abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158297782
Ze moet maar kappen met neuken voor een kind. Dat is niet handig .
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158297865
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:10 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zo wild deed ze toch niet?
Bij de vorige zwangerschap zei ze zelf dat ze bewusteeds zich rustig hield. Nu deed ze mee aan die show bijvoorbeeld. Fysiek niet inspannend, maar ook niet bewust risico mijdend.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_158297893
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:10 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zo wild deed ze toch niet?
Je hoeft je ook niet wild te gedragen om stress te hebben. Daar lijkt actief mediaaandacht zoeken in haar situatie me wel voldoende voor.
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 23:16:17 #204
70532 loveli
N
pi_158297921
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:15 schreef totebel het volgende:

[..]

Je hoeft je ook niet wild te gedragen om stress te hebben. Daar lijkt actief mediaaandacht zoeken in haar situatie me wel voldoende voor.
Ja, beetje onverantwoordelijk dat ze op de stoep over de "pers" struikelde.
crap in = crap out
pi_158298003
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:16 schreef loveli het volgende:

[..]

HAhahahahahaha
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158298016
Heel NL zat te wachten op een buik, en daar was een buik.
Misschien dacht ze een beetje te kunnen gaan genieten na haar bewijs. Dacht ze dat het ging ophouden. Niet dus..
pi_158298094
Mensen kunnen over de vreselijkste dingen liegen....
Heb iemand meegemaakt die beweerde terminale kanker te hebben en zich door vrienden dagelijks naar het Antonie van Leeuwenhoek liet brengen voor behandelingen. Haar moeder zou haar zwaar mishandeld hebben en dood zijn.
Bleek allemaal niets van waar.
Ook heb ik iemand gekend die tegen iedereen vertelde dat zijn vrouw borstkanker had. Bleek ook niet waar...
Een collega vertelde dat ze na haar scheiding door haar man volledig in elkaar was geslagen en onvruchtbaar was geworden daardoor. Bleken verzinsels.
In het geval van Sabia zou ik er niet van opkijken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 23:22:41 #208
70532 loveli
N
pi_158298137
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:21 schreef Injetta het volgende:
Mensen kunnen over de vreselijkste dingen liegen....
Heb iemand meegemaakt die beweerde terminale kanker te hebben en zich door vrienden dagelijks naar het Antonie van Leeuwenhoek liet brengen voor behandelingen. Haar moeder zou haar zwaar mishandeld hebben en dood zijn.
Bleek allemaal niets van waar.
Ook heb ik iemand gekend die tegen iedereen vertelde dat zijn vrouw borstkanker had. Bleek ook niet waar...
Een collega vertelde dat ze na haar scheiding door haar man volledig in elkaar was geslagen en onvruchtbaar was geworden daardoor. Bleken verzinsels.
Zo hoorde ik pas het verhaal van een vrouw die haar kindje verloren was en een stel leugenaars/fantasten zeiden dat ze nooit zwanger was.

Wat was je punt?
crap in = crap out
pi_158298160
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:18 schreef Kim-Holland het volgende:
Heel NL zat te wachten op een buik, en daar was een buik.
Misschien dacht ze een beetje te kunnen gaan genieten na haar bewijs. Dacht ze dat het ging ophouden. Niet dus..
Maar ja, als je een zwangerschap verzint, moet je ook een verhaal hebben als er geen kindje komt....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_158298189
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus: als jij geen mediaaandacht wil, dan is de actie die jij doet: je aanmelden voor big brother? Of mee doen aan een show waarvan je denkt dat dat je televisiedoorbraak gaat worden? Je WEET dat een tv carrière ambiëren gepaard gaat met aandacht. .altijd en dat die aandacht pas verdwijnt als je jezelf naar de achtergrond brengt.
pi_158298323
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo hoorde ik pas het verhaal van een vrouw die haar kindje verloren was en een stel leugenaars/fantasten zeiden dat ze noot zwanger was.

Wat was je punt?
Dit was een reactie op Posts waarin wordt beweerd dat 'mensen zoiets niet verzinnen'. En het dus wel waar moet zijn.
Ik vind dat dus geen argument omdat mensen helaas wel degelijk zulke dingen kunnen veinzen.
Tuurlijk is het andersom daarmee niet gezegd dat de zwangerschap en miskraam niet waar kunnen zijn.
  woensdag 16 december 2015 @ 23:38:23 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158298726
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:24 schreef totebel het volgende:

[..]

Dus: als jij geen mediaaandacht wil, dan is de actie die jij doet: je aanmelden voor big brother? Of mee doen aan een show waarvan je denkt dat dat je televisiedoorbraak gaat worden? Je WEET dat een tv carrière ambiëren gepaard gaat met aandacht. .altijd en dat die aandacht pas verdwijnt als je jezelf naar de achtergrond brengt.
Had ze dat verhaal van Big Brother al eens bevestigd of hebben we weer zo'n roddel die tot waarheid gebombardeerd is omdat alle bladen elkaar herhalen?

Daarbij was de finale van de Promi-Big-Brother 2015 net op 28 augustus geweest, dus als Sabia al mee had willen doen dan lijkt me dat de berichtgeving van 3 september of niet over de editie 2015 ging, of pas maanden later bekend werd dat ze aan de 2015 editie had willen meedoen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158298793
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Liegen tegenover je kinderen en in het bijzijn van je kind met een nepbuik rond hobbelen? Nee, dat gaat er echt bij mij niet in.
Die kinderen hebben al een overleden vroeg geboorte meegemaakt.
Kan er bij mij ook niet in.

En dat kleine buikje? Ik ben nu 38 weken en er zijn nog steeds mensen die het niet zien.
pi_158298839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Had ze dat verhaal van Big Brother al eens bevestigd of hebben we weer zo'n roddel die tot waarheid gebombardeerd is omdat alle bladen elkaar herhalen?

Daarbij was de finale van de Promi-Big-Brother 2015 net op 28 augustus geweest, dus als Sabia al mee had willen doen dan lijkt me dat de berichtgeving van 3 september of niet over de editie 2015 ging, of pas maanden later bekend werd dat ze aan de 2015 editie had willen meedoen.
Maakt het actief mediaaandacht zoeken niet minder aan de orde
. Bovendien is dit evengoed speculeren. Als je het in dit topic in de tijdlijn noemt, dan heb je dat ergens vandaan.
pi_158298901
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:28 schreef Injetta het volgende:

[..]

Dit was een reactie op Posts waarin wordt beweerd dat 'mensen zoiets niet verzinnen'. En het dus wel waar moet zijn.
Ik vind dat dus geen argument omdat mensen helaas wel degelijk zulke dingen kunnen veinzen.
Tuurlijk is het andersom daarmee niet gezegd dat de zwangerschap en miskraam niet waar kunnen zijn.
Dit dus: dat sommige dingen erg zijn om over te liegen, wil nog niet zeggen dat dat niet gebeurt.

Het zegt evenmin dat dit verhaal van a tot z gelogen is.
pi_158298947
Ik weet het niet. Ik hoopte echt op een kindje maar met deze wending merk ik dat er toch meer twijfel bij mij naar boven komt. Ik weet echt niet of ze wel of niet zwanger was....
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 december 2015 @ 23:46:05 #217
22592 crew  Ole
pi_158298974
quote:
9s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:45 schreef potjecreme het volgende:
Ik weet het niet. Ik hoopte echt op een kindje maar met deze wending merk ik dat er toch meer twijfel bij mij naar boven komt. Ik weet echt niet of ze wel of niet zwanger was....
Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 16 december 2015 @ 23:49:47 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158299083
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:42 schreef totebel het volgende:

[..]

Maakt het actief mediaaandacht zoeken niet minder aan de orde
. Bovendien is dit evengoed speculeren. Als je het in dit topic in de tijdlijn noemt, dan heb je dat ergens vandaan.
Het stond 3 en 4 september volop in de NL media met als enige bron het Duitse blad Closer, in Duitsland was toen net de prominentenversie 2015 van BB geweest die van 14 tot 28 augustus had geduurd.

Dus voor welke BB ze zich dan zogenaamd had opgegeven ben ik erg benieuwd naar.

Maar goed, als je al maanden over het journaille voor je deur struikelt dan kan ik me heel goed voorstellen dat je zelf ook eens wat aan je eigen publiciteit gaat verdienen, met als mogelijk bijkomend voordeel dat ze een opdonder bij je voordeur omdat er dan geen "exclusieve" plaatjes meer te schieten zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 december 2015 @ 00:06:05 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_158299508
Ik vind die insinuaties momenteel een beetje stijlloos (vooral in een 'kwaliteitsprogramma' als RTL Boulevard. Het kan best zo zijn dat ze een miskraam heeft gehad, dat is haar eerder gebeurd met tamelijk ver volgroeide vruchtjes, eerder in haar leven. De reden waarom ('Sabia liet zich geen microfoontje opspelden op die en die datum) zijn ook een beetje stomme argumenten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_158299592
Het is geen miskraam! Het kindje is doodgeboren!

Of willen mensen nu nog steeds beweren dat alles nep is wat er gaande is in Hamburg?

Brard hebben ze maar vrijgegeven vanavond. Strak plan.
Hoop dat die slang zich nooit meer op tv durft te laten zien.
  Moderator / Miss SHO donderdag 17 december 2015 @ 00:11:58 #222
22592 crew  Ole
pi_158299629
En boer Geert denkt ook dat ze niet zwanger was.. :|W 8)7
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Vis een optie? donderdag 17 december 2015 @ 00:12:52 #223
70532 loveli
N
pi_158299646
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef Ole het volgende:
En boer Geert denkt ook dat ze niet zwanger was.. :|W 8)7
Eindelijk een deskundige die zijn licht erover laat schijnen.
crap in = crap out
pi_158299678
Boer Geert. :r Daar mogen ze ook met de landbouwtrekker overheen! :r
  donderdag 17 december 2015 @ 00:17:55 #225
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_158299727
Die mag ook niet meer janken als iemand een parodiefilmpje op hem maakt, ouwe zeikerd :r
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_158300224
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het stond 3 en 4 september volop in de NL media met als enige bron het Duitse blad Closer, in Duitsland was toen net de prominentenversie 2015 van BB geweest die van 14 tot 28 augustus had geduurd.

Dus voor welke BB ze zich dan zogenaamd had opgegeven ben ik erg benieuwd naar.

Maar goed, als je al maanden over het journaille voor je deur struikelt dan kan ik me heel goed voorstellen dat je zelf ook eens wat aan je eigen publiciteit gaat verdienen, met als mogelijk bijkomend voordeel dat ze een opdonder bij je voordeur omdat er dan geen "exclusieve" plaatjes meer te schieten zijn.
Dan nog: geld verdienen is dan belangrijker dan het welzijn van je ongeboren kind? Eigen publiciteit zoek je. Ze heeft zelf de zwangerschap naar buiten gebracht. .en dat moet ze helemaal zelf weten, maar zeg nu zelf..hoe interessant is dat van iemand die tot dan toe alleen maar "vriendin of vrouw van" is geweest en zelf geen prestaties heeft verricht die tot aandacht leiden? Daarmee schep je een bepaald beeld van jezelf..of dat nu terecht is of niet.
pi_158301167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:34 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Daar heb je een punt , de media zal daar wel slapen voor de deur .
Ik vind het vreselijk voor haar en haar kindjes .
Raf is een lul eerste klas en zijn familie er bij .
Hoezo is Raf een lul?
Omdat hij niet met de rioolmedia praat. :')

Ik vind het klasse van Raf dat hij de media niet opzoekt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158301171
quote:
Die reacties zijn niet veel anders dan de reacties in dit topic.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158301274
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 06:26 schreef superniger het volgende:

[..]

Hoezo is Raf een lul?
Omdat hij niet met de rioolmedia praat. :')

Ik vind het klasse van Raf dat hij de media niet opzoekt.
Hij had wel een keer een statement kunnen maken zodat de kou uit de lucht was , maar hij stond erbij en keek ernaar.
Zelfs nu stelt hij zich kil en koud op tegenover zijn ex waar hij ook lang gelukkig mee is geweest.
pi_158301285
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:51 schreef totebel het volgende:

[..]

Dan nog: geld verdienen is dan belangrijker dan het welzijn van je ongeboren kind? Eigen publiciteit zoek je. Ze heeft zelf de zwangerschap naar buiten gebracht. .en dat moet ze helemaal zelf weten, maar zeg nu zelf..hoe interessant is dat van iemand die tot dan toe alleen maar "vriendin of vrouw van" is geweest en zelf geen prestaties heeft verricht die tot aandacht leiden? Daarmee schep je een bepaald beeld van jezelf..of dat nu terecht is of niet.
Precies dit. Stress is risico en met haar verleden zou ik dat gemeden hebben. Maar goed, ik ben geen Sabia en kan geen geld verdienen door in een show te verschijnen.
Als ze echt zwanger was van Rafael is dat misschien het enige dat je hem kwalijk kan nemen, waarom hield hij haar niet tegen. Van de andere kant, misschien heeft ie het geprobeerd of misschien wist hij heel goed dat het niet zijn kind was of dat er überhaupt geen kind was. En dan snap ik prima dat hij zijn mond houdt. Dat hadden dan meer mensen (bv zijn familie ) moeten doen ;(
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_158301296
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En dat kleine buikje? Ik ben nu 38 weken en er zijn nog steeds mensen die het niet zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik sommige reacties lees wordt ik helemaal naar. Stuk ik het AD gelezen over Lolita vd Vaart walgelijk eerst was Sabia de vrouw voor Raf en werd Sylvie afgebrand nu is ook Sabia verbannen en hoe neerbuigend ze spreekt.
Zo netjes is Ma van de vaart ook niet.
Volgens mij is Raf een beetje teveel verwend.
pi_158301329
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer te zeggen dat het er bij mij niet ingaat dat jeczo kan liegen tegenover je kinderen. Liegen over een zwangerschap en over een dode baby. Misschien naief, maar door dit ben ik ervan overtuigd dat ze zwanger moet zijn geweest (hoewel ik ook wel eens anders dacht).

Ik vind die reacties op diverse media verontrustend. In de eerste plaats uiteraard voor Sabia en kids (die gaan er echt wel wat van meekrijgen), maar ook verontrustend dat mensen zo in en in gemeen kunnen zijn.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 07:48:00 #233
43556 miss_dynastie
pi_158301401
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:22 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik sommige reacties lees wordt ik helemaal naar. Stuk ik het AD gelezen over Lolita vd Vaart walgelijk eerst was Sabia de vrouw voor Raf en werd Sylvie afgebrand nu is ook Sabia verbannen en hoe neerbuigend ze spreekt.
Zo netjes is Ma van de vaart ook niet.
Volgens mij is Raf een beetje teveel verwend.
Eerder ma. Zelf nooit wat gepresteerd, goede voetballer uitpoepen en leven als de koningin. Elke vrouw die dat bedreigt, is natuurlijk slecht voor haar zoon. Ja, ja...
pi_158301474
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:15 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Hij had wel een keer een statement kunnen maken zodat de kou uit de lucht was , maar hij stond erbij en keek ernaar.
Zelfs nu stelt hij zich kil en koud op tegenover zijn ex waar hij ook lang gelukkig mee is geweest.
Je bent een insider? Vraag me oprecht af waarom hij een statement zou moeten maken.
pi_158301487
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Je bent een insider? Vraag me oprecht af waarom hij een statement zou moeten maken.
Hij is jaren gelukkig geweest met Sabia en zeeft ook voor zijn kind gezorgd.
Als ze zo onder vuur ligt maak je toch je statement en is alles uit de lucht . Niet zo moeilijk toch.
pi_158301497
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer te zeggen dat het er bij mij niet ingaat dat jeczo kan liegen tegenover je kinderen. Liegen over een zwangerschap en over een dode baby. Misschien naief, maar door dit ben ik ervan overtuigd dat ze zwanger moet zijn geweest (hoewel ik ook wel eens anders dacht).

Ik vind die reacties op diverse media verontrustend. In de eerste plaats uiteraard voor Sabia en kids (die gaan er echt wel wat van meekrijgen), maar ook verontrustend dat mensen zo in en in gemeen kunnen zijn.
Die kinderen krijgen van hun moeder zelf mee dat ze aan de media heeft verteld hoe ze reageren bij een creché of opvang :')

Ze kon zelf haar mond niet houden.

En Raf is niet verantwoordelijk voor de wel of niet zinvolle uitspraken van zijn moeder.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_158301527
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En Raf is niet verantwoordelijk voor de wel of niet zinvolle uitspraken van zijn moeder.
Hmmm, ze doet uitspraken die behoorlijk op het randje zijn.
Of je nu een bekende zoon hebt of niet, getuigt niet echt van klasse zulke uitspraken.
pi_158301540
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hmmm, ze doet uitspraken die behoorlijk op het randje zijn.
Of je nu een bekende zoon hebt of niet, getuigt niet echt van klasse zulke uitspraken.
Het is gewoon een tokkiefamilie die opeens geld hebben doordat hun zoon ooit een keer wat leuk kon voetballen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158301568
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:19 schreef d.k. het volgende:

[..]

Precies dit. Stress is risico en met haar verleden zou ik dat gemeden hebben. Maar goed, ik ben geen Sabia en kan geen geld verdienen door in een show te verschijnen.
Als ze echt zwanger was van Rafael is dat misschien het enige dat je hem kwalijk kan nemen, waarom hield hij haar niet tegen. Van de andere kant, misschien heeft ie het geprobeerd of misschien wist hij heel goed dat het niet zijn kind was of dat er überhaupt geen kind was. En dan snap ik prima dat hij zijn mond houdt. Dat hadden dan meer mensen (bv zijn familie ) moeten doen ;(
Hoe moet ze stress mijden als 24/7 de pers voor haar huis ligt?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158301571
Dat die Raf afgeschilderd blijft worden als goeierd is nog dommer dan het faken van een zwangerschap. De Raf die de bff van z'n vrouw flink aan 't palen was. :D
Wat een waardeloos vod. Dan zou ik ook m'n mond maar houden ja.
Of je schakelt je moeder in om voor je te spreken. Waarom hij er zo goed uitkomt, snap ik echt geen kont van. Al vanaf dag 1.
Go hard or go home
pi_158301642
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:25 schreef Noek het volgende:
Dat die Raf afgeschilderd blijft worden als goeierd is nog dommer dan het faken van een zwangerschap. De Raf die de bff van z'n vrouw flink aan 't palen was. :D
Wat een waardeloos vod. Dan zou ik ook m'n mond maar houden ja.
Of je schakelt je moeder in om voor je te spreken. Waarom hij er zo goed uitkomt, snap ik echt geen kont van. Al vanaf dag 1.
Hij komt er goed vanaf in de pers inderdaad. In dit topic is de algemene mening wel dat het een slappe zak is, of een enorme eikel.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 08:58:34 #242
240917 Mula
pi_158301838
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:24 schreef roos85 het volgende:

[..]

Hoe moet ze stress mijden als 24/7 de pers voor haar huis ligt?
Je zwangerschap bekend maken op het moment dat het begint op te vallen en niet zogauw je weet dat je zwanger bent? Je mond houden over dingen als de uitgerekende datum of gewoon eerlijk zijn en niet mysterieus gaan lopen doen? Zelf geen publiciteit aantrekken door covers, interviews en tvprogramma's?

Rafael is niet meer bij haar in Hamburg geweest, Sylvie niet en Damian niet. Sabia was interessant door hun. Imo is zij zelf degene geweest die ervoor gezorgd heeft dat ze in the picture bleef staan de afgelopen maanden. Anders was ze gewoon de ex van een voetballer geweest en hadden ze niet voor de deur blijven staan.
pi_158301937
Als Raf gaat praten, dan houdt de media ook nooit op. Nu weten ze dat ze nul op rekest krijgen.
En misschien denkt hij ook aan Damian. Die is oud genoeg om de koppen van de bladen te lezen en te begrijpen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 17 december 2015 @ 10:53:32 #244
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158303273
wie weet is ze wel heel onzeker en zoekt ze bevestiging. volgens mij heeft ze niet zo'n uitgebreid sociaal netwerk. Ene zus dood, de andere zus heeft ze nog, slechte relatie met ouders, partner van wie je hield opeens weggevallen, tja, en dan zo'n enorme aandacht van de media, ik kan mezelf wel voorstellen dat ik het ook moeilijk zou vinden dat links te laten liggen als ik toch al niet zo sterk in mijn schoenen sta.

[ Bericht 2% gewijzigd door Andromache op 17-12-2015 11:03:21 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158303325
Het houdt niet op..niet vanzelf..
pi_158303346
..

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 11:31:48 ]
  donderdag 17 december 2015 @ 10:59:05 #247
138876 Andromache
pi_158303360
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Ze is verongelukt.
Van de weg gereden toch? Ok, ik pas het wel aan.
pi_158303370
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Andromache het volgende:

[..]

Van de weg gereden toch? Ok, ik pas het wel aan.
^O^
pi_158303457
Ik weet niet meer wat ik er van moet denken hoor. Ik blijf er bij dat ze waarschijnlijk heeft gelogen over haar zwangerschap.

