Ja letterlijk 0.0 niks gewoon.. ik heb ook een hekel aan mn ex man en hij aan min maar stel wij zouden in zo een situatie zitten zou hij echt wel echt wel zeggen dat ik wel zwanger was om het kind niet in gevaar te brengen. In mijn ogen is Raf dus een lamzak.. (ik blijf echt kamp Sabia)quote:
Wie zegt dat hij de vader is? Misschien heeft Sabia wel verteld dat ze van een ander zwanger is geraakt en heeft ie daarop zijn koffers gepakt.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja letterlijk 0.0 niks gewoon.. ik heb ook een hekel aan mn ex man en hij aan min maar stel wij zouden in zo een situatie zitten zou hij echt wel echt wel zeggen dat ik wel zwanger was om het kind niet in gevaar te brengen. In mijn ogen is Raf dus een lamzak.. (ik blijf echt kamp Sabia)
Dit.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat weet je niet. Ze heeft al eerder flink wat ellende meegemaakt wat betreft zwangerschap. Stress zal niet bevordelijk zijn geweest voor haar gemoedstoestand, maar om nou te zeggen dat er niks aan de hand was geweest als raf 1 x de zwangerschap had bevestigd, is wat mij betreft veel te kort door de bocht.
Maar dan moet ze wel zwanger zijn geweest en daar ben ik nog steeds niet van overtuigd.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja letterlijk 0.0 niks gewoon.. ik heb ook een hekel aan mn ex man en hij aan min maar stel wij zouden in zo een situatie zitten zou hij echt wel echt wel zeggen dat ik wel zwanger was om het kind niet in gevaar te brengen. In mijn ogen is Raf dus een lamzak.. (ik blijf echt kamp Sabia)
Dit speculeerde Evert Santegoed ook alquote:Op woensdag 16 december 2015 19:58 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Sabia word toch al tijden in de gaten gehouden door paparazi. Dan moeten ze haar toch zien vertrekken naar het ziekenhuis?
Speculeren.is Evert zijn tweede naam.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dit speculeerde Evert Santegoed ook al
Nou ja zeg , wat een boerquote:Op woensdag 16 december 2015 20:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ouwe zak boer Geert doet graag ook een duit in het zakje
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_Sabia_niet__.html
![]()
Uiteindelijk was hij wel mooi de vaderquote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Pindasoepje het volgende:
Als het niet het kind van Raf was zou hij door gewoon 1x te zeggen dat ze liegt er ook van af zijn .. (net zoals Eddie Murphy deed bij Mel B)
Ja nee ok, natuurlijk. Ik dacht dat ze ook telefonisch contact hadden nog. Wat dus achteraf ook niet waar bleek. Of dan weer wel. Of toch niet..quote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
als zij alles doormailde zou je kunnen beweren dat er nooit over gesproken is. (Advocaatje duivel)
Ik mag die man niet , ik blijf het walgelijk vinden hoe hij en de dames van prive Sabia keer op keer onderuit haalden . Ze zeiden nog niet laat jezelf helemaal naakt zien zodat wij je buik kunnen zien .quote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Speculeren.is Evert zijn tweede naam.
Precies , Ik kan een kennis van vroeger die heeft het 4 maal mee gemaakt . Daarna heeft ze een kindje uit haar hoofd gezet kon het geestelijk niet meer aan.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:40 schreef Kim-Holland het volgende:
En wat ik ook stuitend vind, is dat veel mensen nog steeds niet het verschil willen weten tussen een miskraam of een doodgeboren kindje.
Jaren geleden heb ik zelf een BBZ gehad. In mijn omgeving waren er ook mensen die het steevast een miskraam noemde. Best pijnlijk en vooral ook dom.
Haha ja daarom noemde ik hem ook..quote:Op woensdag 16 december 2015 21:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Uiteindelijk was hij wel mooi de vader
Ik geloof ook dat het niet gelogen is.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag ook ergens een foto van haar met babybuik lopend met haar zoontje. Als ik die foto zo zag kan ik niet anders dan geloven dat ze toch zwanger was. Je gaat dit toch niet faken tegenover je kind?
Ik denk en hoop vooral dat ze in een kliniek ligt en daar voorlopig ook kan blijven of ergens ondergebracht kan worden waar ze voor nu vooral veel rust mag krijgen. Je kan die arme vrouw nu moeilijk naar huis sturen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:30 schreef DeNiAs het volgende:
Is Sabia wel al weer thuis of is daar niets over bekend ?
Daar heb je een punt , de media zal daar wel slapen voor de deur .quote:Op woensdag 16 december 2015 21:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik denk en hoop vooral dat ze in een kliniek ligt en daar voorlopig ook kan blijven of ergens ondergebracht kan worden waar ze voor nu vooral veel rust mag krijgen. Je kan die arme vrouw nu moeilijk naar huis sturen.
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:34 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Daar heb je een punt , de media zal daar wel slapen voor de deur . Die hebben waarschijnlijk een tentenkamp opgetogen, waar een 'vluchteling' jaloers op zou zijn
Ik vind het vreselijk voor haar en haar kindjes .
Raf is een lul eerste klas en zijn familie er bij . Zeker weten! Ik had eerder nog sympathie voor Raf maar dat is de afgelopen weken volledig weggevaagd. Wat een drek!!
Nee want die zijn door de vaders (Raf en Khalid) bevestigdquote:Op woensdag 16 december 2015 21:44 schreef sacha het volgende:
én? wordt er ook al getwijfeld aan haar eerdere miskramen door Evert?
Ik hoop dat ze ergens zit zonder internet en zonder pers voor de deur.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:30 schreef DeNiAs het volgende:
Is Sabia wel al weer thuis of is daar niets over bekend ?
Geert kennende heeft 'ie niet verder gekeken dan d'r boobs. Al zou hij willen, z'n brein kan z'n ogen daarna niet meer aansturen.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ouwe zak boer Geert doet graag ook een duit in het zakje
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_Sabia_niet__.html
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |