quote:
Jij quote Andromache, zij haalt het weg/edit en in jouw quote staat de tekst nog.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ze is verongelukt.
Ja..ok. Wil het wel weghalen, maar dan staat het er nog.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Jij quote Andromache, zij haalt het weg/edit en in jouw quote staat de tekst nog.
Want als er mensen bij je op visite komen moet het wel echt waar zijn?quote:Op donderdag 17 december 2015 11:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Anders bekijken de twijfelaars nog een keer Shownieuws van gisteravond..
Nee, hoor. Die mensen incl kinderen spelen allemaal dat ze verslagen zijn van verdriet.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Want als er mensen bij je op visite komen moet het wel echt waar zijn?
Die kan ze toch ook voorgelogen hebben.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:37 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee, hoor. Die mensen incl kinderen spelen allemaal dat ze verslagen zijn van verdriet.
Topacteurs!
FuckingBontje had zich al ingedekt toen ze moest uitleggen waarom ze zo fel tekeer ging over Sab; Raf's ouders waren begonnen.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:33 schreef Leandra het volgende:
Overigens wel bijzonder dat Evert nu claimt dat Sabia stelde dat die pleister het bewijs haar zwangerschap zou zijn.
Volgens mij kwam het hele "Sabia is zwanger" geruchtencircus op gang door die pleister dan haar "mutterpass".
Wat jij wiltquote:Op donderdag 17 december 2015 11:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die kan ze toch ook voorgelogen hebben.
Ik geloof er gewoon echt geen zak van
Die kop die hij er ook bij trektquote:Op donderdag 17 december 2015 11:13 schreef Kim-Holland het volgende:
En ook die smerige hond van een Evert gaat maar door en door en door met zijn walgelijke uitspraken. Ik zet het niet neer, ik krijg het zelf niet uit mijn toetsbord..
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen. Ze woont namelijk in een appartement.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Een appartement zou toch iets meer privacy geven voor Sabia en de kinderen.
Ik ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die kan ze toch ook voorgelogen hebben.
Ik geloof er gewoon echt geen zak van
Met kleine kinderen zie ik de voordelen van een huis (of in hun geval appartement) met tuin wel in vergelijking met een appartement dat hoger ligt en geen tuin heeft.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Een appartement zou toch iets meer privacy geven voor Sabia en de kinderen.
Ze feliciteert haar moeder met haar verjaardag?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Even over de feestvierende Sylvie; heeft ze haar moeder nu ook al er bij gefotoshopt? Rare foto.
http://www.telegraaf.nl/p(...)feeststemming__.html [foto onder]
Ja, dat dus. Ik vroeg het me af.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze feliciteert haar moeder met haar verjaardag?
Volgens mij is het een foto van haar moeder waar ze zichzelf bijgeshopt heeft trouwens.
Bij sylvie toch?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar woont Damian eigenlijk tegenwoordig? Bij meneer en mevrouw Dorte?
Dat zal het probleem wel zijn geweest; geen foto van hen samen bij de hand... nou, dan shoppen we gewoon hèquote:Op donderdag 17 december 2015 12:29 schreef Ticootje het volgende:
Alsof je dus geen echte foto hebt van je moeder samen terwijl je zo fotogeil bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |