Ik verwacht dat er zo'n soort verklaring gaat komen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:52 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Met of zonder entourage?
Ik begrijp dat er sympathie of medelijden voor Sabia is, ik heb ook medelijden met haar maar denk nog steeds dat ze nooit zwanger is geweest.
In haar eigen beleving (in haar hoofd) is ze wellicht wel zwanger geweest en het kan zijn dat ze dat zelf ziet, om dat ze er zelf in wilt geloven.Gebeurt vaker dan we denken.
Therapie in een rustige omgeving zou voor haar heel goed zijn, maar dan met zo'n entourage? Schei uit, waarvoor heeft ze in hemelsnaam dan een manager nodig?
dan mag ze volgend jaar meedoen aan het nieuwe SBS6 programma 'bn-ers in therapie'quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er zo'n soort verklaring gaat komen.
Als haar Engels goed genoeg is wellicht een paar sessies bij dr Phil.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:00 schreef sacha het volgende:
[..]
dan mag ze volgend jaar meedoen aan het nieuwe SBS6 programma 'bn-ers in therapie'
Aha dit was alvast de trailer?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:00 schreef sacha het volgende:
[..]
dan mag ze volgend jaar meedoen aan het nieuwe SBS6 programma 'bn-ers in therapie'
Nou ja, dat dacht ik ook wel meteen eigenlijk, maar niet als lullig verwijt, meer van 'dat is toch veel slimmer?'.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:20 schreef roos85 het volgende:
Oh jeetje nu commentaar van een Duitse fotograaf dat Sabia in de avond had moeten vertrekken ipv in de ochtend
Waar heeft hij gereageerd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Raf heeft ook eindelijk gereageerd. Zijn commentaar; ''HmpfffrrNeu'h''..
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Jezus, ja..![]()
Raf heeft ook eindelijk gereageerd. Zijn commentaar; ''HmpfffrrNeu'h''..
Als ze in de avond was weggegaan hadden ze daar weer commentaar op. Was ze op de vlucht oidquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, dat dacht ik ook wel meteen eigenlijk, maar niet als lullig verwijt, meer van 'dat is toch veel slimmer?'.
Heette die Tjolk?quote:
'Zie je nou wel dat het nep is, ze kon vast niet stoppen met lachen, daarom ging ze 's nachts'... Of zoiets. Ik zou denk ik ook mijn jonge kinderen niet midden in de nacht (voor hen dan) verplaatsen als het niet hoeft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als ze in de avond was weggegaan hadden ze daar weer commentaar op. Was ze op de vlucht oid
Dit vooral.... zeker met kleine kinderen zou ik op een tijdstip gaan dat ze nog rustig de dag hebben om aan de nieuwe omgeving te wennen, niet dat ze ergens naartoe gaan en gelijk in bed kunnen en de volgende dag in een vreemd huis wakker worden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Zie je nou wel dat het nep is, ze kon vast niet stoppen met lachen, daarom ging ze 's nachts'... Of zoiets. Ik zou denk ik ook mijn jonge kinderen niet midden in de nacht (voor hen dan) verplaatsen als het niet hoeft.
Alleen volgt de pers haar altijd, zullen nu vast ook wel weten waar ze is gaan wonen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit vooral.... zeker met kleine kinderen zou ik op een tijdstip gaan dat ze nog rustig de dag hebben om aan de nieuwe omgeving te wennen, niet dat ze ergens naartoe gaan en gelijk in bed kunnen en de volgende dag in een vreemd huis wakker worden.
Onschuldig tijdens een vakantie, maar ik heb niet het idee dat dit een vakantie is, en hoe klein ze ook zijn zullen ze zeker hebben meegekregen dat er eea gebeurd is.
Ze is ook wel eens een paar dagen weggeweest zonder dat iemand wist waar ze was, maar met een beetje mazzel is ze naar een complex met parkeergarage en kunnen ze van daaruit uit het zicht naar een andere plek verkassen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Alleen volgt de pers haar altijd, zullen nu vast ook wel weten waar ze is gaan wonen.
Geweldig!quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tjolk_Hekking
Valt mij erg tegen van Rutte.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:57 schreef maily het volgende:
Weet niet of deze hier al gepost is; wie verzint zo'n pagina-opmaak?!
[ afbeelding ]
Of was ze een slechte moeder omdat ze in het donker met haar kinderen nog buiten looptquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als ze in de avond was weggegaan hadden ze daar weer commentaar op. Was ze op de vlucht oid
http://www.telegraaf.nl/p(...)_naar_Spanje___.htmlquote:Sabia Engizek zou, na het verlies van haar kindje, Duitsland hebben verlaten en in Spanje verblijven.
De voormalig voetbalvrouw verbleef eerst bij haar manager in Hamburg, maar is nu spoorloos. Sabia zou voor een vakantie zijn vertrokken naar Spanje, weet Shownieuws zaterdagavond te onthullen. Ze zou er tot rust willen komen omdat ze in Duitsland opgejaagd wild is met alle paparazzi.
De kinderen Amaya (5) en Daamin (4) zouden bij hun vader, Sabia's ex-man Khalid Boulahrouz verblijven. Er zou geen sprake van zijn dat de ex van Rafael van der Vaart, van wie ze zei in verwachting te zijn, bij hem langsgaat in Sevilla waar hij voetbalt.
Sabia maakte dinsdag bekend in de zesde maand van haar zwangerschap haar kindje te hebben verloren. Dat drama trof haar eerder met Rafael toen in december 2013 hun dochtertje stil werd geboren na 19 weken. Ook verloor Sabia eerder een drie maanden te vroeg geboren dochter met Boulahrouz.
Er zijn veel zorgen en twijfels rond de 37-jarige Duitse van Turkse komaf. Na de dramatische afloop van deze week groeit de twijfel aan alles wat zij de afgelopen maanden vertelde en daarmee ook de zorg óm Sabia. Want wat nu, als ooit zou blijken dat zij alles heeft verzonnen? De vraag is ook: waar eindigt dit drama?
quote:Sylvie Meis haalt uit naar haar ex-man Rafael van der Vaart en haar voormalig 'bff' Sabia Engizek met een spraakmakende foto.
De presentatrice zette het laatste feestelijke kiekje van het drietal samen opnieuw in scène, met twee andere mensen. Haar 'echte vrienden', schrijft Sylvie erbij.
De oorspronkelijke foto werd genomen vlak voordat de bom tussen Rafael en Sylvie barstte op oudejaarsavond 2012. Vlak daarna werd bekend dat zij en Raf uit elkaar gingen, en niet veel later maakte ook Sabia bekend te gaan scheiden van Khalid Boulahrouz. De twee vriendinnen waren elkaars grote steun en toeverlaat, totdat al snel bleek dat Sabia een relatie had met Rafael.
Rafael en Sabia zijn op het nieuwe plaatje vervangen door Sylvie's vrienden André Borchers en Serena Goldenbaum. Sylvie's volgers herkennen de setting direct: "Déjà vu". "Soms zegt een foto meer dan duizend woorden." "Applaus voor deze foto."
Sabia zou inmiddels, nadat zij bekendmaakte het kindje dat zij verwachtte met haar inmiddels ook ex Rafael te zijn verloren in de zesde maand van haar zwangerschap, vanuit Duitsland zijn gevlucht naar Spanje.
Snap ook niet dat die "real friends" zich daarvoor lenen. helemaal de poses van Raf en Sab aannemenquote:
ach, dat duurt 2 minuten.quote:Op zondag 20 december 2015 06:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Snap ook niet dat die "real friends" zich daarvoor lenen. helemaal de poses van Raf en Sab aannemenheb je geen gezelligere dingen te doen als je met je echte vrienden bent?
ze heeft er moeite mee dat er momenteel zo veel sympathie voor Sabia is denk ik, wil ook weer even aandachtquote:
quote:debbypendersBriljante actie! Dacht afgelopen week nog dat je heel hard moet hebben gelachen. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan 😂 Yo go girl! 😊
dat is precies wat ik dacht, misschien dat sylvie weet dat sabia de boel voor de gek houdt.quote:Op zondag 20 december 2015 10:31 schreef Starlie het volgende:
Niets verbaasd me meer in deze gateVond dat Sylvie zich wel netjes op de achtergrond hield de laatste tijd in deze "gate" maar dit is een gevalletje beetje jammer.
Wellicht dat Sylvie weet dat Sabia nooit zwanger geweest is (wat ik niet kan geloven maar who knows), maar dan nog is en blijft dit een beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |