Ik kan #m hier niet bekijken,maar is dat het filmpje waar Marco het over de laatste nacht sex had en Leontine daar niet bij was?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:25 schreef Ripley het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-list.627.0.html?&tx_ttnews%5bcat%5d=238
Dit filmpje vond niemand gek?
Whehe, dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat hele intrekken bij de stylist heeft ze van Gooische Vrouwen afgekeken. Dat deed Cheryl ook toen Martin een klein onwelriekend plasje buiten de echtelijke pot deed.
Ik denk dat Viv denkt dat GV een documentaire was.
ooooh dat!! Ja dat kan ik me ook herinneren, dat was briljant! Heb het in de originele uitzending toen gezien, en ook daarna in de wereld draait doorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kan #m hier niet bekijken,maar is dat het filmpje waar Marco het over de laatste nacht sex had en Leontine daar niet bij was?
Edit: Ja dus![]()
Ja, tuurlijk, maar dan kan ze ook zeggen dat ze bij een hele goede vriend is ingetrokken, nietwaar. Of is het plotseling sjiek om te zeggen dat je bij een stylist bent ingetrokken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stylisten zijn nichten. Nichten zijn warme baden voor sippe vrouwen, dat weet een ieder.
Plus dat iemand je stylist is wil niet zeggen dat het niet OOK een vriend kan zijn.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat dat kind hier op de foto wel te eten krijgt, toch?!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat dat kind hier op de foto wel te eten krijgt, toch?!
Als je zelf stylist bent, heb je toch geen stylist meer nodigquote:Vivian Ewbank-Reijs is bekend als presentatrice, stylist, ontwerpster van T-shirtlijn voor zwangere vrouwen en schijfster.
Dan kan het niet anders zijn dan dat ze bij zichzelf was ingetrokken!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:32 schreef Nadine26 het volgende:
Wie is die stylist, trouwens? Ik ga er NU achteraan...
Als je zelf stylist bent, heb je toch geen stylist meer nodig![]()
quote:Vivian Ewbank relativeert huwelijkscrisis
Uitgegeven: 19 mei 2010 16:51
Laatst gewijzigd: 19 mei 2010 16:51
AMSTERDAM - Vivian Ewbank vindt de pijn van haar huwelijkscrisis ondergeschikt aan al het wereldleed. Eerder deze maand biechtte haar man, componist John Ewbank, op ontrouw te zijn geweest.
Ondanks de roerige tijd blijft de presentatrice zich inzetten voor het goede doel.
Vivian Ewbank reisde af naar India om voor de stichting Stop Kindermisbruik bordelen met kinderen te bezoeken. "Dat is echt het afschuwelijkste wat je mee kunt maken", vertelt ze.
Moeder
"Dat is het meest mensonterende wat je ooit hebt gezien. Ik ben zelf moeder van een dochter, dus dat komt dan dubbel zo hard aan."
John en Vivian kregen dochtertje Day in 2004. Een jaar later trouwde het koppel. Onlangs biechtte John op te zijn vreemdgegaan, waardoor hun huwelijk onder spanning kwam te staan.
De twee vertrokken naar Ibiza om na te denken over hun toekomst.
Vakantie
De vakantie lijkt zijn vruchten te hebben afgeworpen. "Naar omstandigheden voel ik me goed", vertelt Vivian. De blondine relativeert de situatie waar zij en haar echtgenoot zich momenteel in bevinden.
"Ik vind wel dat wat wij meemaken ondergeschikt is aan wat deze meisjes meemaken."
Dat was inderdaad verschrikkelijk...quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
...
Als ik terugdenk aan dat stukje van Yo bij Ivo Niehe, waar meisjes van 12 als prosituee in een hok van 1 bij 1 gestopt worden voor de mannen![]()
Nee, want "bij een goede vriend intrekken" betekent zo ongeveer dat het iemand is waarmee je het doet, en gezien het gros van de stylisten homo is, is dat dus wel een veilige uitdrukking, zelfs als de gastvrije stylist van dienst niet homo isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar dan kan ze ook zeggen dat ze bij een hele goede vriend is ingetrokken, nietwaar. Of is het plotseling sjiek om te zeggen dat je bij een stylist bent ingetrokken?
Dat ze hadden besloten om tijd met én zonder elkaar door te brengen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Was er nog iets interessants gemeld bij Boulevard?
goede vriendIN of stylist, goede vriend kan dan weer niet hahaquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want "bij een goede vriend intrekken" betekent zo ongeveer dat het iemand is waarmee je het doet, en gezien het gros van de stylisten homo is, is dat dus wel een veilige uitdrukking, zelfs als de gastvrije stylist van dienst niet homo is
"Goede vriend" is een heel andere categorie, dan is het wachten op de bekentenis dat er idd een relatie is.
quote:Geen koek en ei tussen Vivian en John Ewbank
Dit bericht is geplaatst op 20-05-2010 om 14:05:00
Vivian en John Ewbank vechten nog altijd voor hun huwelijk, zowel samen als afzonderlijk van elkaar...
De vrouw van de componist vindt de pijn van haar huwelijkscrisis ondergeschikt aan wereldleed. Eerder deze maand biechtte haar man John Ewbank op ontrouw te zijn geweest.
Vivian presenteerde vandaag een collectie van door haar en ander BN'ers ontworpen fopspenen, waarvan de opbrengst naar Stichting Stop Kindermisbruik gaat.
Haar huwelijkscrisis bleef niet onbesproken. "Ik ben van mening dat we tijd samen en apart van elkaar moeten doorbrengen. Tot zover gaat het goed. We willen dit samen oplossen. Maar naar omstandigheden gaat het goed met me."
Een dag als vandaag, waarop ze aandacht vraagt voor de situatie van meisjes in Azië die zwanger zijn geworden toen zij gedwongen in de prostitutie zaten, werkt dan weer heel relativerend. "Ik vind wel dat wat wij meemaken ondergeschikt is aan wat deze meisjes meemaken."
Begin deze maand maakte componist John bekend dat hij vreemd was gegaan. "Ik kon niet meer omgaan met het feit dat ik moest liegen om wie ik was en merkte dat ik verwijderd was geraakt van mijzelf en ons gezin. Ik zag geen weg terug met de leugen tussen ons in."
John en Vivian trouwden in 2005 hebben samen dochter Day (5).
Och gossie...Maja, doet Froukje ook een keer iets nuttigs!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik was dus bij die fopspenen presentatie, en Vivian Joewbenk zag er vrolijk en dun uit.Maar daarna heeft ze met Froukje de Both even gezellig een kwartiertje zitten janken op een kantoortje, weg van de camera's. Supergezellig.
Is dat dat broertje dat werd afgebekt bij de kinderboerderie? Want dat maakt het wel weer begrijpelijk natuurlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:00 schreef Ripley het volgende:
had de vreemdganger een opmerkelijk maatje bij zich: de broer van zijn wettige echtgenote...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat dat broertje dat werd afgebekt bij de kinderboerderie? Want dat maakt het wel weer begrijpelijk natuurlijk
quote:Vivian Reijs woont in huurwoning!
Dit bericht is geplaatst op 03-06-2010 om 10:05:00
De bedrogen echtgenote van John Ewbank..
tekstschrijver van o.a. de liedjes van Marco Borsato heeft de echtelijke woning verlaten nadat John zijn vreemdgaan had opgebiecht. Zijn woont nu in een huurwoning te Laren.
Vreemd, want John en Vivian bezitten ook een eigen huis in het Gooise dorpje.Regelmatig onderneemt het gebroken gezin weer wat samen. Story betrapte het koppel afgelopen weekend toen ze een hapje gingen eten in Blaricum.
De redactie van Story was als eerste op de hoogte van de affaire. Nadat de verslaggever John had gebeld, heeft de componist direct daarna zijn misstap zelf wereldkundig gemaakt.
bron; Story
Shit, waarom betrappen ze hem nou wanneer hij met zijn eigen vrouw een hapje eet? Betrap hem liever met De Andere Dame!quote:
Media offensief!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Shit, waarom betrappen ze hem nou wanneer hij met zijn eigen vrouw een hapje eet? Betrap hem liever met De Andere Dame!
quote:John en Vief
Het is toch ernstiger met de relatie van John Ewbank en zijn vrouw Vivian. De liedjesschrijver van Marco Borsato is vreemdgegaan. Vrouw Vivian is inmiddels met dochter Day het huis uit, en dat is natuurlijk niet zomaar. In Laren heeft ze voor een jaar een huisje gehuurd, terwijl John in de echtelijke miljoenenvilla achterbleef.
Ruim een jaar geleden zei Vivian in een blad dat het haar zo vreselijk leek als haar man haar zou verlaten: ‘Stel dat ik straks drie kinderen heb en dat mijn man ervandoor zou gaan met zijn secretaresse. Dat zou toch afschuwelijk zijn!’. Wij weten (helaas) nog altijd niet met wie John zijn affaire beleefde, maar Vivian had nooit kunnen vermoeden dat haar uitspraak toen zo gevaarlijk dicht bij de waarheid zou zitten.
Ja het zou gesust zijn met die veeekeesiejon op Ibizaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
het gaat inderdaad nog door! Ik dacht dat het alweer gesust was met wat citroensap en speltboterhammen erbij...![]()
quote:
mn oma wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:30 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Al had dat {GATE] er nog niet bijgehoeven, maar OK.
Iemand de Story trouwens?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:30 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Al had dat {GATE] er nog niet bijgehoeven, maar OK.
Iemand de Story trouwens?
Dat zou inderdaad een mooie wending zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:06 schreef Starlie het volgende:
Zou hij niet met Do zijn vreemdgegaan? Zij ligt inmiddels ook in scheiding en ook zij zat toch bij die entertainment group? Was namelijk het eerste wat ik dacht toen ik hoorde dat ze ging scheiden!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dus net als met Bridget is het dan zo'n "tijdelijk uit elkaar thingy" en daarna boem over.
Tot zover mijn analyse![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ow ja, ik las laats ergens (waar toch ook alweer, geloof de Libelle of de Margriet ofzo...) een interview met haar en daar wilde ze ook niet echt iets zeggen over de breuk maar wel dat hij duidelijk een ander idee had van "tijdelijk uitelkaar" dan zij. Vond ik best sneu eigenlijk![]()
Ja...nee...dát wist ik welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is breeduit overal besproken, ook in Boulevard![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja...nee...dát wist ik wel![]()
Het was eigenlijk meer om zij het zei in dat interview. Maar dat kan ik hier dus nie zo goed overbrengen, blijkt
Neuj, het klonk zo zielig. Van dat ze tijdelijk uitelkaar gingen, tenminste dat dacht zíj. En toen had hij al direct iemand anders, dus hij had een andere definitie van tijdelijk uitelkaar gaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat ze niks kwijt wilde bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |