abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:52:51 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158270255
Tijdlijnen Sabia-Khalid, Sylvie-Rafaël en Khalid-, onder de spoiler, op klikken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: Relatie van mei-augustus, Momo, Maurice Mobetie: Het is uit. Ik heb zelf een eind aan de relatie gemaakt.
2015: 2 september, Sylvie wordt de stem van de Holiday on ice show. "Zij willen mijn stem, ze willen mij als verteller".
2015: 22 oktober, Sylvie is gezien met de Duitse voetballer Sami Khedira van Tunesische afkomst.

Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alster, Hamburg.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 5 december, Rafaël en Sabia laten weten dat hun dochtertje Solana na zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich officieel verbonden aan promovendus Real Betis, voor drie jaar.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 16 juli, Sabia was bij de gynaecoloog, Standort Winterhude in Hamburg. Sabia: ''Wat er ook gebeurt, ik ga met Rafaël''.
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz: Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 26 juli, Vader Ramon kwam spullen ophalen in de villa. Ook Rafaël's BMW, waarin Sabia regelmatig rijdt.
Vader Ramon: ''Ze zijn al 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of ze wel echt zwanger is. Rafaël helpt niet mee met de verhuizing, hij wilt Sabia niet meer zien, mijn vrouw ook niet. En ik ben zeer blij met de breuk.''
2015: 28 juli, Oom Rafaël: ''De kale huur van de villa is 5.000 euro per maand. Dat kan Sabia nooit in haar eentje betalen.
2015: 12 augustus, Sabia Boulahrouz: "Ja, het is over en uit. Dit is besloten in een telefoongesprek."
2015: 5 december 2015, twee jaar geleden dat dochtertje Solana stil geboren werd.


Rafaël
2015: 15 juni, Rafaël voetbalt voor Real Betis en woont in Sevilla, Spanje.
2015: EK in Frankrijk, start 10 juni 2016, Rafaël: Ik heb grote ambities. Ik wil terugkeren in Oranje. Ik ben nog maar 32.
2015: 4 augustus, Sevilla. Rafaël ging tijdens training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat zes weken duren.
2015: 21 september, Sabia zwanger? Rafaël wil weten waar hij aan toe is en eist van Sabia medisch bewijs.
2015: 24 september, Rafaël is hersteld van de enkelblessure en na zijn debuut vandaag een hamstringblessure opgelopen.
2015: 21 oktober, Rafaël heeft een vriendin, Christie Bokma, 23 jaar, Amsterdam, alleenstaande moeder van een zoon 7 jaar. Volgens geruchten is Christie een golddigger en heeft ze twee jaar achter Wesley Sneijder aan gelopen.
2015: 1 november, Rafaël zat zondag weer op de bank bij Real Betis, Sevilla. En is niet opgeroepen voor Oranje.

7 oktober 2015, SBS presentatrice Patty Brard in column over haar SBS6 collega Sabia. (Onder spoiler en hieronder.)
http://www.weekend-online(...)mn-patty-brard201541
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 november 2015, SBS6 presentatrice Patty Brard in een tweede column over haar ontmoeting met Sabia Boulahrouz bij 'Thuis op Zondag'. (Column zie de link hieronder en onder de spoiler.)
http://www.weekend-online.nl/nieuws/18694/column-patty-brard47
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2015. Exclusieve videoboodschap Sabia Boulahrouz. http://www.show.nl/video/(...)ast-thuis-op-zondag/

15 november, Sabia in SBS 6 'Thuis op Zondag'. Fotograaf Darius: 'Sabia was open en vriendelijk. En ja, daar heeft ze sympathie gewonnen. Zo ook in Duitsland.' http://www.kijk.nl/sbs6/t(...)zWFoKuQ/aflevering-9

Sabia
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz : Ik ben toch echt elf weken zwanger.' (geboorte baby rond 11 februari 2016?)
2015: 26 augustus, vader Mehmet Engizek: 'Ik denk niet dat Sabia haar zwangerschap faket. De situatie maakt me wel ziek.
2015: 4 september, Sabia Boulahrouz wil logeren in de Duitse Big Brother, ze was te laat met de aanmelding.
2015: 25 september, Sabia zou in gesprek zijn met de Amsterdamse producent Stepping Stone voor een reallifesoap.
2015: 2 oktober, Ted Linow van Mega Model Agency, Hamburg heeft Sabia een modellencontract aangeboden.
2015: 30 oktober, Spanje, Dolores, Oma van Rafaël: "Sabia liegt. Ik geloof er niets van dat ik overgrootoma ga worden".
2015: 2 november, Spanje, RTL Exclusiv: "Sabia zwanger?" Opa Garcia: "Dat is een groot sprookje. Het zijn allemaal leugens."
2015: 20 november, Sabia is jurylid in SBS 6 MindMasters live, locatie: tv-studio Aalsmeer. Producent is Stepping Stone.
2015: 28 november, SBS 6 heeft besloten per direct te stoppen met MindMasters live. 27 november: 496.000 kijkers.
2015: 30 november, Patricia Paay: 'Patty Brard zei dat zij er vrijwel zeker van is, dat het zwangerschapsbuikje van Sabia nep is. Ik heb Sabia in de gaten gehouden, ik denk ook dat de buik nep is. Als dit werkelijk zo is, dat Sabia doet alsof ze zwanger is, dan is dat mens echt compleet gestoord. Ze moeten haar dan maar echt opbergen. Dat doe je toch niet.
2015: Op 24 november toont Sabia een hoogzwangere buik en één dag later op 25 november lijkt de buik platter te zijn.
Sabia: 'Ik vind het heel erg wat er weer over mij wordt beweerd. Maar de fantasie van mensen kent blijkbaar geen grenzen.De speculaties zullen pas stoppen als mijn kindje gezond op de wereld komt'
2015: 15 december wordt bekend dat Sabia zondag 13 december van een doodgeboren kindje bevallen is.

Sabia: " Rafaël was twee jaar lang een topvader voor mijn kinderen. Wij waren een gezin, als een familie en zoiets waardevols zet je niet zomaar aan de kant. Wat betreft werk: Ik weet niet welke kant ik nu op ga. Ik was huisvrouw, moeder en partner. Ik was daar gelukkig mee."


Dochtertje Amaya Boulahrouz.


Breaking nieuws vandaag (15-12-15): Sabia verliest kindje.


quote:
'Sabia verliest kindje'
van onze redactie


Sabia Engizek (37) heeft volgens haar agentschap afgelopen zondag haar ongeboren kindje verloren.

Volgens Mega Model Agency, het modellenbureau waar zij onder contract staat, zou de baby zondag na zes maanden zwangerschap dood geboren zijn, zo weet Bild.

Mocht het verdrietige nieuws kloppen, dan is het de derde keer dat Sabia een kindje verliest. De voormalig voetbalvrouw verloor in december 2012 na vierenhalve maand zwangerschap de dochter die zij met Rafael verwachtte.

Ook met toenmalige echtgenoot Khalid Boulahrouz beleefde Sabia een dergelijk drama tijdens het EK in 2008. Sabia en Khalid verloren toen hun te vroeg geboren dochtertje Anissa.

Sabia zou in augustus een operatie hebben ondergaan aan haar baarmoeder. Een ingewijde vertelde destijds dat er een bandje werd geplaatst om haar baarmoedermond dicht te houden, om een herhaling van haar grote babydrama's te voorkomen.

De 37-jarige Sabia heeft drie kinderen. Tienerdochter Katharina kreeg ze met clubeigenaar Milan B. Dochter Amaya (5) en zoon Daamin (4) zijn de kinderen die ze heeft met Boulahrouz.


[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 15-12-2015 22:05:50 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158270296
Zonder baby dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158270928
Het is hoe dan ook triest.

Als het waar is verliest ze voor de 3e keer een kind en als het niet waar is is ze toch knettergek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 15 december 2015 @ 22:12:05 #4
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158271031
Ik weet het allemaal niet zo goed jongens.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158271082
Ik vind het erg verschrikkelijk voor Sabia en Raf.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158271341
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet het allemaal niet zo goed jongens.
Ik ook niet... En we gaan geen duidelijkheid krijgen ook.
  dinsdag 15 december 2015 @ 22:29:09 #7
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158271678
Wat is dit vreselijk triest voor Sabia, en ook broertje en zusje. De media heeft hier flink boter op zijn hoofd.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 december 2015 @ 22:33:04 #8
22592 crew  Ole
pi_158271803
Vreselijk voor haar :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158272183
-O- dit is niet leuk
Twinning = boring
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 december 2015 @ 22:54:24 #10
22592 crew  Ole
pi_158272354
godver Shownieuws :(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 december 2015 @ 22:55:06 #11
22592 crew  Ole
pi_158272372
Hebben zogenaamd een bron die zegt dat het fake is geweest
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 december 2015 @ 22:56:53 #12
22592 crew  Ole
pi_158272423
Oh gelukkig de bron is nog niet uitgepraat...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 15 december 2015 @ 23:00:11 #13
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158272531
Van Raf hoeft ze kennelijk niks te verwachten. Ik hoop dat ze aan haar zus steun heeft, en ik hoop ook dat Khalid zich de komende tijd mede over de kinderen zal ontfermen. Echt, niet voor te stellen dit drama. 3 kinderen verloren....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158272544
Ze zouden op deze manier nog iemand richting zelfmoord drijven :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 december 2015 @ 23:04:55 #15
22592 crew  Ole
pi_158272718
Lekker type die bron ook. Het zou iemand zijn die er regelmatig over de vloer komt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158273000
Wat vreselijk :{
E.
pi_158273032
Heeft de familie van der Vaart al gereageerd op dit nieuws?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158273681
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:14 schreef F1gamer het volgende:
Heeft de familie van der Vaart al gereageerd op dit nieuws?
Ik hoop het niet maar zie die vader er nog wel voor aan om zout in de wonden te strooien.

Hoe dan ook gok ik dat ze zich erg alleen moet voelen nu. Wat er nou precies allemaal waar is of niet; een makkelijk leven heeft ze niet (gehad).
  Vis een optie? dinsdag 15 december 2015 @ 23:33:12 #19
70532 loveli
N
pi_158273750
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het echt wel te doen met Sabia. Ik ga er vanuit dat ze echt een kindje is verloren. Hoe moet dat voor haar zijn op dit moment? Geen man, geen baby, wie weet hoe erg het mis is gegaan qua medische complicaties. En dan ook nog alle paperazzi die nog maanden voor de deur zullen liggen. Wat een klotetijd gaat zij tegemoet ;(
Dit.
crap in = crap out
  dinsdag 15 december 2015 @ 23:42:58 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158274132
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:04 schreef Ole het volgende:
Lekker type die bron ook. Het zou iemand zijn die er regelmatig over de vloer komt.
Beetje vreemd, iemand die regelmatig over de vloer komt en dan niet ingrijpt...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 december 2015 @ 23:46:50 #21
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158274280
Kortom, quatsch uit Everts dikke duim.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158274363
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zie ''ze'' er nog wel voor aan om bij het gemeentehuis te gaan posten, voor een eventuele aangifte. :{
Dat zou wel heel wrang zijn, maar ook begrijpelijk: dit verhaal heeft (amusements-)nieuwswaarde, mensen maken zich er druk om en hebben er een mening over (zie: dit topic), dus dan ligt het voor de hand dat de media de 'waarheid' boven tafel willen krijgen. Niet alleen de riooljournalisten, die dit hele verhaal hebben opgeklopt en uitgemolken, maar ook - vermoed ik - de serieuzere media.

Het zou me niks verbazen als de Volkskrant er een dezer dagen een (klein) stukje aan wijdt. Dat gebeurt met heel eigenaardige roddelverhalen wel vaker: de bezemkastbaby van Boris Becker, het schaduwgezin van Harry Mens, enzovoort. Het is voor een krant ook belangrijk om dit soort maatschappelijke fenomenen en fascinaties te volgen en te verslaan - het speelt, het leeft, het zegt iets over deze tijd.

Zelf heb ik geen idee wat hier aan de hand is. Liegen komt me in dit geval zo gestoord voor, dat ik het toch maar liever geloof ;(
pi_158274493
Zijn familie geloofde er niets van dat zij zwanger zou zijn...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158275567
Het in alle toonaarden zwijgen van Raf over deze hele kwestie spreekt boekdelen wat mij betreft. Hij heeft Sabia in bescherming willen nemen.. voornamelijk tegen zichzelf. Hoe dan ook, hier schuilt een groot drama achter :{
pi_158275708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 01:02 schreef Meaghan het volgende:
Het in alle toonaarden zwijgen van Raf over deze hele kwestie spreekt boekdelen wat mij betreft. Hij heeft Sabia in bescherming willen nemen.. voornamelijk tegen zichzelf. Hoe dan ook, hier schuilt een groot drama achter :{
Dan heb jij nog best een hoge pet op van Raf.

Rafael zwijgt toch altijd over alles op privégebied?
D'r zijn toch ook geen foto's bekend van hem en zijn nieuwe liefde?

Al hoop ik wel dat hij er ff voor haar is de aankomende tijd.

Ben het helemaal met je eens dat het een groot drama is, linksom of rechtsom.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 december 2015 @ 02:16:18 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158276123
alleen maar verliezers :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158276187
Verhaal rammelt aan alle kanten maar het zou toch te bizar zijn dat iemand dit verzint? Hoe had ze dit anders ooit willen volhouden ?
Ik las in 1 van de spoilers dat Patty Brart dacht dat Sabia's zus misschien draagmoeders zou zijn?
Tja, klinkt redelijk aannemelijk, denk ik, als je het zo leest.
Verder is Een miskraam opzich niet heel vreemd als ze er al 2 heeft meegemaakt.
  woensdag 16 december 2015 @ 02:37:36 #28
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158276191
Volgens mij is Raf een slappe zak. Stond er bij en keek ernaar terwijl Sylvie met weet ik veel wie allemaal vreemdging, of reed zelf ook een scheve schaats, Nogal beïnvloed door zijn familie, en kan ook niet de verantwoordelijkheid nemen voor een fatsoenlijk eind van zijn voetbalcarrière. Vergelijk dat eens met generatiegenoot Sneijder. Die breit er nog een gouden randje aan, bijvoorbeeld door alles opzij te zetten voor het WK 2014 met zijn personal trainer.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158276207
Tja, komt niet als een verrassing, heb nooit geloofd dat ze zwanger is. Ik denk dat haar psychisch iets flink mankeert.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 december 2015 @ 02:45:03 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158276223
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 02:37 schreef Andromache het volgende:
Volgens mij is Raf een slappe zak. Stond er bij en keek ernaar terwijl Sylvie met weet ik veel wie allemaal vreemdging, of reed zelf ook een scheve schaats, Nogal beïnvloed door zijn familie, en kan ook niet de verantwoordelijkheid nemen voor een fatsoenlijk eind van zijn voetbalcarrière. Vergelijk dat eens met generatiegenoot Sneijder. Die breit er nog een gouden randje aan, bijvoorbeeld door alles opzij te zetten voor het WK 2014 met zijn personal trainer.
Van der Vaart kon bij Ajax al niet altijd op gewicht blijven, dat getuigt al van een mindere professionaliteit.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158276533
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 02:37 schreef Andromache het volgende:
Volgens mij is Raf een slappe zak. Stond er bij en keek ernaar terwijl Sylvie met weet ik veel wie allemaal vreemdging, of reed zelf ook een scheve schaats, Nogal beïnvloed door zijn familie, en kan ook niet de verantwoordelijkheid nemen voor een fatsoenlijk eind van zijn voetbalcarrière. Vergelijk dat eens met generatiegenoot Sneijder. Die breit er nog een gouden randje aan, bijvoorbeeld door alles opzij te zetten voor het WK 2014 met zijn personal trainer.
Heeft Raf jou vroeger ooit gepest ofzo?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158276928
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 05:21 schreef superniger het volgende:

[..]

Heeft Raf jou vroeger ooit gepest ofzo?
Haha. rafael heeft mij in ieder geval nooit gepest maar ik vind hem wel een slappe zak.

Als zij zo van slag is door de relatiebreuk met hem en in staat is een zwangerschap te faken had hij toch even achterom kunnen kijken en hulp voor haar kunnen laten inschakelen.
Eind april schreeuwde hij in de pers nog van de daken hoeveel hij wel niet van haar hield en dat hij samen met haar oud wilde worden,
Als zij echt is doorgedraaid, niet echt netjes van Rafael omdat zo maar te laten gebeuren en geen hulp erop af te sturen.

Ik heb het verhaal trouwens wel steeds gegeloofd . Ik kan/wil niet geloven dat je over zoiets liegt.
Mocht het een leugen zijn voel ik mij er behoorlijk dom/ziek over dat ik er ben ingetuind.
pi_158277143
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:29 schreef Andromache het volgende:
Wat is dit vreselijk triest voor Sabia, en ook broertje en zusje. De media heeft hier flink boter op zijn hoofd.
Dit ben ik met je eens , het is vreselijk en je zag aan Sabia hoe veel stress ze had .
Rafael is laf in deze hele zaak en zijn familie die eerst zo weg liepen met Sabia , trappen het hardste .
  woensdag 16 december 2015 @ 09:06:03 #34
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_158277270
Linksom met baby verloren en rechtsom zonder baby verzonnen zijn er alleen maar verliezers hier. Zijzelf en haar jonge kinderen en dan hoop ik voor haar dat ze nu eens goede hulp krijgt zodat ze alles een plekje kan geven en in alle rust verder kan.
If you can dream it, you can do it...
pi_158277370
Ik weet het niet. Het blijft natuurlijk wel erg toevallig allemaal.
Tijdens breuk beweert ze zwanger te zijn, maandenlang zit iedereen met verbazing te kijken naar een superslanke Sabia. Geen buikje niks. Na 5 of 6 maanden foto's van buik die echt niet lijken op zwangerschap. En nu een miskraam.
Ik heb moeite om het te geloven...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_158277514
Wie zegt dat Raf haar niet heeft aangeraden hulp te zoeken? Als dat zo is gaat Sabia dat heus niet in de pers vertellen. Alles wat je in de media leest over deze gate, is doelbewust door een van de betrokkene die daar baat bij had de wereld in geholpen hoor. We horen niet alles.
  woensdag 16 december 2015 @ 09:31:22 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158277568
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:27 schreef MariMiep het volgende:
Wie zegt dat Raf haar niet heeft aangeraden hulp te zoeken? Als dat zo is gaat Sabia dat heus niet in de pers vertellen. Alles wat je in de media leest over deze gate, is doelbewust door een van de betrokkene die daar baat bij had de wereld in geholpen hoor. We horen niet alles.
Evert is een betrokkene?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 09:31:29 #38
43556 miss_dynastie
pi_158277572
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:16 schreef Injetta het volgende:
Ik weet het niet. Het blijft natuurlijk wel erg toevallig allemaal.
Tijdens breuk beweert ze zwanger te zijn, maandenlang zit iedereen met verbazing te kijken naar een superslanke Sabia. Geen buikje niks. Na 5 of 6 maanden foto's van buik die echt niet lijken op zwangerschap. En nu een miskraam.
Ik heb moeite om het te geloven...
Maar juist iemand die een zwangerschap faket zal van begin af aan een
nepbuik dragen, toch? Zeker bij het faken van een zesde zwangerschap. ..
  woensdag 16 december 2015 @ 09:32:39 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158277594
Het enige wat ik zeker weet is dat dit een triest verhaal is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 december 2015 @ 09:33:13 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158277604
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar juist iemand die een zwangerschap faket zal van begin af aan een
nepbuik dragen, toch? Zeker bij het faken van een zesde zwangerschap. ..
Dat lijkt me wel... als je intentie het faken van een zwangerschap is dan ga je niet zo lang wachten met het dragen van een nepbuik, en idd zeker niet als het je 6de zwangerschap moet voorstellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 09:40:35 #41
43556 miss_dynastie
pi_158277694
Het kindje zal echt net niet levensvatbaar zijn geweest? En waar is Raf, gewoon in Spanje gebleven?
pi_158277734
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Evert is een betrokkene?
Ja, die wil kranten en tijdschriften verkopen.

Als Raf in prive gesprekken (telefoon) Sabia heeft aangeraden hulp te zoeken, dan is er niemand anders op de hoogte van dat feit en is er niemand die dat feit weet die er behoefte aan heeft om dat naar de pers te lekken.

Raf niet uit respect voor Sabia en Sabia zelf niet omdat ze niet wil zeggen dat Raf denkt dat er iets mis met haar is.

Rafs familie klapt alleen af en toe wat onhandig uit de school uit frustratie.
  woensdag 16 december 2015 @ 09:42:40 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158277736
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Het kindje zal echt net niet levensvatbaar zijn geweest? En waar is Raf, gewoon in Spanje gebleven?
Die speelde gisteravond om 20.00 uur iig een wedstrijd om de Copa del Rey (3-3 geworden, Raf is in de 58ste minuut gewisseld).

Maar goed, als het zondag(avond?) gebeurd is dan kan hij natuurlijk al wel geweest zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 09:45:33 #44
43556 miss_dynastie
pi_158277760
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die speelde gisteravond om 20.00 uur iig een wedstrijd om de Copa del Rey (3-3 geworden, Raf is in de 56ste minuut gewisseld).

Maar goed, als het zondag(avond?) gebeurd is dan kan hij natuurlijk al wel geweest zijn.
Oh, ik dacht dat die chronisch geblesseerd was, maar dat valt weer mee voor hem.
  woensdag 16 december 2015 @ 09:46:23 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158277769
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat die chronisch geblesseerd was, maar dat valt weer mee voor hem.
We moeten kennelijk niet alles in de media geloven.... :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158277771
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Het kindje zal echt net niet levensvatbaar zijn geweest? En waar is Raf, gewoon in Spanje gebleven?
of wel levensvatbaar qua termijn maar overleden in de buik en erna pas geboren? ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_158277788
Als ze rond 11 februari uitgerekend was, dan zou ze nu voorbij de 30 weken zijn. Dan heeft dat kindje toch een kans als het geboren wordt? Is het dan in de buik overleden? Waarom zou ze dan eerder gekozen hebben voor zo'n bandje om de baarmoederhals?

En wat een zak is Raf als hij daar niet voor overkomt naar Duitsland?

Wat nou ook de waarheid is, hier zijn echt alleen verliezers.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  woensdag 16 december 2015 @ 09:48:33 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158277801
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

of wel levensvatbaar qua termijn maar overleden in de buik en erna pas geboren? ;(
Zo leest de verklaring wel... een doodgeboren kindje.
Als ze idd zo rond de 31 weken zwanger was dan zijn de overlevingskansen voor het kind sowieso al heel klein als het niet in het ziekenhuis geboren wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 09:49:17 #49
43556 miss_dynastie
pi_158277809
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

of wel levensvatbaar qua termijn maar overleden in de buik en erna pas geboren? ;(
Zou ook kunnen ja, daar had ik nog niet aan gedacht. Of een nog moeilijker te verteren scenario: 'plotseling geboren' zonder de juiste medische hulp in de buurt. Buhhh ;(
pi_158277814
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo leest de verklaring wel... een doodgeboren kindje.
Als ze idd zo rond de 31 weken zwanger was dan zijn de overlevingskansen voor het kind sowieso al heel klein als het niet in het ziekenhuis geboren wordt.
maar een thuisbevalling met een bandje om een baarmoederhals is ook niet echt een optie. Zeker niet als het geen bandje was, maar het was dichtgenaaid zoals ook wel gezegd is in de media.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  woensdag 16 december 2015 @ 09:52:50 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158277856
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:49 schreef d.k. het volgende:

[..]

maar een thuisbevalling met een bandje om een baarmoederhals is ook niet echt een optie. Zeker niet als het geen bandje was, maar het was dichtgenaaid zoals ook wel gezegd is in de media.
Nee, idd. Wat daar dan ook van waar was....
Wat overigens niet kan voorkomen dat het kind overlijdt, mogelijk misschien zelfs doordat het niet geboren kan worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 09:53:51 #52
368283 ato
pi_158277863
Het blijft een raar verhaal: heeft zij dit gefaket dan is het inderdaad een zieke vrouw.

Maar anders kan ik het mij voorstellen dat het vreselijk is om jevind te verliezen.

Blijft wel: dat het verhaal niet helemaal lijkt te kloppen.
Ralph die afstand van Sabia doet etc...
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 09:55:35 #53
43556 miss_dynastie
pi_158277879
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:49 schreef d.k. het volgende:

[..]

maar een thuisbevalling met een bandje om een baarmoederhals is ook niet echt een optie. Zeker niet als het geen bandje was, maar het was dichtgenaaid zoals ook wel gezegd is in de media.
Dat is het wel, heb even snel gezocht en er zijn mensen ondanks zo'n bandje bevallen. Het gebeurt zo te zien wel met hechtdraad, maar ze naaien de boel niet dicht, is dat geen verzinsel van het domme Bontje van de Telegraaf?
pi_158277884
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, idd. Wat daar dan ook van waar was....
Wat overigens niet kan voorkomen dat het kind overlijdt, mogelijk misschien zelfs doordat het niet geboren kan worden?
Mij lijkt toch dat ze juist dat bandje liet plaatsen omdat ze de eerdere kindjes verloor doordat ze ontsluiting kreeg. Je laat dat bandje toch niet plaatsen als kindjes al in de baarmoeder overlijden, want dan voorkom je er niets mee.

Van de andere kant, als je placenta los komt en je hebt het niet meteen door, dan zijn de kansen voor je kindje nihil. Dan helpt zo'n bandje ook niet meer.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_158277918
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is het wel, heb even snel gezocht en er zijn mensen ondanks zo'n bandje bevallen. Het gebeurt zo te zien wel met hechtdraad, maar ze naaien de boel niet dicht, is dat geen verzinsel van het domme Bontje van de Telegraaf?
Maar met zo'n bandje sta je onder controle, meten ze de lengte van je baarmoederhals en zien ze dus ook aankomen dat die minder wordt. Dan kan je dus ook ingrijpen, zeker als je rond de 30 weken bent. Dan heeft je kindje echt wel een kans.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 10:00:33 #56
43556 miss_dynastie
pi_158277960
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:57 schreef d.k. het volgende:

[..]

Maar met zo'n bandje sta je onder controle, meten ze de lengte van je baarmoederhals en zien ze dus ook aankomen dat die minder wordt. Dan kan je dus ook ingrijpen, zeker als je rond de 30 weken bent. Dan heeft je kindje echt wel een kans.
Maar niet alles is van tevoren te voorspellen. Zeker als een lichaam al vijf keer een bevalling heeft meegemaakt en weet hoe het 'moet', kan het best hard gaan...
pi_158277978
Triest en zielig. ;(.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 16 december 2015 @ 10:02:47 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158277991
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:55 schreef d.k. het volgende:

[..]

Mij lijkt toch dat ze juist dat bandje liet plaatsen omdat ze de eerdere kindjes verloor doordat ze ontsluiting kreeg. Je laat dat bandje toch niet plaatsen als kindjes al in de baarmoeder overlijden, want dan voorkom je er niets mee.

Van de andere kant, als je placenta los komt en je hebt het niet meteen door, dan zijn de kansen voor je kindje nihil. Dan helpt zo'n bandje ook niet meer.
De eerste keer is het kindje te vroeg geboren en overleefde dat niet (2008), de tweede keer was het een doodgeboren kindje (2013).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158278202
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

De eerste keer is het kindje te vroeg geboren en overleefde dat niet (2008), de tweede keer was het een doodgeboren kindje (2013).
Ik kan me ook voorstellen dat je juist na zulke ervaringen er echt alles aan doet om een gezond kind ter wereld te brengen. Wat ik al eerder zei, in dit verhaal zijn echt alleen verliezers, ongeacht wat de waarheid is.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_158278328
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:06 schreef Books1 het volgende:
Linksom met baby verloren en rechtsom zonder baby verzonnen zijn er alleen maar verliezers hier. Zijzelf en haar jonge kinderen en dan hoop ik voor haar dat ze nu eens goede hulp krijgt zodat ze alles een plekje kan geven en in alle rust verder kan.
Dat ja. Heel triest.
pi_158278434
Ach..we weten geen van allen hoe de situatie in elkaar zit. Misschien heeft Rafael wel een hele goede reden om haar de cold shoulder te geven. Misschien heeft zij oprecht geen enkel idee waarom de relatie over is en is het een wanhoopsdaad geweest die uit de hand is geloven en misschien is het allemaal waar en is onterecht de hele wereld over haar heen gevallen. .who knows? Een ding vind ik dan weer wel raar: als al die aandacht je te veel is en je hebt al een aantal risicozwangerschappen achter de rug;waarom zoek je dan actief de mediaaandacht op en waarom bezorg je jezelf nog meer stress door baantjes op te zoeken waarbij die aandacht gegarandeerd is?
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 10:34:41 #62
240917 Mula
pi_158278442
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:16 schreef Injetta het volgende:
Ik weet het niet. Het blijft natuurlijk wel erg toevallig allemaal.
Tijdens breuk beweert ze zwanger te zijn, maandenlang zit iedereen met verbazing te kijken naar een superslanke Sabia. Geen buikje niks. Na 5 of 6 maanden foto's van buik die echt niet lijken op zwangerschap. En nu een miskraam.
Ik heb moeite om het te geloven...
De buik kan gewoon verschillen. Ik vond het eerder vreemd dat iemand die al twee keer eerder een kind heeft verloren, ervoor kiest om zo in de belangstelling te staan met fotosessies, covers van bladen, interviews op tv, een modellencarriere en deelname aan een programma (waar je ook nog elke week voor naar nederland moet). Met zo'n high-risk zwangerschap lijkt me dat je het laat aankondigt en heel rustig aan doet.

Maar goed, aan de andere kant; als zij ineens zonder inkomen zit, moet ze ook wat. Khalid zal betalen voor de kinderen, maar daarmee is ze er nog niet. In een winkel werken is geen optie, al helemaal niet qua zwangerschap en waarschijnlijk kan ze nergens zoveel geld zo snel verdienen als in de media.

Ik denk dat we nooit achter de waarheid komen en ik hoop echt dat iedereen Sabia nu ook gewoon met rust gaat laten. Of ze nou een kind heeft verloren of stapelgek is, ze heeft er niks aan om zo in de belangstelling te staan. Ik hoop voor haar dat het haar lukt om zelf ook uit de schijnwerpers te blijven en haar kinderen rust te geven.
  woensdag 16 december 2015 @ 10:35:41 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158278453
Ik vind het overigens wel opvallend dat de Duitse media op geen enkele manier sneert dat de zwangerschap en vroeggeboorte fake zou kunnen zijn.

Of de Duitsers hebben meer fatsoen (as if), of ze durven het niet te schrijven om te voorkomen dat ze aangeklaagd worden, of ze realiseren zich wel hoe volstrekt smakeloos het is als media die suggestie te wekken.

Bild
Bunte
Gala
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158278803
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:34 schreef Mula het volgende:

[..]

De buik kan gewoon verschillen. Ik vond het eerder vreemd dat iemand die al twee keer eerder een kind heeft verloren, ervoor kiest om zo in de belangstelling te staan met fotosessies, covers van bladen, interviews op tv, een modellencarriere en deelname aan een programma (waar je ook nog elke week voor naar nederland moet). Met zo'n high-risk zwangerschap lijkt me dat je het laat aankondigt en heel rustig aan doet.

