Daar heb ik nou nog nooit van gehoord, van een dergelijke roddel. Marco vreemdgegaan? Dat lijkt me echt de familyman zelve. En dan écht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:43 schreef Ripley het volgende:
Marco schijnt het ook niet altijd even nauw te nemen, dus die begrijpt john wel
Ik heb het helemaal uitgekeken maarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:25 schreef Ripley het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-list.627.0.html?&tx_ttnews%5bcat%5d=238
Dit filmpje vond niemand gek?
Ik heb het helemaal bekeken maar ik weet niet wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:25 schreef Ripley het volgende:
Of dat fragment ken ik wel ja!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:39 schreef Ripley het volgende:
Het is een foklinkje, misschien niet up to date. Het nieuwsartikeltje vand e FP dan maar?
Deed Marco Borsato stoer voor de camera's van het BNN-programma Spuiten & Slikken of viel hij keihard door de mand, dat is de vraag die Nederland in het algemeen en Leontien Borsato in het bijzonder zich afvraagt. Dennis Storm van BNN was aanwezig op de rode loper van de première van Zomerhitte en wilde van de BN'ers weten waar en wanneer ze voor het laatst hete seks hadden,
De zanger met Italiaans bloed antwoordde op de vraag dat het vorige week was en op de meegebrachte wereldkaart wees hij met een pijlte Kaapstad aan in Zuid-Afrika. Over de details zei hij: 'Dat horen jullie misschien nog wel een keer.' Even later kwam Leontien, Marco's vrouw, aangelopen en antwoordde op de vraag dat het zeker niet Afrika was. "Ik ben daar helemaal niet geweest vorige week, ik weet niet wat dat pijltje daar doet", aldus Leontien. De BNN-presentator onthulde daarop dat haar man Afrika had aangewezen als de laatste plek waar hij hete seks had gehad. Of de zanger inmiddels thuis heeft uitgelegd wat hij eigenlijk bedoelde of dat het een grap was, is niet bekend.
Ik neem aan dat hij gewoon een scene met een actrice bedoelde... alsof hij dat zo zou bekennenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:39 schreef Ripley het volgende:
Het is een foklinkje, misschien niet up to date. Het nieuwsartikeltje vand e FP dan maar?
Deed Marco Borsato stoer voor de camera's van het BNN-programma Spuiten & Slikken of viel hij keihard door de mand, dat is de vraag die Nederland in het algemeen en Leontien Borsato in het bijzonder zich afvraagt. Dennis Storm van BNN was aanwezig op de rode loper van de première van Zomerhitte en wilde van de BN'ers weten waar en wanneer ze voor het laatst hete seks hadden,
De zanger met Italiaans bloed antwoordde op de vraag dat het vorige week was en op de meegebrachte wereldkaart wees hij met een pijlte Kaapstad aan in Zuid-Afrika. Over de details zei hij: 'Dat horen jullie misschien nog wel een keer.' Even later kwam Leontien, Marco's vrouw, aangelopen en antwoordde op de vraag dat het zeker niet Afrika was. "Ik ben daar helemaal niet geweest vorige week, ik weet niet wat dat pijltje daar doet", aldus Leontien. De BNN-presentator onthulde daarop dat haar man Afrika had aangewezen als de laatste plek waar hij hete seks had gehad. Of de zanger inmiddels thuis heeft uitgelegd wat hij eigenlijk bedoelde of dat het een grap was, is niet bekend.
Dat was het excuus ja. Ik weet niet of ik dat geloof eigenlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij gewoon een scene met een actrice bedoelde... alsof hij dat zo zou bekennen"dat horen jullie nog wel een keer"
Ja, ken dat fragment ook wel ja, hylarisch was dat. Maar dat was niet zozeer een verdekt bewijs over vreemdgaan, maar de vraag ging over waar Marco ooit de beste sex ever had. Ik heb niet gehoord dat het vorige week zou zijn geweest. Marco wees Afrika aan, waar Leo nooit geweest was. Leo ging dus sowieso behoorlijk af. Kan dus ook zo zijn dat ie tijdens zijn huwelijk met haar nooit meer goede sex heeft gehad. (Of blonddomme Leo wist niet welk land er was aangeprikt...kan ook natuurlijk)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:41 schreef Duderella het volgende:
Of dat fragment ken ik wel ja!![]()
(Het linkje gaat daar niet naartoe.)
Graag!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:43 schreef Ripley het volgende:
Ik zla de roddel eens nachecken, ik weet nog wel van wie ik 'm heb gehoord geloof ik
Als Viv ook maar buiten de deur kómt (*whehehe), wordt ze door een zuchtje wind gevangen en op het garagedak geworpen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Al vind ik dat Viv dat ook maar eens lekker buiten de deur moet doen. Geeft gelijkstemmigheid.
Hehe, metalen neuzen in de schoenen houdt haar wel aan de grond. (wegen zwaarder dan zij, dus)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als Viv ook maar buiten de deur kómt (*whehehe), wordt ze door een zuchtje wind gevangen en op het garagedak geworpen.
Ze kijkt wel uit.
Stylisten zijn nichten. Nichten zijn warme baden voor sippe vrouwen, dat weet een ieder.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Trouwens, DIT vind ik pas triest:
Zij verliet de echtelijke woning in Bosch en Duin en trok in bij haar stylist.
Wat heb je dan voor een leven zeg? Geen vrienden ofzo? Het feit dat je een stylist nodig hebt is 1 ding, maar er ook nog bij intrekken als je vent vreemd is gegaan.... Kansloos. Zit je de na je halve breuk continu op de lip van zo'n relnicht die je de hele dag aan het duidelijk maken is dat je zelf OOK maar eens lekker van bil moet gaan!!
Al vind ik dat Viv dat ook maar eens lekker buiten de deur moet doen. Geeft gelijkstemmigheid.
Dat was de vrouw van Dinand Woesthoff, die blonde, dus daar ging hij niet mee vreemd (of hij moet het onder de neus van Dinand doen..)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, ken dat fragment ook wel ja, hylarisch was dat. Maar dat was niet zozeer een verdekt bewijs over vreemdgaan, maar de vraag ging over waar Marco ooit de beste sex ever had. Ik heb niet gehoord dat het vorige week zou zijn geweest. Marco wees Afrika aan, waar Leo nooit geweest was. Leo ging dus sowieso behoorlijk af. Kan dus ook zo zijn dat ie tijdens zijn huwelijk met haar nooit meer goede sex heeft gehad. (Of blonddomme Leo wist niet welk land er was aangeprikt...kan ook natuurlijk)
Wat wel zo was, was dat ie met de een-of-andere awarduitreiking heeeel intiem met een blonde dame stond te "praten", en toen de presentator zei (Giel Beelen volgens mij) "Aah, HIER is Marco, Marco geschrokken omkeek in de camera die alles gefilm had. (dat was niet veel, maar dat wist Marco nog niet natuurlijk, hehehe.) De dame in kwestie wende het hoofd snel af en stoof weg. Marco liep ROOOOOOOD aan... (jammer dat ie niet nog even snel z'n mondhoeken op camera afveegde ofzo, haha)
Trouwens, DIT vind ik pas triest:
Zij verliet de echtelijke woning in Bosch en Duin en trok in bij haar stylist.
Wat heb je dan voor een leven zeg? Geen vrienden ofzo? Het feit dat je een stylist nodig hebt is 1 ding, maar er ook nog bij intrekken als je vent vreemd is gegaan.... Kansloos. Zit je de na je halve breuk continu op de lip van zo'n relnicht die je de hele dag aan het duidelijk maken is dat je zelf OOK maar eens lekker van bil moet gaan!!
Dat hele intrekken bij de stylist heeft ze van Gooische Vrouwen afgekeken. Dat deed Cheryl ook toen Martin een klein onwelriekend plasje buiten de echtelijke pot deed.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Waarvoor heeft zij een stylist nodig? Komt ze zoveel op tv dan?Of heeft ze het zo druk met haar dieet dat ze geen tijd meer heeft om te shoppen?
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als Viv ook maar buiten de deur kómt (*whehehe), wordt ze door een zuchtje wind gevangen en op het garagedak geworpen.
Ze kijkt wel uit.
