhuizen omdat Rafael de huur niet meer wil betalen, dan zou dat wel een hele zware aanwijzing zijn dat ze idd zwanger was....
Wat Rafael niet minder een hufter zou maken trouwens, als hij haar dan nu al zou laten verhuizen.
Misschien kreeg ze wel een half jaar de tijd om iets anders te zoeken? :o
Godsamme zeg, dat zou ook een zware aanwijzing kunnen zijn dat ze echt niet zwanger was? :o :o

Maar het kan ook dat ze het kindje is gaan aangeven of kleertjes heeft gebracht naar de kliniek. De begrafenis of crematie is gaan regelen.


Ik begin weer te twijfelen en dat is kut!
´
pi_158311601
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:34 schreef Pindasoepje het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585


Wauw ze is nu al aan het verhuizen dus... arme vrouw. Die moet zich juist nu laten verzorgen ipv dit..
Ik zie nergens echt concreet bewijs voor een verhuizing. Treurig vind ik het absoluut maar je kunt ook overdrijven.
pi_158311647
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat verhuizen zal wel meevallen, ik denk eerder dat ze ergens naartoe gaat waar ze wel naar buiten kan kijken zonder pers te zien.

Overigens; als ze nu werkelijk zou moeten verhuizen omdat Rafael de huur niet meer wil betalen, dan zou dat wel een hele zware aanwijzing zijn dat ze idd zwanger was....
Wat Rafael niet minder een hufter zou maken trouwens, als hij haar dan nu al zou laten verhuizen.
Ja dat dus. Iedereen buitelt nu over elkaar heen om medelijden te uiten en het is ook heus ontzettend triest. Maar nu wordt alles wel erg uitvergroot om haar als slachtoffer te profileren en Rafael als de boosdoener die een gebroken vrouw laat verhuizen.
pi_158311788
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat terwijl ze zo ongeveer zwanger moet zijn geworden toen de bladen vol stonden met de berichten dat ze deze zomer zouden gaan trouwen....
Het zou wel verklaren waarom hij perse niets zegt over de zwangerschap en hun breuk. Als in: zij is vreemdgegaan, zij dat heeft opgebiecht, hij heeft haar gedumpt en zij bleek zwanger, maar van wie?

Hij is in uitzonderlijke gevallen vaker in de media gekomen en deze zwangerschap lijkt me wel zo'n geval. Als je zeker weet dat het kindje van jou is, zeg je daar echt wel wat over als je ex zo wordt opgejaagd.

Of er staat iets in zijn contract over contact mer de media.
Of het is echt een eikel maar om een of andere reden kan ik dat niet helemaal geloven.
Ik vind zijn kant van het verhaal nog het vreemdst.
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO donderdag 17 december 2015 @ 18:18:14 #72
22592 crew  Ole
pi_158311887
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:16 schreef Noek het volgende:

[..]

En dat er een rouwkaart komt met het tochtige hoofd van Sylvie op de voorkant en dan in het klein het portret van een eindelijk niet lachende Patty daarachter. Oh yisss!
RIP aan de nabestaanden.
En dat vreselijke mens van De Telegraaf pak ik ook wel even mee
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158311904
Opvallend: al op 29 april staat in de krant dat Rafael tegen Story zou hebben gezegd dat hij absoluut niet naar Qatar zou gaan:
quote:
Voetbal
Onlangs gingen er geruchten dat Rafael, die nu nog in Hamburg voetbalt, misschien naar Qatar zou vetrekken om daar te gaan spelen. In dat geval hadden de voetballer en zijn vriendin moeten trouwen, maar volgens Rafael klopt er helemaal niks van dit gerucht.

,,Als je contract niet wordt verlengd dan komt de geruchtenmachine altijd op gang. Er wordt gespeculeerd over transfers naar allerlei mogelijke clubs, zo werkt dat nu eenmaal in de voetballerij", aldus de sportman. De verhalen over Qatar zijn volgens hem uit de lucht gegrepen. ,,Ik ga absoluut níet naar Qatar."

Waar van der Vaart wel gaat voetballen, weet hij nog niet. "Ik weet alleen dat het binnen Europa moet zijn, en niet te ver van Duitsland. Mijn zoon Damián woont in Hamburg en ik wil niet duizenden kilometers bij hem vandaan wonen, hooguit op één of twee uur vliegen afstand."
Vervolgens wordt het voorgenomen huwelijk pas 26 mei (rond die datum moet ze zwanger zijn geworden als ze 22 juli 11 weken zwanger was) serieus nieuws in de bladen:
quote:
De 32-jarige Rafael en de 37-jarige Sabia geven elkaar deze zomer het jawoord in de Spaanse stad Chiclana de la Frontera in Andalusië, zo meldt het Duitse blad Bild.
Waarbij overigens weer langskomt dat dat zou kunnen zijn vanwege een mogelijk vertrek naar Qatar.

En als de breuk dan daar is dan zou dat zijn vanwege het niet naar Qatar gaan :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158311976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Misschien kreeg ze wel een half jaar de tijd om iets anders te zoeken? :o
Godsamme zeg, dat zou ook een zware aanwijzing kunnen zijn dat ze echt niet zwanger was? :o :o

Maar het kan ook dat ze het kindje is gaan aangeven of kleertjes heeft gebracht naar de kliniek. De begrafenis of crematie is gaan regelen.


Ik begin weer te twijfelen en dat is kut!
Iemand die zwanger claimt te zijn terwijl je zeker weet dat ze niet zwanger van jou is?
Waarom zou je die hoogzwanger laten verhuizen en ondertussen de huur nog voor betalen, dan kon ze van mij gelijk vetrekken en liet ik de hut nog liever leegstaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158312184
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Iemand die zwanger claimt te zijn terwijl je zeker weet dat ze niet zwanger van jou is?
Waarom zou je die hoogzwanger laten verhuizen en ondertussen de huur nog voor betalen, dan kon ze van mij gelijk vetrekken en liet ik de hut nog liever leegstaan.
Nee, dat ze, toen Raf wegging, nog een half jaar de tijd zou hebben om een ander onderkomen te zoeken. Hij heeft misschien een half jaar nog de huur betaald, maar dan moest het klaar zijn.
Maar dat zeg ik; ik begin te twijfelen. Kreeg ineens visioenen dat ik met een bloemetje naar Brard liep.. _O-
´
pi_158312312


Die ziet er verre van gezond uit, wat een dunne handen...
In plaats van aangekomen, lijkt zij alleen maar te zijn afgevallen de afgelopen maanden.

Waarom zijn die kinderen niet bij Khalid?
Ik vind het allemaal maar raar...
pi_158312352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Iemand die zwanger claimt te zijn terwijl je zeker weet dat ze niet zwanger van jou is?
Waarom zou je die hoogzwanger laten verhuizen en ondertussen de huur nog voor betalen, dan kon ze van mij gelijk vetrekken en liet ik de hut nog liever leegstaan.
Hij had die hut mooi kunnen gebruiken voor zijn samenzijn met zijn zoon in Hamburg, was best logisch geweest.
pi_158312365
Wel lief dat die oom van Raf het voor haar opneemt. Ook wel weer raar dat hij dus zegt dat hij Sabia wel gelooft en Lolita nog zo stellig is. Ze kan wel zeggen dat iedereen het weet maar wij weten niks.
pi_158312530
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]

Die ziet er verre van gezond uit, wat een dunne handen...
In plaats van aangekomen, lijkt zij alleen maar te zijn afgevallen de afgelopen maanden.

Waarom zijn die kinderen niet bij Khalid?
Ik vind het allemaal maar raar...
Misschien was het zijn week niet?
Als hij de kinderen had opgehaald dan hadden ze daar ook weer wat bij verzonnen, daarbij moeten ze denk ik nog naar school?

Overigens kan ik me er wel wat bij voorstellen dat ze nu niet ook nog eens haar andere kinderen wil missen.

Als die blik in haar ogen gespeeld is dan moet ze zorgen dat ze als de wiedeweerga naar Hollywood komt, want dan is ze een actrice van dusdanig niveau dat ze per jaar met acteren meer kan binnenharken dan Rafael met voetballen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158312621
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien was het zijn week niet?
Als hij de kinderen had opgehaald dan hadden ze daar ook weer wat bij verzonnen, daarbij moeten ze denk ik nog naar school?

Overigens kan ik me er wel wat bij voorstellen dat ze nu niet ook nog eens haar andere kinderen wil missen.

Als die blik in haar ogen gespeeld is dan moet ze zorgen dat ze als de wiedeweerga naar Hollywood komt, want dan is ze een actrice van dusdanig niveau dat ze per jaar met acteren meer kan binnenharken dan Rafael met voetballen.
Waar zie jij de blik in haar ogen?
pi_158312691
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:55 schreef bruinoogje82 het volgende:

[..]

Waar zie jij de blik in haar ogen?
In de post die ik gequote had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158313110
Nah, vooruit dan. Nog 1 keer :+

´
pi_158313141
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:18 schreef Kim-Holland het volgende:
Nah, vooruit dan. Nog 1 keer :+

[ afbeelding ]
Man man man.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158318396
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:18 schreef Kim-Holland het volgende:
Nah, vooruit dan. Nog 1 keer :+

[ afbeelding ]
:D O+
Go hard or go home
pi_158320392
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]

Die ziet er verre van gezond uit, wat een dunne handen...
In plaats van aangekomen, lijkt zij alleen maar te zijn afgevallen de afgelopen maanden.

Waarom zijn die kinderen niet bij Khalid?
Ik vind het allemaal maar raar...
Zij heeft zelf ook gezegd dat ze extreem veel is afgevallen na/door de relatiebreuk.
  donderdag 17 december 2015 @ 23:59:31 #87
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158320945
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:21 schreef DeNiAs het volgende:

http://www.telegraaf.nl/p(...)gelooft_Sabia__.html

Eindelijk iemand die het wel geloofd :)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:43 schreef letmehearyouscream het volgende:


Wel lief dat die oom van Raf het voor haar opneemt. Ook wel weer raar dat hij dus zegt dat hij Sabia wel gelooft en Lolita nog zo stellig is. Ze kan wel zeggen dat iedereen het weet maar wij weten niks.
Oom Ferdy van der Vaart gelooft Sabia Boulahrouz.

van onze redactie
De oom van Rafaël , Ferdy van der Vaart kan zich niet voorstellen dat Sabia Boulahrouz haar zwangerschap verzonnen heeft. Ferdy: "ik kwam Sabia in de twee jaar dat ze met Rafaël was regelmatig tegen en zoals ik Sabia ken zou zij niet over zoiets ernstigs liegen. Want dat komt toch ooit uit en dan gelooft niemand je meer. Dan ben je voor de rest van je leven zo ongeloofwaardig als wat."
Ferdy van der Vaart weet vrijwel zeker dat Sabia niet zou spotten, aangezien zij er in het verleden ook al twee heeft gehad. "Ze weet zelf hoe erg het is".
Lolita, de moeder van Rafaël, blijft echter volhouden dat het Sabia nooit zwanger is geweest. "Iedereen weet hoe het zit."
http://www.telegraaf.nl/p(...)gelooft_Sabia__.html
pi_158323512
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]

Die ziet er verre van gezond uit, wat een dunne handen...
In plaats van aangekomen, lijkt zij alleen maar te zijn afgevallen de afgelopen maanden.

Waarom zijn die kinderen niet bij Khalid?
Ik vind het allemaal maar raar...
Misschien heeft ze nu juist steun aan haar kinderen.
pi_158323595
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 08:44 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Misschien heeft ze nu juist steun aan haar kinderen.
Ik vind dat opmerkelijk, weer dat hele circus...
pi_158323620
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 08:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind dat opmerkelijk, weer dat hele circus...
Ik gun haar alle rust om dit te verwerken.
pi_158323891
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:51 schreef Leandra het volgende:

Als die blik in haar ogen gespeeld is dan moet ze zorgen dat ze als de wiedeweerga naar Hollywood komt, want dan is ze een actrice van dusdanig niveau dat ze per jaar met acteren meer kan binnenharken dan Rafael met voetballen.
Ik zie die blik niet. Een dertiger zonder make-up, die weg wil van de pers...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158323892
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 08:58 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik gun haar alle rust om dit te verwerken.
Als ze dat zelf opzoekt, dan komt dat ook wel goed.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158323901
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als ze dat zelf opzoekt, dan komt dat ook wel goed.
Dat denk ik ook wel , ze is al vertrokken naar een rustigere plek voor haar en de kinderen beter ook.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 18 december 2015 @ 10:06:06 #94
22592 crew  Ole
pi_158324336
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:29 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel , ze is al vertrokken naar een rustigere plek voor haar en de kinderen beter ook.
Ik hoop dat ze haar daar niet vinden.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158324371
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:06 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze haar daar niet vinden.
Dat hoop ik ook :Y
pi_158324566
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:06 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze haar daar niet vinden.
Denk alleen dat ze haar gisteren al gevolgd zijn.
pi_158325900
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als ze dat zelf opzoekt, dan komt dat ook wel goed.
Met of zonder entourage?
Ik begrijp dat er sympathie of medelijden voor Sabia is, ik heb ook medelijden met haar maar denk nog steeds dat ze nooit zwanger is geweest.
In haar eigen beleving (in haar hoofd) is ze wellicht wel zwanger geweest en het kan zijn dat ze dat zelf ziet, om dat ze er zelf in wilt geloven.Gebeurt vaker dan we denken.
Therapie in een rustige omgeving zou voor haar heel goed zijn, maar dan met zo'n entourage? Schei uit, waarvoor heeft ze in hemelsnaam dan een manager nodig?
  vrijdag 18 december 2015 @ 11:56:26 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158325958
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:52 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Met of zonder entourage?
Ik begrijp dat er sympathie of medelijden voor Sabia is, ik heb ook medelijden met haar maar denk nog steeds dat ze nooit zwanger is geweest.
In haar eigen beleving (in haar hoofd) is ze wellicht wel zwanger geweest en het kan zijn dat ze dat zelf ziet, om dat ze er zelf in wilt geloven.Gebeurt vaker dan we denken.
Therapie in een rustige omgeving zou voor haar heel goed zijn, maar dan met zo'n entourage? Schei uit, waarvoor heeft ze in hemelsnaam dan een manager nodig?
Met zo'n entourage? Wordt haar nu verweten dat ze niet zelf en/of in haar eentje naar de locatie is gegaan waar ze nu is?
Ze heeft meer pers dan "entourage" om zich heen als ze de deur uitgaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158326781
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:52 schreef hunter2011 het volgende:

In haar eigen beleving (in haar hoofd) is ze wellicht wel zwanger geweest en het kan zijn dat ze dat zelf ziet, om dat ze er zelf in wilt geloven.Gebeurt vaker dan we denken.

Of ze heeft bewust willen lopen cashen en op deze manier heeft ze best wel geld binnen weten te harken.
Maar gezien haar verleden met zwangerschappen lijkt me dat ook (te) sterk.

Ik hoop maar gewoon dat ze echt zwanger is geweest, anders kan ze wel flink aan de bak bij een therapeute.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Spellchecker vrijdag 18 december 2015 @ 12:57:28 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158326916
Weet niet of deze hier al gepost is; wie verzint zo'n pagina-opmaak?!

pi_158327264
Het is opmerkelijk stil in de Televaag. ^O^
Ik hoop dat er een advocaat op gezet is [als dat al mogelijk is] ?
´
pi_158327577
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:52 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Met of zonder entourage?
Ik begrijp dat er sympathie of medelijden voor Sabia is, ik heb ook medelijden met haar maar denk nog steeds dat ze nooit zwanger is geweest.
In haar eigen beleving (in haar hoofd) is ze wellicht wel zwanger geweest en het kan zijn dat ze dat zelf ziet, om dat ze er zelf in wilt geloven.Gebeurt vaker dan we denken.
Therapie in een rustige omgeving zou voor haar heel goed zijn, maar dan met zo'n entourage? Schei uit, waarvoor heeft ze in hemelsnaam dan een manager nodig?
Ik verwacht dat er zo'n soort verklaring gaat komen.
pi_158328280
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 december 2015 13:28 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik verwacht dat er zo'n soort verklaring gaat komen.
dan mag ze volgend jaar meedoen aan het nieuwe SBS6 programma 'bn-ers in therapie' :7
...
pi_158328369
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:00 schreef sacha het volgende:

[..]

dan mag ze volgend jaar meedoen aan het nieuwe SBS6 programma 'bn-ers in therapie' :7
Als haar Engels goed genoeg is wellicht een paar sessies bij dr Phil.
  Spellchecker vrijdag 18 december 2015 @ 14:05:30 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158328372
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:00 schreef sacha het volgende:

[..]

dan mag ze volgend jaar meedoen aan het nieuwe SBS6 programma 'bn-ers in therapie' :7
Aha dit was alvast de trailer?
pi_158334039
Oh jeetje nu commentaar van een Duitse fotograaf dat Sabia in de avond had moeten vertrekken ipv in de ochtend :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158335957
Jezus, ja.. :')
Raf heeft ook eindelijk gereageerd. Zijn commentaar; ''HmpfffrrNeu'h''.. :?
´
pi_158336318
Echt he Kim. Hoe durft ze o|O
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158336408
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 18:20 schreef roos85 het volgende:
Oh jeetje nu commentaar van een Duitse fotograaf dat Sabia in de avond had moeten vertrekken ipv in de ochtend :')
Nou ja, dat dacht ik ook wel meteen eigenlijk, maar niet als lullig verwijt, meer van 'dat is toch veel slimmer?'.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158336417
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:43 schreef Kim-Holland het volgende:

Raf heeft ook eindelijk gereageerd. Zijn commentaar; ''HmpfffrrNeu'h''.. :?
Waar heeft hij gereageerd?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158336482
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:58 schreef roos85 het volgende:
Echt he Kim. Hoe durft ze o|O
Nou, zeg dat. Schaamteloos.. :(
´
pi_158336543
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Waar heeft hij gereageerd?
In Spanje ;)
´
pi_158337054
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Jezus, ja.. :')
Raf heeft ook eindelijk gereageerd. Zijn commentaar; ''HmpfffrrNeu'h''.. :?
_O-
pi_158337455
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou ja, dat dacht ik ook wel meteen eigenlijk, maar niet als lullig verwijt, meer van 'dat is toch veel slimmer?'.
Als ze in de avond was weggegaan hadden ze daar weer commentaar op. Was ze op de vlucht oid
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2015 @ 20:34:15 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158337480
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tjolk Hekking!
Heette die Tjolk? :? :o :@ :D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2015 @ 20:38:07 #116
43556 miss_dynastie
pi_158337594
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:33 schreef roos85 het volgende:

[..]

Als ze in de avond was weggegaan hadden ze daar weer commentaar op. Was ze op de vlucht oid
'Zie je nou wel dat het nep is, ze kon vast niet stoppen met lachen, daarom ging ze 's nachts'... Of zoiets. Ik zou denk ik ook mijn jonge kinderen niet midden in de nacht (voor hen dan) verplaatsen als het niet hoeft.
  vrijdag 18 december 2015 @ 21:35:43 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158339762
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

'Zie je nou wel dat het nep is, ze kon vast niet stoppen met lachen, daarom ging ze 's nachts'... Of zoiets. Ik zou denk ik ook mijn jonge kinderen niet midden in de nacht (voor hen dan) verplaatsen als het niet hoeft.
Dit vooral.... zeker met kleine kinderen zou ik op een tijdstip gaan dat ze nog rustig de dag hebben om aan de nieuwe omgeving te wennen, niet dat ze ergens naartoe gaan en gelijk in bed kunnen en de volgende dag in een vreemd huis wakker worden.

Onschuldig tijdens een vakantie, maar ik heb niet het idee dat dit een vakantie is, en hoe klein ze ook zijn zullen ze zeker hebben meegekregen dat er eea gebeurd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 18 december 2015 @ 21:36:32 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158339792
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:34 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Heette die Tjolk? :? :o :@ :D
:Y
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tjolk_Hekking
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158340986
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit vooral.... zeker met kleine kinderen zou ik op een tijdstip gaan dat ze nog rustig de dag hebben om aan de nieuwe omgeving te wennen, niet dat ze ergens naartoe gaan en gelijk in bed kunnen en de volgende dag in een vreemd huis wakker worden.

Onschuldig tijdens een vakantie, maar ik heb niet het idee dat dit een vakantie is, en hoe klein ze ook zijn zullen ze zeker hebben meegekregen dat er eea gebeurd is.
Alleen volgt de pers haar altijd, zullen nu vast ook wel weten waar ze is gaan wonen.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:16:42 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158341406
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:06 schreef ntm het volgende:

[..]

Alleen volgt de pers haar altijd, zullen nu vast ook wel weten waar ze is gaan wonen.
Ze is ook wel eens een paar dagen weggeweest zonder dat iemand wist waar ze was, maar met een beetje mazzel is ze naar een complex met parkeergarage en kunnen ze van daaruit uit het zicht naar een andere plek verkassen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2015 @ 22:27:51 #121
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158341850
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158356852
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 12:57 schreef maily het volgende:
Weet niet of deze hier al gepost is; wie verzint zo'n pagina-opmaak?!

[ afbeelding ]
Valt mij erg tegen van Rutte.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158368660
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:33 schreef roos85 het volgende:

[..]

Als ze in de avond was weggegaan hadden ze daar weer commentaar op. Was ze op de vlucht oid
Of was ze een slechte moeder omdat ze in het donker met haar kinderen nog buiten loopt
pi_158369932
Ze zit in Spanje en haar kinderen bij Khalid.

quote:
Sabia Engizek zou, na het verlies van haar kindje, Duitsland hebben verlaten en in Spanje verblijven.
De voormalig voetbalvrouw verbleef eerst bij haar manager in Hamburg, maar is nu spoorloos. Sabia zou voor een vakantie zijn vertrokken naar Spanje, weet Shownieuws zaterdagavond te onthullen. Ze zou er tot rust willen komen omdat ze in Duitsland opgejaagd wild is met alle paparazzi.
De kinderen Amaya (5) en Daamin (4) zouden bij hun vader, Sabia's ex-man Khalid Boulahrouz verblijven. Er zou geen sprake van zijn dat de ex van Rafael van der Vaart, van wie ze zei in verwachting te zijn, bij hem langsgaat in Sevilla waar hij voetbalt.
Sabia maakte dinsdag bekend in de zesde maand van haar zwangerschap haar kindje te hebben verloren. Dat drama trof haar eerder met Rafael toen in december 2013 hun dochtertje stil werd geboren na 19 weken. Ook verloor Sabia eerder een drie maanden te vroeg geboren dochter met Boulahrouz.
Er zijn veel zorgen en twijfels rond de 37-jarige Duitse van Turkse komaf. Na de dramatische afloop van deze week groeit de twijfel aan alles wat zij de afgelopen maanden vertelde en daarmee ook de zorg óm Sabia. Want wat nu, als ooit zou blijken dat zij alles heeft verzonnen? De vraag is ook: waar eindigt dit drama?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_naar_Spanje___.html

Lezen we waarschijnlijk morgen dat Rafael in Hamburg zit.
  zondag 20 december 2015 @ 01:11:38 #125
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158371523
Ik ga nu ook twijfelen. Is er in zeer besloten kring een begrafenis geweest? Mag ik dit eigenlijk wel vragen? Lieve Sabia, wat er ook is, word snel beter
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158373481
Merkwaardige timing. Er zijn jaren verstreken na de orginele foto en dan gaat ze uitgerekend nu sneren. ..

quote:
Sylvie Meis haalt uit naar haar ex-man Rafael van der Vaart en haar voormalig 'bff' Sabia Engizek met een spraakmakende foto.

De presentatrice zette het laatste feestelijke kiekje van het drietal samen opnieuw in scène, met twee andere mensen. Haar 'echte vrienden', schrijft Sylvie erbij.

De oorspronkelijke foto werd genomen vlak voordat de bom tussen Rafael en Sylvie barstte op oudejaarsavond 2012. Vlak daarna werd bekend dat zij en Raf uit elkaar gingen, en niet veel later maakte ook Sabia bekend te gaan scheiden van Khalid Boulahrouz. De twee vriendinnen waren elkaars grote steun en toeverlaat, totdat al snel bleek dat Sabia een relatie had met Rafael.

Rafael en Sabia zijn op het nieuwe plaatje vervangen door Sylvie's vrienden André Borchers en Serena Goldenbaum. Sylvie's volgers herkennen de setting direct: "Déjà vu". "Soms zegt een foto meer dan duizend woorden." "Applaus voor deze foto."

Sabia zou inmiddels, nadat zij bekendmaakte het kindje dat zij verwachtte met haar inmiddels ook ex Rafael te zijn verloren in de zesde maand van haar zwangerschap, vanuit Duitsland zijn gevlucht naar Spanje.



[ Bericht 3% gewijzigd door letmehearyouscream op 20-12-2015 05:41:59 ]
  zondag 20 december 2015 @ 05:56:02 #127
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_158373528
Deze dus:

*Team Anti-Waaif*
pi_158373539
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 05:56 schreef Kotsdrol het volgende:
Deze dus:

[ afbeelding ]
Wat ontzettend kansloos :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158373542
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 05:56 schreef Kotsdrol het volgende:
Deze dus:

[ afbeelding ]
Snap ook niet dat die "real friends" zich daarvoor lenen. helemaal de poses van Raf en Sab aannemen :') heb je geen gezelligere dingen te doen als je met je echte vrienden bent?
  zondag 20 december 2015 @ 06:18:43 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158373560
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 06:05 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Snap ook niet dat die "real friends" zich daarvoor lenen. helemaal de poses van Raf en Sab aannemen :') heb je geen gezelligere dingen te doen als je met je echte vrienden bent?
ach, dat duurt 2 minuten.

Ik snap alleen die enorm zwart gemaakte ogen niet zo. Ze wordt er niet mooier op, maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
pi_158373594
Zouden het vrienden zijn of "personeel"?
pi_158373617
Wat een bakvissen gedrag van Sylvie. Echt te chanant voor woorden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158373680
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 05:56 schreef Kotsdrol het volgende:
Deze dus:

[ afbeelding ]
ze heeft er moeite mee dat er momenteel zo veel sympathie voor Sabia is denk ik, wil ook weer even aandacht
pi_158373705
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 05:56 schreef Kotsdrol het volgende:
Deze dus:

[ afbeelding ]
maar ze is oh zo classy...
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 08:17:29 #135
184769 crew  Deisyy
pi_158373723
Misselijkmakende reacties ook:

quote:
debbypendersBriljante actie! Dacht afgelopen week nog dat je heel hard moet hebben gelachen. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan 😂 Yo go girl! 😊
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158373768
quote:
13s.gif Op zondag 20 december 2015 08:17 schreef Deisyy het volgende:
Misselijkmakende reacties ook:

[..]

heel hard lachen vanwege de dood van een kind, serieus?? :o
pi_158373810
De oorspronkelijke foto op Sylvies Instagram kun je hier nog zien op de Telegraafzijde

Ik vind het ook smakeloos qua timing. Het is nu een anti-climax geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Idisrom op 20-12-2015 08:51:01 ]
  zondag 20 december 2015 @ 08:46:48 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158373825
Idd vrij smakeloos qua timing, had ze vorig jaar moeten doen.

Maar goed, Serena doet toch haar make-up? En Borchers is Jack?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158373903
Getsie wat onvolwassen van Sylvie zeg...middelbare schoolmentaliteit. ..Let it go meid
  † In Memoriam † zondag 20 december 2015 @ 10:12:19 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158374509
Vreemde actie en een nog vreemdere timing. Wat ontzettend smakeloos en goedkoop.

Ik verwacht (en hoop) dat dit gaat backfiren naar Sylvie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 20 december 2015 @ 10:31:28 #141
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_158374687
Niets verbaasd me meer in deze gate ;) Vond dat Sylvie zich wel netjes op de achtergrond hield de laatste tijd in deze "gate" maar dit is een gevalletje beetje jammer.

Wellicht dat Sylvie weet dat Sabia nooit zwanger geweest is (wat ik niet kan geloven maar who knows), maar dan nog is en blijft dit een beetje jammer.
  zondag 20 december 2015 @ 10:39:01 #142
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158374775
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 10:31 schreef Starlie het volgende:
Niets verbaasd me meer in deze gate ;) Vond dat Sylvie zich wel netjes op de achtergrond hield de laatste tijd in deze "gate" maar dit is een gevalletje beetje jammer.

Wellicht dat Sylvie weet dat Sabia nooit zwanger geweest is (wat ik niet kan geloven maar who knows), maar dan nog is en blijft dit een beetje jammer.
dat is precies wat ik dacht, misschien dat sylvie weet dat sabia de boel voor de gek houdt.
pi_158374789
Wat een kansloze reactie van Sylvie. Wat probeert ze hiermee te bereiken? Zo zielig was ze ook weer niet toen ze zelf vreemd ging..
  zondag 20 december 2015 @ 10:41:43 #144
14505 OProg
A Life in Music
pi_158374803
Ik vraag me af hoe het moment voor het maken van deze foto ging.
Zou ze het origineel hebben laten zien als voorbeeld? En hoeveel keer hebben ze het over gedaan? :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 20 december 2015 @ 10:49:40 #145
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_158374884
#realfriends

:D
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_158375144
Kun je überhaupt echte vrienden hebben als je zelf nep bent?
  zondag 20 december 2015 @ 11:13:53 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158375170
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 10:49 schreef Montelly het volgende:
#realfriends

:D
Op je loonlijst :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158375197
Strakke actie.
pi_158375396
Wat een triest figuur die Syl...

Dat Eef zijn pijlen maar weer op dit schepsel zet.
Met haar nep-handel.
  † In Memoriam † zondag 20 december 2015 @ 11:32:31 #150
43556 miss_dynastie
pi_158375481
#realfriends #boekhouder
  zondag 20 december 2015 @ 11:42:46 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158375670
Grappig eigenlijk, dat ze wel tijd had om een foto met haar "echte vrienden" in scène te zetten, maar geen tijd had om met haar jarige moeder op de foto te gaan, en zichzelf daar in een foto van haar moeder gephotoshopt heeft...

#prioriteiten
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 20 december 2015 @ 11:49:10 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158375771
Wat een suffe faalactie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158375913
Wat een kinderachtig, dom wicht.
Is dat zo?
pi_158376463
Sylvie is nu hier op FOK de klos.maar net zoals met de zwangerschap van Sabia, weet iemand hier wat er zich ECHT heeft afgespeeld tussen Sylvie en Sabia? Denk het niet..

En wat betreft Sabia, ze kan een pathologische leugenaar zijn, ze kan ook zo gestoord zijn dat ze niet zelf beseft dat ze liegt (dus in Sabia's eigen optiek spreekt ze de waarheid) of ze kan echt de waarheid hebben verteld.

Het is overigens allemaal even erg, en heel zielig voor de kinderen.
pi_158376503
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:31 schreef hunter2011 het volgende:
Sylvie is nu hier op FOK de klos.maar net zoals met de zwangerschap van Sabia, weet iemand hier wat er zich ECHT heeft afgespeeld tussen Sylvie en Sabia? Denk het niet..

En wat betreft Sabia, ze kan een pathologische leugenaar zijn, ze kan ook zo gestoord zijn dat ze niet zelf beseft dat ze liegt of ze kan echt de waarheid hebben verteld.

Het is overigens allemaal even erg, en heel zielig voor de kinderen.
Ongeacht wat zich heeft afgespeeld, wat ze nu zelf laat zien van zichzelf (Syl) is verre van chique. Foto niet posten was ook een keuze.
  † In Memoriam † zondag 20 december 2015 @ 12:33:32 #156
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158376513
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:31 schreef hunter2011 het volgende:
Het is overigens allemaal even erg,...
Goeie samenvatting. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 20 december 2015 @ 12:34:40 #157
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158376540
Verder hoef ik niet eens alle details te weten om te oordelen dat ik zo'n geënsceneerde foto op dit moment niet zo gepast vindt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158376619
quote:
99s.gif Op zondag 20 december 2015 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
Verder hoef ik niet eens alle details te weten om te oordelen dat ik zo'n geënsceneerde foto op dit moment niet zo gepast vindt.
Dit is natuurlijk gissen, stel dat Sylvie WEL weet dat het die hele zwangerschap nep is en dat ze WEL weet dat Sabia gewoon keihard heeft zitten te liegen zonder psychisch gestoord te zijn.....
pi_158376678
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:38 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk gissen, stel dat Sylvie WEL weet dat het die hele zwangerschap nep is en dat ze WEL weet dat Sabia gewoon keihard heeft zitten te liegen zonder psychisch gestoord te zijn.....
dan is het nog steeds beter om de eer aan jezelf te houden en gewoon een leuke foto samen met je kat, je moeder of iemand die niet in dienst bij je is te plaatsen.
  zondag 20 december 2015 @ 12:51:56 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158376903
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:38 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk gissen, stel dat Sylvie WEL weet dat het die hele zwangerschap nep is en dat ze WEL weet dat Sabia gewoon keihard heeft zitten te liegen zonder psychisch gestoord te zijn.....
Afgezien van het feit dat het me sterk lijkt dat Sylvie werkelijk kan weten of Sabia wel of niet zwanger was, en al helemaal niet kan beoordelen of een eventuele leugen daarover wel of niet kan zijn veroorzaakt door psychische problemen, blijft het qua timing heel erg dom en heeft de foto an sich een heel hoog brugklas gehalte.

Daarbij komt dat deze "echte vrienden" ook nog wel eens een slap in the face zouden kunnen geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158377431
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 12:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat het me sterk lijkt dat Sylvie werkelijk kan weten of Sabia wel of niet zwanger was, en al helemaal niet kan beoordelen of een eventuele leugen daarover wel of niet kan zijn veroorzaakt door psychische problemen, blijft het qua timing heel erg dom en heeft de foto an sich een heel hoog brugklas gehalte.

Daarbij komt dat deze "echte vrienden" ook nog wel eens een slap in the face zouden kunnen geven.
Eens, en al zou ze via Rafael het een en ander gehoord hebben, dan is het niet aan haar om iets wereldkundig te maken via deze wijze.

En dat haar "bevriend en ingehuurd" personeel zich voor zo'n actie laat gebruiken, zeg ook genoeg over het type volk.
  zondag 20 december 2015 @ 13:46:33 #162
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158378000
God, 'classy' Sylvie hoor :'). Trieste, rancuneuze actie.

quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2015 10:41 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me af hoe het moment voor het maken van deze foto ging.
Zou ze het origineel hebben laten zien als voorbeeld? En hoeveel keer hebben ze het over gedaan? :')
Ik vraag me af of het met opzet niet perfect is gekopieerd. Lijkt me wel. Nu is het gewoon 'toeval' als ze er ooit eens naar gevraagd wordt.
  Vis een optie? zondag 20 december 2015 @ 14:03:58 #163
70532 loveli
N
pi_158378361
Ik heb zo het vermoeden dat Sylvie niet elke dag zelf zit te photoshoppen en instagrammen, maar dat ze daar een pro voor heeft. Foto stond een paar dagen voor kerst geagendeerd om online te gaan, voordat bekend was dat het is misgegaan bij Saab. Ongelukkige timing.
crap in = crap out
pi_158378385
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:03 schreef loveli het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Sylvie niet elke dag zelf zit te photoshoppen en instagrammen, maar dat ze daar een pro voor heeft. Foto stond een paar dagen voor kerst geagendeerd om online te gaan, voordat bekend was dat het is misgegaan bij Saab. Ongelukkige timing.
Zoiets zat ik ook aan te denken. Maar een foto als deze plaatsen is op elk moment wel erg puberaal :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Vis een optie? zondag 20 december 2015 @ 14:06:12 #165
70532 loveli
N
pi_158378416
Mja, vreemdgaan met de man van je ex-bff is ook puberaal. In dat opzicht heb ik geen medelijden met Saab of Raf.
crap in = crap out
pi_158378509
Nee, ok, maar in het licht van zwaar psychisch overhoop liggen of een daadwerkelijk doodgeboren baby is het wel weer een ander verhaal natuurlijk...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 20 december 2015 @ 14:19:30 #167
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158378738
Sorry hoor, maar volgens mij is het enige vreemdgaan gebeurd door eerst Sylvie en toen Rafael tijdens hun relatie. Sabia kwam pas in beeld nadat het over was tussen Raf en Syl.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158378745
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, ok, maar in het licht van zwaar psychisch overhoop liggen of een daadwerkelijk doodgeboren baby is het wel weer een ander verhaal natuurlijk...
Of gewoon liegen....
pi_158378762
Ik heb met geen van ze medelijden.
  Vis een optie? zondag 20 december 2015 @ 14:21:57 #170
70532 loveli
N
pi_158378798
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:19 schreef Andromache het volgende:
Sorry hoor, maar volgens mij is het enige vreemdgaan gebeurd door eerst Sylvie en toen Rafael tijdens hun relatie. Sabia kwam pas in beeld nadat het over was tussen Raf en Syl.
Raf en Syl waren toch nog gewoon wettelijk getrouwd toen Raf en Saab een setje werden?
crap in = crap out
pi_158378832
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Raf en Syl waren toch nog gewoon wettelijk getrouwd toen Raf en Saab een setje werden?
Ja, maar goed, met zoveel belangen duurt een scheiding gewoon even. Ze waren niet meer samen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Vis een optie? zondag 20 december 2015 @ 14:25:27 #172
70532 loveli
N
pi_158378870
Mijn kijk daarop is anders dan de jouwe.
crap in = crap out
  zondag 20 december 2015 @ 14:28:31 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158378945
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:25 schreef loveli het volgende:
Mijn kijk daarop is anders dan de jouwe.
Qua wanneer hun relatie begon of omdat de scheiding nog niet rond was?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158379020
Ze sporen alle drie niet, en de laatste foto van Syl bewijst dat inderdaad maar weer.

Alles om maar in de belangstelling te staan, kan het niet positief dan maar negatief.
  zondag 20 december 2015 @ 14:35:12 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158379118
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:06 schreef loveli het volgende:
Mja, vreemdgaan met de man van je ex-bff is ook puberaal. In dat opzicht heb ik geen medelijden met Saab of Raf.
Volgens mij ging Sabia in dit verhaal sowieso niet vreemd, maar zou je dat Rafael dan moeten verwijten... als je het dan zo nodig vreemdgaan moet noemen omdat ze nog wettelijk getrouwd waren dan vergeet je even Sylvie te verwijten dat ze vreemdging met Guillaume Zarka....

Het maakt mij verder niet uit hoor, maar op het moment dat je in deze driehoeksverhouding Sabia gaat verwijten vreemd te gaan, of haar de schuld te geven van Rafaels vreemdgaan dan moet je dat Sylvie net zo goed verwijten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? zondag 20 december 2015 @ 14:35:24 #176
70532 loveli
N
pi_158379123
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Qua wanneer hun relatie begon of omdat de scheiding nog niet rond was?
Er bestaat niet zoiets als een beetje getrouwd. Raf was nog getrouwd toen ze begonnen.

Als ik ga daten, dan niet met iemand die zijn zaken nog niet heeft afgerond. Het legaal afronden van een scheiding heeft ook emotioneel impact.
Als je een voorlopig koopcontract hebt getekend, heb je nog steeds geen 100% zekerheid dat je een huis hebt gekocht. Als je de definitieve akte in je handen hebt is het pas afgerond.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 20 december 2015 @ 14:36:53 #177
70532 loveli
N
pi_158379155
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij ging Sabia in dit verhaal sowieso niet vreemd, maar zou je dat Rafael dan moeten verwijten... als je het dan zo nodig vreemdgaan moet noemen omdat ze nog wettelijk getrouwd waren dan vergeet je even Sylvie te verwijten dat ze vreemdging met Guillaume Zarka....

Het maakt mij verder niet uit hoor, maar op het moment dat je in deze driehoeksverhouding Sabia gaat verwijten vreemd te gaan, of haar de schuld te geven van Rafaels vreemdgaan dan moet je dat Sylvie net zo goed verwijten.
Voor alle vreemdgangers is een speciaal plekje in de hel gereserveerd. Voor rmensen die hokken met de man van hun bff ook.

Zo goed?
crap in = crap out
  zondag 20 december 2015 @ 14:37:45 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158379181
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:19 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Of gewoon liegen....
Of niet....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 20 december 2015 @ 14:39:49 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158379240
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor alle vreemdgangers is een speciaal plekje in de hel gereserveerd. Voor rmensen die hokken met de man van hun bff ook.

Zo goed?
Zoals ik al zei: het maakt mij niet uit, maar als het dan toch "vreemdgaan" is omdat Rafael en Sylvie nog getrouwd waren dan moet je dat Rafael en Sylvie verwijten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? zondag 20 december 2015 @ 14:41:58 #180
70532 loveli
N
pi_158379314
Hoef hier geen R&P van te maken, maar ik vind alle vormen van vreemdgaan not done. Die van Syl noemde ik niet, omdat die er voor de betreffende foto niet toe deed. Dat betekent niet dat ik het goedkeur, want dat doe ik niet.
crap in = crap out
pi_158379403
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of niet....
Ja...het is allemaal gissen. Kans is overigens dat de waarheid nooit te voorschijn gaat komen.
Maar ik blijf erbij, ik denk dat ze nooit zwanger is geweest en dringend psychische hulp nodig heeft
  zondag 20 december 2015 @ 18:13:48 #182
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158385823
En zo ja, dan is die psychische hulp zeer begrijpelijk met alleen al twee doodgeboortes achter de rug. Of drie. We weten het niet. En ik blijf de mening toegedaan dat ze te veel bevestiging in mannen en glamour zoekt omdat ze niet de beste basis van huis uit heeft meegekregen. Deze vrouw heeft hoe dan ook een triest levensverhaal.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158386002
Sylvie :r
´
  zondag 20 december 2015 @ 22:11:57 #184
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_158393226
ik heb een uurtje geleden een reactie bij die foto geschreven dat ik het kinderachtig vind en nu al geblokkeerd. Dat gaat snel :D _O- shit nu kan ik haar niet meer volgen :'(
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_158393560
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:11 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb een uurtje geleden een reactie bij die foto geschreven dat ik het kinderachtig vind en nu al geblokkeerd. Dat gaat snel :D _O- shit nu kan ik haar niet meer volgen :'(
Wow ze leest dus alle reacties. Of laat dat doen.
pi_158393595
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:11 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb een uurtje geleden een reactie bij die foto geschreven dat ik het kinderachtig vind en nu al geblokkeerd. Dat gaat snel :D _O- shit nu kan ik haar niet meer volgen :'(
Wat kinderachtig zeg, en die misselijkmakende reacties zoals 'je zal van de week wel gelachen hebben ' (om de miskraam van Sabia). Wat vies zeg, bah.

[ Bericht 0% gewijzigd door ntm op 20-12-2015 22:33:23 ]
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_158393597
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wow ze leest dus alle reacties. Of laat dat doen.
dat laatste denk ik
pi_158394088
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij ging Sabia in dit verhaal sowieso niet vreemd, maar zou je dat Rafael dan moeten verwijten... als je het dan zo nodig vreemdgaan moet noemen omdat ze nog wettelijk getrouwd waren dan vergeet je even Sylvie te verwijten dat ze vreemdging met Guillaume Zarka....

Het maakt mij verder niet uit hoor, maar op het moment dat je in deze driehoeksverhouding Sabia gaat verwijten vreemd te gaan, of haar de schuld te geven van Rafaels vreemdgaan dan moet je dat Sylvie net zo goed verwijten.
Het zijn volgens mij alledrie geen loepzuivere types als het om deze zaken gaan; toen ze nog echt samen waren, gingen Syl en Raf ook beiden vreemd. En tja, Sabia. ..

ik denk dat ze elkaar verdienen met zijn drieën. En dan te bedenken dat ze ten tijde van de scheiding zo gezellig met elkaar uit eten gingen...

Ik zie op Instagram reacties van mensen die Sylvie de lachende derde noemen en deze hilaaaaarische foto vinden getuigen van kracht. Maar echt, het is zo zwak. Zie ook wel eens van die types die na een relatiebreuk allemaal stoere quotes op Fakebook slingeren om te laten zien dat ze zo over hun ex heen zijn. Wat ik dan standaard niet geloof.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 20-12-2015 22:45:31 ]
pi_158394353
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het zijn volgens mij alledrie geen loepzuivere types als het om deze zaken gaan; toen ze nog echt samen waren, gingen Syl en Raf ook beiden vreemd. En tja, Sabia. ..

ik denk dat ze elkaar verdienen met zijn drieën. En dan te bedenken dat ze te tijde van de scheiding zo gezellig met elkaar uit eten gingen...

Ik zie op Instagram reacties van mensen die Sylvie de lachende derde noemen en deze hilaaaaarische foto vinden getuigen van kracht. Maar echt, het is zo zwak. Zie ook wel eens van die types die na een relatiebreuk allemaal stoere quotes op Fakebook slingeren om te laten zien dat ze zo over hun ex heen zijn. Wat ik dan standaard niet geloof.
Dit dus..ik denk dat je met vrienden als zowel Sylvie, Rafael en Sabia ook echt geen vijanden meer nodig hebt.
pi_158404247
quote:
De ultieme 'afrekening' van Sylvie Meis met Sabia en Rafael, gebeurde zonder medeweten van een van de hoofdrolspelers op de foto...
Sylvie zette de laatste foto van Rafael, Sabia en haarzelf, die werd genomen vlak voordat de bom barstte, opnieuw in scène. Met als 'Sabia' haar visagiste en vriendin Serena Goldenbaum en als stand-in voor Rafael haar goede vriend André Borchers.
Voor haar volgers op social media was meteen duidelijk waar Sylvie op doelde met het kiekje, maar Borchers zou onwetend hebben meegespeeld. "Het was een hele mooie avond, er werd veel gegrapt. Er waren verder geen bijbedoelingen", zegt hij maandag in Bild. "De volgende dag dacht ik: oeps, dat ziet er net zo uit als die andere foto."
De Duitse krant twijfelt of hij echt zonder zijn medeweten werd meegezogen in de sneerfoto. "Natuurlijk, alles was puur toeval!"
De afbeelding kan op veel virtueel applaus rekenen. Sinds Sylvie die in de nacht van zaterdag op zondag online zette, wordt zij door haar volgers geprezen om haar 'humor'. "Dit is de beste foto ooit." Maar er zijn ook tegengeluiden: "Smakeloos om dit in deze tijd te plaatsen."
Sabia zou vorige week haar kindje dat zij, naar eigen zeggen, verwachtte met Rafael van der Vaart in de zesde maand van haar zwangerschap zijn verloren.
Sabia en Rafael kregen in 2013 een relatie. Sylvie en Rafael maakten begin van dat jaar bekend te gaan scheiden, en Sabia en Khalid Boulahrouz volgden dat voorbeeld. Naast dat de destijds onafscheidelijke Sabia en Sylvie troost vonden bij elkaar, bleek Sabia voor Rafael méér dan een schouder om op uit te huilen.
Sylvie zei in november over de zwangerschap van haar voormalig beste vriendin: "Ik denk er het mijne van. Ik concentreer me nu gewoon op mijn familie en mijn werk. Zo is het.''
http://www.telegraaf.nl/p(...)ogen_in_foto___.html

Alsof hij niet zou weten dat die foto "gemaakt" werd, hij heeft zelfs dezelfde houding en blik.
Wat een flapdrol...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 december 2015 @ 11:29:22 #191
163650 Greys
pi_158404857
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het zijn volgens mij alledrie geen loepzuivere types als het om deze zaken gaan; toen ze nog echt samen waren, gingen Syl en Raf ook beiden vreemd.
Oh ja, want dat zei Ome Evert en dan is het zo *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_158404877
Ja hoor, je kon er op wachten....allemaal vergissing en geheel per ongeluk.
Maar foto stond toch op Instagram van Silvie?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 december 2015 @ 12:06:11 #193
163650 Greys
pi_158405849
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:30 schreef computergirl het volgende:
Ja hoor, je kon er op wachten....allemaal vergissing en geheel per ongeluk.
Maar foto stond toch op Instagram van Silvie?
Alleen die kerel op die foto zegt nu dat hij van te voren niet wist dat de foto op DE FOTO ( :') ) zou gaan lijken. Verder heeft niemand het over vergissing en geheel per ongeluk.

Ik vind het grappig.
Maar ik zal vast de enige zijn. Met mijn wansmaak. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_158406084
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Alleen die kerel op die foto zegt nu dat hij van te voren niet wist dat de foto op DE FOTO ( :') ) zou gaan lijken. Verder heeft niemand het over vergissing en geheel per ongeluk.

Ik vind het grappig.
Maar ik zal vast de enige zijn. Met mijn wansmaak. :+
Ik snap niet waarom ze het nu doet, omdat ze nu vrienden heeft?
Na trappen? Grapje was namelijk beter geweest IMO als ze het op een oud en nieuwfeest hadden gepland.

Of toch ook ruzie zoeken met Raf, die wordt zo ook weer flink voor l*l gezet.
pi_158407217
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Alleen die kerel op die foto zegt nu dat hij van te voren niet wist dat de foto op DE FOTO ( :') ) zou gaan lijken. Verder heeft niemand het over vergissing en geheel per ongeluk.

Ik vind het grappig.
Maar ik zal vast de enige zijn. Met mijn wansmaak. :+
Ik vond het ook wel even grappig.


En misschien is Sylvie er van overtuigd dat Sabia nooit zwanger is geweest, who knows.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 21 december 2015 @ 13:06:55 #196
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_158407536
maar waarom haar eigen foto van x jaar geleden eigenlijk belachelijk maken? ze was toch zelf degene die dat sprookje in stand hield voor de buitenwereld met die fake-blijheid foto's. Terwijl ze 1 dag later uit elkaar gingen (dus ze dat al eventjes wist..). M.i. maakt ze dus vooral zichzelf belachelijk. :?
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_158407905
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:06 schreef MiLalaa het volgende:
maar waarom haar eigen foto van x jaar geleden eigenlijk belachelijk maken? ze was toch zelf degene die dat sprookje in stand hield voor de buitenwereld met die fake-blijheid foto's. Terwijl ze 1 dag later uit elkaar gingen (dus ze dat al eventjes wist..). M.i. maakt ze dus vooral zichzelf belachelijk. :?
goed punt!
  Moderator / Miss SHO maandag 21 december 2015 @ 13:29:14 #198
22592 crew  Ole
pi_158408166
Aan de hand van die foto dachten we toen al dat er iets was tussen RAF en. Saab
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 21 december 2015 @ 13:30:41 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158408201
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:29 schreef Ole het volgende:
Aan de hand van die foto dachten we toen al dat er iets was tussen RAF en. Saab
En ik denk nog steeds dat Sylvie dat wel wist en wel prima vond....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158409162
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 11:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja, want dat zei Ome Evert en dan is het zo *O*
Nee er zijn toch achteraf enkele minnaars van Sylvie uit de school geklapt? Die piloot in ieder geval. En ik meen dat er ook een danser was oid.

Van Rafael niet trouwens. Daar waren alleen geruchten. Geen idee of dat waar is :)
  maandag 21 december 2015 @ 14:08:46 #201
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_158409213
Op het moment van de foto wist Sylvie iig al dat ze uit elkaar gingen. 1 dag voor nieuwjaar ofzo.
Ze hád die foto niet hoeven maken destijds. Of zou ze zijn gedwongen om toch oh-wat-zijn-we-blij te pretenderen? :')
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_158409324
O ja en de foto vind ik stom. Zelfs als Sabia niet zwanger is geweest is het echt niveau middelbare school om dit zo te doen.
Hoe lang heeft ze deze beste vrienden eigenlijk al? Ik heb het idee dat die man pas recent regelmatig voorbij komt op haar foto's.
pi_158409343
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:08 schreef MiLalaa het volgende:
Op het moment van de foto wist Sylvie iig al dat ze uit elkaar gingen. 1 dag voor nieuwjaar ofzo.
Ze hád die foto niet hoeven maken destijds. Of zou ze zijn gedwongen om toch oh-wat-zijn-we-blij te pretenderen? :')
Bij die fake-muts zou me dat weinig verbazen. Fake it till you make it, niks is echt bij haar, Iedere foto is in scene gezet behalve dan de paparazzizooi waar ze er minder goed vanaf komt.
  maandag 21 december 2015 @ 14:22:01 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158409589
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:08 schreef MiLalaa het volgende:
Op het moment van de foto wist Sylvie iig al dat ze uit elkaar gingen. 1 dag voor nieuwjaar ofzo.
Ze hád die foto niet hoeven maken destijds. Of zou ze zijn gedwongen om toch oh-wat-zijn-we-blij te pretenderen? :')
LOL, die originele foto was dus ook al in scene gezet :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 december 2015 @ 14:23:39 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158409622
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:12 schreef piglet het volgende:
O ja en de foto vind ik stom. Zelfs als Sabia niet zwanger is geweest is het echt niveau middelbare school om dit zo te doen.
Hoe lang heeft ze deze beste vrienden eigenlijk al? Ik heb het idee dat die man pas recent regelmatig voorbij komt op haar foto's.
Kennelijk niet lang genoeg om de originele foto te kennen, hoewel ik me dat van haar visagiste niet kan voorstellen...
Maar goed, een van haar twee "echte vrienden" staat dus sowieso al op haar loonlijst...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 maandag 21 december 2015 @ 15:06:56 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_158410772
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:12 schreef piglet het volgende:
O ja en de foto vind ik stom. Zelfs als Sabia niet zwanger is geweest is het echt niveau middelbare school om dit zo te doen.
Hoe lang heeft ze deze beste vrienden eigenlijk al? Ik heb het idee dat die man pas recent regelmatig voorbij komt op haar foto's.
Ik las eerst 'klaarkomt op haar foto's.'

Heerlijke Tokkie's-soap. :D _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158410869
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik las eerst 'klaarkomt op haar foto's.'

Heerlijke Tokkie's-soap. :D _O_

:P
:o :D
  † In Memoriam † maandag 21 december 2015 @ 15:16:28 #208
43556 miss_dynastie
pi_158411049
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ik denk nog steeds dat Sylvie dat wel wist en wel prima vond....
Sterker nog, aangemoedigd heeft om zelf beter uit te komen, de fantastische 'survivor'. Maar ik denk dat deze #realfriends snel afhaken als er sprake is van #no-euro's....
  maandag 21 december 2015 @ 15:20:59 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158411154
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Sterker nog, aangemoedigd heeft om zelf beter uit te komen, de fantastische 'survivor'. Maar ik denk dat deze #realfriends snel afhaken als er sprake is van #no-euro's....
Dat riep ik een hele tijd geleden ook al, dat Sylvie dat zo bekokstoofd heeft (al dan niet samen met Sabia: en kaboem.... daar hebben we gelijk een mogelijke reden voor het plotselinge vertrek van Rafael).
En nee, ik denk dat deze "echte vrienden" geen plekje voor haar in huis hebben als ze van de een op de andere dag geen cent meer te makken heeft, niet voor meer dan een paar dagen iig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158412483
Die remake, wat een treurnis :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_158412913
Ik was in de veronderstelling dat Rafael haar een mep had gegeven met oud&nieuw en dat ze daarom uitelkaar waren. Of ben ik nou zo naïef? :@
  maandag 21 december 2015 @ 16:40:45 #212
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_158412996
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat Rafael haar een mep had gegeven met oud&nieuw en dat ze daarom uitelkaar waren. Of ben ik nou zo naïef? :@
op 2 januari kwam het persbericht van de scheiding volgens mij.
Als de klap de reden is geweest, zouden ze wel héél snel en impulsief besloten hebben te gaan scheiden.
Dat hele nieuwsjaarsfeestje was ook fake (deze gate heet niet voor niets zo). Had Sylvie dat later niet ook toegegeven?
Be sure to wear some flowers in your hair
  maandag 21 december 2015 @ 16:45:39 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158413141
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat Rafael haar een mep had gegeven met oud&nieuw en dat ze daarom uitelkaar waren. Of ben ik nou zo naïef? :@
Zo werd het wel gebracht (2 januari), maar achteraf bleek die klap al niet waar te zijn, dus ik denk ook dat die scheiding al langer voorbereid was dan spontaan per 1 januari om op 2 januari al in de Duitse bladen te staan....
Wat dat betreft is deel een van deze reeks wel weer grappig om terug te lezen, daar werden die verklaringen ook al op z'n minst bijzonder genoemd.

SHO / Duitse media: Scheiding Sylvie en Rafael van der Vaart.

Kijk vooral ook even naar het tijdstip van het topic... als je het zo bekijkt dan zijn ze 1 januari dus min of meer de halve dag bezig geweest met het regelen van de scheiding en het zogenaamde interview met Bild... waarin Sylvie zegt het hem ook alweer vergeven te hebben :')

Het klopt van geen kant.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158413288
Ik dacht dat Rafael die het geven van die klap had toegegeven?
Spoilers!
pi_158413434
Wel fijn dat ze nu heel even geen mensen naast zich hoeft te fotoshoppen.
Eckte vrienden! O+
Eckte zelfversierde kerstboom! O+
Eckte foto van jarige mams! O+
Ze is vast eckt eckt gelukkig.
Go hard or go home
  maandag 21 december 2015 @ 16:57:27 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158413485
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht dat Rafael die het geven van die klap had toegegeven?
Ja, volgens de bladen (Bild voorop), pas maanden later bij Derksen aan tafel zei hij in een interview dat het niet waar was.

Bijlezen hier: SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf #13: Met een heus charmeoffensief..
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158413748
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, volgens de bladen (Bild voorop), pas maanden later bij Derksen aan tafel zei hij in een interview dat het niet waar was.

Bijlezen hier: SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf #13: Met een heus charmeoffensief..
Oh ja. Dank je Leandra, wandelende SHO-Wiki _O_
Spoilers!
pi_158414064
*knip*
Stond al op de vorige pagina. Jullie gaan te snel voor mij. :s)
  Moderator / Miss SHO maandag 21 december 2015 @ 17:28:38 #219
22592 crew  Ole
pi_158414327
We gingen wel knallend 2013 in! Benieuwd of dat ooit nog te evenaren valt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158414583
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:28 schreef Ole het volgende:
We gingen wel knallend 2013 in! Benieuwd of dat ooit nog te evenaren valt.
Ik sta in deze gate nergens meer van te kijken, het ontbreekt er nog net aan dat Syl en Sab een dampende seksrelatie hebben gehad
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_158415482
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 14:06 schreef piglet het volgende:

[..]

Nee er zijn toch achteraf enkele minnaars van Sylvie uit de school geklapt? Die piloot in ieder geval. En ik meen dat er ook een danser was oid.

Van Rafael niet trouwens. Daar waren alleen geruchten. Geen idee of dat waar is :)
Er zijn al jaren hardnekkige geruchten over Raf en meisjes van plezier. Ook zijn er obers uit de school geklapt die tijdens een bruiloft Raf en Nikkie Plessen betrapten.
pi_158415490
Verkeerd knopje, sorry
pi_158415505


[ Bericht 100% gewijzigd door letmehearyouscream op 21-12-2015 19:14:27 ]
  † In Memoriam † maandag 21 december 2015 @ 19:11:10 #224
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158416727
Eeh, weer verkeerd knopje? Je quote nu jezelf? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158416840
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2015 19:11 schreef Cynix ® het volgende:
Eeh, weer verkeerd knopje? Je quote nu jezelf? :?
Dan weet je tenminste wel zeker dat je het gewenste antwoord krijgt. :+
pi_158416856
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 11:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja, want dat zei Ome Evert en dan is het zo *O*
Ome Evert is zeker niet de enige geweest die dat beweert.

Excuses voor bovenstaande lege berichten. Telefooncrisis
pi_158417114
Bedankt voor de opheldering ^O^

Ik *moet* alle topics maar eens teruglezen denk ik :+
pi_158417844
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht dat Rafael die het geven van die klap had toegegeven?
in een van de links van Leandra wordt uit een interview met Bild geciteerd waarbij Raf het idd wel toegeeft
pi_158418200
Samenvattend kunnen we wel zeggen dat dit uit soapoogpunt een gate is waar de schrijvers van GTST nog een puntje aan kunnen zuigen. .

Maarre...Nikki Plessen? Raf heeft ook echt de gave om golddigers uit te kiezen zeg..en om nu te zeggen dat hij, op z'n bankrekening na, nu zo'n enorme catch is...je krijgt die eucalypta van een moeder er wel bij..brrrr
pi_158418426
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Sterker nog, aangemoedigd heeft om zelf beter uit te komen, de fantastische 'survivor'. Maar ik denk dat deze #realfriends snel afhaken als er sprake is van #no-euro's....
Die holle dwerg heeft geen vrienden. Is ook niet voor niks dat ze geen relatie in stand kan houden. Haar entourage blijft wel plakken omdat het rendeert. Nemen of dat lege wereldje voor lief of zijn net zo hol als Sylvie
pi_158418839
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:02 schreef Ericr het volgende:

[..]

Die holle dwerg heeft geen vrienden. Is ook niet voor niks dat ze geen relatie in stand kan houden. Haar entourage blijft wel plakken omdat het rendeert. Nemen of dat lege wereldje voor lief of zijn net zo hol als Sylvie
Nou nou; er zijn wel meer mensen in deze gate die nogal relatiehoppen. En ze heeft het best lang met Raf "uitgehouden". Zulke conclusies gaan wel ver en zouden voor erg veel mensen dan op moeten gaan.
  maandag 21 december 2015 @ 20:24:23 #232
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_158419285
Maarruh, ik dacht juist dat Syl Raf een klap had gegeven?
(En dat Syl daarna sulletje Raf natuurlijk had 'gechanteerd' om dat niet jaar buiten te laten komen om haar voorbeeldige image niet te verpesten)
Tenminste.. Dat stond ook wel ergens in 1 van deze 100 topics. Vond ik wel een mooi verhaal :D
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_158419316
Nikkie Plessen :') Wat een vreselijk over het paard getild wijf.
pi_158422323
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:24 schreef MiLalaa het volgende:
Maarruh, ik dacht juist dat Syl Raf een klap had gegeven?
(En dat Syl daarna sulletje Raf natuurlijk had 'gechanteerd' om dat niet jaar buiten te laten komen om haar voorbeeldige image niet te verpesten)
Tenminste.. Dat stond ook wel ergens in 1 van deze 100 topics. Vond ik wel een mooi verhaal :D
Dat dacht ik dus ook, dat bleek dat zij de mepper was in plaats van Raf.
pi_158424828
Volgens mij was eerst het verhaal dat hij haar sloeg en daarna bleek het meer een soort duw omdat hij schrok van haar. Want ze stond in ene naast het bed. Maar ik weet niet wat nou SHO-fictie, gezEVERT of een soort van waarheid was. Zowel Sabia als Rafael ontkenden de klap in ieder geval.
pi_158424914
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
Volgens mij was eerst het verhaal dat hij haar sloeg en daarna bleek het meer een soort duw omdat hij schrok van haar. Want ze stond in ene naast het bed. Maar ik weet niet wat nou SHO-fictie, gezEVERT of een soort van waarheid was. Zowel Sabia als Rafael ontkenden de klap in ieder geval.
en op dat bed lag hij braaf te slapen of te rampetampen met Sabia :D
pi_158426049
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:28 schreef computergirl het volgende:

[..]

en op dat bed lag hij braaf te slapen of te rampetampen met Sabia :D
Of allebei, dat Sabia hem rampetampte terwijl hij sliep. En Sylvie boos omdat dit haar selfie verpestte.

Maar ik dacht dat de "officiële" lezing was dat hij zich even had teruggetrokken van het feest en zij ineens naast hem stond met een woordenwisseling tot gevolg.
pi_158432663
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Of allebei, dat Sabia hem rampetampte terwijl hij sliep. En Sylvie boos omdat dit haar selfie verpestte.

Maar ik dacht dat de "officiële" lezing was dat hij zich even had teruggetrokken van het feest en zij ineens naast hem stond met een woordenwisseling tot gevolg.
Rafael was het gefake van Sylvie op het ´oudjaarsfeest´ toen even spuugzat, vooral omdat Sylvie al weken daarvoor aan Rafael had aangekondigd te gaan scheiden.
pi_158432837
Khalid haalt Sabia (en kids) naar Amsterdam:
http://m.telegraaf.nl/art(...)t-in-amsterdam-wonen
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 22 december 2015 @ 08:37:06 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158433042
Eerst zien dan geloven... Iemand het hele artikel?

Overigens, als het waar is, dan zal de zwangerschap ook wel waar zijn, ik kan me niet voorstellen dat je je kinderen bij iemand laat blijven die zo psychisch in de knoop zit dat ze dit allemaal verzint.
Als het verzonnen zou zijn dan zou dat reden zijn om de voogdij aan te vechten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158433210
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:37 schreef Leandra het volgende:
Eerst zien dan geloven... Iemand het hele artikel?

Overigens, als het waar is, dan zal de zwangerschap ook wel waar zijn, ik kan me niet voorstellen dat je je kinderen bij iemand laat blijven die zo psychisch in de knoop zit dat ze dit allemaal verzint.
Als het verzonnen zou zijn dan zou dat reden zijn om de voogdij aan te vechten.
Ach het zou wel een fijne oplossing zijn voor de kinderen van Khalid en Sabia.

Kan ze een carriere beginnen bij SBS, Patty en Paay van de buis...
Ik zie wel voordelen.

edit:
Kan me ook voorstellen dat deze constructie al een tijdje in de planning lag.
Khalid had een paar maanden geleden toch al dat appartement gekocht?
pi_158433396
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:37 schreef Leandra het volgende:
Eerst zien dan geloven... Iemand het hele artikel?

Overigens, als het waar is, dan zal de zwangerschap ook wel waar zijn, ik kan me niet voorstellen dat je je kinderen bij iemand laat blijven die zo psychisch in de knoop zit dat ze dit allemaal verzint.
Als het verzonnen zou zijn dan zou dat reden zijn om de voogdij aan te vechten.
Aparte conclusie. Misschien wil hij juist meer een oogje in het zeil houden. Misschien wordt hij zelf wel voor de gek gehouden. Je weet het echt niet.
  dinsdag 22 december 2015 @ 09:19:13 #243
285174 Evienne
never odd or even
pi_158433425
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:37 schreef Leandra het volgende:
Eerst zien dan geloven... Iemand het hele artikel?

Overigens, als het waar is, dan zal de zwangerschap ook wel waar zijn, ik kan me niet voorstellen dat je je kinderen bij iemand laat blijven die zo psychisch in de knoop zit dat ze dit allemaal verzint.
Als het verzonnen zou zijn dan zou dat reden zijn om de voogdij aan te vechten.
Aan de andere kant is het veelzeggend dat hij zijn kinderen liefst zo dicht mogelijk bij zich wil hebben. Ook dat hij, sinds Sabia zei zwanger te zijn, de kinderen vaker opzocht in Hamburg is tekenend. En ik vraag me af of hij meer weet dan wij nu allemaal gissen. De voogdij aanvechten zou nu wel wreed zijn, er zijn mensen voor minder over het randje gegaan.

Bij 31 weken zou het kindje toch aangegeven moeten worden? Zijn dat openbare gegevens?
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_158433863
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:19 schreef Evienne het volgende:

[..]

Bij 31 weken zou het kindje toch aangegeven moeten worden? Zijn dat openbare gegevens?
Dat kan toch al heel snel, en volgens mij al in het ziekenhuis.
Daar hoeven wij natuurlijk niets van te merken. Denk niet dat die gegevens openbaar zijn, dan had die roddelpers die al boven water gehad, aangezien het geslacht niet bekend is gemaakt.

Als vrouw alleen, zoals Saab, zullen zij haar niet verplichten om vorige week maandag af te reizen naar het stadhuis van Hamburg. Denk eerder dat ze met de papieren aan het bed stonden. Idem voor het afscheid nemen en een rouwcentrum.
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:04:43 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158433954
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:19 schreef Evienne het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het veelzeggend dat hij zijn kinderen liefst zo dicht mogelijk bij zich wil hebben. Ook dat hij, sinds Sabia zei zwanger te zijn, de kinderen vaker opzocht in Hamburg is tekenend. En ik vraag me af of hij meer weet dan wij nu allemaal gissen. De voogdij aanvechten zou nu wel wreed zijn, er zijn mensen voor minder over het randje gegaan.

Bij 31 weken zou het kindje toch aangegeven moeten worden? Zijn dat openbare gegevens?
Geen idee of die verplichting er in Duitsland ook is, of het openbaar is weet ik ook niet, ik hoop echter dat dat niet zo is, want het zou wel heel ranzig zijn als iemand dat zou gaan opvragen hè.

Of hij vaker in Hamburg was sinds ze zwanger was? Als dat al zo was dan kan dat ook prima op haar verzoek zijn geweest, zwanger, alleen en 2 kleine kinderen wiens vader ver weg woont, dan zou ik ook gevraagd hebben of je niet wat vaker voor je eigen kinderen kon zorgen.

Maar de voetbalcarrière van Khalid zal zo ongeveer voorbij zijn, dus het is sinds het einde van het afgelopen seizoen sowieso een stuk makkelijker voor hem om tijd met zijn kinderen door te brengen, want hij speelt nergens meer sinds deze zomer.
Dus als hij werkelijk zijn kinderen dichtbij had willen hebben dan had hij zelfs in Hamburg kunnen gaan wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:07:04 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158433973
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat kan toch al heel snel, en volgens mij al in het ziekenhuis.
Daar hoeven wij natuurlijk niets van te merken. Denk niet dat die gegevens openbaar zijn, dan had die roddelpers die al boven water gehad, aangezien het geslacht niet bekend is gemaakt.

Als vrouw alleen, zoals Saab, zullen zij haar niet verplichten om vorige week maandag af te reizen naar het stadhuis van Hamburg. Denk eerder dat ze met de papieren aan het bed stonden. Idem voor het afscheid nemen en een rouwcentrum.
Je hoeft sowieso niet zelf aangifte te doen, dus een aangifte kan prima door een ander gedaan zijn (in NL moet het officieel gedaan worden door iemand die aanwezig was bij de geboorte), haar manager of zus kan dat maandag of dinsdag voor de bekendmaking al gedaan hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158434148
Je kan in sommige landen ook aangifte van geboorte direct in zks, dus waarom niet overlijden?
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 10:33:11 #248
43556 miss_dynastie
pi_158434368
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:37 schreef Leandra het volgende:
Eerst zien dan geloven... Iemand het hele artikel?