Op 22-7 maakt ze bekend dat ze zwanger is. Stel dat ze dan nét over tijd was en op dat moment dus 4 weken zwanger was. Tussen 22-7 en 13-12 zit 20,5 week. Plus die 4 weken kom je op 24,5 weken zwangerschap. Mits ze dus nét overtijd/zwanger was op het moment van de bekendmaking! Ze zal het vast niet wereldkundig hebben gemaakt dat ze zwanger was toen ze net over tijd was (naar eigen zeggen was ze zelfs al 11 weken zwanger toen ze haar zwangerschap bekend maakte) dus ze moet minstens 24,5 week zwanger zijn geweest toen ze haar kindje verloor maar waarschijnlijk dus gewoon een stuk langer... Voor mij is dus in ieder geval duidelijk dat ze de 24 weken-grens gepasseerd MOET zijn! Dat kan gewoon niet anders!
pi_158303493
Anders bekijken de twijfelaars nog een keer Shownieuws van gisteravond..
  donderdag 17 december 2015 @ 11:08:25 #251
138876 Andromache
pi_158303500
er is al eerder gemeld dat ze nu rond de 30 weken zit. dus waar jij liegen uit haalt is mij niet duidelijk. hou toch eens op met die verdachtmakingen. de hetze gaat Michael Jackson-achtige trekjes krijgen.
pi_158303602
En ook die smerige hond van een Evert gaat maar door en door en door met zijn walgelijke uitspraken. Ik zet het niet neer, ik krijg het zelf niet uit mijn toetsbord..
  donderdag 17 december 2015 @ 11:20:30 #253
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158303752
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Andromache het volgende:

(edit) Ok, ik pas het wel aan.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Ze is verongelukt.
Jij quote Andromache, zij haalt het weg/edit en in jouw quote staat de tekst nog.
pi_158303989
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:20 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

[..]

Jij quote Andromache, zij haalt het weg/edit en in jouw quote staat de tekst nog.
Ja..ok. Wil het wel weghalen, maar dan staat het er nog.
pi_158303997
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Anders bekijken de twijfelaars nog een keer Shownieuws van gisteravond..
Want als er mensen bij je op visite komen moet het wel echt waar zijn?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 17 december 2015 @ 11:33:04 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158304033
Overigens wel bijzonder dat Evert nu claimt dat Sabia stelde dat die pleister het bewijs haar zwangerschap zou zijn.

Volgens mij kwam het hele "Sabia is zwanger" geruchtencircus op gang door die pleister dan haar "mutterpass".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158304133
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:31 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Want als er mensen bij je op visite komen moet het wel echt waar zijn?
Nee, hoor. Die mensen incl kinderen spelen allemaal dat ze verslagen zijn van verdriet.
Topacteurs!
pi_158304218
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:37 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee, hoor. Die mensen incl kinderen spelen allemaal dat ze verslagen zijn van verdriet.
Topacteurs!
Die kan ze toch ook voorgelogen hebben.
Ik geloof er gewoon echt geen zak van
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_158304221
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:33 schreef Leandra het volgende:
Overigens wel bijzonder dat Evert nu claimt dat Sabia stelde dat die pleister het bewijs haar zwangerschap zou zijn.