Marco 'feliciteerde'haar met iets..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Dat was de vrouw van Dinand Woesthoff, die blonde, dus daar ging hij niet mee vreemd (of hij moet het onder de neus van Dinand doen..)
quote:Borsato had hete seks in Afrika zonder Leontien
- door Stefan (SunChaser) op 25-03-2008 @ 00:54
Ik kan #m hier niet bekijken,maar is dat het filmpje waar Marco het over de laatste nacht sex had en Leontine daar niet bij was?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:25 schreef Ripley het volgende:
Whehe, dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat hele intrekken bij de stylist heeft ze van Gooische Vrouwen afgekeken. Dat deed Cheryl ook toen Martin een klein onwelriekend plasje buiten de echtelijke pot deed.
Ik denk dat Viv denkt dat GV een documentaire was.
ooooh dat!! Ja dat kan ik me ook herinneren, dat was briljant! Heb het in de originele uitzending toen gezien, en ook daarna in de wereld draait doorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kan #m hier niet bekijken,maar is dat het filmpje waar Marco het over de laatste nacht sex had en Leontine daar niet bij was?
Edit: Ja dus![]()
Ja, tuurlijk, maar dan kan ze ook zeggen dat ze bij een hele goede vriend is ingetrokken, nietwaar. Of is het plotseling sjiek om te zeggen dat je bij een stylist bent ingetrokken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stylisten zijn nichten. Nichten zijn warme baden voor sippe vrouwen, dat weet een ieder.
Plus dat iemand je stylist is wil niet zeggen dat het niet OOK een vriend kan zijn.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat dat kind hier op de foto wel te eten krijgt, toch?!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat dat kind hier op de foto wel te eten krijgt, toch?!
Als je zelf stylist bent, heb je toch geen stylist meer nodigquote:Vivian Ewbank-Reijs is bekend als presentatrice, stylist, ontwerpster van T-shirtlijn voor zwangere vrouwen en schijfster.
Dan kan het niet anders zijn dan dat ze bij zichzelf was ingetrokken!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:32 schreef Nadine26 het volgende:
Wie is die stylist, trouwens? Ik ga er NU achteraan...
Als je zelf stylist bent, heb je toch geen stylist meer nodig![]()
quote:Vivian Ewbank relativeert huwelijkscrisis
Uitgegeven: 19 mei 2010 16:51
Laatst gewijzigd: 19 mei 2010 16:51
AMSTERDAM - Vivian Ewbank vindt de pijn van haar huwelijkscrisis ondergeschikt aan al het wereldleed. Eerder deze maand biechtte haar man, componist John Ewbank, op ontrouw te zijn geweest.
Ondanks de roerige tijd blijft de presentatrice zich inzetten voor het goede doel.
Vivian Ewbank reisde af naar India om voor de stichting Stop Kindermisbruik bordelen met kinderen te bezoeken. "Dat is echt het afschuwelijkste wat je mee kunt maken", vertelt ze.
Moeder
"Dat is het meest mensonterende wat je ooit hebt gezien. Ik ben zelf moeder van een dochter, dus dat komt dan dubbel zo hard aan."
John en Vivian kregen dochtertje Day in 2004. Een jaar later trouwde het koppel. Onlangs biechtte John op te zijn vreemdgegaan, waardoor hun huwelijk onder spanning kwam te staan.
De twee vertrokken naar Ibiza om na te denken over hun toekomst.
Vakantie
De vakantie lijkt zijn vruchten te hebben afgeworpen. "Naar omstandigheden voel ik me goed", vertelt Vivian. De blondine relativeert de situatie waar zij en haar echtgenoot zich momenteel in bevinden.
"Ik vind wel dat wat wij meemaken ondergeschikt is aan wat deze meisjes meemaken."
Dat was inderdaad verschrikkelijk...quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
...
Als ik terugdenk aan dat stukje van Yo bij Ivo Niehe, waar meisjes van 12 als prosituee in een hok van 1 bij 1 gestopt worden voor de mannen![]()
Nee, want "bij een goede vriend intrekken" betekent zo ongeveer dat het iemand is waarmee je het doet, en gezien het gros van de stylisten homo is, is dat dus wel een veilige uitdrukking, zelfs als de gastvrije stylist van dienst niet homo isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar dan kan ze ook zeggen dat ze bij een hele goede vriend is ingetrokken, nietwaar. Of is het plotseling sjiek om te zeggen dat je bij een stylist bent ingetrokken?
Dat ze hadden besloten om tijd met én zonder elkaar door te brengen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Was er nog iets interessants gemeld bij Boulevard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |