abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158290498
Sabia word toch al tijden in de gaten gehouden door paparazi. Dan moeten ze haar toch zien vertrekken naar het ziekenhuis?
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 20:00:46 #127
43556 miss_dynastie
pi_158290571
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:58 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Sabia word toch al tijden in de gaten gehouden door paparazi. Dan moeten ze haar toch zien vertrekken naar het ziekenhuis?
Ik neem aan dat ze er niet dag en nacht posten? Het is in de nacht gebeurd.
pi_158290603
Sab was ook zgn op vakantie toen ze een bandje om haar baarmoedermond kreeg. [volgens de geruchten].
Als ze haar kindje verloren is, is het niet gek dat weer zgn 'op vakantie' is. Ze verblijft dan gewoon in een kliniek. Wat mij dan ook logisch lijkt als je zoiets heftigs meemaakt voor de 3de keer.
pi_158290847
Dat exclusieve interview wat er ongetwijfeld gaat komen helpt Sabia wel weer de winter door.
pi_158290948
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat exclusieve interview wat er ongetwijfeld gaat komen helpt Sabia wel weer de winter door.
Als ze niks zegt, volgt de media helaas. Maar zelf je leven blijven geven aan de media... Ik snap er geen hol van..
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 16 december 2015 @ 20:17:22 #131
184769 crew  Deisyy
pi_158290967
Gaat Sabia een exclusief interview geven?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 16 december 2015 @ 20:22:46 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158291102
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Gaat Sabia een exclusief interview geven?
Als ze het maar niet aan Evert of Albert geeft....
Desnoods moeten we wachten tot de volgende Linda's zomerweek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158291137
Ouwe zak boer Geert doet graag ook een duit in het zakje
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_Sabia_niet__.html

:r :(
  woensdag 16 december 2015 @ 20:26:19 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158291187
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ouwe zak boer Geert doet graag ook een duit in het zakje
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_Sabia_niet__.html

:r :(
Beetje zwaktebod van boer Geert idd.... zeg dan gewoon niets.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 16 december 2015 @ 20:28:38 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158291239
Godsamme, houd eens op met dat spoileren voor De Brug. :(
The love you take is equal to the love you make.
pi_158291263
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Beetje zwaktebod van boer Geert idd.... zeg dan gewoon niets.
Zal wel weer ingefluisterd zijn door Brard. Net zoals ze met Paay samenspande. Nog ff en dan heeft Monique Smit ook nog wat te zeggen. Of Peter R. :')
pi_158291392
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze het maar niet aan Evert of Albert geeft....
Desnoods moeten we wachten tot de volgende Linda's zomerweek.
Nah, daar is niks echt aan. Dat zag je wel aan dat interview met Yo en Wes.
Dan nog liever Ivo Niehe ofzo.
  woensdag 16 december 2015 @ 20:40:02 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158291589
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:29 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zal wel weer ingefluisterd zijn door Brard. Net zoals ze met Paay samenspande. Nog ff en dan heeft Monique Smit ook nog wat te zeggen. Of Peter R. :')
Ik hoor het Peter met z'n stemmetje al zo zeggen:
"We hebben de zaak zeer goed onderzocht, en alle feiten wijzen erop dat Sabia afgelopen weekend inderdaad bevallen is, in Hamburg, ruim voooooorrrr de uitgerekende datum, met deze noodlottige uitkomst".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158291729
Ik heb echt medelijden met Sabia.je kan dit gewoon niet verzinnen. Ik snap die Raf echt niet dat hij zich zo stil houdt. Al die stress van die roddelgeile debielen die om Sabia heen zwermden hebben er vast en zeker voor gezorgd dat het mis is gegaan. Als hij nou gewoon 1x had gezegd ja ze is zwanger, dan was er niks aan de hand...
  woensdag 16 december 2015 @ 20:46:39 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158291767
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nah, daar is niks echt aan. Dat zag je wel aan dat interview met Yo en Wes.
Dan nog liever Ivo Niehe ofzo.
Ja gut, kan Ivo ook weer even laten horen dat hij z'n talen spreekt...

Gegapt uit dit topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 16 december 2015 @ 20:48:36 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158291818
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:45 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb echt medelijden met Sabia.je kan dit gewoon niet verzinnen. Ik snap die Raf echt niet dat hij zich zo stil houdt. Al die stress van die roddelgeile debielen die om Sabia heen zwermden hebben er vast en zeker voor gezorgd dat het mis is gegaan. Als hij nou gewoon 1x had gezegd ja ze is zwanger, dan was er niks aan de hand...
Misschien hoopte hij wel dat de stress dit zou veroorzaken?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158291946
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou echt heel erg zijn.. ik snap sommige mannen niet hoor.. maar ik snap niet dat er nu nog vrouwen achter zo een lamlul aanlopen..
pi_158292034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij niet alleen, vrees ik.
Dood door schuld..je zal er maar mee moeten [willen] leven..[een ieder die zich schuldig heeft gemaakt aan het in de media kapot maken van een zwangere vrouw.] Lees je mee Brard, FuckingBontje & co?!!
pi_158292171
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:55 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Hij niet alleen, vrees ik.
Dood door schuld..je zal er maar mee moeten [willen] leven..[een ieder die zich schuldig heeft gemaakt aan het in de media kapot maken van een zwangere vrouw.] Lees je mee Brard, FuckingBontje & co?!!
Ik denk heel kamp VdV...
pi_158292283
quote:
quote:
Na het trieste nieuws over het doodgeboren kindje van Sabia Boulahrouz neemt vanuit Duitsland de druk toe op haar ex, profvoetballer Rafael van der Vaart, om zich niet langer stil te houden. Voorlopig tevergeefs. Zijn moeder Lolita wil geen woorden meer vuil maken aan haar voormalige schoondochter.