Overigens, als het waar is, dan zal de zwangerschap ook wel waar zijn, ik kan me niet voorstellen dat je je kinderen bij iemand laat blijven die zo psychisch in de knoop zit dat ze dit allemaal verzint.
Als het verzonnen zou zijn dan zou dat reden zijn om de voogdij aan te vechten.
Niet dat ik geloof dat de zwangerschap nep is geweest, maar daar ben ik het niet mee eens. Ouders die hun kinderen mishandelen en misbruiken zijn niet eens zo makkelijk uit het ouderlijk gezag te ontzetten, dus enkel om een leugen over een zwangerschap/bevalling een kind bij de moeder weghalen gaat ook niet zo makkelijk. Sterker nog, mensen die het niet geloven kunnen het juist als een teken zien dat de zwangerschap nep was: hij wil zijn gestoorde ex liever in de buurt om een oogje in het zeil te houden... we weten het niet.
pi_158434390
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:02 schreef roos85 het volgende:
Khalid haalt Sabia (en kids) naar Amsterdam:
http://m.telegraaf.nl/art(...)t-in-amsterdam-wonen
Zij spreekt de taal en heeft het idee dat zij hier, na alle toeren die zij uithaalde, meer met rust gelaten wordt dan in Duitsland.
Euhm, welke toeren?
Nou Sab, kom maar lekker naar NL! Ver weg van 'betrouwbare bronnen' zoals Sylvie en haar echte vrienden. :')
´
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:35:33 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158434408
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:19 schreef computergirl het volgende:
Je kan in sommige landen ook aangifte van geboorte direct in zks, dus waarom niet overlijden?
Je kunt in sommige gemeentes al digitaal aangifte van geboorte doen, nou geloof ik niet dat Duitsland bekendstaat om haar enorme voortvarendheid op het gebied van de ambtenarij, maar je weet maar nooit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:37:36 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158434430
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:34 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zij spreekt de taal en heeft het idee dat zij hier, na alle toeren die zij uithaalde, meer met rust gelaten wordt dan in Duitsland.
Euhm, welke toeren?
Nou Sab, kom maar lekker naar NL! Ver weg van 'betrouwbare bronnen' zoals Sylvie en haar echte vrienden. :')
De toeren die de draaiende dikke duim van Evert maakte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158434537
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

De toeren die de draaiende dikke duim van Evert maakte.
Diep in het hol van Brard, ja.
Iemand Brard nog gespot trouwens? Ze is zo stil ineens..Hopelijk voor altijd. :W
´
pi_158434620
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:43 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Diep in het hol van Brard, ja.
Iemand Brard nog gespot trouwens? Ze is zo stil ineens..Hopelijk voor altijd. :W
Griep,zoals zovelen.
Overigens, volgens mij zou jij een flinke concurrente worden in de roddel-journalistiek, mocht jij ooit voor dat pad kiezen.. :) :) Albert en Evert eat your heart out...
pi_158434679
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:50 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Griep,zoals zovelen.
Overigens, volgens mij zou jij een flinke concurrente worden in de roddel-journalistiek, mocht jij ooit voor dat pad kiezen.. :) :) Albert en Evert eat your heart out...
_O-
Ik zou nog liever een pornofilm maken..
´
pi_158434805
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:54 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

_O-
Ik zou nog liever een pornofilm maken..
Begin een roddel-blog, met vlijmscherpe tong dan natuurlijk, je zou er een aardig zakcentje aan kunnen verdienen door banners en sponsor-deals. Glamorama is er niet meer....
pi_158435010
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:03 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Begin een roddel-blog, met vlijmscherpe tong dan natuurlijk, je zou er een aardig zakcentje aan kunnen verdienen door banners en sponsor-deals. Glamorama is er niet meer....
Mwha, zodra roddelen een verplichting wordt, houd het al snel op voor mij. Dan maar geen extra zakcentje. En ook liever geen draaiende dikke vinger duim van Evert in mijn hol. :r :{w
´
pi_158435068
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:14 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Mwha, zodra roddelen een verplichting wordt, houd het al snel op voor mij. Dan maar geen extra zakcentje. En ook liever geen draaiende dikke vinger van Evert in mijn hol. :r :{w
Maar je kunt helemaal losgaan op Patty, Albert en Evert :D ...alle 3 lazen ze Glamorama
pi_158435094
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:16 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Maar je kunt helemaal losgaan op Patty, Albert en Evert :D ...alle 3 lazen ze Glamorama
Kan ik hier op Fok! ook. Ze lezen hier ook mee, toch?
´
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:07:11 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158441926
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:18 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Kan ik hier op Fok! ook. Ze lezen hier ook mee, toch?
Ja hoor, en ze maken van de speculaties op FOK! ook gewoon "bronnen".
Lees vanaf hier hoe een speculatie op FOK! als roddel in de bladen kwam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158442145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja hoor, en ze maken van de speculaties op FOK! ook gewoon "bronnen".
Lees vanaf hier hoe een speculatie op FOK! als roddel in de bladen kwam.
god, ja, wat heb ik daar toen om gelachen :D :D
Is dat zo?
pi_158442251
Maar blijkbaar gaat ze het kindje dus niet begraven of cremeren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158442434
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:23 schreef Ticootje het volgende:
Maar blijkbaar gaat ze het kindje dus niet begraven of cremeren.
Wat dan?
pi_158443035
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:23 schreef Ticootje het volgende:
Maar blijkbaar gaat ze het kindje dus niet begraven of cremeren.
Maar als ze echt een te vroeg geboren kindje heeft gekregen waarom wordt er dan niet bekend gemaakt hoeveel weken en of het een jongen of meisje was en de naam.

In december 2013 is er bekend gemaakt dat het met 19 weken was en een meisje en dat het Solana heet
Waarom nu dan niet ? Zo blijven de speculaties dat er geen baby zou zijn maar een nepbuik.

Ik ben er nog steeds niet uit, ik heb haar altijd gegloofd en verdedigd tegen degene die haar niet geloofde, maar soms voel ik twijfels opkomen die ik dan snel weer weg duw . Ik wil/kan gewoon niet geloven dat ze daar over liegt.
  dinsdag 22 december 2015 @ 18:09:35 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158443244
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:23 schreef Ticootje het volgende:
Maar blijkbaar gaat ze het kindje dus niet begraven of cremeren.
Of dat heeft ze al gedaan....
Maar goed, daar maakten we ons bij de vorige vroeggeboortes/overlijdens ook niet druk om.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158443287
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:23 schreef Ticootje het volgende:
Maar blijkbaar gaat ze het kindje dus niet begraven of cremeren.
't Kindje zit gewoon in haar hoofd (denk ik), dus wellicht is het in gedachten al begraven of gecremeerd.
  dinsdag 22 december 2015 @ 18:11:34 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158443290
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:59 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Maar als ze echt een te vroeg geboren kindje heeft gekregen waarom wordt er dan niet bekend gemaakt hoeveel weken en of het een jongen of meisje was en de naam.

In december 2013 is er bekend gemaakt dat het met 19 weken was en een meisje en dat het Solana heet
Waarom nu dan niet ? Zo blijven de speculaties dat er geen baby zou zijn maar een nepbuik.

Ik ben er nog steeds niet uit, ik heb haar altijd gegloofd en verdedigd tegen degene die haar niet geloofde, maar soms voel ik twijfels opkomen die ik dan snel weer weg duw . Ik wil/kan gewoon niet geloven dat ze daar over liegt.
Als ze nu bekend maakt dat het een meisje was en dat ze Patsy Edina zou hebben geheten dan blijven die speculaties net zo goed, al was het een jongen die Saint Rafael zou hebben geheten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158443327
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze nu bekend maakt dat het een meisje was en dat ze Patsy Edina zou hebben geheten dan blijven die speculaties net zo goed, al was het een jongen die Saint Rafael zou hebben geheten.
Het moet aangegeven worden, het hoeft niet openbaar. Wat iedereen graag wil
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 22 december 2015 @ 18:44:01 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158444075
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Het moet aangegeven worden, het hoeft niet openbaar. Wat iedereen graag wil
Ik weet niet hoe de wetgeving in Duitsland is met betrekking tot doodgeboren kinderen, de wetgeving in NL is natuurlijk niet leidend voor een Duitse die in Hamburg woont en bevallen is.
Al even afgezien van het feit dat er allang aangifte kan zijn gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158444120
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe de wetgeving in Duitsland is met betrekking tot doodgeboren kinderen, de wetgeving in NL is natuurlijk niet leidend voor een Duitse die in Hamburg woont en bevallen is.
Al even afgezien van het feit dat er allang aangifte kan zijn gedaan.
Voor zover ik weet moet dat wel.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158457498
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:02 schreef roos85 het volgende:
Khalid haalt Sabia (en kids) naar Amsterdam:
http://m.telegraaf.nl/art(...)t-in-amsterdam-wonen
Wel lief van Khalid, hij heeft toch ook betaald voor de renovatiekosten van het huis in Hamburg toen Sabia en Rafael bij elkaar waren. Het is maar dat Khalid nu een vriendin heeft, anders kan Sabia opnieuw vallen voor Khalid. Tijdens het huwelijk, na het huwelijk toen zij iemand anders had, nu zij verlaten is en in de problemen verkeerd, is Khalid er nog steeds voor haar en de kinderen.
pi_158458506
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)r-nederland-te-halen

Zo te zien komt Sabia helemaal niet naar Nederland..
pi_158462526
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Het moet aangegeven worden, het hoeft niet openbaar. Wat iedereen graag wil
Gegevens uit de burgerlijke stand, waaronder de aangifte van de dood van een kind ook valt, zijn in Nederland nooit openbaar. Zelfs van overledenen duurt het 50 jaar voor die gegevens beschikbaar zijn. Ik kan me niet voorstellen dat dat in Duitsland anders is.
pi_158463505
@telegraaf @BUNTE @prive_nl
#vanAtotZ-onzin #vermoeiend


Aldus Khalid..
Merkwaardig vind ik van AtotZ-onzin. Lolita's woorden.
´
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2015 @ 11:02:22 #274
43556 miss_dynastie
pi_158463650
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:59 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Maar als ze echt een te vroeg geboren kindje heeft gekregen waarom wordt er dan niet bekend gemaakt hoeveel weken en of het een jongen of meisje was en de naam.

In december 2013 is er bekend gemaakt dat het met 19 weken was en een meisje en dat het Solana heet
Waarom nu dan niet ? Zo blijven de speculaties dat er geen baby zou zijn maar een nepbuik.

Ik ben er nog steeds niet uit, ik heb haar altijd gegloofd en verdedigd tegen degene die haar niet geloofde, maar soms voel ik twijfels opkomen die ik dan snel weer weg duw . Ik wil/kan gewoon niet geloven dat ze daar over liegt.
Maar dan zou je toch juist zeggen 'Het is een jongetje, hij heet Frits'....? Juist als je liegt doe je dat toch veel geloofwaardiger?
pi_158463781
Sinds vorige week ben ik ook aardig aan het twijfelen geslagen, hoewel ik dat helemaal niet wil. Maar ik kan het niet helpen. Het wordt steeds vager en ongeloofwaardiger.
´
pi_158469546
Lees net het stuk in de Prive . Reden breuk Raf en Sabia, op het laatst had iedereen ruzie met elkaar !

Sabia begon te protesteren tegen de bijna constante aanwezigheid van Rafaels 6 jaar jongere broer Fernando binnen haar relatie.
Sabia wilde Fernando niet binnen haar gezin opnemen. Er werd haar vertelt dat Fernando ook weer mee zal verhuizen naar Spanje.
En nu wonen Rafael en Fernando dus samen in Spanje.

Christie Bokma , wees gewaarschuwd !
pi_158469753
AH, team Sabia dan. Ik wil mijn eigen familie niet eens steeds om mij heen
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 december 2015 @ 15:49:59 #278
22592 crew  Ole
pi_158470178
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef computergirl het volgende:
AH, team Sabia dan. Ik wil mijn eigen familie niet eens steeds om mij heen
Dat hou ik nog geen dag vol :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158472484
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze nu bekend maakt dat het een meisje was en dat ze Patsy Edina zou hebben geheten dan blijven die speculaties net zo goed, al was het een jongen die Saint Rafael zou hebben geheten.
Oehh zo even Googlen wanneer de AbFab-film uitkomt.
Tnx for the reminder :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 december 2015 @ 17:36:20 #280
22592 crew  Ole
pi_158472685
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Oehh zo even Googlen wanneer de AbFab-film uitkomt.
Tnx for the reminder :P
_O_
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158472786
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Oehh zo even Googlen wanneer de AbFab-film uitkomt.
Tnx for the reminder :P
Dat duurt nog even volgens mij. Patsy en Edina staan op mijn lijst voor kippennamen.
Spoilers!
pi_158472848
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:55 schreef Kim-Holland het volgende:
@telegraaf @BUNTE @prive_nl
#vanAtotZ-onzin #vermoeiend
[ afbeelding ]

Aldus Khalid..
Merkwaardig vind ik van AtotZ-onzin. Lolita's woorden.
quote:
Sabia Engizek spreekt van 'nederlaag'

"Het voelt als een nederlaag." Dat zegt Sabia Engizek (37) over haar in duigen gevallen droom om haar kinderen het leven te geven waar zij zelf altijd naar verlangde.

Sabia heeft naar eigen zelf geen ongestoorde jeugd gehad en heeft altijd gehoopt dat haar kinderen wel zouden opgroeien in een harmonieus gezin.

Sabia, die met clubeigenaar Milan B. tienerdochter Katharina heeft en met Khalid Boulahrouz dochter Amaya (5) en zoon Daamin (4), is teleurgesteld in zichzelf. "Het voelt als een nederlaag."

Dat zei ze op 2 december in een interview bij haar thuis met het Duitse Bunte, zo'n twee weken voordat haar management bekendmaakte dat Sabia de baby die zij verwachtte met Rafael van der Vaart, is verloren.

De voormalig voetbalvrouw zegt over haar liefdesbreuk met Rafael dat ze geen duidelijke verklaring heeft. "Voor mijn gevoel zat alles goed. Alles klopte." Amaya en Daamin vragen, zo vertelt Sabia, vaak wanneer Rafael weer terugkomt. "Dat is moeilijk."

Privé kon gisteren onthullen dat Sabia met haar twee jongste kinderen een nieuw leven gaat beginnen in Amsterdam-Buitenveldert. Khalid is daar bezig met het inrichten van een vierkamerflat zodat hij zich nadrukkelijker dan voorheen met de opvoeding van zijn kroost kan bemoeien.
http://www.telegraaf.nl/p(...)n__nederlaag___.html

En de Telegraaf gaat vrolijk verder :D
  woensdag 23 december 2015 @ 19:37:09 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158475489
Even de tweet zelf posten:
Overigens zei Lolita niet "A tot Z onzin", ze zei:
“Gelukkig weet ik het hele verhaal van A tot Z.”
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158477444
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:37 schreef Leandra het volgende:
Even de tweet zelf posten:
Overigens zei Lolita niet "A tot Z onzin", ze zei:
“Gelukkig weet ik het hele verhaal van A tot Z.”
Tweetshit posten is idd een vak apart. Heb zelf geen Twitter, dus..heb ik ook geen idee hoe ik alles in het geheel moet plaatsen.
Maar Leandra, op 1 woordje na, is het toch best merkwaardig, niet?
Geloof jij nog steeds voor 100% op de mooie bruine ogen van Sab?
´
pi_158478032
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:37 schreef Leandra het volgende:
Even de tweet zelf posten:
Overigens zei Lolita niet "A tot Z onzin", ze zei:
“Gelukkig weet ik het hele verhaal van A tot Z.”
Mag ik jou vragen wat Khalid bedoeld met deze tweet :)
pi_158479021
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:58 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Mag ik jou vragen wat Khalid bedoeld met deze tweet :)
Mag je ook aan mij vragen, hoor. Dezelfde Tweet maar dan zonder officiele toestanden.
Mijn antwoord; al sla je me dood...'
:D ;)
´
pi_158479126
....géén idee
´
pi_158480213
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:28 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Mag je ook aan mij vragen, hoor. Dezelfde Tweet maar dan zonder officiele toestanden.
Mijn antwoord; al sla je me dood...'
:D ;)
Ow sorry , had niet meegekregen dat jij er ook vanaf wist . Was eigenlijk wel benieuwd wat hij bedoeld hiermee?
  Vis een optie? woensdag 23 december 2015 @ 21:57:30 #289
70532 loveli
N
pi_158480239
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:58 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Mag ik jou vragen wat Khalid bedoeld met deze tweet :)
Dat 'ie het zat is dat iedereen tweets gaat uitleggen op een manier waarop hij het niet bedoeld heeft.
crap in = crap out
pi_158480243
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:39 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Tweetshit posten is idd een vak apart. Heb zelf geen Twitter, dus..heb ik ook geen idee hoe ik alles in het geheel moet plaatsen.
Maar Leandra, op 1 woordje na, is het toch best merkwaardig, niet?
Geloof jij nog steeds voor 100% op de mooie bruine ogen van Sab?
Twijfel je aan Sabia ?
pi_158480273
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat 'ie het zat is dat iedereen tweets gaat uitleggen op een manier waarop hij het niet bedoeld heeft.
^O^ Dank je .
  woensdag 23 december 2015 @ 21:59:02 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158480297
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:58 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Mag ik jou vragen wat Khalid bedoeld met deze tweet :)
Ik denk dat Khalid bedoelt dat hij helemaal geen appartementje voor Sabia aan het inrichten is en dat er geen plannen zijn zijn kinderen naar Nederland te halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158480316
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat Khalid bedoelt dat hij helemaal geen appartementje voor Sabia aan het inrichten is en dat er geen plannen zijn zijn kinderen naar Nederland te halen.
Ah dus een sneer naar de telegraaf :)
  woensdag 23 december 2015 @ 22:03:41 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158480456
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:39 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Tweetshit posten is idd een vak apart. Heb zelf geen Twitter, dus..heb ik ook geen idee hoe ik alles in het geheel moet plaatsen.
Maar Leandra, op 1 woordje na, is het toch best merkwaardig, niet?
Geloof jij nog steeds voor 100% op de mooie bruine ogen van Sab?
Er is een twitter icoontje op FOK! het werkt vrij simpel ;)

Ga naar een tweet, de tweet zelf (door op de datum/tijd van een tweet te klikken), kopieer de url, klik hier op het twitter icoontje, plak de url en klaar.
Werkt niet mobiel trouwens.

En nee, ik vind dat niet zo merkwaardig, uitdrukkingen zijn vaak even hip, en zeker in een bepaalde omgeving, het kan dus best zijn dat "van A tot Z" in de regio of in voetbalkringen momenteel even wat vaker gebruikt wordt.

Daarbij denk ik zeker niet dat Khalid bewust een opmerking van Lolita vd Vaart zou herhalen om het allemaal wat smeuïger of spannender te maken.
Sterker nog; ik denk dat als hij zich gerealiseerd had dat Lolita weken geleden dezelfde term had gebruikt, dat hij hem dan niet gebruikt had.

En misschien is Khalid wel stiekem een beetje een nerd en had hij de Computable thuis liggen:
https://www.computable.nl(...)015-van-a-tot-z.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158486043
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er is een twitter icoontje op FOK! het werkt vrij simpel ;)

Ga naar een tweet, de tweet zelf (door op de datum/tijd van een tweet te klikken), kopieer de url, klik hier op het twitter icoontje, plak de url en klaar.
Werkt niet mobiel trouwens.

En nee, ik vind dat niet zo merkwaardig, uitdrukkingen zijn vaak even hip, en zeker in een bepaalde omgeving, het kan dus best zijn dat "van A tot Z" in de regio of in voetbalkringen momenteel even wat vaker gebruikt wordt.

Daarbij denk ik zeker niet dat Khalid bewust een opmerking van Lolita vd Vaart zou herhalen om het allemaal wat smeuïger of spannender te maken.
Sterker nog; ik denk dat als hij zich gerealiseerd had dat Lolita weken geleden dezelfde term had gebruikt, dat hij hem dan niet gebruikt had.

En misschien is Khalid wel stiekem een beetje een nerd en had hij de Computable thuis liggen:
https://www.computable.nl(...)015-van-a-tot-z.html
Is het heel erg dat ik hier een lachkick van krijg? _O-
En dat is niet om jouw antwoord. Nuja, deels ;-
Vooral omdat ik nu pas besef wat een zielige mongool ik/je moet zijn om hier serieus mee bezig te zijn om alles te willen ontleden..

*Ik ga eens kijken wat het psych-forum voor me kan betekenen* -O-
´
pi_158487012
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:57 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Twijfel je aan Sabia ?
Ja. Nu wel.
´
pi_158489572
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja. Nu wel.
Wat is de aanleiding daar toe ? Heb ik iets gemist :)
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2015 @ 10:25:20 #298
240917 Mula
pi_158491129
Ik vind het al heel wat dat Albert en Evert niet de tweet van Khalid hebben aangegrepen als bewijs dat Sabia heeft gelogen. "dont lie to me"
  donderdag 24 december 2015 @ 10:30:52 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158491247
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:25 schreef Mula het volgende:
Ik vind het al heel wat dat Albert en Evert niet de tweet van Khalid hebben aangegrepen als bewijs dat Sabia heeft gelogen. "dont lie to me"
Waarschijnlijk weet Evert zelf ook wel dat ze eerst met een lulverhaal met Khalid gebeld hebben en vervolgens toch iets heel anders in de Telegraaf zetten dan wat ze tegen hem gezegd hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 december 2015 @ 13:29:13 #300
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158519113
Rafaël van der Vaart krijgt er flink van langs op Facebook. Ze vinden dat Rafaël zijn ex-vriendin Sabia Boulahrouz moet steunen in deze verdrietige tijd.
Het feit dat Rafaël nog altijd zijn mond houdt over Sabia en het kindje dat er zou komen, zit velen behoorlijk dwars.
"Jouw gedrag is teleurstellend. "
"Jouw moeder heeft je niet opgevoed tot een nette man."
"Jij kan alle speculaties over Sabia een halt toe roepen met slechts een paar zinnen."
"Help haar."
"Jij bent een zielige man. "
"Door jou kon de pers Sabia lastigvallen."
"Wat ben jij een klootzak."
Paula vindt het laf dat Rafaël Van der Vaart zijn mond niet opendoet. "Laat haar niet nog meer door het slijk halen."
http://www.telegraaf.nl/p(...)_help_Sabia____.html
  vrijdag 25 december 2015 @ 13:31:14 #301
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158519144
‘Broer Rafael reden achter breuk met Sabia?’
Fernando van der Vaart zou volgens weekblad Privé dé reden zijn dat de relatie tussen Rafael en Sabia op de klippen is gelopen. Fernando zou dag en nacht in de buurt van zijn grote broer geweest zijn, tot groot ongenoegen van Sabia. Zij dacht ook dat Fernando de opdracht had om haar financieel in de gaten te houden, Sabia zou zich gecontroleerd voelen door Fernado van der Vaart. Met Sabia's afstandelijke houding naar Fernando toe zou ze ook de rest van de familie: vader Ramon, moeder Lolita en Rafael's opa en oma tegen zich hebben. Totdat Rafael definitief een punt achter de relatie zet. En weer was Fernando van der Vaart erbij, maar dan om Rafael's spullen op te halen. Rafael van der Vaart heeft het enorm naar zijn zin in het Spaanse Sevilla, waar hij samenwoont met zijn broertje Fernando.

http://www.show.nl/video/(...)ter-breuk-met-sabia/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')