Volgens mij kwam het hele "Sabia is zwanger" geruchtencircus op gang door die pleister dan haar "mutterpass".
FuckingBontje had zich al ingedekt toen ze moest uitleggen waarom ze zo fel tekeer ging over Sab; Raf's ouders waren begonnen.
Wat een helden daar..
pi_158304238
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wat jij wilt
pi_158304279
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:13 schreef Kim-Holland het volgende:
En ook die smerige hond van een Evert gaat maar door en door en door met zijn walgelijke uitspraken. Ik zet het niet neer, ik krijg het zelf niet uit mijn toetsbord..
Die kop die hij er ook bij trekt :r
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 17 december 2015 @ 11:49:32 #262
384473 Tuinfluitert
pi_158304372
Een appartement zou toch iets meer privacy geven voor Sabia en de kinderen.
pi_158304462
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen. Ze woont namelijk in een appartement.
pi_158304651
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik ook nog steeds niet.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:04:43 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158304700
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Met kleine kinderen zie ik de voordelen van een huis (of in hun geval appartement) met tuin wel in vergelijking met een appartement dat hoger ligt en geen tuin heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158304767
Even over de feestvierende Sylvie; heeft ze haar moeder nu ook al er bij gefotoshopt? Rare foto.
http://www.telegraaf.nl/p(...)feeststemming__.html [foto onder]
  donderdag 17 december 2015 @ 12:11:44 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158304844
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Even over de feestvierende Sylvie; heeft ze haar moeder nu ook al er bij gefotoshopt? Rare foto.
http://www.telegraaf.nl/p(...)feeststemming__.html [foto onder]
Ze feliciteert haar moeder met haar verjaardag?
Volgens mij is het een foto van haar moeder waar ze zichzelf bijgeshopt heeft trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158304896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze feliciteert haar moeder met haar verjaardag?
Volgens mij is het een foto van haar moeder waar ze zichzelf bijgeshopt heeft trouwens.
Ja, dat dus. Ik vroeg het me af.
Pff
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 12:15:33 #269
43556 miss_dynastie
pi_158304939
Waar woont Damian eigenlijk tegenwoordig? Bij meneer en mevrouw Dorte?
pi_158305001
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar woont Damian eigenlijk tegenwoordig? Bij meneer en mevrouw Dorte?
Bij sylvie toch?
  donderdag 17 december 2015 @ 12:23:01 #271
384473 Tuinfluitert
pi_158305103
Fijne verjaardag mama!!! Ik houd van je.
pi_158305142
Over fake gesproken.. :X
  donderdag 17 december 2015 @ 12:28:48 #273
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_158305233
Een foto van jezelf met je moeder in elkaar photoshoppen, ook alweer zo'n treurnis. :')
Het kan niet op in dit topic.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_158305258
Alsof je dus geen echte foto hebt van je moeder samen terwijl je zo fotogeil bent.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:32:09 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158305332
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:29 schreef Ticootje het volgende:
Alsof je dus geen echte foto hebt van je moeder samen terwijl je zo fotogeil bent.
Dat zal het probleem wel zijn geweest; geen foto van hen samen bij de hand... nou, dan shoppen we gewoon hè :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158305372
Man, man, zoveel treurnis trek ik niet. ;(
Ik ga maar dweilen.
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 12:35:47 #277
184769 crew  Deisyy
pi_158305423
Dat heb je er van als je iedereen van je foto's shopt, dan heb je niet eens een foto samen met je moeder.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158305677
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Fijne verjaardag mama!!! Ik houd van je.
[ afbeelding ]
Dit heeft ze écht gepost? Moeder in een hoekje gefrommeld maar happy birthday hoor. Gefeliciteerd met MIJ!!! *O*
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 12:47:10 #279
43556 miss_dynastie
pi_158305683
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij sylvie toch?
Ja? Geen idee... is Dorte nog wel betrokken?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:35 schreef Deisyy het volgende:
Dat heb je er van als je iedereen van je foto's shopt, dan heb je niet eens een foto samen met je moeder.
_O- :D
pi_158305757
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:46 schreef Noek het volgende:

[..]

Dit heeft ze écht gepost? Moeder in een hoekje gefrommeld maar happy birthday hoor. Gefeliciteerd met MIJ!!! *O*
Dit :D Ik moet wel keihard lachen om die foto hoor. Ook hier presteert ze het weer om zich onsterfelijk belachelijk te maken :D
pi_158305840
Oh god, sylvie toch..
pi_158305853
En dan ook nog zo'n afschuwelijke foto van haar moeder, ze kijkt als een verschikt hertje...
  donderdag 17 december 2015 @ 13:00:37 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158305877
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:46 schreef Noek het volgende:

[..]

:Y _O-

https://www.instagram.com/p/_YugqWgZD2/
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 december 2015 @ 13:03:13 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158305911
Ik krijg op een of andere manier een Little Britain gevoel van die foto, alsof iemand geïnterviewd moet worden en "the only gay in the village" dan dusdanig in beeld gaat staan dat je de ander bijna niet meer ziet :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158305935
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:03 schreef Leandra het volgende:
Ik krijg op een of andere manier een Little Britain gevoel van die foto, alsof iemand geïnterviewd moet worden en "the only gay in the village" dan dusdanig in beeld gaat staan dat je de ander bijna niet meer ziet :')
Moeder gaat boodschappen doen en Syl gaat naar een feestje...
pi_158305984
quote:
Sabia Engizek gesteund door familie en manager

van onze redactie
Sabia Engizek (37) krijgt na de dramatische afloop van haar zwangerschap veel steun van vrienden en familie.
Ted Linow laat aan Duitse media weten dat het gezien de omstandigheden niet goed gaat met Sabia. De voormalig voetbalvrouw, die zegt dat ze afgelopen zondag haar kindje na zes maanden zwangerschap is verloren, wil haar huis niet meer uit.
Tienerdochter Katharina, zus Lydia en manager Ted Linow ontfermen zich over de ex van Rafael van der Vaart. Zij wijken geen moment van Sabia's zijde in deze roerige tijd. "Ze krijgt ieder half uur bezoek", weet een Duitse journalist.
Bezoek van Rafael en diens ouders Lolita en Ramon hoeft Sabia niet verwachten. Lolita, die eerder al aangaf niets te geloven van de zwangerschap, blijft bij haar standpunt. "Gelukkig weet ik het hele verhaal van A tot Z", zegt Lolita tegen Shownieuws.
Elk half uur bezoek.... Dat klinkt vermoeiend.
Om te kijken of ze er geen eind aan maakt?
pi_158305995
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er zijn mensen die om minder voor de trein springen.
  donderdag 17 december 2015 @ 13:11:34 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158306033
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je iemand in haar omstandigheden niet alleen wilt laten, en dan moeten er ook nog kinderen verzorgd worden, dat de een komt terwijl de ander (bijna) gaat doet daar niet aan af.

Maar met ieder half uur bezoek zijn er dus veel meer bezoekers dan haar manager, dochter en zus.
Aan de andere kant zal er ook wel een hoop geregeld moeten worden, dat brengt een hoop bezoek met zich mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 december 2015 @ 13:12:19 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158306042
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Er zijn mensen die om minder voor de trein springen.
Nou idd.... ook wat dat betreft vind ik het een behoorlijk zorgwekkende situatie waar ze in zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158306069
Dr manager zou toch ook niet zomaar liegen..
pi_158306147
Pfoe, heftig hoor.

Ik geloof nog steeds dat ze zwanger is hoor, maar waarom heeft ze bijv. geen echo van haar baby de media ingegooid en wel een voor sommige mensen een nietszeggende foto van haar met babybuik? Met echofoto (naam plus datum) zou er niet meer zo getwijfeld moeten worden. En zou ze het nu misschien iets makkelijker hebben.
  Vis een optie? donderdag 17 december 2015 @ 13:18:11 #292
70532 loveli
N
pi_158306152
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou idd.... ook wat dat betreft vind ik het een behoorlijk zorgwekkende situatie waar ze in zit.
^^
crap in = crap out
pi_158306170
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfoe, heftig hoor.

Ik geloof nog steeds dat ze zwanger is hoor, maar waarom heeft ze bijv. geen echo van haar baby de media ingegooid en wel een voor sommige mensen een nietszeggende foto van haar met babybuik? Met echofoto (naam plus datum) zou er niet meer zo getwijfeld moeten worden. En zou ze het nu misschien iets makkelijker hebben.
Waarom zou ze?
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 13:19:29 #294
43556 miss_dynastie
pi_158306178
quote:
Pfoe, heftig hoor.

Wat bewijst een echo dan, die kan toch ook van een ander zijn? Het enige bewijs dat men zou slikken is als Eef en Pat met camera mee zouden mogen naar een echo en misschien zelfs dan..
  Vis een optie? donderdag 17 december 2015 @ 13:20:02 #295
70532 loveli
N
pi_158306189
quote:
Pfoe, heftig hoor.

Ik geloof nog steeds dat ze zwanger is was hoor, maar waarom heeft ze bijv. geen echo van haar baby de media ingegooid en wel een voor sommige mensen een nietszeggende foto van haar met babybuik? Met echofoto (naam plus datum) zou er niet meer zo getwijfeld moeten worden. En zou ze het nu misschien iets makkelijker hebben.
Waarom zoekt ze de pers op? Waarom zoekt ze de pers niet op?

Een echo is best intiem. En als ze een echo foto had gedeeld was daar ook weer kritiek op geweest.
crap in = crap out
  donderdag 17 december 2015 @ 13:20:42 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158306202
quote:
Pfoe, heftig hoor.

Tuurlijk zou er dan wel getwijfeld worden, maar ze zou iig om haar photoshopskills bejubeld worden, zoals Sylvie er belachelijk mee wordt gemaakt.

Het had werkelijk niets uitgemaakt, tenzij ze Evert en Patty had meegenomen als ze een echo ging maken, maar dan moet je wel behoorlijk van de pot gerukt zijn, voor je dat soort aasgieren op zo'n manier gaat belonen.

Al laat ze nu het kindje nog zien, dan nog zullen er mensen zijn die zeggen dat het niet echt is, en Evert en Patty staan daarbij waarschijnlijk vooraan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158306216
Foto's van de dode baby willen we!! BEWIJS!
  donderdag 17 december 2015 @ 13:22:06 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158306230
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat bewijst een echo dan, die kan toch ook van een ander zijn? Het enige bewijs dat men zou slikken is als Eef en Pat met camera mee zouden mogen naar een echo en misschien zelfs dan..
O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 december 2015 @ 13:22:43 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158306243
Is Fernando al gespot trouwens?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158306280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:22 schreef Leandra het volgende:
Is Fernando al gespot trouwens?
Is hij de vermoedelijke vader dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')