Iedereen weet hoe het zit
Lolita van der Vaart
Wanneer de naam Sabia valt, klinkt het aan de telefoon kortaf uit de mond van Lolita van der Vaart: ,,Ik heb geen commentaar. Ik reageer nergens op.'' Een tweede poging strandt eveneens. ,,Ik heb er geen commentaar op. Iedereen weet hoe het zit.'' De moeder van Rafael van der Vaart, Sabia's ex, drukt het gesprek weg.

De avond ervoor, op woensdag, verschijnt Rafael van der Vaart fris op het voetbalveld voor een wedstrijd voor de Copa del Rey, de Spaanse beker. Zijn elftal Real Betis bereikt door een gelijkspel de achtste finale. Hij lijkt niet te zijn aangedaan door het nieuws dat even daarvoor naar buiten is gebracht: dat zijn ex Sabia hun kindje na 6 maanden zwangerschap is verloren.

Dat mens heeft niet eens een buik, ze houdt iedereen voor de gek
Lolita van der Vaart

© anp.

Voor de gek
Het stilzwijgen van Rafael en de uitlatingen van zijn familie zijn de afgelopen maanden juist voer voor speculatie gebleken. Toen Sabia blij verkondigde in verwachting te zijn en later trots haar bollende babybuikje toonde, zei opa Van der Vaart dat het 'allemaal een sprookje' was. Rafaels moeder Lolita merkte op: ,,Dat mens heeft niet eens een buik, ze houdt iedereen voor de gek.''

De voetballer, die in de zomer Hamburger SV verruilde voor een contract bij de Spaanse club in Sevilla, houdt nog altijd zijn kaken stijf op elkaar als het gaat om Sabia en haar zwangerschap. Hij liet wél een communiqué uitsturen toen er in de zomer geruchten de ronde deden dat zijn andere ex, Sylvie Meis, zou dreigen met een rechtszaak om de voogdij. ,,Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.''

En toen hij in oktober door Story werd gezien met de knappe Christie Bokma aan zijn zijde, wilde hij tegen het blad best bevestigen dat hij een nieuwe relatie had. ,,Het is nog pril.''

Geen woord
Maar over Sabia in al die maanden geen woord. Niet als ze zo'n beetje dagelijks onderwerp is van gesprek, niet als ze zegt dat ze niet snapt waarom niemand gelooft in haar zwangerschap.

Na het trieste nieuws van het doodgeboren kindje, neemt nu vanuit Duitsland de druk toe op Rafael om van zich te laten horen. ,,Sabia bevindt zich nu in een waar slagveld,'' verklaart society-expert Susanne Klehn op het Duitse RTL. ,,Hij is de enige die haar enigszins kan beschermen door te zeggen dat hij weet dat ze echt zwanger van hem was. Maar ik heb sterk het vermoeden dat hij hier niet op zal reageren.''

Rafael van der Vaart en zijn vader Ramon waren niet bereikbaar voor commentaar.
pi_158292371
Hier nog een oudje van vorige maand.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ere-Sabia-niet.dhtml

,,Rafael kent de echo's van ons kindje en is steeds goed op de hoogte van hoe het met mij en mijn zwangerschap gaat'', stelde Sabia twee maanden geleden.

Wat dan eigenlijk weer niet strookt met dat ze het nooit over de zwangerschap hebben gesproken als er contact was.

Pfff nu weet ik het ook niet meer! }:|

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2015 21:07:20 ]
  Moderator woensdag 16 december 2015 @ 21:10:05 #148
184769 crew  Deisyy
pi_158292557
quote:
Dit geeft te denken natuurlijk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158292718
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:04 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier nog een oudje van vorige maand.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ere-Sabia-niet.dhtml

,,Rafael kent de echo's van ons kindje en is steeds goed op de hoogte van hoe het met mij en mijn zwangerschap gaat'', stelde Sabia twee maanden geleden.

Wat dan eigenlijk weer niet strookt met dat ze het nooit over de zwangerschap hebben gesproken als er contact was.

Pfff nu weet ik het ook niet meer! }:|

als zij alles doormailde zou je kunnen beweren dat er nooit over gesproken is. (Advocaatje duivel)
  woensdag 16 december 2015 @ 21:16:11 #150
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158292722
quote:
dat weet je niet. Ze heeft al eerder flink wat ellende meegemaakt wat betreft zwangerschap. Stress zal niet bevordelijk zijn geweest voor haar gemoedstoestand, maar om nou te zeggen dat er niks aan de hand was geweest als raf 1 x de zwangerschap had bevestigd, is wat mij betreft veel te kort door de bocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')