abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:33:03 #251
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_123755560
quote:
2s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Deze post bedoelde ik. En ik denk dat dit die editorial is waar Uccie het over had.

[..]

Ja volgens mij is dat dezelfde. Linda heeft gelijk toch, die colomns zijn achteraf zo nep als maar zijn kan. En laat zien dat je je lezers niet serieus neemt. Als je sprookjes wil schrijven dan moet je het er gewoon bijzetten.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_123793116
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:33 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja volgens mij is dat dezelfde. Linda heeft gelijk toch, die colomns zijn achteraf zo nep als maar zijn kan. En laat zien dat je je lezers niet serieus neemt. Als je sprookjes wil schrijven dan moet je het er gewoon bijzetten.
De hele Grazia gaat sowieso nergens over, oppervlakkig als maar wat dus wat dat betreft sluiten die columns wel goed erop aan...dus we kunnen het sylvie niet echt kwalijk nemen, misschien deed ze gewoon wel wat er van haar verwacht en gevraagd werd.
Grazia zal heus wel van te voren de verwachtingen van de colums hebben uitgesproken naar Sylvie als hun niet tevreden waren hadden ze makkelijker een ander ervoor kunnen nemen.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 15:34:08 #253
211040 Uccie
pi_123793361
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:28 schreef sherezade het volgende:

[..]

De hele Grazia gaat sowieso nergens over, oppervlakkig als maar wat dus wat dat betreft sluiten die columns wel goed erop aan...dus we kunnen het sylvie niet echt kwalijk nemen, misschien deed ze gewoon wel wat er van haar verwacht en gevraagd werd.
Grazia zal heus wel van te voren de verwachtingen van de colums hebben uitgesproken naar Sylvie als hun niet tevreden waren hadden ze makkelijker een ander ervoor kunnen nemen.
Dat er niet verwacht wordt een journalistiek hoogtepunt te schrijven dat snap ik wel. Maar denk je dat ze hebben gezegd, oh het gaat slecht met je huwelijk, nou doe maar net alsof er niets aan de hand is :? En stel dat ze dat wel hebben gezegd, zou jij dan je geloofwaardigheid zo op het spel zetten?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:03:36 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123794633
Poll
Catfight! U moet partij kiezen. Wie wordt het?
Linda de Mol (75%, 261 stemmen)
Sylvie van der Vaart (25%, 86 stemmen)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_123794808
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:50 schreef Copycat het volgende:
Vraag me af of Linda dat stuk ook direct na die desastreuze (...) Televizierringavond had kunnen en willen schrijven.
Waarschijnlijk niet, maar ik gok ook alvast even dat Sylvie nooit ergens over gaat schrijven, dat is altijd lachen als een boer met kiespijn. Maar wie weet verrast ze ons ooit een keer met een kwetsbare kant.

Oh wacht, stop de persen. Toen ze kanker had werd het in geuren en kleuren uitgemeten. Dat was het dan ook.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:49:47 #256
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123796483
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, maar ik gok ook alvast even dat Sylvie nooit ergens over gaat schrijven, dat is altijd lachen als een boer met kiespijn. Maar wie weet verrast ze ons ooit een keer met een kwetsbare kant.

Oh wacht, stop de persen. Toen ze kanker had werd het in geuren en kleuren uitgemeten. Dat was het dan ook.
Daar werd ze zelf ook niet slechter van, ze won er vooral sympathie mee.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_123832995
Ach ach die Raf !

quote:
Rafael van der Vaart komt op voor gepeste Sylvie

Ons aller Raffie, ook wel bekend onder de naam Rafael van der Vaart, springt in de bres voor zijn inmiddels ex-vrouw Sylvie. De Duitse krant Bild weet te melden dat buurtwoners van de presentatrice willen dat ze vertrekt uit de buurt Eppendorf in Hamburg.

"Dit is echt gemeen", laat de voetballer weten aan de Duitse krant. "Dit heeft Sylvie niet verdiend. Dit mag niet gebeuren." Rafael en Sylvie kondigden begin dit jaar aan te gaan scheiden, maar worden nog regelmatig in elkaars gezelschap gesignaleerd.

In Hamburg circuleren flyers met daarop een haatdragende boodschap jegens Sylvie. "Er wonen hier niet alleen nette mensen, maar ook mensen die nep en vervelend zijn", aldus de letterlijke tekst op de flyers.
Van de frontpage
  Moderator / Miss SHO zondag 10 maart 2013 @ 18:20:28 #258
22592 crew  Ole
pi_123876321
quote:
Rafael: Scheiding zwaarste periode in mijn leven

10-03-13 18:02 uur - Bron: Bild

Sylvie en Rafael op 4 juli 2012, in Berlijn © ANP
Rafael van der Vaart heeft in de Duitse krant Bild uitspraken gedaan over zijn scheiding met Sylvie. De topvoetballer doet geen schokkende onthullingen maar maakt wel duidelijk dat hij een moeilijke tijd achter de rug heeft.

'Ik voel me veel vrijer dan een aantal weken geleden, ik geniet weer meer van het leven. De scheiding was de zwaarste periode in mijn leven. Sylvie en ik hebben veel meegemaakt', aldus Rafael.

De voetballer gooit het op de verhuizingen, Sylvies ziekte (ze overwon borstkanker, red.) en de geboorte van zoon Damian. 'Dat was ook als een achtbaan. Het was niet gemakkelijk om een plekje in mijn hoofd te vinden om de scheiding te verwerken. Het is moeilijk om het weg te stoppen, zeker als je een gevoelig persoon bent. Maar het gaat me steeds beter af.' De gevoeligheid van Rafael komt duidelijk naar voren in het interview. 'Als het gaat om mijn familie en om mijn zoon gaat dan ben ik echt een watje, vooral ook omdat ik mijn gevoelens niet verberg.'

Kracht
Als Rafael gevraagd wordt of hij nog hoop heeft op een verzoening met Sylvie, blijft hij het antwoord verschuldigd. 'Op dit moment weet ik echt niet of we weer samen komen. Maar het is moeilijk om in de toekomst te kijken. Wie kan dat nou wel?' Ondanks de scheidingsperikelen is de Nederlander van mening dat Sylvie hem kracht geeft. 'We zien elkaar ook nog vaak en gaan ook regelmatig samen uit eten. Sylvie houdt van Hamburger SV en van het stadion, ik wil haar dat niet verbieden.'

Concluderend ziet Rafael de toekomst zonnig in. 'Ik doe gewoon heel veel met Damian. Kleinigheidje zoals verstoppertje, en ik heb veel nagedacht. Natuurlijk is een een scheiding keihard en natuurlijk heb ik er vandaag nog steeds last van. Maar dit overkomt miljoenen andere mensen. Als je een publiek leven leidt is het alleen extremer. Maar ik denk dat we een goede manier hebben gevonden. Ik kijk nu alleen nog maar vooruit en ik zal er uit komen.'
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 maart 2013 @ 07:59:29 #259
16715 Mylene
*schatje*
pi_123899221
Privé pagina Telegraaf.

Rafael voor het eerst openhartig over Sylvie, Damián en De Scheiding
’Ik voel me steeds VRIJER…’

NA DE DRAMA-TISCH verlopen nieuwjaarsnacht, met vuurwerk dat zowel 2013 als het eind van hun huwelijk inluidde, hielden SYLVIE en RAFAEL VAN DER VAART zich hardnekkig stil. Géén commentaar op hun opmerkelijke scheiding. Dit weekend sprak ’Raf’ voor het eerst over zijn nieuwe status als gescheiden vader, over zoon Damián, met wie hij een ’superteam’ vormt, en over Sylvie… Komt het met hen samen nu nog goed, of niet?

Een verzoening sluit hij niet uit, maar is niet vanzelfsprekend. Zoontje Damián blijkt nou ook weer niet zo heel erg gebukt te gaan onder de problemen van zijn ouders, en Rafael zelf heeft in zijn hoofd de plek gevonden waar hij zijn scheidingsperikelen een plaatsje kan geven… hij voelt zich dan ook ’een stuk vrijer’ dan een paar weken geleden en kan ook weer meer van het leven genieten!

In de Duitse krant BILD vertelde Rafael van der Vaart gisteren, voor het eerst, over zijn nieuwe status als gescheiden vader. Zowel Sylvie als hij weigert steeds elk commentaar op alle gebeurtenissen sinds de dramatisch verlopen nieuwjaarsnacht.

De opmerkelijke, al dan niet, scheiding van Sylvie en Rafael van der Vaart ging onlangs zijn derde maand in – zonder dat er veel duidelijkheid kwam over wat zich nu allemaal heeft afgespeeld in het glamourhuwelijk van de twee.

Een paar weken geleden leek een verzoening nog maar een kwestie van tijd. Begin januari had Rafael halsoverkop het schitterende penthouse in de trendy wijk Oppendorf verruild voor een ander appartement op een paar autominuten daar vandaan. In de praktijk liep hij bij Sylvie de deur plat. Nog wat later werd er door hen weer openlijk geluncht en gedineerd; etentjes die volgens ooggetuigen aan andere tafels steeds buitengewoon vrolijk en ontspannen verliepen. Sylvie zat ook alweer in de spelersvrouwenloge bij de thuiswedstrijden van zijn club HSV, en al met al leek de soep dus helemaal niet zo heet te worden gegeten; helemaal niet toen Rafael op een ochtend fris gewassen en gedoucht, ongezien, uit Sylvie’s penthouse dacht te kunnen sluipen.

Nu zegt hij: „De scheiding was de zwaarste fase in mijn carričre. Sylvie en ik hebben samen veel doorstaan, de verhuizingen, haar ziekte, de geboorte van Damián. Dat was een achtbaan van emoties. Het was niet makkelijk een plaats in je hoofd te vinden, waar je een scheiding verwerkt. Zoiets is moeilijk te verhapstukken, als je een gevoelig persoon bent. Maar het lukt me steeds beter… Of ik een gevoelig persoon ben? Als het om familie en mijn zoon gaat, zeker. Dan ben ik een zachtgekookt ei. Dan stop ik mijn gevoelens niet weg. ’’

Hoe heeft hij Damián uitgelegd dat papa niet meer thuis slaapt? Was dat het ergste?

„Natuurlijk. Aan de andere kant vindt hij het ook fijn dat Sylvie en ik een normale, goede verstandhouding tot elkaar hebben. We hebben nooit ruzie gemaakt waar hij bij was. Damián gaat er prima mee om, en vindt het allemaal niet eens zo heel erg. Hij heeft nu ook twéé speelkamers en twéé Playstations… (lachend) Ja, hij heeft gemerkt dat er ook zekere voordelen aan zitten…’’

En Sylvie zat alweer op haar plek in het HSV-stadion! Geeft dat kracht?

„Zeker! We zien elkaar vaak en gaan ook regelmatig eten. Sylvie houdt van HSV en het stadion, dat ga ik haar niet afnemen.’’

Hoe heeft Raf de rust weer gevonden?

„Ik heb veel met Damián gedaan. Ik zie hem elke dag. We zijn samen een superteam. Als hij het even moeilijk heeft, praten we over voetbal. Dat helpt altijd! We doen gewone dingetjes als verstoppertje spelen; meestal vind ik hem in de badkamer. Of we trappen een balletje, buiten of binnen. Als het slecht weer is, trappen we de bal over de bank. En ja, daar gaat wel eens wat bij stuk. Maar wie met de bal niks kapotschiet, wordt nooit een goeie speler. Haha. En ik heb veel nagedacht. Natuurlijk is een scheiding wel wat… En natuurlijk ga ik daar vandaag ook nog onder gebukt. Maar miljoenen mensen maken hetzelfde mee als ik. Als je bekend bent is het misschien wat extremer. Maar ik denk dat we de goede weg gevonden hebben. Ik kijk alleen vooruit en kom er ook wel uit. Op dit moment weet ik niet hoe het allemaal zal aflopen. Het is moeilijk voorspellingen te doen, wie kan dat nou?’’

Sarina

De vrouw die dat léék te kunnen, ‘Sylvie fluisteraar’ Sarina, heeft in Hamburg het veld geruimd. PRIVÉ onthulde eerder hoe dit Nederlandse medium een bijna Greet Hofmans-achtige rol opeiste in het huwelijk van de Van der Vaartjes. Zelf ontkende Sarina dat in alle toonaarden, maar ingewijden noemen het op zijn minst opmerkelijk dat de verstandhouding tussen Sylvie en Rafael zichtbaar veel beter werd vanaf het moment dat zij haar koffers had gepakt en was teruggekeerd naar Nederland.

Ook in Hamburg staat de lente op punt van beginnen, of die de langverwachte ‘Wiedergutmachung’ zal brengen of dat er tussen de Van der Vaartjes daarvoor toch te veel is misgegaan; ze wekken de indruk het op dit moment zelf niet te weten. En dan heeft het er veel van weg dat, naarmate er meer dagen verstrijken, tijd misschien toch niet alle wonden heelt?

bron
pi_124042504

† In Memoriam † donderdag 14 maart 2013 @ 11:57:34 #261
43556 miss_dynastie
pi_124043941
quote:
De scheiding was de zwaarste fase in mijn carričre.
Als dat goed vertaald is, dan zegt dat wel wat he, over wat je huwelijk in emotionele zin voor je betekende....
  Moderator / Miss SHO zondag 17 maart 2013 @ 17:45:41 #262
22592 crew  Ole
pi_124171285
Túúúúrlijk!
quote:
Sylvie van der Vaart: Weinig tijd voor uiterlijk

van onze redactie
AMSTERDAM -
Sylvie van der Vaart werd dit weekeinde bewonderd op de rode loper in Duitsland. Terwijl ze niet veel tijd had voor haar uiterlijk.

Sylvie zat in de jury van de Gala Spa Awards, waar beauty- en welnessprijzen werden uitgereikt.
"Ik ben een grote fan van de spa maar dit keer had ik geen tijd voor schoonheidsbehandelingen of massages. Ik vond het belangrijker gezellig te ontbijten met mijn zoon", zegt ze in Duitse media.
Sylvie zegt dat voldoende slapen haar ook helpt om altijd mooi voor de dag te komen. Over haar stukgelopen huwelijk vertelde ze dat ze met Rafael goed door één deur kan.
pi_124172849
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef Ole het volgende:
Túúúúrlijk!

[..]

Oh dat geloof ik wel; geen spa of behandelingen. Verder uiteraard wél hard core door de wasstraat en visagie :D
  zondag 17 maart 2013 @ 18:30:22 #264
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124173109
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef Ole het volgende:
Túúúúrlijk!

[..]

TT geldt nog steeds en zal bij haar voorlopig nog wel blijven gelden.
pi_124183149
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat geloof ik wel; geen spa of behandelingen. Verder uiteraard wél hard core door de wasstraat en visagie :D
ik zag toevallig net wat foto;s van vandaag en ik vond dat ze er anders uitzag als normaal,,..niet meer zo heel over de top...en ook een beetje vermoeid (voor haar doen dan he)

pi_124183936
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:50 schreef sherezade het volgende:

[..]

ik zag toevallig net wat foto;s van vandaag en ik vond dat ze er anders uitzag als normaal,,..niet meer zo heel over de top...en ook een beetje vermoeid (voor haar doen dan he)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft veel ijsjes incl hoorntje gegeten.
  † In Memoriam † zondag 17 maart 2013 @ 22:03:54 #267
43556 miss_dynastie
pi_124184045
Slechtzittende jurk, die eerste....
  zondag 17 maart 2013 @ 22:04:35 #268
300082 roos85
JUICHEN!
pi_124184084
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ze heeft veel ijsjes incl hoorntje gegeten.
En is zich aan koolhydraten ten buiten gegaan :+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_124220897
quote:
Sylvie heeft kopzorgen over scheiding

Sylvie van der Vaart behoudt voorlopig haar lange blonde lokken. "Ik heb behoefte aan stabiliteit, althans, voor mijn haar."

Voor veel vrouwen is een scheiding de reden om zichzelf drastisch in de make-over te doen. Die vlieger gaat voor Sylvie van der Vaart niet op. Dat vertelt de ambassadrice van L’Oréal op de beautybeurs in Düsseldorf. “Ik had mijn haar kort kunnen knippen, rood verven, maar na mijn borstkanker had ik genoeg kapsels. Ik heb behoefte aan stabiliteit, althans, voor mijn haar.”

Trots
Sylvie bevestigt dat ze nog op goede voet staat met haar ex-man. "We hebben een goede relatie. Ik ben ook heel trots op hem, dat hij weer werd geselecteerd is voor de nationale ploeg." Bovendien heeft ze als alleenstaande moeder toch ook nog tijd voor zichzelf. “Ik ga bijvoorbeeld naar de kapper.”
http://www.tvgids.nl/arti(...)rgen_over_scheiding/
pi_124220945
quote:
Bovendien heeft ze als alleenstaande moeder toch ook nog tijd voor zichzelf
Want als getrouwde vrouw zat ze natuurlijk dag en nacht met Damjan in haar armen :'( :D
  maandag 18 maart 2013 @ 20:31:28 #271
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124222045
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Want als getrouwde vrouw zat ze natuurlijk dag en nacht met Damjan in haar armen :'( :D
en alsof we niet weten dat de nanny er gewoon nog steeds is.
  maandag 18 maart 2013 @ 23:24:26 #272
123170 alors
zlata1234
pi_124233350
Ik moest nog wel even hieraan denken met het nieuws van de afgelopen dagen :) Zouden ze nu ook moeten dokken?

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:45 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

En de belasting via de Cyprus-route.

....

Op de vijfde verdieping van het Eagle Star House , Theklas Lysioti 35 in Limassol op Cyprus
wordt al 11 jaar door Allard van der veen van het bedrijf ATC gewerkt aan het vergroten van het vermogen van Rafael van der Vaart. Ook Sylvie heeft er sinds januari 2012 officieel
haar domicilie gekozen bij het bedrijf ATC. Over al die miljoenen betalen zij bijna geen belasting ,dankzij de Cyprus-route die hun zakelijke partners hebben uitgestippeld.
Zo betalen buitenlandse bedrijven, zoals Rafa Sports Limited van Rafael Productions en Sylverie Limited van Sylvie Productions, die in Cyprus geleid worden, slechts maximaal 4,25 belasting over hun winst. Buitenlandse bedrijven die van buiten Cyprus geleid worden of een partnerschap aangegaan zijn met Cypriotische bedrijven, zijn zelfs helemaal vrijgesteld van belasting.
Extra voordeel dat aandeelhouders Rafael en Sylvie gaan dividendbelasting betalen omdat buitenlandse ondernemingen zijn vrijgesteld van die dividendbelasting.
En ook royalties en rente worden lager belast of geheel vrijgesteld van belasting als ze
afkomstig zijn uit een land waarmee Cyprus een belastingverdrag heeft.
En buitenlanders die buiten Cyprus werken, zoals Rafael en Sylvie, maar hun salaris via
Cypriotische banken ontvangen, zijn vrijgesteld van inkomstenbelasting.

Bron: Prive.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 00:17:27 #273
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_124235798
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 23:24 schreef alors het volgende:
Ik moest nog wel even hieraan denken met het nieuws van de afgelopen dagen :) Zouden ze nu ook moeten dokken?

Moest er vandaag ook aan denken, weet verder niet of dat de Cyprus-route hieronder zal lijden.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)paarders-te-ontzien/
  Moderator / Miss SHO dinsdag 19 maart 2013 @ 07:21:01 #274
22592 crew  Ole
pi_124239377
quote:
Wat een raar bericht weer..
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:05:39 #275
123170 alors
zlata1234
pi_124256269
quote:
Sylvie van der Vaart is trots op Rafael
18-03-2013

Het gaat goed met Sylvie van der Vaart, ondanks de scheiding van haar man Rafael. “We hebben een goede verstandhouding. Ik ben ook heel trots dat hij weer is geselecteerd voor het Nederlands elftal”, vertelt ze aan het Duitse blad Bild. De presentatrice was in Düsseldorf voor een beautybeurs van L’Oreal Professional.

Dat ze nu als alleenstaande moeder door het leven moet, zorgt niet voor stress. “Ik heb nog tijd om te doen wat ik leuk vind”, zegt ze lachend. “Bijvoorbeeld naar de kapper gaan.”

Gaan veel vrouwen na een scheiding voor een complete make-over, laat Sylvie haar laat haren liever met rust. “Ik had mijn haar kort kunnen knippen, rood verven, maar na mijn borstkanker heb ik genoeg kapsels gehad. Ik heb behoefte aan stabiliteit, althans, voor mijn haar”, aldus Sylvie.

Helaas heeft de buurt waarin Sylvie woont wel last van haar. Zo werden er pamfletten opgehangen waarop stond dat ze maar beter kon vertrekken. “Dat een persoon zo iets te doen, kan ik niet uitleggen. En ik hou zo veel van Hamburg.” (MB)
Van Grazia, bijna hetzelfde als bovenstaande alleen, met enkel nog een quote over de pesterijen in haar buurt. Rare zin trouwens die vetgedrukte, van je vrienden (Grazia dus) moet je het blijkbaar hebben :')
know'm sayin?
word? word.
pi_124256670
Wel fijn dat ze nog tijd heeft om naar de kapper te gaan. Ze wil wel stabiliteit in haar haar, maar dat moet toch maar allemaal geregeld worden.....
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:55:56 #277
211040 Uccie
pi_124260171
Raf zo in RTL Boulevard
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:04:20 #278
123170 alors
zlata1234
pi_124260525
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel fijn dat ze nog tijd heeft om naar de kapper te gaan. Ze wil wel stabiliteit in haar haar, maar dat moet toch maar allemaal geregeld worden.....
Gehehe ja die quotes wel een beetje raar over, maarja ze is natuurlijk geinterviewd tijdens een evenement als ambassadrice voor de haarproducten van L'Oreal, dus dan is het wel de bedoeling dat je je antwoorden een beetje die richting op geeft.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:22:09 #279
211040 Uccie
pi_124261389
Oh het interview met Raf is zondagavond op RTL 7. Hij zit in het programma van Johan Derksen en hij zegt dat hij Syl niet geslagen heeft.
En meer was het niet.
pi_124263271
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat gek, die tweede foto lijkt wel in de breedte gerekt, of ligt het nou aan mij? :D Of zijn we gewoon van die geposeerde lachjes gewend dat een minder volmaakte bijna verkeerd oogt?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:01:13 #281
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_124263887
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Habba habba habba :9~ :9~
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 23:11:31 #282
123170 alors
zlata1234
pi_124275323
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:22 schreef Uccie het volgende:
Oh het interview met Raf is zondagavond op RTL 7. Hij zit in het programma van Johan Derksen en hij zegt dat hij Syl niet geslagen heeft.
En meer was het niet.
quote:
Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Rafael van der Vaart heeft naar eigen zeggen zijn vrouw Sylvie niet geslagen tijdens de beruchte oudejaarsavond afgelopen jaar.

De voetballer doet deze onthulling zondag in het programma Derksen & ..., waarvan RTL Boulevard dinsdag al beelden vertoonde.

Afgelopen jaarwisseling kregen Van der Vaart en zijn vrouw Sylvie ruzie. Niet veel later maakte het stel bekend dat ze gingen scheiden.
De Duitse krant Bild schreef toen dat Rafael die avond Sylvie een klap verkocht. De voetballer toonde volgens de krant zijn spijt, en zei: "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren." Sylvie zou het hem bovendien vergeven hebben.

Verdrietig
Nu zegt de 30-jarige Van der Vaart in het interview met Johan Derksen: "Ik heb haar overigens niet geslagen. Dat is het moeilijkst, daar word ik verdrietig van."
Rafael en Sylvie, die in 2005 trouwden, maakten in januari bekend te gaan scheiden. De twee worden nog regelmatig met elkaar gezien, maar ontkennen dat sprake is van een hereniging. Het stel heeft een zoon, Damián.
De uitzending van Derksen & ... wordt zondag in zijn geheel uitgezonden bij RTL 7.

Door: NU.nl/Novum
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † woensdag 20 maart 2013 @ 18:48:11 #283
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124302969
Ah, onkenningsfase, de [gate] krijgt een wending. :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_124304692
Hmm, vreemd, eerst wel geslagen (volgens Bild) en nu weer niet. Als hij echt niet heeft geslagen, waarom heeft hij dat dan niet gelijk ontkend? Want dat je niks over je scheiding kwijt wil is wel te begrijpen, maar als je beschuldigd wordt van het slaan van je vrouw en dat is niet waar dan zeg je daar toch wel wat over?
  Moderator / Miss SHO woensdag 20 maart 2013 @ 19:31:15 #285
22592 crew  Ole
pi_124304854
Gewoon een klein tikje met de vlakke hand. Dat is geen slaan hoor!
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:32:05 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124304898
Het slaan was een paar dagen na oud en nieuw toch al een duw geworden?

Iets van dat hij sliep, zij hem wakker maakte, hij schrok en haar een duw gaf waardoor ze op de grond viel?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124304987
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef Reismeis het volgende:
Hmm, vreemd, eerst wel geslagen (volgens Bild) en nu weer niet. Als hij echt niet heeft geslagen, waarom heeft hij dat dan niet gelijk ontkend? Want dat je niks over je scheiding kwijt wil is wel te begrijpen, maar als je beschuldigd wordt van het slaan van je vrouw en dat is niet waar dan zeg je daar toch wel wat over?
Misschien komt het geheel uit de mouw van Bild, ik ben nu wel benieuwd :o
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 maart 2013 @ 14:08:39 #288
22592 crew  Ole
pi_124333346
quote:
Sabia Boulahrouz beaamt dat Rafael niet heeft geslagen
BEWAAR
Door: redactie
21-3-13 - 13:27 bron: RTL Boulevard
© epa.
Rafael van der Vaart laat zondag in het programma Derksen &.... weten dat hij zijn ex-vrouw Sylvie niet heeft geslagen op Oudejaarsavond. Sabia Boulahrouz, die nog steeds bevriend is met Rafael en aanwezig was op het bewuste feest, beaamt dat Rafael inderdaad geen klap heeft uitgedeeld.
Na het incident schreef de Duitse krant Bild dat de voetballer Sylvie op oudejaarsavond een klap had verkocht voor de ogen van de gasten op een feestje bij hen thuis. In het fragment van het interview met Johan Derksen zegt Rafael van der Vaart hierover: 'Ik heb haar niet geslagen. Dat is het moeilijkst, daar word ik verdrietig van.'

Wat er dan wel is voorgevallen blijft onduidelijk. Sabia Boulahrouz wil er tegen de redactie van RTL Boulevard niet veel over kwijt. 'Het is eigenlijk niet aan mij hier iets over te zeggen'. Wel vertelt ze dat ze nooit meer vrienden met Rafael zou kunnen zijn als hij 'Sylvie een klap zou hebben gegeven'.

Sabia, ex-vrouw van voetballer Khalid Boulahrouz, zegt dat ze nog steeds vrienden is met Rafael. 'Dus dan begrijp je wel dat dat niet is gebeurt.' Ook is ze dikke hartsvriendinnen met Sylvie, de twee zoeken veel steun bij elkaar na hun echtscheidingen. Zo hadden de ex-voetbalvrouwen gisteren de grootste lol op de rode loper bij de premičre van de Duitse film Heute bin ich Blond.
* Taalfouten voorbehouden*
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:14:15 #289
123170 alors
zlata1234
pi_124333576
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:08 schreef Ole het volgende:

[..]

* Taalfouten voorbehouden*
:o Ja hoe praat je dat nou recht?
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2013 @ 14:16:19 #290
43556 miss_dynastie
pi_124333649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:31 schreef Ole het volgende:
Gewoon een klein tikje met de vlakke hand. Dat is geen slaan hoor!
Corrigerende tik bedoel je? _O-

En arme Syl, nu ook al in de steek gelaten door Sab ;(

Of zou het juist uit de koker van Syl komen? Zo van 'het verslagen, gescheiden, zielige vrouwtje werkte niet, nu ben ik de powerrrrrrvrouw die uit is op een verzoening'? :P
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 maart 2013 @ 14:18:34 #291
22592 crew  Ole
pi_124333723
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Corrigerende tik bedoel je? _O-

En arme Syl, nu ook al in de steek gelaten door Sab ;(

Of zou het juist uit de koker van Syl komen? Zo van 'het verslagen, gescheiden, zielige vrouwtje werkte niet, nu ben ik de powerrrrrrvrouw die uit is op een verzoening'? :P
Ja, het was niet meer dan een aaitje hoor! Is tegenwoordig normaal om mensen een 'corrigerende tik' te geven :Y Vraag maar aan mevrouwtje Ficq!
pi_124335314
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:18 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja, het was niet meer dan een aaitje hoor! Is tegenwoordig normaal om mensen een 'corrigerende tik' te geven :Y Vraag maar aan mevrouwtje Ficq!
Je weet dat alles wat er negatief over Badr naar buiten komt, een complot van een miljonairsclubje is? ;)
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:09:34 #293
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124335662
quote:
12s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef roos85 het volgende:

[..]

Je weet dat alles wat er negatief over Badr naar buiten komt, een complot van een miljonairsclubje is? ;)
Je lijkt wel een beetje schizo met je complot praatjes. :P
pi_124338150
Dus geen tik, straks is er helemaal niks voorgevallen en heeft Bild gewoon gigantisch goed verkocht door dat verhaal, en is het enkel een doodgewone scheiding. Now that would be something _O-
  donderdag 21 maart 2013 @ 16:21:23 #295
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_124338728
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dus geen tik, straks is er helemaal niks voorgevallen en heeft Bild gewoon gigantisch goed verkocht door dat verhaal, en is het enkel een doodgewone scheiding. Now that would be something _O-
Dan had Sylvie het wel eerder mogen ontkennen... ze heeft immers vlak na de scheiding een interview gegeven...
  donderdag 21 maart 2013 @ 16:29:36 #296
123170 alors
zlata1234
pi_124339128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:21 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dan had Sylvie het wel eerder mogen ontkennen... ze heeft immers vlak na de scheiding een interview gegeven...
Ja idd, niet netjes om de wereld in te slingeren dat je man de gemept heeft terwijl het niet zo is.
know'm sayin?
word? word.
pi_124339687
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:29 schreef alors het volgende:

[..]

Ja idd, niet netjes om de wereld in te slingeren dat je man de gemept heeft terwijl het niet zo is.
Het is een fake complot :P
  donderdag 21 maart 2013 @ 16:50:08 #298
211040 Uccie
pi_124339874
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef roos85 het volgende:

[..]

Het is een fake complot :P
Er komt geen einde aan de fakeness _O-
  donderdag 21 maart 2013 @ 16:51:33 #299
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_124339933
Maar dat is toch serieus raar als hij niet geslagen heeft dat je die roddel niet ff gelijk de wereld uit helpt, zeker als je nog zo goed samen door 1 deur kan!
pi_124339983
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:51 schreef Starlie het volgende:
Maar dat is toch serieus raar als hij niet geslagen heeft dat je die roddel niet ff gelijk de wereld uit helpt, zeker als je nog zo goed samen door 1 deur kan!
Snap ik ook niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')