Maar goed, aan de andere kant; als zij ineens zonder inkomen zit, moet ze ook wat. Khalid zal betalen voor de kinderen, maar daarmee is ze er nog niet. In een winkel werken is geen optie, al helemaal niet qua zwangerschap en waarschijnlijk kan ze nergens zoveel geld zo snel verdienen als in de media.

Ik denk dat we nooit achter de waarheid komen en ik hoop echt dat iedereen Sabia nu ook gewoon met rust gaat laten. Of ze nou een kind heeft verloren of stapelgek is, ze heeft er niks aan om zo in de belangstelling te staan. Ik hoop voor haar dat het haar lukt om zelf ook uit de schijnwerpers te blijven en haar kinderen rust te geven.
Nou dit eigenlijk allemaal ja.
Ik begrijp dat opzoeken van programma's ook niet, maar ja, het verdient wel lekker.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 16 december 2015 @ 11:20:37 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158279131
Als je toch al 24/7 van die aasgieren voor de deur hebt staan snap ik best dat je zelf ook eens aan je publiciteit wilt gaan verdienen, met een beetje mazzel wordt het voor de aasgieren dan ook minder interessant om 24/7 voor je deur te gaan bivakkeren omdat je toch wel in de publiciteit komt, en ze dus niet meer op die "exclusieve" beelden hoeven te gaan staan wachten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158279413
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:20 schreef Leandra het volgende:
Als je toch al 24/7 van die aasgieren voor de deur hebt staan snap ik best dat je zelf ook eens aan je publiciteit wilt gaan verdienen, met een beetje mazzel wordt het voor de aasgieren dan ook minder interessant om 24/7 voor je deur te gaan bivakkeren omdat je toch wel in de publiciteit komt, en ze dus niet meer op die "exclusieve" beelden hoeven te gaan staan wachten.
In deze situatie kan je maar beter je vijand je vriend maken inderdaad.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 11:41:11 #67
70532 loveli
N
pi_158279506
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:16 schreef Injetta het volgende:
Ik weet het niet. Het blijft natuurlijk wel erg toevallig allemaal.
Tijdens breuk beweert ze zwanger te zijn, maandenlang zit iedereen met verbazing te kijken naar een superslanke Sabia. Geen buikje niks. Na 5 of 6 maanden foto's van buik die echt niet lijken op zwangerschap. En nu een miskraam.
Ik heb moeite om het te geloven...
Ken genoeg mensen die na een breuk kilo's kwijt waren. Ken ook genoeg vrouwen bij wie je niet goed zag dat ze zwanger waren. Niet iedere zwangere loopt al na 1 week met de rug hol, buik naar voren, handen op de buik en buikband om te pronken dat ze zwanger is.

Dat Sabia makkelijk zwanger wordt is bekend, dat ze niet altijd zwanger blijft is ook bekend. En vreselijk triest. Geen enkele vrouw zou een zwangerschap alleen moeten meemaken en dat ze het kindje kwijtraakt is vreselijk triest.
crap in = crap out
  woensdag 16 december 2015 @ 11:42:53 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158279548
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Ken genoeg mensen die na een breuk kilo's kwijt waren. Ken ook genoeg vrouwen bij wie je niet goed zag dat ze zwanger waren. Niet iedere zwangere loopt al na 1 week met de rug hol, buik naar voren, handen op de buik en buikband om te pronken dat ze zwanger is.
Behalve Patricia Paay natuurlijk, die weet nog als de dag van gisteren hoe ze 26 jaar geleden vanaf dag één de hele dag waggelde terwijl ze liefkozend met haar hand over haar buik ging...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158279621
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:53 schreef ato het volgende:
Het blijft een raar verhaal: heeft zij dit gefaket dan is het inderdaad een zieke vrouw.

Maar anders kan ik het mij voorstellen dat het vreselijk is om jevind te verliezen.

Blijft wel: dat het verhaal niet helemaal lijkt te kloppen.
Ralph die afstand van Sabia doet etc...
wie is ralph?
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 12:02:26 #70
43556 miss_dynastie
pi_158279894
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:35 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het overigens wel opvallend dat de Duitse media op geen enkele manier sneert dat de zwangerschap en vroeggeboorte fake zou kunnen zijn.

Of de Duitsers hebben meer fatsoen (as if), of ze durven het niet te schrijven om te voorkomen dat ze aangeklaagd worden, of ze realiseren zich wel hoe volstrekt smakeloos het is als media die suggestie te wekken.

Bild
Bunte
Gala
Horen we nu de naam van hun doodgeboren dochter in het tweede linkje?
  woensdag 16 december 2015 @ 12:07:28 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158279972
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Horen we nu de naam van hun doodgeboren dochter in het tweede linkje?
Was toch al bekend dat dat Solana was?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 woensdag 16 december 2015 @ 12:09:10 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_158280003
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:34 schreef Mula het volgende:

[..]

De buik kan gewoon verschillen. Ik vond het eerder vreemd dat iemand die al twee keer eerder een kind heeft verloren, ervoor kiest om zo in de belangstelling te staan met fotosessies, covers van bladen, interviews op tv, een modellencarriere en deelname aan een programma (waar je ook nog elke week voor naar nederland moet). Met zo'n high-risk zwangerschap lijkt me dat je het laat aankondigt en heel rustig aan doet.

Spijker op de kop _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 16 december 2015 @ 12:10:23 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_158280035
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:41 schreef loveli het volgende:

Dat Sabia makkelijk zwanger wordt is bekend
Ha ha ha :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 12:11:42 #74
43556 miss_dynastie
pi_158280058
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was toch al bekend dat dat Solana was?
Bij mij niet :@ Maar ik kijk ook vaak de zure gleuven van telegraaf, die waarschijnlijk geloven dat dat ook nep is of zo :')
pi_158280088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:35 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het overigens wel opvallend dat de Duitse media op geen enkele manier sneert dat de zwangerschap en vroeggeboorte fake zou kunnen zijn.

Of de Duitsers hebben meer fatsoen (as if), of ze durven het niet te schrijven om te voorkomen dat ze aangeklaagd worden, of ze realiseren zich wel hoe volstrekt smakeloos het is als media die suggestie te wekken.

Bild
Bunte
Gala
In de Gala stonden toch foto's van haar .?
Hebben zij dan meegedaan aan het verzonnen verhaal ?
Een foto waarop ze iets zwarts aan had en een blote zwangere buik .

Sorry, maar ik heb er zo moeite te geloven dat het fake is. Dat is zo ziek.
pi_158280142
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was toch al bekend dat dat Solana was?
Dat is de naam van het dochtertje dat in december 2013 dood ter wereld kwam.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 12:17:00 #77
43556 miss_dynastie
pi_158280168
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:15 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Dat is de naam van het dochtertje dat in december 2013 dood ter wereld kwam.
Ja, maar ik wist dat niet, ik was dus nogal verbaasd ineens een naam te horen.
pi_158280449
Aw, maar dat is hartstikke zielig. Ik geloof het wel. Net als dat haar 2 voorgaande zwangerschappen niet goed zijn afgelopen. Kan het alleen maar zielig vinden. Godsamme zeg, je zal het maar 3x moeten doorgaan.
Hoop dat ze niks gaat bewijzen tegenover die sensatiehoeren zoals Albert en meuten bij het schoolplein.
Go hard or go home
pi_158280463
Die k** van een Brard had het gisteren nog over een 'betrokkene' die een nepbuik over de stoel zag hangen bij Sab thuis. Dan maak je toch snel even een foto als bewijs, lijkt me? Ik bedoel; als je dan toch zo vals bent om dit door te geven aan Shownieuws, moet je ook zo vals zijn om knaken te willen verdienen met een foto als bewijs. Gemiste kans dus.Ofwel een verzinsel van Brard, omdat zij ervan overtuigd was dat het een nepbuik moest zijn. En dus verzinnen ze maar een 'betrokkene'. Bah!
´
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 12:39:22 #80
43556 miss_dynastie
pi_158280612
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:31 schreef Kim-Holland het volgende:
Die k** van een Brard had het gisteren nog over een 'betrokkene' die een nepbuik over de stoel zag hangen bij Sab thuis. Dan maak je toch snel even een foto als bewijs, lijkt me? Ik bedoel; als je dan toch zo vals bent om dit door te geven aan Shownieuws, moet je ook zo vals zijn om knaken te willen verdienen met een foto als bewijs. Gemiste kans dus.Ofwel een verzinsel van Brard, omdat zij ervan overtuigd was dat het een nepbuik moest zijn. En dus verzinnen ze maar een 'betrokkene'. Bah!
Wat ook weer zo ongeloofwaardig is, want iemand die een zwangerschap wil faken, laat toch niet die attributen open en bloot door de kamer slingeren? :')
pi_158280645
En wat ik ook stuitend vind, is dat veel mensen nog steeds niet het verschil willen weten tussen een miskraam of een doodgeboren kindje.

Jaren geleden heb ik zelf een BBZ gehad. In mijn omgeving waren er ook mensen die het steevast een miskraam noemde. Best pijnlijk en vooral ook dom.
´
pi_158280683
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat ook weer zo ongeloofwaardig is, want iemand die een zwangerschap wil faken, laat toch niet die attributen open en bloot door de kamer slingeren? :')
Nee, precies. ;)
´
pi_158280718
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:40 schreef Kim-Holland het volgende:
En wat ik ook stuitend vind, is dat veel mensen nog steeds niet het verschil willen weten tussen een miskraam of een doodgeboren kindje.

Jaren geleden heb ik zelf een BBZ gehad. In mijn omgeving waren er ook mensen die het steevast een miskraam noemde. Best pijnlijk en vooral ook dom.
Ik dacht altijd dat jij een man was :D

Verder ontzettend treurig dit. Benieuwd wat de verdere ontwikkelingen zijn in deze soap.

Gisteren toevallig het stukje van Boulevard gezien: :r
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158280743
quote:
11s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat jij een man was :D

:o Why??
:')
´
pi_158280774
In dit geval kun je inderdaad echt niet van een 'miskraam' spreken.

Echt een extreem bizar verhaal. Het is op zich al bizar als je dit meerdere keren overkomt. Persoonlijk begrijp ik niet dat je het risico wilt lopen als je al eerder zoiets dramatisch hebt meegemaakt en gelukkig wel een paar gezonde kinderen hebt al. Op een gegeven moment ga je dan toch geen risico's meer nemen? Maar goed, dat ben ik en iedereen maakt andere keuzes. Ik vind het ook nog altijd wel een optie dat ze niet zwanger was. En gebeuren wel raardere dingen in de wereld.

Maar zoals CC al schreef: dit is sowieso gewoon een heel triest verhaal.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 12:49:21 #86
43556 miss_dynastie
pi_158280827
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:46 schreef Franny_G het volgende:
In dit geval kun je inderdaad echt niet van een 'miskraam' spreken.

Echt een extreem bizar verhaal. Het is op zich al bizar als je dit meerdere keren overkomt. Persoonlijk begrijp ik niet dat je het risico wilt lopen als je al eerder zoiets dramatisch hebt meegemaakt en gelukkig wel een paar gezonde kinderen hebt al. Op een gegeven moment ga je dan toch geen risico's meer nemen? Maar goed, dat ben ik en iedereen maakt andere keuzes. Ik vind het ook nog altijd wel een optie dat ze niet zwanger was. En gebeuren wel raardere dingen in de wereld.

Maar zoals CC al schreef: dit is sowieso gewoon een heel triest verhaal.
Dat deed ze voor Rafael, om ook zijn zoon een broertje/zusje te geven. Dat kan ik me op een bepaalde manier nog wel voorstellen, al zou het ook niet per se mijn keuze zijn hoor, daar niet van.
pi_158281016
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:18 schreef d.k. het volgende:

[..]

Ik kan me ook voorstellen dat je juist na zulke ervaringen er echt alles aan doet om een gezond kind ter wereld te brengen. Wat ik al eerder zei, in dit verhaal zijn echt alleen verliezers, ongeacht wat de waarheid is.
Niet helemaal waar. De familie van Van der Vaart lacht zich kapot. En veel van de roddelpers ook.
pi_158281087
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat deed ze voor Rafael, om ook zijn zoon een broertje/zusje te geven. Dat kan ik me op een bepaalde manier nog wel voorstellen, al zou het ook niet per se mijn keuze zijn hoor, daar niet van.
Ja, ik kan me die overweging voorstellen bij die eerste zwangerschap van haar en Rafael. Maar na het verlies van dat kindje en vervolgens een zwangerschap die zo ongeveer samenviel met de breuk tussen hen heb ik daar minder het idee van dat het weloverwogen was. Dat is een situatie waar ik me gewoon niets bij kan voorstellen (gelukkig).
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158281367
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:45 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:o Why??
:')
Al sla je me dood :D

Heb laatst ook gedroomd over dat Leandra, Copycat en ik champagne aan het drinken waren en oesters aten :')

Leandra had lang donker haar wat dus niet blijkt te kloppen en Cc was die van dat korte haar van die vrouw in de Andrelon-reclame :')

Dus ik zit én teveel in SHO én ik heb die Andrelon-reclame teveel gezien :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158281441
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Al sla je me dood :D

Heb laatst ook gedroomd over dat Leandra, Copycat en ik champagne aan het drinken waren en oesters aten :')

Leandra had lang donker haar wat dus niet blijkt te kloppen en Cc was die van dat korte haar van die vrouw in de Andrelon-reclame :')

Dus ik zit én teveel in SHO én ik heb die Andrelon-reclame teveel gezien :')
Wow..als je al droomt over Fokkers zit je idd teveel op SHO :')
Mocht je nog eens gaan dromen, ik heb wél lang donker haar. :)
´
  woensdag 16 december 2015 @ 13:27:01 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158281527
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Al sla je me dood :D

Heb laatst ook gedroomd over dat Leandra, Copycat en ik champagne aan het drinken waren en oesters aten :')

Leandra had lang donker haar wat dus niet blijkt te kloppen en Cc was die van dat korte haar van die vrouw in de Andrelon-reclame :')

Dus ik zit én teveel in SHO én ik heb die Andrelon-reclame teveel gezien :')
Het is idd niet meer lang (sinds 5-5 dit jaar), maar donker is het nooit geweest :D

Champagne en oesters zijn welkom trouwens :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 13:31:04 #92
43556 miss_dynastie
pi_158281617
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:02 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ja, ik kan me die overweging voorstellen bij die eerste zwangerschap van haar en Rafael. Maar na het verlies van dat kindje en vervolgens een zwangerschap die zo ongeveer samenviel met de breuk tussen hen heb ik daar minder het idee van dat het weloverwogen was. Dat is een situatie waar ik me gewoon niets bij kan voorstellen (gelukkig).
Mja, misschien gunde ze het hem gewoon heel erg? En als 'ie dan inderdaad plotseling is vertrokken zonder dat zij nou echt door had dat er iets mis was in hun relatie, zou de ongelukkige timing wel verklaren...
pi_158282860
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Al sla je me dood :D

knip

Leandra had lang donker haar wat dus niet blijkt te kloppen en Cc was die van dat korte haar van die vrouw in de Andrelon-reclame :')

Ha ik heb hetzelfde beeld van beide dames.
En dat Kim Holland een vent was :@
  woensdag 16 december 2015 @ 15:10:06 #94
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158283937
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:55 schreef Ole het volgende:
Hebben zogenaamd een bron die zegt dat het fake is geweest
Bron of Broen?

Veel van wat die bronnen beweren komt regelrecht uit seizoen 3 van Bron/Broen. Verzin dan wat origineels.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_158284289
quote:
9s.gif Op woensdag 16 december 2015 02:16 schreef rubbereend het volgende:
alleen maar verliezers :{
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:18 schreef d.k. het volgende:

[..]

Ik kan me ook voorstellen dat je juist na zulke ervaringen er echt alles aan doet om een gezond kind ter wereld te brengen. Wat ik al eerder zei, in dit verhaal zijn echt alleen verliezers, ongeacht wat de waarheid is.
Er is wel iemand in deze hele gate bijgekomen die een positie bezit waarvan je kan vermoeden dat die wel stiekem blij is, belang bij heeft en als winnaar uitkomt :P

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. De familie van Van der Vaart lacht zich kapot. En veel van de roddelpers ook.
Misschien is de familie van der Vaart al een tijdje gewend aan de nieuwe situatie, tevens bijgekomen en geaccepteerd dat er een baby komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 16-12-2015 15:32:04 ]
pi_158284400
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ha ik heb hetzelfde beeld van beide dames.
En dat Kim Holland een vent was :@
:'(
´
pi_158284634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:30 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:'(
Maar wel een knappert hoor :9
pi_158284725
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar wel een knappert hoor :9
Kim een knappe vent? _O-
´
pi_158285212
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:34 schreef Mula het volgende:
Ik denk dat we nooit achter de waarheid komen en ik hoop echt dat iedereen Sabia nu ook gewoon met rust gaat laten.
:N Niemand gaat Sabia met rust laten. Niet zolang er gespeculeerd wordt over wat er nou precies gebeurd is.

Daarbij: vergeet Lolita en Pa Van der Vaart niet. Die hadden er al geen moeite mee om de zwangerschap van hun ex-schoondochter in de pers een 'leugen' te noemen. Die hebben dus nergens moeite mee :O Bovendien past deze ontwikkeling naadloos in hun verklaring.
  woensdag 16 december 2015 @ 16:17:24 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158285621
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef mascara-klodder het volgende:

Al sla je me dood :D

Heb laatst ook gedroomd over dat Leandra, Copycat en ik champagne aan het drinken waren en oesters aten :')

Leandra had lang donker haar wat dus niet blijkt te kloppen en Cc was die van dat korte haar van die vrouw in de Andrelon-reclame :')

Dus ik zit én teveel in SHO én ik heb die Andrelon-reclame teveel gezien :')
Ik heb geen kort, pittig kapsel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 december 2015 @ 17:08:07 #101
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_158286818
Hoe triest misschien ook, het meest waarschijnlijke scenario lijkt mij dat dat ze in eerste instantie de zwangerschap heeft gefaket en zich daarna alsnog door een willekeurige hitsige testosteronbom heeft laten bezwangeren. Dat zou de vertraging van het buikje verklaren. Maar dat Rafael er niets mee van doen had lijkt me wel duidelijk. Evengoed triest als het dan nog op een miskraam uitloopt. En als de zwangerschap er helemaal niet was dan is het in ieder geval triest vanwege haar geestesgesteldheid.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 16 december 2015 @ 17:25:39 #102
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158287116
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 15:10 schreef PirE het volgende:

[..]

Bron of Broen?

Veel van wat die bronnen beweren komt regelrecht uit seizoen 3 van Bron/Broen. Verzin dan wat origineels.
Scherp, ik moest daar ook meteen aan denken. High profile, nepbuik. Qua wat er gezegd wordt dan hè, want ik ga er gewoon vanuit dat Sabia zwanger was. Zonder bewijs blijven het anders toch onderbuik(...)gevoelens, en waarop gebaseerd eigenlijk? Op dat ze eerst zo slank was terwijl ze zwanger was. Behoorlijk opgestookt door de rioolmedia allemaal. En sneu is het hoe dan ook. Leave Sabia alone!
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 17:37:29 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158287313
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 02:37 schreef Andromache het volgende:
Volgens mij is Raf een slappe zak. Stond er bij en keek ernaar terwijl Sylvie met weet ik veel wie allemaal vreemdging, of reed zelf ook een scheve schaats, Nogal beïnvloed door zijn familie, en kan ook niet de verantwoordelijkheid nemen voor een fatsoenlijk eind van zijn voetbalcarrière. Vergelijk dat eens met generatiegenoot Sneijder. Die breit er nog een gouden randje aan, bijvoorbeeld door alles opzij te zetten voor het WK 2014 met zijn personal trainer.
Misschien heb je gelijk, maar voor hetzelfde is hun relatie gewoon beëindigd (al dan niet eenzijdig door hem) en heeft hij verder niets meer met haar en haar al dan niet vermeende zwangerschap te maken. Niet héél gek dan dat hij haar dus na zijn vertrek met rust heeft gelaten, toch? :?

Ik maakte er vroeger ook geen gewoonte van ex-en te blijven stalken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 december 2015 @ 18:14:36 #104
163650 Greys
pi_158288008
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:47 schreef d.k. het volgende:
En wat een zak is Raf als hij daar niet voor overkomt naar Duitsland?
Weten wij veel wat voor idioterie hij misschien met haar heeft meegemaakt. Hij zal wellicht niet voor niets hebben besloten destijds weg te gaan en niet meer achterom te kijken. Wat als hij duizend procent zeker wist dat ze niet zwanger van hem kon zijn? Ben je dan echt de rest van je leven verantwoordelijk voor iemand waar je een relatie mee hebt gehad? Nee, dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_158288540
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Weten wij veel wat voor idioterie hij misschien met haar heeft meegemaakt. Hij zal wellicht niet voor niets hebben besloten destijds weg te gaan en niet meer achterom te kijken. Wat als hij duizend procent zeker wist dat ze niet zwanger van hem kon zijn? Ben je dan echt de rest van je leven verantwoordelijk voor iemand waar je een relatie mee hebt gehad? Nee, dus.
Als het zo gegaan is als ze zelf zegt en ze dus echt zwanger was van hem, dan kan je nog zo'n grote ruzie hebben met je ex, je hebt maar 1 kans om je kindje te zien. En die kans zou ik persoonlijk toch echt pakken, desnoods neem je afscheid zonder je ex te zien.

Kijk, als het allemaal niet waar is en ze niet zwanger was of als hij voor 100% zeker weet dat ze niet zwanger was van hem, dan is het een ander verhaal. Maar dan nog kan ik me bijna niet voorstellen dat het je niks doet. Het is en blijf toch de vrouw waar je gelukkig mee was, waar je samen een kindje mee verloren bent, waar je mee samenwoonde. Dat is ook precies wat ik bedoelde toen ik zei dat hier alleen verliezers zijn. Niemand profiteert hier van met de roddelpers als enige uitzondering.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 18:45:51 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158288641
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:41 schreef d.k. het volgende:
Kijk, als het allemaal niet waar is en ze niet zwanger was of als hij voor 100% zeker weet dat ze niet zwanger was van hem, dan is het een ander verhaal. Maar dan nog kan ik me bijna niet voorstellen dat het je niks doet. Het is en blijf toch de vrouw waar je gelukkig mee was, waar je samen een kindje mee verloren bent, waar je mee samenwoonde...
Een van mijn ex-en was na mijn vertrek tamelijk snel zwanger van een of andere jodocus en ik had niet echt de behoefte daarna nog heel veel met haar om te gaan...

quote:
Dat is ook precies wat ik bedoelde toen ik zei dat hier alleen verliezers zijn. Niemand profiteert hier van met de roddelpers als enige uitzondering.
Dat is wel weer waar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158288705
RTL B heeft het over ''een volgend hoofdstuk''

Ben benieuwd.
pi_158289230
Sylvie nu bij RTLB, ik herken haar niet meer terug, zo glanst ze :D
pi_158289573
Gebroken heup van oma van Rafael vindt de familie erger dan dood kind.
pi_158289591
Sabia zou zgn met vakantie zijn....

'T lijkt GTST wel, ging er ook eentje na een stilgeboorte fanatiek sporten enzo :')
pi_158289592
Nette reactie van Albert Verlinde. ^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158289663
Ik lees tot helemaal terug in mei berichten dat Sabia zwanger zou zijn. Ook als wordt teruggerekend vanaf momenten dat ze beweerde een aantal weken/maanden zwanger, kom je in mei uit.

Maar zelfs als ze pas in juni zwanger is geworden, heeft de miskraam plaats gevonden ná 24weken zwangerschap.
Ik weet niet waar zij woont, maar in Nederland ben je dan verplicht je kind in te schrijven bij de gemeente en ook te begraven/cremeren.
pi_158289722
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:21 schreef computergirl het volgende:
Gebroken heup van oma van Rafael vindt de familie erger dan dood kind.
Ik wil bewijzen zien! :( anders geloof ik er niks van!
´
  woensdag 16 december 2015 @ 19:27:54 #114
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158289821
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:27 schreef Grunge. het volgende:

[..]

_O_.
Ik wil op z'n minst een reserve-heup over een stoel zien bungelen. :X :')
´
pi_158289834
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:30 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik wil op z'n minst een reserve-heup over een stoel zien bungelen. :X :')
:D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 16 december 2015 @ 19:36:08 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158289972
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:21 schreef computergirl het volgende:
Gebroken heup van oma van Rafael vindt de familie erger dan dood kind.
Dat betekent dat ze het overlijden van het kind erkennen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158290013
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat betekent dat ze het overlijden van het kind erkennen?
ALS hett waar zou zijn dan vonden ze heup toch erger....zo werd het gebracht ongeveer
  woensdag 16 december 2015 @ 19:41:49 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158290101
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:37 schreef computergirl het volgende:

[..]

ALS hett waar zou zijn dan vonden ze heup toch erger....zo werd het gebracht ongeveer
Dat vind ik al behoorlijk dubieus voor een familie die een paar weken geleden nog zei dat ze helemaal niet zwanger was.

Maar goed, Sabia bevalt van een overleden kindje en oma die in de bladen had lopen roepen dat Sabia niet zwanger was valt zich op nagenoeg hetzelfde moment een gebroken heup?
Je zou bijna denken.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158290121
Heeft hij niet twee oma's?
  woensdag 16 december 2015 @ 19:50:01 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158290277
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:43 schreef computergirl het volgende:
Heeft hij niet twee oma's?
Ja, dat kan....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158290322
Die oma had toch niet lopen roeptoeteren in de media? Dat was de moeder van Raf toch?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158290414
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:30 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik wil op z'n minst een reserve-heup over een stoel zien bungelen. :X :')
Ik wil helemaal niets zien van die familie..
Familie droeftoeter
pi_158290415
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Sabia zou zgn met vakantie zijn....

'T lijkt GTST wel, ging er ook eentje na een stilgeboorte fanatiek sporten enzo :')
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158290448
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Weten wij veel wat voor idioterie hij misschien met haar heeft meegemaakt. Hij zal wellicht niet voor niets hebben besloten destijds weg te gaan en niet meer achterom te kijken. Wat als hij duizend procent zeker wist dat ze niet zwanger van hem kon zijn? Ben je dan echt de rest van je leven verantwoordelijk voor iemand waar je een relatie mee hebt gehad? Nee, dus.
Dat.

We weten het gewoon niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158290498
Sabia word toch al tijden in de gaten gehouden door paparazi. Dan moeten ze haar toch zien vertrekken naar het ziekenhuis?
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 20:00:46 #127
43556 miss_dynastie
pi_158290571
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:58 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Sabia word toch al tijden in de gaten gehouden door paparazi. Dan moeten ze haar toch zien vertrekken naar het ziekenhuis?
Ik neem aan dat ze er niet dag en nacht posten? Het is in de nacht gebeurd.
pi_158290603
Sab was ook zgn op vakantie toen ze een bandje om haar baarmoedermond kreeg. [volgens de geruchten].
Als ze haar kindje verloren is, is het niet gek dat weer zgn 'op vakantie' is. Ze verblijft dan gewoon in een kliniek. Wat mij dan ook logisch lijkt als je zoiets heftigs meemaakt voor de 3de keer.
´
pi_158290847
Dat exclusieve interview wat er ongetwijfeld gaat komen helpt Sabia wel weer de winter door.
pi_158290948
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat exclusieve interview wat er ongetwijfeld gaat komen helpt Sabia wel weer de winter door.
Als ze niks zegt, volgt de media helaas. Maar zelf je leven blijven geven aan de media... Ik snap er geen hol van..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 16 december 2015 @ 20:17:22 #131
184769 crew  Deisyy
pi_158290967
Gaat Sabia een exclusief interview geven?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 16 december 2015 @ 20:22:46 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158291102
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Gaat Sabia een exclusief interview geven?
Als ze het maar niet aan Evert of Albert geeft....
Desnoods moeten we wachten tot de volgende Linda's zomerweek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158291137
Ouwe zak boer Geert doet graag ook een duit in het zakje
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_Sabia_niet__.html

:r :(
´
  woensdag 16 december 2015 @ 20:26:19 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158291187
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ouwe zak boer Geert doet graag ook een duit in het zakje
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_Sabia_niet__.html

:r :(
Beetje zwaktebod van boer Geert idd.... zeg dan gewoon niets.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 december 2015 @ 20:28:38 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158291239
Godsamme, houd eens op met dat spoileren voor De Brug. :(
The love you take is equal to the love you make.
pi_158291263
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Beetje zwaktebod van boer Geert idd.... zeg dan gewoon niets.
Zal wel weer ingefluisterd zijn door Brard. Net zoals ze met Paay samenspande. Nog ff en dan heeft Monique Smit ook nog wat te zeggen. Of Peter R. :')
´
pi_158291392
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze het maar niet aan Evert of Albert geeft....
Desnoods moeten we wachten tot de volgende Linda's zomerweek.
Nah, daar is niks echt aan. Dat zag je wel aan dat interview met Yo en Wes.
Dan nog liever Ivo Niehe ofzo.
  woensdag 16 december 2015 @ 20:40:02 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158291589
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:29 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zal wel weer ingefluisterd zijn door Brard. Net zoals ze met Paay samenspande. Nog ff en dan heeft Monique Smit ook nog wat te zeggen. Of Peter R. :')
Ik hoor het Peter met z'n stemmetje al zo zeggen:
"We hebben de zaak zeer goed onderzocht, en alle feiten wijzen erop dat Sabia afgelopen weekend inderdaad bevallen is, in Hamburg, ruim voooooorrrr de uitgerekende datum, met deze noodlottige uitkomst".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158291729
Ik heb echt medelijden met Sabia.je kan dit gewoon niet verzinnen. Ik snap die Raf echt niet dat hij zich zo stil houdt. Al die stress van die roddelgeile debielen die om Sabia heen zwermden hebben er vast en zeker voor gezorgd dat het mis is gegaan. Als hij nou gewoon 1x had gezegd ja ze is zwanger, dan was er niks aan de hand...
  woensdag 16 december 2015 @ 20:46:39 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158291767
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nah, daar is niks echt aan. Dat zag je wel aan dat interview met Yo en Wes.
Dan nog liever Ivo Niehe ofzo.
Ja gut, kan Ivo ook weer even laten horen dat hij z'n talen spreekt...


Gegapt uit dit topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 december 2015 @ 20:48:36 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158291818
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:45 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb echt medelijden met Sabia.je kan dit gewoon niet verzinnen. Ik snap die Raf echt niet dat hij zich zo stil houdt. Al die stress van die roddelgeile debielen die om Sabia heen zwermden hebben er vast en zeker voor gezorgd dat het mis is gegaan. Als hij nou gewoon 1x had gezegd ja ze is zwanger, dan was er niks aan de hand...
Misschien hoopte hij wel dat de stress dit zou veroorzaken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158291946
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien hoopte hij wel dat de stress dit zou veroorzaken?
Dat zou echt heel erg zijn.. ik snap sommige mannen niet hoor.. maar ik snap niet dat er nu nog vrouwen achter zo een lamlul aanlopen..
pi_158292034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien hoopte hij wel dat de stress dit zou veroorzaken?
Hij niet alleen, vrees ik.
Dood door schuld..je zal er maar mee moeten [willen] leven..[een ieder die zich schuldig heeft gemaakt aan het in de media kapot maken van een zwangere vrouw.] Lees je mee Brard, FuckingBontje & co?!!
´
pi_158292171
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:55 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Hij niet alleen, vrees ik.
Dood door schuld..je zal er maar mee moeten [willen] leven..[een ieder die zich schuldig heeft gemaakt aan het in de media kapot maken van een zwangere vrouw.] Lees je mee Brard, FuckingBontje & co?!!
Ik denk heel kamp VdV...
pi_158292283
quote:
quote:
Na het trieste nieuws over het doodgeboren kindje van Sabia Boulahrouz neemt vanuit Duitsland de druk toe op haar ex, profvoetballer Rafael van der Vaart, om zich niet langer stil te houden. Voorlopig tevergeefs. Zijn moeder Lolita wil geen woorden meer vuil maken aan haar voormalige schoondochter.

Iedereen weet hoe het zit
Lolita van der Vaart
Wanneer de naam Sabia valt, klinkt het aan de telefoon kortaf uit de mond van Lolita van der Vaart: ,,Ik heb geen commentaar. Ik reageer nergens op.'' Een tweede poging strandt eveneens. ,,Ik heb er geen commentaar op. Iedereen weet hoe het zit.'' De moeder van Rafael van der Vaart, Sabia's ex, drukt het gesprek weg.

De avond ervoor, op woensdag, verschijnt Rafael van der Vaart fris op het voetbalveld voor een wedstrijd voor de Copa del Rey, de Spaanse beker. Zijn elftal Real Betis bereikt door een gelijkspel de achtste finale. Hij lijkt niet te zijn aangedaan door het nieuws dat even daarvoor naar buiten is gebracht: dat zijn ex Sabia hun kindje na 6 maanden zwangerschap is verloren.

Dat mens heeft niet eens een buik, ze houdt iedereen voor de gek
Lolita van der Vaart

© anp.

Voor de gek
Het stilzwijgen van Rafael en de uitlatingen van zijn familie zijn de afgelopen maanden juist voer voor speculatie gebleken. Toen Sabia blij verkondigde in verwachting te zijn en later trots haar bollende babybuikje toonde, zei opa Van der Vaart dat het 'allemaal een sprookje' was. Rafaels moeder Lolita merkte op: ,,Dat mens heeft niet eens een buik, ze houdt iedereen voor de gek.''

De voetballer, die in de zomer Hamburger SV verruilde voor een contract bij de Spaanse club in Sevilla, houdt nog altijd zijn kaken stijf op elkaar als het gaat om Sabia en haar zwangerschap. Hij liet wél een communiqué uitsturen toen er in de zomer geruchten de ronde deden dat zijn andere ex, Sylvie Meis, zou dreigen met een rechtszaak om de voogdij. ,,Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.''

En toen hij in oktober door Story werd gezien met de knappe Christie Bokma aan zijn zijde, wilde hij tegen het blad best bevestigen dat hij een nieuwe relatie had. ,,Het is nog pril.''

Geen woord
Maar over Sabia in al die maanden geen woord. Niet als ze zo'n beetje dagelijks onderwerp is van gesprek, niet als ze zegt dat ze niet snapt waarom niemand gelooft in haar zwangerschap.

Na het trieste nieuws van het doodgeboren kindje, neemt nu vanuit Duitsland de druk toe op Rafael om van zich te laten horen. ,,Sabia bevindt zich nu in een waar slagveld,'' verklaart society-expert Susanne Klehn op het Duitse RTL. ,,Hij is de enige die haar enigszins kan beschermen door te zeggen dat hij weet dat ze echt zwanger van hem was. Maar ik heb sterk het vermoeden dat hij hier niet op zal reageren.''

Rafael van der Vaart en zijn vader Ramon waren niet bereikbaar voor commentaar.
pi_158292371
Hier nog een oudje van vorige maand.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ere-Sabia-niet.dhtml

,,Rafael kent de echo's van ons kindje en is steeds goed op de hoogte van hoe het met mij en mijn zwangerschap gaat'', stelde Sabia twee maanden geleden.


Wat dan eigenlijk weer niet strookt met dat ze het nooit over de zwangerschap hebben gesproken als er contact was.

Pfff nu weet ik het ook niet meer! }:|
´
  Moderator woensdag 16 december 2015 @ 21:10:05 #148
184769 crew  Deisyy
pi_158292557
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:45 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb echt medelijden met Sabia.je kan dit gewoon niet verzinnen. Ik snap die Raf echt niet dat hij zich zo stil houdt. Al die stress van die roddelgeile debielen die om Sabia heen zwermden hebben er vast en zeker voor gezorgd dat het mis is gegaan. Als hij nou gewoon 1x had gezegd ja ze is zwanger, dan was er niks aan de hand...
Dit geeft te denken natuurlijk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158292718
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:04 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier nog een oudje van vorige maand.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ere-Sabia-niet.dhtml

,,Rafael kent de echo's van ons kindje en is steeds goed op de hoogte van hoe het met mij en mijn zwangerschap gaat'', stelde Sabia twee maanden geleden.


Wat dan eigenlijk weer niet strookt met dat ze het nooit over de zwangerschap hebben gesproken als er contact was.

Pfff nu weet ik het ook niet meer! }:|

als zij alles doormailde zou je kunnen beweren dat er nooit over gesproken is. (Advocaatje duivel)
  woensdag 16 december 2015 @ 21:16:11 #150
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158292722
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:45 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb echt medelijden met Sabia.je kan dit gewoon niet verzinnen. Ik snap die Raf echt niet dat hij zich zo stil houdt. Al die stress van die roddelgeile debielen die om Sabia heen zwermden hebben er vast en zeker voor gezorgd dat het mis is gegaan. Als hij nou gewoon 1x had gezegd ja ze is zwanger, dan was er niks aan de hand...
dat weet je niet. Ze heeft al eerder flink wat ellende meegemaakt wat betreft zwangerschap. Stress zal niet bevordelijk zijn geweest voor haar gemoedstoestand, maar om nou te zeggen dat er niks aan de hand was geweest als raf 1 x de zwangerschap had bevestigd, is wat mij betreft veel te kort door de bocht.
pi_158292726
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dit geeft te denken natuurlijk.
Ja letterlijk 0.0 niks gewoon.. ik heb ook een hekel aan mn ex man en hij aan min maar stel wij zouden in zo een situatie zitten zou hij echt wel echt wel zeggen dat ik wel zwanger was om het kind niet in gevaar te brengen. In mijn ogen is Raf dus een lamzak.. (ik blijf echt kamp Sabia)
pi_158292839
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ja letterlijk 0.0 niks gewoon.. ik heb ook een hekel aan mn ex man en hij aan min maar stel wij zouden in zo een situatie zitten zou hij echt wel echt wel zeggen dat ik wel zwanger was om het kind niet in gevaar te brengen. In mijn ogen is Raf dus een lamzak.. (ik blijf echt kamp Sabia)
Wie zegt dat hij de vader is? Misschien heeft Sabia wel verteld dat ze van een ander zwanger is geraakt en heeft ie daarop zijn koffers gepakt.

Alles kan in deze soap.
  woensdag 16 december 2015 @ 21:19:45 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158292857
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat weet je niet. Ze heeft al eerder flink wat ellende meegemaakt wat betreft zwangerschap. Stress zal niet bevordelijk zijn geweest voor haar gemoedstoestand, maar om nou te zeggen dat er niks aan de hand was geweest als raf 1 x de zwangerschap had bevestigd, is wat mij betreft veel te kort door de bocht.
Dit.
Ik ga er ook niet vanuit... het is dan alleen wel zeker dat hij er ook nog eens constant gedoe over zou hebben gehad, nu had hij min of meer de "mazzel" dat Sabia er sowieso van verdacht werd de boel te faken, dus ik denk dat ze hem nu veel meer met rust gelaten hebben dan ze anders gedaan zouden hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 16 december 2015 @ 21:19:47 #154
184769 crew  Deisyy
pi_158292858
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ja letterlijk 0.0 niks gewoon.. ik heb ook een hekel aan mn ex man en hij aan min maar stel wij zouden in zo een situatie zitten zou hij echt wel echt wel zeggen dat ik wel zwanger was om het kind niet in gevaar te brengen. In mijn ogen is Raf dus een lamzak.. (ik blijf echt kamp Sabia)
Maar dan moet ze wel zwanger zijn geweest en daar ben ik nog steeds niet van overtuigd.

Hoe dan ook, ik vind het heel triest als ze haar kindje verloren heeft, maar het zou ook triest zijn als ze erover gelogen heeft.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158292866
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:58 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Sabia word toch al tijden in de gaten gehouden door paparazi. Dan moeten ze haar toch zien vertrekken naar het ziekenhuis?
Dit speculeerde Evert Santegoed ook al
pi_158292940
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Dit speculeerde Evert Santegoed ook al
Speculeren.is Evert zijn tweede naam. :r
pi_158292947
Als het niet het kind van Raf was zou hij door gewoon 1x te zeggen dat ze liegt er ook van af zijn .. (net zoals Eddie Murphy deed bij Mel B)
pi_158292955
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ouwe zak boer Geert doet graag ook een duit in het zakje
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_Sabia_niet__.html

:r :(
Nou ja zeg , wat een boer :D
pi_158292979
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Pindasoepje het volgende:
Als het niet het kind van Raf was zou hij door gewoon 1x te zeggen dat ze liegt er ook van af zijn .. (net zoals Eddie Murphy deed bij Mel B)
Uiteindelijk was hij wel mooi de vader :D
pi_158292989
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

als zij alles doormailde zou je kunnen beweren dat er nooit over gesproken is. (Advocaatje duivel)
Ja nee ok, natuurlijk. Ik dacht dat ze ook telefonisch contact hadden nog. Wat dus achteraf ook niet waar bleek. Of dan weer wel. Of toch niet..
´
pi_158293012
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Speculeren.is Evert zijn tweede naam. :r
Ik mag die man niet , ik blijf het walgelijk vinden hoe hij en de dames van prive Sabia keer op keer onderuit haalden . Ze zeiden nog niet laat jezelf helemaal naakt zien zodat wij je buik kunnen zien .
pi_158293097
Ik zag ook ergens een foto van haar met babybuik lopend met haar zoontje. Als ik die foto zo zag kan ik niet anders dan geloven dat ze toch zwanger was. Je gaat dit toch niet faken tegenover je kind?
pi_158293122
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:40 schreef Kim-Holland het volgende:
En wat ik ook stuitend vind, is dat veel mensen nog steeds niet het verschil willen weten tussen een miskraam of een doodgeboren kindje.

Jaren geleden heb ik zelf een BBZ gehad. In mijn omgeving waren er ook mensen die het steevast een miskraam noemde. Best pijnlijk en vooral ook dom.
Precies , Ik kan een kennis van vroeger die heeft het 4 maal mee gemaakt . Daarna heeft ze een kindje uit haar hoofd gezet kon het geestelijk niet meer aan.
pi_158293127
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Uiteindelijk was hij wel mooi de vader :D
Haha ja daarom noemde ik hem ook.. :D
pi_158293225
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag ook ergens een foto van haar met babybuik lopend met haar zoontje. Als ik die foto zo zag kan ik niet anders dan geloven dat ze toch zwanger was. Je gaat dit toch niet faken tegenover je kind?
Ik geloof ook dat het niet gelogen is.
Je familie maar ook Khalied zouden dit nooit goed vinden . Ik denk alle roddels alle pech en alle stress heeft haar gebroken . Dit is nooit goed geweest voor Sabia . En Brard wat een nare vrouw zo mensen onderuit halen daar is ze wel goed in.
pi_158293296
Is Sabia wel al weer thuis of is daar niets over bekend ?
pi_158293392
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:30 schreef DeNiAs het volgende:
Is Sabia wel al weer thuis of is daar niets over bekend ?
Ik denk en hoop vooral dat ze in een kliniek ligt en daar voorlopig ook kan blijven of ergens ondergebracht kan worden waar ze voor nu vooral veel rust mag krijgen. Je kan die arme vrouw nu moeilijk naar huis sturen.
´
pi_158293441
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:32 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik denk en hoop vooral dat ze in een kliniek ligt en daar voorlopig ook kan blijven of ergens ondergebracht kan worden waar ze voor nu vooral veel rust mag krijgen. Je kan die arme vrouw nu moeilijk naar huis sturen.
Daar heb je een punt , de media zal daar wel slapen voor de deur .
Ik vind het vreselijk voor haar en haar kindjes .
Raf is een lul eerste klas en zijn familie er bij .
pi_158293527
Zijn familie :') Ik kan een vrouw die Lolita heet amper serieus nemen :')
pi_158293668
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:34 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Daar heb je een punt , de media zal daar wel slapen voor de deur . Die hebben waarschijnlijk een tentenkamp opgetogen, waar een 'vluchteling' jaloers op zou zijn
Ik vind het vreselijk voor haar en haar kindjes .
Raf is een lul eerste klas en zijn familie er bij . Zeker weten! Ik had eerder nog sympathie voor Raf maar dat is de afgelopen weken volledig weggevaagd. Wat een drek!!
´
pi_158293797
én? wordt er ook al getwijfeld aan haar eerdere miskramen door Evert? :+
...
pi_158293892
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:44 schreef sacha het volgende:
én? wordt er ook al getwijfeld aan haar eerdere miskramen door Evert? :+
Nee want die zijn door de vaders (Raf en Khalid) bevestigd :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 21:52:17 #173
70532 loveli
N
pi_158294101
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:30 schreef DeNiAs het volgende:
Is Sabia wel al weer thuis of is daar niets over bekend ?
Ik hoop dat ze ergens zit zonder internet en zonder pers voor de deur.
crap in = crap out
pi_158294135
Rafael van der Vaart is niet uit het veld geslagen door het babydrama dat zijn ex Sabia trof. Vlak nadat het nieuws wereldkundig werd, speelde de voetballer een wedstrijd in Spanje.

Terwijl de Nederlandse voetballer, die sinds de zomer voor Real Betis speelt, zich in het zweet werkte in het stadion verbijsterde Sabia Nederland en Duitsland met het trieste bericht dat zij haar baby in de zesde maand van de zwangerschap is verloren. Dat is volgens haar management afgelopen zondag gebeurd.

Rafael heeft, nadat Sabia aankondigde een kindje van hem te verwachten, nooit publiekelijk gereageerd. Het contact tussen de twee exen beperkte zich tot 'huishoudelijk zaken', waarbij de baby niet ter sprake kwam. Ook bezocht Rafael Sabia niet in Hamburg, waar zij nog steeds in de villa woont waar zij ooit samen gelukkig waren.

De familie van de voetballer is altijd stellig geweest: "Hij wordt geen vader." En nu is er plotseling deze wending, een ontknoping die wel te triest lijkt om waar te zijn. Lees hier alles over het dramatische einde van een zwangerschap die van het begin af aan met raadselen omgeven is geweest.


Misschien vindt Rafael het wel erg?
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 21:55:12 #175
70532 loveli
N
pi_158294233
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ouwe zak boer Geert doet graag ook een duit in het zakje
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_Sabia_niet__.html

:r :(
Geert kennende heeft 'ie niet verder gekeken dan d'r boobs. Al zou hij willen, z'n brein kan z'n ogen daarna niet meer aansturen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 21:56:48 #176
70532 loveli
N
pi_158294294
Van een slappe zak die het met de beste vriendin van z'n vrouw aanlegt, verwacht ik ook nu niet al te veel moreel hoogstaand gedrag.
crap in = crap out
pi_158294623
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:56 schreef loveli het volgende:
Van een slappe zak die het met de beste vriendin van z'n vrouw aanlegt, verwacht ik ook nu niet al te veel moreel hoogstaand gedrag.
Inderdaad, is zijn nieuwe vriendin trouwens al zwanger?
pi_158295662
quote:
Jeetje ik schrik er een beetje van. Wat een agressiviteit..
pi_158295998
quote:
Ook op nu.nl
Televaag had de reactieknop ook maar weer aangezet.
Dit kan je als mens toch nooit meer te boven komen?
´
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 22:38:03 #181
70532 loveli
N
pi_158296069
Stuitend.
crap in = crap out
  woensdag 16 december 2015 @ 22:39:17 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158296134
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef loveli het volgende:
Stuitend.
Dit, mensen hebben kennelijk geen enkele gêne meer....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158296154
Ik snap niet dat ze die reacties niet skippen...
pi_158296200
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ook op nu.nl
Televaag had de reactieknop ook maar weer aangezet.
Dit kan je als mens toch nooit meer te boven komen?
Zoveel commentaar en zo negatief..
Hoop voor haar dat ze haar beschermen tegen het lezen van dit soort dingen, Duitsland doet ook nog mee.

Straks maakt ze er nog een eind aan, die gedachtes had ze afgelopen zomer ook al volgens de media.
pi_158296583
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zoveel commentaar en zo negatief..
Hoop voor haar dat ze haar beschermen tegen het lezen van dit soort dingen, Duitsland doet ook nog mee.

Straks maakt ze er nog een eind aan, die gedachtes had ze afgelopen zomer ook al volgens de media.
Zodat men met z'n allen weer kan zeggen; 'zie je wel dat ze gestoord was'
Pff laat het aub niet gebeuren, zeg.
´
pi_158296897
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:28 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat het niet gelogen is.
Je familie maar ook Khalied zouden dit nooit goed vinden . Ik denk alle roddels alle pech en alle stress heeft haar gebroken . Dit is nooit goed geweest voor Sabia . En Brard wat een nare vrouw zo mensen onderuit halen daar is ze wel goed in.
En wat heeft Khalied daar over te zeggen dan? En mensen liegen echt wel over ergere dingen. Ze zou de eerste niet zijn.

Wat ik raar vind is dat ze in juli 11 weken zwanger zegt te zijn en dan nu in de zesde maand zou zitten. Dat is gek. Wat ik ook raar vind is dat je met een risico zwangerschap in september nog in het big brother huis wilt en dat je voortdurend initiatief neemt tot media aandacht. Ja ze hebben haar opgewacht en ja ze zocht regelmatig publiciteit op. Terwijl ze tegelijkertijd zegt op te moeten passen met stress. Het lijkt me in elk geval niet een heel stabiele, maar ook niet al te snuggere vrouw.
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 22:53:52 #187
70532 loveli
N
pi_158296909
Ik lees ook uitspraken als "als het waar is is het erg, maar als het verzonnen is nog erger".

Misschien wordt het tijd om te emogreren naar een intelligenter deel van de wereld.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 22:55:51 #188
70532 loveli
N
pi_158297000
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:53 schreef totebel het volgende:
Wat ik raar vind is dat ze in juli 11 weken zwanger zegt te zijn en dan nu in de zesde maand zou zitten.
Een of andere nitwit heeft gehoord dat ze 6 maanden en 3 weken zwanger is, en dat weer verder verteld als "in de zesde maand".

Het type mens dat na 20 keer uitleggen ook niet snapt dat een kind tijdens zijn zevende levensjaar zes jaar oud is.
crap in = crap out
  woensdag 16 december 2015 @ 22:57:23 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158297049
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Een of andere nitwit heeft gehoord dat ze 6 maanden en 3 weken zwanger is, en dat weer verder verteld als "in de zesde maand".

Het type mens dat na 20 keer uitleggen ook niet snapt dat een kind tijdens zijn zevende levensjaar zes jaar oud is.
Volgens mij was die 6 maanden en 3 weken mijn voorbeeld, maar dat maakt niet uit ;)

Het is idd hetzelfde als het zevende levensjaar van een kind dat 6 is.... niemand zegt dat hij in z'n zevende levensjaar is, het kind is 6 tot de dag dat hij 7 wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158297121
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Een of andere nitwit heeft gehoord dat ze 6 maanden en 3 weken zwanger is, en dat weer verder verteld als "in de zesde maand".

Het type mens dat na 20 keer uitleggen ook niet snapt dat een kind tijdens zijn zevende levensjaar zes jaar oud is.
Op 13 december zit je dan op 32 weken..das bij mij wel verder dan 6 maanden en 3 weken
  woensdag 16 december 2015 @ 23:00:30 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158297178
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:53 schreef loveli het volgende:
Ik lees ook uitspraken als "als het waar is is het erg, maar als het verzonnen is nog erger".

Misschien wordt het tijd om te emogreren naar een intelligenter deel van de wereld.
Dat is idd dieptriest, dat ze het verzinnen kennelijk nog erger vinden dan wanneer ze nu werkelijk in rouw over haar verloren baby is....

Een dood kind? Ja das erg...
Een verzonnen dood kind? Dat is veel erger, slap that bitch!

Het is volk dat geschikt is voor samenzweringstheorieën.... als je Evert hen laat vertellen dat MH17 niet echt gebeurd is dan maken ze de nabestaanden van de overledenen nog uit voor leugenaars.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158297183
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:53 schreef loveli het volgende:
Ik lees ook uitspraken als "als het waar is is het erg, maar als het verzonnen is nog erger".

Misschien wordt het tijd om te emogreren naar een intelligenter deel van de wereld.
Ik ga met je mee!
  woensdag 16 december 2015 @ 23:01:25 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158297224
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:59 schreef totebel het volgende:

[..]

Op 13 december zit je dan op 32 weken..das bij mij wel verder dan 6 maanden en 3 weken
Die 6 maanden 3 weken was een voorbeeld....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 23:01:32 #194
70532 loveli
N
pi_158297234
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:57 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij was die 6 maanden en 3 weken mijn voorbeeld, maar dat maakt niet uit ;)
Zo zie je maar weer hoe goed mensen brononderzoek doen.
crap in = crap out
pi_158297238
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:53 schreef totebel het volgende:

[..]

En wat heeft Khalied daar over te zeggen dan? En mensen liegen echt wel over ergere dingen. Ze zou de eerste niet zijn.

Wat ik raar vind is dat ze in juli 11 weken zwanger zegt te zijn en dan nu in de zesde maand zou zitten. Dat is gek. Wat ik ook raar vind is dat je met een risico zwangerschap in september nog in het big brother huis wilt en dat je voortdurend initiatief neemt tot media aandacht. Ja ze hebben haar opgewacht en ja ze zocht regelmatig publiciteit op. Terwijl ze tegelijkertijd zegt op te moeten passen met stress. Het lijkt me in elk geval niet een heel stabiele, maar ook niet al te snuggere vrouw.
Liegen tegenover je kinderen en in het bijzijn van je kind met een nepbuik rond hobbelen? Nee, dat gaat er echt bij mij niet in.
pi_158297414
Een hoog risico zwangerschap en dat niet voor het eerst in combinatie met haar gedrag is gewoon raar. Ja natuurlijk moet ze ergens van leven, maar je maakt mij niet wijs dat de alimentatie zo laag is dat ze heel hard geld nodig heeft. Tijdens de zwangerschap hiervoor deed ze toch wel rustig aan? Waarom nu dan niet?
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_158297565
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Liegen tegenover je kinderen en in het bijzijn van je kind met een nepbuik rond hobbelen? Nee, dat gaat er echt bij mij niet in.
Ook daarin zou ze echt de eerste niet zijn. Google maar eens op Tara Singh Varma. .die loog tegen een heel land.

Een kind van 4 a 5 heeft nog niet heel veel in de gaten op dat vlak en de reactie van de kinderen komen ook alleen maar van horen zeggen.

In elk geval: het waarheidsgehalte is niet belangrijk. Either way lijkt me dit een heel verdrietige situatie voor iemand die zich, denk ik, erg eenzaam en verdrietig voelt en dat wens ik niemand toe.
pi_158297611
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:53 schreef Pindasoepje het volgende:
Rafael van der Vaart is niet uit het veld geslagen door het babydrama dat zijn ex Sabia trof. Vlak nadat het nieuws wereldkundig werd, speelde de voetballer een wedstrijd in Spanje.

Terwijl de Nederlandse voetballer, die sinds de zomer voor Real Betis speelt, zich in het zweet werkte in het stadion verbijsterde Sabia Nederland en Duitsland met het trieste bericht dat zij haar baby in de zesde maand van de zwangerschap is verloren. Dat is volgens haar management afgelopen zondag gebeurd.

Rafael heeft, nadat Sabia aankondigde een kindje van hem te verwachten, nooit publiekelijk gereageerd. Het contact tussen de twee exen beperkte zich tot 'huishoudelijk zaken', waarbij de baby niet ter sprake kwam. Ook bezocht Rafael Sabia niet in Hamburg, waar zij nog steeds in de villa woont waar zij ooit samen gelukkig waren.

De familie van de voetballer is altijd stellig geweest: "Hij wordt geen vader." En nu is er plotseling deze wending, een ontknoping die wel te triest lijkt om waar te zijn. Lees hier alles over het dramatische einde van een zwangerschap die van het begin af aan met raadselen omgeven is geweest.


Misschien vindt Rafael het wel erg?
Misschien heeft die familie er gewoon voor gezorgd dat het kind dood ging.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 23:09:53 #199
70532 loveli
N
pi_158297642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef d.k. het volgende:
Een hoog risico zwangerschap en dat niet voor het eerst in combinatie met haar gedrag is gewoon raar. Ja natuurlijk moet ze ergens van leven, maar je maakt mij niet wijs dat de alimentatie zo laag is dat ze heel hard geld nodig heeft. Tijdens de zwangerschap hiervoor deed ze toch wel rustig aan? Waarom nu dan niet?
Is dat je mening als professional (verloskundige/gynaecoloog)? Welk gedrag bedoel je precies, is ze gaan paardrijden, schoonspringen, of boksen?
crap in = crap out
pi_158297666
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef d.k. het volgende:

[quote]0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef d.k. het volgende:
Een hoog risico zwangerschap en dat niet voor het eerst in combinatie met haar gedrag is gewoon raar. Ja natuurlijk moet ze ergens van leven, maar je maakt mij niet wijs dat de alimentatie zo laag is dat ze heel hard geld nodig heeft. Tijdens de zwangerschap hiervoor deed ze toch wel rustig aan? Waarom nu dan niet?
Zo wild deed ze toch niet?
´
pi_158297782
Ze moet maar kappen met neuken voor een kind. Dat is niet handig .
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158297865
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:10 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zo wild deed ze toch niet?
Bij de vorige zwangerschap zei ze zelf dat ze bewusteeds zich rustig hield. Nu deed ze mee aan die show bijvoorbeeld. Fysiek niet inspannend, maar ook niet bewust risico mijdend.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_158297893
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:10 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zo wild deed ze toch niet?
Je hoeft je ook niet wild te gedragen om stress te hebben. Daar lijkt actief mediaaandacht zoeken in haar situatie me wel voldoende voor.
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 23:16:17 #204
70532 loveli
N
pi_158297921
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:15 schreef totebel het volgende:

[..]

Je hoeft je ook niet wild te gedragen om stress te hebben. Daar lijkt actief mediaaandacht zoeken in haar situatie me wel voldoende voor.
Ja, beetje onverantwoordelijk dat ze op de stoep over de "pers" struikelde.
crap in = crap out
pi_158298003
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, beetje onverantwoordelijk dat ze op de stoep over de "pers" struikelde.
HAhahahahahaha
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158298016
Heel NL zat te wachten op een buik, en daar was een buik.
Misschien dacht ze een beetje te kunnen gaan genieten na haar bewijs. Dacht ze dat het ging ophouden. Niet dus..
´
pi_158298094
Mensen kunnen over de vreselijkste dingen liegen....
Heb iemand meegemaakt die beweerde terminale kanker te hebben en zich door vrienden dagelijks naar het Antonie van Leeuwenhoek liet brengen voor behandelingen. Haar moeder zou haar zwaar mishandeld hebben en dood zijn.
Bleek allemaal niets van waar.
Ook heb ik iemand gekend die tegen iedereen vertelde dat zijn vrouw borstkanker had. Bleek ook niet waar...
Een collega vertelde dat ze na haar scheiding door haar man volledig in elkaar was geslagen en onvruchtbaar was geworden daardoor. Bleken verzinsels.
In het geval van Sabia zou ik er niet van opkijken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Vis een optie? woensdag 16 december 2015 @ 23:22:41 #208
70532 loveli
N
pi_158298137
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:21 schreef Injetta het volgende:
Mensen kunnen over de vreselijkste dingen liegen....
Heb iemand meegemaakt die beweerde terminale kanker te hebben en zich door vrienden dagelijks naar het Antonie van Leeuwenhoek liet brengen voor behandelingen. Haar moeder zou haar zwaar mishandeld hebben en dood zijn.
Bleek allemaal niets van waar.
Ook heb ik iemand gekend die tegen iedereen vertelde dat zijn vrouw borstkanker had. Bleek ook niet waar...
Een collega vertelde dat ze na haar scheiding door haar man volledig in elkaar was geslagen en onvruchtbaar was geworden daardoor. Bleken verzinsels.
Zo hoorde ik pas het verhaal van een vrouw die haar kindje verloren was en een stel leugenaars/fantasten zeiden dat ze nooit zwanger was.

Wat was je punt?
crap in = crap out
pi_158298160
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:18 schreef Kim-Holland het volgende:
Heel NL zat te wachten op een buik, en daar was een buik.
Misschien dacht ze een beetje te kunnen gaan genieten na haar bewijs. Dacht ze dat het ging ophouden. Niet dus..
Maar ja, als je een zwangerschap verzint, moet je ook een verhaal hebben als er geen kindje komt....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_158298189
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, beetje onverantwoordelijk dat ze op de stoep over de "pers" struikelde.
Dus: als jij geen mediaaandacht wil, dan is de actie die jij doet: je aanmelden voor big brother? Of mee doen aan een show waarvan je denkt dat dat je televisiedoorbraak gaat worden? Je WEET dat een tv carrière ambiëren gepaard gaat met aandacht. .altijd en dat die aandacht pas verdwijnt als je jezelf naar de achtergrond brengt.
pi_158298323
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo hoorde ik pas het verhaal van een vrouw die haar kindje verloren was en een stel leugenaars/fantasten zeiden dat ze noot zwanger was.

Wat was je punt?
Dit was een reactie op Posts waarin wordt beweerd dat 'mensen zoiets niet verzinnen'. En het dus wel waar moet zijn.
Ik vind dat dus geen argument omdat mensen helaas wel degelijk zulke dingen kunnen veinzen.
Tuurlijk is het andersom daarmee niet gezegd dat de zwangerschap en miskraam niet waar kunnen zijn.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  woensdag 16 december 2015 @ 23:38:23 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158298726
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:24 schreef totebel het volgende:

[..]

Dus: als jij geen mediaaandacht wil, dan is de actie die jij doet: je aanmelden voor big brother? Of mee doen aan een show waarvan je denkt dat dat je televisiedoorbraak gaat worden? Je WEET dat een tv carrière ambiëren gepaard gaat met aandacht. .altijd en dat die aandacht pas verdwijnt als je jezelf naar de achtergrond brengt.
Had ze dat verhaal van Big Brother al eens bevestigd of hebben we weer zo'n roddel die tot waarheid gebombardeerd is omdat alle bladen elkaar herhalen?

Daarbij was de finale van de Promi-Big-Brother 2015 net op 28 augustus geweest, dus als Sabia al mee had willen doen dan lijkt me dat de berichtgeving van 3 september of niet over de editie 2015 ging, of pas maanden later bekend werd dat ze aan de 2015 editie had willen meedoen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158298793
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Liegen tegenover je kinderen en in het bijzijn van je kind met een nepbuik rond hobbelen? Nee, dat gaat er echt bij mij niet in.
Die kinderen hebben al een overleden vroeg geboorte meegemaakt.
Kan er bij mij ook niet in.

En dat kleine buikje? Ik ben nu 38 weken en er zijn nog steeds mensen die het niet zien.
pi_158298839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Had ze dat verhaal van Big Brother al eens bevestigd of hebben we weer zo'n roddel die tot waarheid gebombardeerd is omdat alle bladen elkaar herhalen?

Daarbij was de finale van de Promi-Big-Brother 2015 net op 28 augustus geweest, dus als Sabia al mee had willen doen dan lijkt me dat de berichtgeving van 3 september of niet over de editie 2015 ging, of pas maanden later bekend werd dat ze aan de 2015 editie had willen meedoen.
Maakt het actief mediaaandacht zoeken niet minder aan de orde
. Bovendien is dit evengoed speculeren. Als je het in dit topic in de tijdlijn noemt, dan heb je dat ergens vandaan.
pi_158298901
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:28 schreef Injetta het volgende:

[..]

Dit was een reactie op Posts waarin wordt beweerd dat 'mensen zoiets niet verzinnen'. En het dus wel waar moet zijn.
Ik vind dat dus geen argument omdat mensen helaas wel degelijk zulke dingen kunnen veinzen.
Tuurlijk is het andersom daarmee niet gezegd dat de zwangerschap en miskraam niet waar kunnen zijn.
Dit dus: dat sommige dingen erg zijn om over te liegen, wil nog niet zeggen dat dat niet gebeurt.

Het zegt evenmin dat dit verhaal van a tot z gelogen is.
pi_158298947
Ik weet het niet. Ik hoopte echt op een kindje maar met deze wending merk ik dat er toch meer twijfel bij mij naar boven komt. Ik weet echt niet of ze wel of niet zwanger was....
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 december 2015 @ 23:46:05 #217
22592 crew  Ole
pi_158298974
quote:
9s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:45 schreef potjecreme het volgende:
Ik weet het niet. Ik hoopte echt op een kindje maar met deze wending merk ik dat er toch meer twijfel bij mij naar boven komt. Ik weet echt niet of ze wel of niet zwanger was....
Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 16 december 2015 @ 23:49:47 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158299083
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:42 schreef totebel het volgende:

[..]

Maakt het actief mediaaandacht zoeken niet minder aan de orde
. Bovendien is dit evengoed speculeren. Als je het in dit topic in de tijdlijn noemt, dan heb je dat ergens vandaan.
Het stond 3 en 4 september volop in de NL media met als enige bron het Duitse blad Closer, in Duitsland was toen net de prominentenversie 2015 van BB geweest die van 14 tot 28 augustus had geduurd.

Dus voor welke BB ze zich dan zogenaamd had opgegeven ben ik erg benieuwd naar.

Maar goed, als je al maanden over het journaille voor je deur struikelt dan kan ik me heel goed voorstellen dat je zelf ook eens wat aan je eigen publiciteit gaat verdienen, met als mogelijk bijkomend voordeel dat ze een opdonder bij je voordeur omdat er dan geen "exclusieve" plaatjes meer te schieten zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 december 2015 @ 00:06:05 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_158299508
Ik vind die insinuaties momenteel een beetje stijlloos (vooral in een 'kwaliteitsprogramma' als RTL Boulevard. Het kan best zo zijn dat ze een miskraam heeft gehad, dat is haar eerder gebeurd met tamelijk ver volgroeide vruchtjes, eerder in haar leven. De reden waarom ('Sabia liet zich geen microfoontje opspelden op die en die datum) zijn ook een beetje stomme argumenten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_158299592
Het is geen miskraam! Het kindje is doodgeboren!

Of willen mensen nu nog steeds beweren dat alles nep is wat er gaande is in Hamburg?

Brard hebben ze maar vrijgegeven vanavond. Strak plan.
Hoop dat die slang zich nooit meer op tv durft te laten zien.
´
  Moderator / Miss SHO donderdag 17 december 2015 @ 00:11:58 #222
22592 crew  Ole
pi_158299629
En boer Geert denkt ook dat ze niet zwanger was.. :|W 8)7
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Vis een optie? donderdag 17 december 2015 @ 00:12:52 #223
70532 loveli
N
pi_158299646
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef Ole het volgende:
En boer Geert denkt ook dat ze niet zwanger was.. :|W 8)7
Eindelijk een deskundige die zijn licht erover laat schijnen.
crap in = crap out
pi_158299678
Boer Geert. :r Daar mogen ze ook met de landbouwtrekker overheen! :r
´
  donderdag 17 december 2015 @ 00:17:55 #225
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_158299727
Die mag ook niet meer janken als iemand een parodiefilmpje op hem maakt, ouwe zeikerd :r
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_158300224
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het stond 3 en 4 september volop in de NL media met als enige bron het Duitse blad Closer, in Duitsland was toen net de prominentenversie 2015 van BB geweest die van 14 tot 28 augustus had geduurd.

Dus voor welke BB ze zich dan zogenaamd had opgegeven ben ik erg benieuwd naar.

Maar goed, als je al maanden over het journaille voor je deur struikelt dan kan ik me heel goed voorstellen dat je zelf ook eens wat aan je eigen publiciteit gaat verdienen, met als mogelijk bijkomend voordeel dat ze een opdonder bij je voordeur omdat er dan geen "exclusieve" plaatjes meer te schieten zijn.
Dan nog: geld verdienen is dan belangrijker dan het welzijn van je ongeboren kind? Eigen publiciteit zoek je. Ze heeft zelf de zwangerschap naar buiten gebracht. .en dat moet ze helemaal zelf weten, maar zeg nu zelf..hoe interessant is dat van iemand die tot dan toe alleen maar "vriendin of vrouw van" is geweest en zelf geen prestaties heeft verricht die tot aandacht leiden? Daarmee schep je een bepaald beeld van jezelf..of dat nu terecht is of niet.
pi_158301167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:34 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Daar heb je een punt , de media zal daar wel slapen voor de deur .
Ik vind het vreselijk voor haar en haar kindjes .
Raf is een lul eerste klas en zijn familie er bij .
Hoezo is Raf een lul?
Omdat hij niet met de rioolmedia praat. :')

Ik vind het klasse van Raf dat hij de media niet opzoekt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158301171
quote:
Die reacties zijn niet veel anders dan de reacties in dit topic.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158301274
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 06:26 schreef superniger het volgende:

[..]

Hoezo is Raf een lul?
Omdat hij niet met de rioolmedia praat. :')

Ik vind het klasse van Raf dat hij de media niet opzoekt.
Hij had wel een keer een statement kunnen maken zodat de kou uit de lucht was , maar hij stond erbij en keek ernaar.
Zelfs nu stelt hij zich kil en koud op tegenover zijn ex waar hij ook lang gelukkig mee is geweest.
pi_158301285
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:51 schreef totebel het volgende:

[..]

Dan nog: geld verdienen is dan belangrijker dan het welzijn van je ongeboren kind? Eigen publiciteit zoek je. Ze heeft zelf de zwangerschap naar buiten gebracht. .en dat moet ze helemaal zelf weten, maar zeg nu zelf..hoe interessant is dat van iemand die tot dan toe alleen maar "vriendin of vrouw van" is geweest en zelf geen prestaties heeft verricht die tot aandacht leiden? Daarmee schep je een bepaald beeld van jezelf..of dat nu terecht is of niet.
Precies dit. Stress is risico en met haar verleden zou ik dat gemeden hebben. Maar goed, ik ben geen Sabia en kan geen geld verdienen door in een show te verschijnen.
Als ze echt zwanger was van Rafael is dat misschien het enige dat je hem kwalijk kan nemen, waarom hield hij haar niet tegen. Van de andere kant, misschien heeft ie het geprobeerd of misschien wist hij heel goed dat het niet zijn kind was of dat er überhaupt geen kind was. En dan snap ik prima dat hij zijn mond houdt. Dat hadden dan meer mensen (bv zijn familie ) moeten doen ;(
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_158301296
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die kinderen hebben al een overleden vroeg geboorte meegemaakt.
Kan er bij mij ook niet in.

En dat kleine buikje? Ik ben nu 38 weken en er zijn nog steeds mensen die het niet zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik sommige reacties lees wordt ik helemaal naar. Stuk ik het AD gelezen over Lolita vd Vaart walgelijk eerst was Sabia de vrouw voor Raf en werd Sylvie afgebrand nu is ook Sabia verbannen en hoe neerbuigend ze spreekt.
Zo netjes is Ma van de vaart ook niet.
Volgens mij is Raf een beetje teveel verwend.
pi_158301329
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die kinderen hebben al een overleden vroeg geboorte meegemaakt.
Kan er bij mij ook niet in.

En dat kleine buikje? Ik ben nu 38 weken en er zijn nog steeds mensen die het niet zien.
Ik bedoelde meer te zeggen dat het er bij mij niet ingaat dat jeczo kan liegen tegenover je kinderen. Liegen over een zwangerschap en over een dode baby. Misschien naief, maar door dit ben ik ervan overtuigd dat ze zwanger moet zijn geweest (hoewel ik ook wel eens anders dacht).

Ik vind die reacties op diverse media verontrustend. In de eerste plaats uiteraard voor Sabia en kids (die gaan er echt wel wat van meekrijgen), maar ook verontrustend dat mensen zo in en in gemeen kunnen zijn.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 07:48:00 #233
43556 miss_dynastie
pi_158301401
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:22 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik sommige reacties lees wordt ik helemaal naar. Stuk ik het AD gelezen over Lolita vd Vaart walgelijk eerst was Sabia de vrouw voor Raf en werd Sylvie afgebrand nu is ook Sabia verbannen en hoe neerbuigend ze spreekt.
Zo netjes is Ma van de vaart ook niet.
Volgens mij is Raf een beetje teveel verwend.
Eerder ma. Zelf nooit wat gepresteerd, goede voetballer uitpoepen en leven als de koningin. Elke vrouw die dat bedreigt, is natuurlijk slecht voor haar zoon. Ja, ja...
pi_158301474
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:15 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Hij had wel een keer een statement kunnen maken zodat de kou uit de lucht was , maar hij stond erbij en keek ernaar.
Zelfs nu stelt hij zich kil en koud op tegenover zijn ex waar hij ook lang gelukkig mee is geweest.
Je bent een insider? Vraag me oprecht af waarom hij een statement zou moeten maken.
pi_158301487
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Je bent een insider? Vraag me oprecht af waarom hij een statement zou moeten maken.
Hij is jaren gelukkig geweest met Sabia en zeeft ook voor zijn kind gezorgd.
Als ze zo onder vuur ligt maak je toch je statement en is alles uit de lucht . Niet zo moeilijk toch.
pi_158301497
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer te zeggen dat het er bij mij niet ingaat dat jeczo kan liegen tegenover je kinderen. Liegen over een zwangerschap en over een dode baby. Misschien naief, maar door dit ben ik ervan overtuigd dat ze zwanger moet zijn geweest (hoewel ik ook wel eens anders dacht).

Ik vind die reacties op diverse media verontrustend. In de eerste plaats uiteraard voor Sabia en kids (die gaan er echt wel wat van meekrijgen), maar ook verontrustend dat mensen zo in en in gemeen kunnen zijn.
Die kinderen krijgen van hun moeder zelf mee dat ze aan de media heeft verteld hoe ze reageren bij een creché of opvang :')

Ze kon zelf haar mond niet houden.


En Raf is niet verantwoordelijk voor de wel of niet zinvolle uitspraken van zijn moeder.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158301527
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En Raf is niet verantwoordelijk voor de wel of niet zinvolle uitspraken van zijn moeder.
Hmmm, ze doet uitspraken die behoorlijk op het randje zijn.
Of je nu een bekende zoon hebt of niet, getuigt niet echt van klasse zulke uitspraken.
pi_158301540
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hmmm, ze doet uitspraken die behoorlijk op het randje zijn.
Of je nu een bekende zoon hebt of niet, getuigt niet echt van klasse zulke uitspraken.
Het is gewoon een tokkiefamilie die opeens geld hebben doordat hun zoon ooit een keer wat leuk kon voetballen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158301568
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 07:19 schreef d.k. het volgende:

[..]

Precies dit. Stress is risico en met haar verleden zou ik dat gemeden hebben. Maar goed, ik ben geen Sabia en kan geen geld verdienen door in een show te verschijnen.
Als ze echt zwanger was van Rafael is dat misschien het enige dat je hem kwalijk kan nemen, waarom hield hij haar niet tegen. Van de andere kant, misschien heeft ie het geprobeerd of misschien wist hij heel goed dat het niet zijn kind was of dat er überhaupt geen kind was. En dan snap ik prima dat hij zijn mond houdt. Dat hadden dan meer mensen (bv zijn familie ) moeten doen ;(
Hoe moet ze stress mijden als 24/7 de pers voor haar huis ligt?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158301571
Dat die Raf afgeschilderd blijft worden als goeierd is nog dommer dan het faken van een zwangerschap. De Raf die de bff van z'n vrouw flink aan 't palen was. :D
Wat een waardeloos vod. Dan zou ik ook m'n mond maar houden ja.
Of je schakelt je moeder in om voor je te spreken. Waarom hij er zo goed uitkomt, snap ik echt geen kont van. Al vanaf dag 1.
Go hard or go home
pi_158301642
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:25 schreef Noek het volgende:
Dat die Raf afgeschilderd blijft worden als goeierd is nog dommer dan het faken van een zwangerschap. De Raf die de bff van z'n vrouw flink aan 't palen was. :D
Wat een waardeloos vod. Dan zou ik ook m'n mond maar houden ja.
Of je schakelt je moeder in om voor je te spreken. Waarom hij er zo goed uitkomt, snap ik echt geen kont van. Al vanaf dag 1.
Hij komt er goed vanaf in de pers inderdaad. In dit topic is de algemene mening wel dat het een slappe zak is, of een enorme eikel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 08:58:34 #242
240917 Mula
pi_158301838
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:24 schreef roos85 het volgende:

[..]

Hoe moet ze stress mijden als 24/7 de pers voor haar huis ligt?
Je zwangerschap bekend maken op het moment dat het begint op te vallen en niet zogauw je weet dat je zwanger bent? Je mond houden over dingen als de uitgerekende datum of gewoon eerlijk zijn en niet mysterieus gaan lopen doen? Zelf geen publiciteit aantrekken door covers, interviews en tvprogramma's?

Rafael is niet meer bij haar in Hamburg geweest, Sylvie niet en Damian niet. Sabia was interessant door hun. Imo is zij zelf degene geweest die ervoor gezorgd heeft dat ze in the picture bleef staan de afgelopen maanden. Anders was ze gewoon de ex van een voetballer geweest en hadden ze niet voor de deur blijven staan.
pi_158301937
Als Raf gaat praten, dan houdt de media ook nooit op. Nu weten ze dat ze nul op rekest krijgen.
En misschien denkt hij ook aan Damian. Die is oud genoeg om de koppen van de bladen te lezen en te begrijpen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 17 december 2015 @ 10:53:32 #244
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158303273
wie weet is ze wel heel onzeker en zoekt ze bevestiging. volgens mij heeft ze niet zo'n uitgebreid sociaal netwerk. Ene zus dood, de andere zus heeft ze nog, slechte relatie met ouders, partner van wie je hield opeens weggevallen, tja, en dan zo'n enorme aandacht van de media, ik kan mezelf wel voorstellen dat ik het ook moeilijk zou vinden dat links te laten liggen als ik toch al niet zo sterk in mijn schoenen sta.

[ Bericht 2% gewijzigd door Andromache op 17-12-2015 11:03:21 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158303325
Het houdt niet op..niet vanzelf..
´
pi_158303346
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Kim-Holland op 17-12-2015 11:31:48 ]
´
  donderdag 17 december 2015 @ 10:59:05 #247
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158303360
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Ze is verongelukt.
Van de weg gereden toch? Ok, ik pas het wel aan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158303370
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Andromache het volgende:

[..]

Van de weg gereden toch? Ok, ik pas het wel aan.
^O^
´
pi_158303457
Ik weet niet meer wat ik er van moet denken hoor. Ik blijf er bij dat ze waarschijnlijk heeft gelogen over haar zwangerschap.

Op 22-7 maakt ze bekend dat ze zwanger is. Stel dat ze dan nét over tijd was en op dat moment dus 4 weken zwanger was. Tussen 22-7 en 13-12 zit 20,5 week. Plus die 4 weken kom je op 24,5 weken zwangerschap. Mits ze dus nét overtijd/zwanger was op het moment van de bekendmaking! Ze zal het vast niet wereldkundig hebben gemaakt dat ze zwanger was toen ze net over tijd was (naar eigen zeggen was ze zelfs al 11 weken zwanger toen ze haar zwangerschap bekend maakte) dus ze moet minstens 24,5 week zwanger zijn geweest toen ze haar kindje verloor maar waarschijnlijk dus gewoon een stuk langer... Voor mij is dus in ieder geval duidelijk dat ze de 24 weken-grens gepasseerd MOET zijn! Dat kan gewoon niet anders!
pi_158303493
Anders bekijken de twijfelaars nog een keer Shownieuws van gisteravond..
´
  donderdag 17 december 2015 @ 11:08:25 #251
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158303500
er is al eerder gemeld dat ze nu rond de 30 weken zit. dus waar jij liegen uit haalt is mij niet duidelijk. hou toch eens op met die verdachtmakingen. de hetze gaat Michael Jackson-achtige trekjes krijgen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158303602
En ook die smerige hond van een Evert gaat maar door en door en door met zijn walgelijke uitspraken. Ik zet het niet neer, ik krijg het zelf niet uit mijn toetsbord..
´
  donderdag 17 december 2015 @ 11:20:30 #253
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158303752
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:59 schreef Andromache het volgende:

(edit) Ok, ik pas het wel aan.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Ze is verongelukt.
Jij quote Andromache, zij haalt het weg/edit en in jouw quote staat de tekst nog.
pi_158303989
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:20 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

[..]

Jij quote Andromache, zij haalt het weg/edit en in jouw quote staat de tekst nog.
Ja..ok. Wil het wel weghalen, maar dan staat het er nog.
´
pi_158303997
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Anders bekijken de twijfelaars nog een keer Shownieuws van gisteravond..
Want als er mensen bij je op visite komen moet het wel echt waar zijn?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 17 december 2015 @ 11:33:04 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158304033
Overigens wel bijzonder dat Evert nu claimt dat Sabia stelde dat die pleister het bewijs haar zwangerschap zou zijn.

Volgens mij kwam het hele "Sabia is zwanger" geruchtencircus op gang door die pleister dan haar "mutterpass".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158304133
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:31 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Want als er mensen bij je op visite komen moet het wel echt waar zijn?
Nee, hoor. Die mensen incl kinderen spelen allemaal dat ze verslagen zijn van verdriet.
Topacteurs!
´
pi_158304218
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:37 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee, hoor. Die mensen incl kinderen spelen allemaal dat ze verslagen zijn van verdriet.
Topacteurs!
Die kan ze toch ook voorgelogen hebben.
Ik geloof er gewoon echt geen zak van
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_158304221
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:33 schreef Leandra het volgende:
Overigens wel bijzonder dat Evert nu claimt dat Sabia stelde dat die pleister het bewijs haar zwangerschap zou zijn.

Volgens mij kwam het hele "Sabia is zwanger" geruchtencircus op gang door die pleister dan haar "mutterpass".
FuckingBontje had zich al ingedekt toen ze moest uitleggen waarom ze zo fel tekeer ging over Sab; Raf's ouders waren begonnen.
Wat een helden daar..
´
pi_158304238
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Die kan ze toch ook voorgelogen hebben.
Ik geloof er gewoon echt geen zak van
Wat jij wilt
´
pi_158304279
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:13 schreef Kim-Holland het volgende:
En ook die smerige hond van een Evert gaat maar door en door en door met zijn walgelijke uitspraken. Ik zet het niet neer, ik krijg het zelf niet uit mijn toetsbord..
Die kop die hij er ook bij trekt :r
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 17 december 2015 @ 11:49:32 #262
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158304372
Een appartement zou toch iets meer privacy geven voor Sabia en de kinderen.
pi_158304462
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Een appartement zou toch iets meer privacy geven voor Sabia en de kinderen.
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen. Ze woont namelijk in een appartement.
´
pi_158304651
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Die kan ze toch ook voorgelogen hebben.
Ik geloof er gewoon echt geen zak van
Ik ook nog steeds niet.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:04:43 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158304700
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Een appartement zou toch iets meer privacy geven voor Sabia en de kinderen.
Met kleine kinderen zie ik de voordelen van een huis (of in hun geval appartement) met tuin wel in vergelijking met een appartement dat hoger ligt en geen tuin heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158304767
Even over de feestvierende Sylvie; heeft ze haar moeder nu ook al er bij gefotoshopt? Rare foto.
http://www.telegraaf.nl/p(...)feeststemming__.html [foto onder]
´
  donderdag 17 december 2015 @ 12:11:44 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158304844
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Even over de feestvierende Sylvie; heeft ze haar moeder nu ook al er bij gefotoshopt? Rare foto.
http://www.telegraaf.nl/p(...)feeststemming__.html [foto onder]
Ze feliciteert haar moeder met haar verjaardag?
Volgens mij is het een foto van haar moeder waar ze zichzelf bijgeshopt heeft trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158304896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze feliciteert haar moeder met haar verjaardag?
Volgens mij is het een foto van haar moeder waar ze zichzelf bijgeshopt heeft trouwens.
Ja, dat dus. Ik vroeg het me af.
Pff
´
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 12:15:33 #269
43556 miss_dynastie
pi_158304939
Waar woont Damian eigenlijk tegenwoordig? Bij meneer en mevrouw Dorte?
pi_158305001
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar woont Damian eigenlijk tegenwoordig? Bij meneer en mevrouw Dorte?
Bij sylvie toch?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:23:01 #271
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158305103
Fijne verjaardag mama!!! Ik houd van je.
pi_158305142
Over fake gesproken.. :X
´
  donderdag 17 december 2015 @ 12:28:48 #273
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_158305233
Een foto van jezelf met je moeder in elkaar photoshoppen, ook alweer zo'n treurnis. :')
Het kan niet op in dit topic.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_158305258
Alsof je dus geen echte foto hebt van je moeder samen terwijl je zo fotogeil bent.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 december 2015 @ 12:32:09 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158305332
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:29 schreef Ticootje het volgende:
Alsof je dus geen echte foto hebt van je moeder samen terwijl je zo fotogeil bent.
Dat zal het probleem wel zijn geweest; geen foto van hen samen bij de hand... nou, dan shoppen we gewoon hè :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158305372
Man, man, zoveel treurnis trek ik niet. ;(
Ik ga maar dweilen.
´
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 12:35:47 #277
184769 crew  Deisyy
pi_158305423
Dat heb je er van als je iedereen van je foto's shopt, dan heb je niet eens een foto samen met je moeder.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158305677
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Fijne verjaardag mama!!! Ik houd van je.
[ afbeelding ]
Dit heeft ze écht gepost? Moeder in een hoekje gefrommeld maar happy birthday hoor. Gefeliciteerd met MIJ!!! *O*
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 12:47:10 #279
43556 miss_dynastie
pi_158305683
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij sylvie toch?
Ja? Geen idee... is Dorte nog wel betrokken?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:35 schreef Deisyy het volgende:
Dat heb je er van als je iedereen van je foto's shopt, dan heb je niet eens een foto samen met je moeder.
_O- :D
pi_158305757
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:46 schreef Noek het volgende:

[..]

Dit heeft ze écht gepost? Moeder in een hoekje gefrommeld maar happy birthday hoor. Gefeliciteerd met MIJ!!! *O*
Dit :D Ik moet wel keihard lachen om die foto hoor. Ook hier presteert ze het weer om zich onsterfelijk belachelijk te maken :D
pi_158305840
Oh god, sylvie toch..
pi_158305853
En dan ook nog zo'n afschuwelijke foto van haar moeder, ze kijkt als een verschikt hertje...
  donderdag 17 december 2015 @ 13:00:37 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158305877
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:46 schreef Noek het volgende:

[..]

Dit heeft ze écht gepost? Moeder in een hoekje gefrommeld maar happy birthday hoor. Gefeliciteerd met MIJ!!! *O*
:Y _O-

https://www.instagram.com/p/_YugqWgZD2/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 december 2015 @ 13:03:13 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158305911
Ik krijg op een of andere manier een Little Britain gevoel van die foto, alsof iemand geïnterviewd moet worden en "the only gay in the village" dan dusdanig in beeld gaat staan dat je de ander bijna niet meer ziet :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158305935
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:03 schreef Leandra het volgende:
Ik krijg op een of andere manier een Little Britain gevoel van die foto, alsof iemand geïnterviewd moet worden en "the only gay in the village" dan dusdanig in beeld gaat staan dat je de ander bijna niet meer ziet :')
Moeder gaat boodschappen doen en Syl gaat naar een feestje...
pi_158305984
quote:
Sabia Engizek gesteund door familie en manager

van onze redactie
Sabia Engizek (37) krijgt na de dramatische afloop van haar zwangerschap veel steun van vrienden en familie.
Ted Linow laat aan Duitse media weten dat het gezien de omstandigheden niet goed gaat met Sabia. De voormalig voetbalvrouw, die zegt dat ze afgelopen zondag haar kindje na zes maanden zwangerschap is verloren, wil haar huis niet meer uit.
Tienerdochter Katharina, zus Lydia en manager Ted Linow ontfermen zich over de ex van Rafael van der Vaart. Zij wijken geen moment van Sabia's zijde in deze roerige tijd. "Ze krijgt ieder half uur bezoek", weet een Duitse journalist.
Bezoek van Rafael en diens ouders Lolita en Ramon hoeft Sabia niet verwachten. Lolita, die eerder al aangaf niets te geloven van de zwangerschap, blijft bij haar standpunt. "Gelukkig weet ik het hele verhaal van A tot Z", zegt Lolita tegen Shownieuws.
Elk half uur bezoek.... Dat klinkt vermoeiend.
Om te kijken of ze er geen eind aan maakt?
pi_158305995
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Elk half uur bezoek.... Dat klinkt vermoeiend.
Om te kijken of ze er geen eind aan maakt?
Er zijn mensen die om minder voor de trein springen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 december 2015 @ 13:11:34 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158306033
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Elk half uur bezoek.... Dat klinkt vermoeiend.
Om te kijken of ze er geen eind aan maakt?
Ik kan me voorstellen dat je iemand in haar omstandigheden niet alleen wilt laten, en dan moeten er ook nog kinderen verzorgd worden, dat de een komt terwijl de ander (bijna) gaat doet daar niet aan af.

Maar met ieder half uur bezoek zijn er dus veel meer bezoekers dan haar manager, dochter en zus.
Aan de andere kant zal er ook wel een hoop geregeld moeten worden, dat brengt een hoop bezoek met zich mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 december 2015 @ 13:12:19 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158306042
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Er zijn mensen die om minder voor de trein springen.
Nou idd.... ook wat dat betreft vind ik het een behoorlijk zorgwekkende situatie waar ze in zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158306069
Dr manager zou toch ook niet zomaar liegen..
pi_158306147
Pfoe, heftig hoor.

Ik geloof nog steeds dat ze zwanger is hoor, maar waarom heeft ze bijv. geen echo van haar baby de media ingegooid en wel een voor sommige mensen een nietszeggende foto van haar met babybuik? Met echofoto (naam plus datum) zou er niet meer zo getwijfeld moeten worden. En zou ze het nu misschien iets makkelijker hebben.
  Vis een optie? donderdag 17 december 2015 @ 13:18:11 #292
70532 loveli
N
pi_158306152
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou idd.... ook wat dat betreft vind ik het een behoorlijk zorgwekkende situatie waar ze in zit.
^^
crap in = crap out
pi_158306170
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfoe, heftig hoor.

Ik geloof nog steeds dat ze zwanger is hoor, maar waarom heeft ze bijv. geen echo van haar baby de media ingegooid en wel een voor sommige mensen een nietszeggende foto van haar met babybuik? Met echofoto (naam plus datum) zou er niet meer zo getwijfeld moeten worden. En zou ze het nu misschien iets makkelijker hebben.
Waarom zou ze?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 13:19:29 #294
43556 miss_dynastie
pi_158306178
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfoe, heftig hoor.

Ik geloof nog steeds dat ze zwanger is hoor, maar waarom heeft ze bijv. geen echo van haar baby de media ingegooid en wel een voor sommige mensen een nietszeggende foto van haar met babybuik? Met echofoto (naam plus datum) zou er niet meer zo getwijfeld moeten worden. En zou ze het nu misschien iets makkelijker hebben.
Wat bewijst een echo dan, die kan toch ook van een ander zijn? Het enige bewijs dat men zou slikken is als Eef en Pat met camera mee zouden mogen naar een echo en misschien zelfs dan..
  Vis een optie? donderdag 17 december 2015 @ 13:20:02 #295
70532 loveli
N
pi_158306189
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfoe, heftig hoor.

Ik geloof nog steeds dat ze zwanger is was hoor, maar waarom heeft ze bijv. geen echo van haar baby de media ingegooid en wel een voor sommige mensen een nietszeggende foto van haar met babybuik? Met echofoto (naam plus datum) zou er niet meer zo getwijfeld moeten worden. En zou ze het nu misschien iets makkelijker hebben.
Waarom zoekt ze de pers op? Waarom zoekt ze de pers niet op?

Een echo is best intiem. En als ze een echo foto had gedeeld was daar ook weer kritiek op geweest.
crap in = crap out
  donderdag 17 december 2015 @ 13:20:42 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158306202
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfoe, heftig hoor.

Ik geloof nog steeds dat ze zwanger is hoor, maar waarom heeft ze bijv. geen echo van haar baby de media ingegooid en wel een voor sommige mensen een nietszeggende foto van haar met babybuik? Met echofoto (naam plus datum) zou er niet meer zo getwijfeld moeten worden. En zou ze het nu misschien iets makkelijker hebben.
Tuurlijk zou er dan wel getwijfeld worden, maar ze zou iig om haar photoshopskills bejubeld worden, zoals Sylvie er belachelijk mee wordt gemaakt.

Het had werkelijk niets uitgemaakt, tenzij ze Evert en Patty had meegenomen als ze een echo ging maken, maar dan moet je wel behoorlijk van de pot gerukt zijn, voor je dat soort aasgieren op zo'n manier gaat belonen.

Al laat ze nu het kindje nog zien, dan nog zullen er mensen zijn die zeggen dat het niet echt is, en Evert en Patty staan daarbij waarschijnlijk vooraan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158306216
Foto's van de dode baby willen we!! BEWIJS!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 december 2015 @ 13:22:06 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158306230
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat bewijst een echo dan, die kan toch ook van een ander zijn? Het enige bewijs dat men zou slikken is als Eef en Pat met camera mee zouden mogen naar een echo en misschien zelfs dan..
O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 december 2015 @ 13:22:43 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158306243
Is Fernando al gespot trouwens?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158306280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:22 schreef Leandra het volgende:
Is Fernando al gespot trouwens?
Is hij de vermoedelijke vader dan?
pi_158306285
Anyway, als je net bevallen bent van een dood kindje, moet je dan ook niet naar het ziekenhuis ofzo?

Of zouden er niet ook artsen bij haar zijn geweest? En het lijkt me dat het kindje ook wel onderzocht moet worden?

Er wordt gesteld dat ze al dagen niet buiten is geweest, maar dit soort bezoek zou toch niet ongezien zijn geweest met al die pers voor dr deur?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')